Kod promocyjny Google Ads – zdobądź 1200 zł na reklamę w Internecie

Uzyskaj 1200 zł na reklamę w Google

Zasadność inwestowania gotówki w wyłącznie skuteczne kanały marketingowe urosła w ostatnich latach do rangi absolutnego obowiązku dla przedsiębiorców z różnych branż. Dziś za najbardziej opłacalną formę promocji uważa się reklamę Google Ads. To najefektywniejszy sposób na masowe pozyskiwanie nowych Klientów. Co warte odnotowania, ciesząca się dużą popularnością na całym świecie wyszukiwarka daje szansę każdemu nowemu reklamodawcy na wystartowanie kampanii z wysokiego C. Sprawdź, jak uzyskać darmowe środki na promocję własnego biznesu. Gra jest warta świeczki, ponieważ na stole leżą kupony Google Ads o wartości nawet do 1200 zł. W tym artykule odkrywamy wszystkie tajemnice, jakie kryją za sobą kody promocyjne od Google.

Czym jest kupon Google – poznaj najważniejsze informacje

Płatny kanał wyszukiwarki Google od wielu lat bije rekordy popularności. Każdy reklamodawca docenia przede wszystkim możliwość błyskawicznego pojawienia się w wynikach wyszukiwania oraz kontroli miesięcznych wydatków. Budżet w ramach kampanii Google Ads odgrywa niezwykle istotną rolę. Zbyt niski nie umożliwi skutecznej rywalizacji z konkurentami. Wysoki może być też nieosiągalny dla większości przedsiębiorców. Aby jeszcze bardziej zachęcić marki do promowania w kanale Google, gigant z USA przygotował specjalną promocję dla nowych reklamodawców. Kupon AdWords gwarantuje darmowe środki do wykorzystania w dowolny sposób. Zazwyczaj uzyskanie takiego wsparcia wiąże się z koniecznością spełnienia kilku warunków. Spokojnie, nie będą one wygórowane! Kod promocyjny od Google to zauważalne ułatwienie wejścia na rynek reklamowy. Jednorazowy benefit pozwala wyszukiwarce aktywizować nowych reklamodawców. Korzyści są jednak obopólne, ponieważ każdy przedsiębiorca zyskuje możliwość darmowego rozwoju konta. Od lutego 2022 roku wartość kodu wynosi maksymalnie aż 1200 zł.

Kupon Google Ads to przywilej agencji posiadającej status Partnera

Zanim założysz indywidualne konto i uruchomisz pierwszą kampanię dla swojego biznesu, warto przemyśleć współpracę z doświadczoną agencją Google Ads. Zwłaszcza, jeżeli może ona pochwalić się statusem certyfikowanego Partnera najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej na świecie. To właśnie tacy specjaliści mają dostęp do olbrzymiej ilości przywilejów, których nie możesz uzyskać na własną rękę. Jednym z najważniejszych jest kupon AdWords / Google Ads. W lutym 2022 roku jego wartość podniesiono aż do 1200 zł. Wcześniej kod promocyjny dla nowych reklamodawców wynosił 375 zł. Gigant zza Oceanu słynie zresztą z regularnego zachęcania przedsiębiorców do zainicjowania działań reklamowych. Kupon Google AdWords jest bez wątpienia wartościowym programem, dającym natychmiastową możliwość darmowego rozwoju kampanii w pierwszych miesiącach rywalizacji o względy potencjalnych Klientów. Promocja w takiej formule to czynnik, który pozytywnie wyróżnia Google Ads na tle innych platform marketingowych. Aby wykorzystać kod promocyjny 1200 zł musisz jednak spełnić kilka istotnych warunków. Pierwszym z nich będzie nawiązanie współpracy z agencją Google Ads Partner. To opłacalne. Prestiżowy status od Google należy bowiem traktować również jako potwierdzenie kwalifikacji specjalistów. Agencja partnerska spełnia wymogi dotyczące skuteczności działania, co z pewnością odczujesz podczas promowania przedsiębiorstwa w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej czy chociażby usłudze Zakupy.

Wynoszący 1200 zł kupon AdWords / Google Ads dostępny jest wyłącznie podczas współpracy z agencją posiadającą status Partnera. Nie ma możliwości samodzielnego pozyskania kodu promocyjnego lub jego odkupienia od innych reklamodawców.

Jakie warunki musisz spełnić aby otrzymać nowy kupon od Google?

Pierwsze miesiące 2022 roku stoją pod znakiem rewolucji w zakresie otrzymywania darmowych środków na promocję w wyszukiwarce Google. Zmianie uległa przede wszystkim kwota wsparcia, ale kilka chwil warto poświęcić również na zapoznanie się z aktualizacją zasad przyznawania tego typu przywileju. Dotychczas kupon AdWords miał jednakową wartość bez względu na ścieżkę uzyskania kodu. Od lutego 2022 roku maksymalną kwotę możesz uzyskać tylko poprzez aktywację konta z ramienia agencji partnerskiej. Kod promocyjny Google Ads dla reklamodawcy, który zdecydował się na samodzielne uruchomienie profilu będzie zauważalnie niższy. Nowa promocja działa w 60-dniowym okresie rozliczeniowym. Musisz mieć jednak na uwadze, że kupony Google Ads będą realizowane po wydaniu określonej kwoty. Przeznaczając na kliknięcia w pierwszych dwóch miesiącach kampanii 800 zł, w trzecim miesiącu otrzymasz zwrot o identycznej wartości. Pełny kupon przyznawany jest w momencie wydania minimum 1200 zł w 60 dni od momentu uruchomienia reklamy. Kod aktywuje się automatycznie w panelu „Płatności”.

Jak otrzymać kupon Google Ads 1200 zł

źródło: https://images.pexels.com/photos/6961857/pexels-photo-6961857.png

Autorski program Google Ads to jednak nie tylko nowości. Należy pamiętać również o kwestiach, które nie uległy zmianie wraz z wprowadzeniem w życie nowych kodów na początku 2022 roku. Nadal pierwsze wyświetlenie reklamy na koncie musi pochodzić z ostatnich dwóch tygodni. 14 dni to ostateczny deadline na uruchomienie dowolnej kampanii. Ponadto, nawet po zmianie warunków promocji reklamodawca nie może wykorzystać kuponu więcej niż raz, a samo konto powinno mieć uruchomione opcje promocyjne. Kupon Ads 1200 zł nie łączy się z innymi promocjami!

WYMAGANIA NA KOD PROMOCYJNY ADWORDS 1200 ZŁ W PIGUŁCE:

  • współpraca z agencją posiadającą status Google Partner
  • aktywacja konta wyłącznie poprzez agencję partnerską Google
  • uruchomienie pierwszej kampanii maksymalnie 14 dni od założenia konta
  • konto Google Ads musi mieć włączone opcje promocyjne
  • konto kwalifikujące się pod kupon musi być pierwszym kontem przedsiębiorcy
  • minimalna liczba wydanych środków w 60 dni = 1200 zł

Na co można wydać kupony Google AdWords / Google Ads?

Efektywne rozdysponowanie darmowymi środkami na reklamę w płatnym kanale wyszukiwarki stanowi od dawna jeden z najbardziej problematycznych dylematów dla przedsiębiorców. I tutaj kolejny raz z pomocą przychodzi doświadczona agencja Google Ads, która posiada status Google Partner. Powierzając losy swojego konta wykwalifikowanemu specjaliście można liczyć na efekty, które ciężko byłoby osiągnąć samodzielnie. Zwłaszcza, że wcześniej wspomniany certyfikat od Google potwierdza umiejętność tworzenia skutecznych kampanii nie tylko w sieci wyszukiwania, ale również w sieci reklamowej czy chociażby usłudze Zakupy. Warto podkreślić, że nowy kod promocyjny nie ma żadnych ograniczeń dotyczących sposobów jego wykorzystywania. Niezależnie od tego, czy posiadasz sklep internetowy, firmę usługową czy aplikacje mobilną. Kupon AdWords to najlepszy sposób na rozwinięcie promocji w pierwszych miesiącach rywalizacji o miano lidera branży. Pamiętaj – większy budżet to większe możliwości docierania do Klientów w dzięki aukcji Google Ads. Profesjonalnie zarządzanie środkami w ramach kodu promocyjnego pozwoli Ci błyskawicznie zniwelować różnicę pomiędzy Twoim przedsiębiorstwem a silnymi brandami, które z tego typu marketingu korzystają od miesięcy. Jeżeli wybierzesz doświadczoną agencję Google Ads, możesz liczyć również na pokonanie rywali. A o tym marzysz, prawda?

ikona email
Traf błyskawicznie na szczyt wyszukiwarki Google Zamów darmową wycenę Google Ads!

Kod promocyjny Google Ads a termin ważności. Na co musisz uważać?

Wielu przedsiębiorców reklamujących się w Google Ads wychodzi z mylnego założenia, że kupon AdWords / Google Ads to darmowe środki pieniężne bez terminu ich wykorzystania. Tymczasem kod promocyjny musi zostać zrealizowany w określonym przedziale czasowym, a kwota jakiej nie udało się zainwestować w reklamę bezpowrotnie przepada. To problem, który dotyczy przede wszystkim mniejszych biznesów. Niezwykle popularną praktyką w takim przypadku będzie mocne zwiększenie wydatków w pierwszych dwóch miesiącach funkcjonowania kampanii. Cel? Uzyskanie maksymalnej wartości kuponu. Zauważalne zmniejszenie rachunków za kliknięcia w trzecim oraz kolejnych miesiącach może jednak poskutkować zatraceniem darmowych środków od Google. To właśnie z tego powodu tak ważne jest kontrolowanie statusu wykorzystania benefitów. Kryteria i wszelkiego rodzaju daty reklamodawca znajdzie w sekcji „Promocje” w panelu konta.

Zdobądź 1200 zł na reklamę w Google

źródło: https://images.pexels.com/photos/4386421/pexels-photo-4386421.jpeg

Jak znaleźć doświadczoną agencję, która uzyska i zrealizuje kupon Google?

Na pierwszy rzut oka widać, że warunki otrzymania bonusowych środków na reklamę w Google Ads nie należą do tych najtrudniejszych. Najważniejszą kwestią pozostaje jednak nie wypełnienie oczekiwań amerykańskiego giganta, a efektywne rozdysponowanie pieniędzy. Twój wybór agencji z certyfikatem Google Partner nigdy nie powinien się opierać wyłącznie o możliwość pozyskania darmowych środków promocyjnych. Weź pod uwagę szereg innych czynników, które stanowią o sukcesie prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa w przyszłości. Nasza agencja AFTERWEB posiada wieloletnie doświadczenie w efektywnym prowadzeniu kampanii dla różnych branż. Przez blisko dekadę działalności obsłużyliśmy tysiące kont Klientów i doskonale wiemy, w jaki sposób wydać AdWords kod promocyjny tak, aby przyniósł on maksymalne korzyści dla firm.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

AFTERWEB

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 14 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.