Generuj leady sprzedażowe w oparciu o dobrą pozycję w wyszukiwarce Google.pl

Pozycjonowanie strony i pozyskiwanie leadów
20 czerwca 2017

Pojęcie lead sprzedażowy jest bardzo obszerne i w zależności od kontekstu i etapu omawianego procesu może względnie oznaczać różne rzeczy. Najczęściej jednak używa się go do określania potencjalnego klienta, który w jakiś sposób (najczęściej zgłaszając się poprzez formularz kontaktowy na stronie lub zapisując się na listę mailingową) wyraził zainteresowanie naszym produktem czy usługą.

Kluczową częścią procesu pozyskiwania leadów sprzedażowych jest sprawienie, aby potencjalny klient trafił na naszą stronę i aby spodobało mu się to, co na niej znalazł. Ten efekt możemy uzyskać jedynie poprzez skutecznie prowadzony content marketing, który wytwarza treści na tyle ciekawe i warte uwagi, że internauci dostrzegając te wartości decydują się zostawić nam swoje dane kontaktowe.

Pozycjonowanie poprzez marketing treści

Tym, co w pierwszej kolejności może przekonać kogoś, by podał nam swojego maila (i tym samym wyraził zainteresowanie), są oryginalne i użyteczne treści. Dlatego też, jeśli szukasz kogoś, kto pomoże ci tworzyć dobrego branżowego bloga, zdecyduj się na fachowego SEO Copywitera, który działając w ramach dobrej agencji pozycjonerskiej (agencji SEO) stworzy dla Ciebie doskonały content, dla którego twoi potencjalni klienci chętnie zostawią swoje dane kontaktowe.

W czym pomogą ci wygenerowane leady?

Kiedy już opracowując wartościowe wpisy i treści interaktywne, zbierzesz duże grono leadów sprzedażowych, przychodzi czas na to, by z dużej całości wyselekcjonować tych użytkowników, którzy wyraźnie są zainteresowani rozwiązaniem, jakie proponujesz. Do odsiewania ziarna od plew najlepiej przysłuży się dobrze zaplanowana sekwencja maili i follow-upów w ramach ciekawie ułożonego newslettera. Jeśli nie wiesz jednak jak zmusić czytelników do zapisania się na newsletter, powinieneś bezwzględnie powierzyć swoją witrynę w ręce specjalistów od marketingu w ramach wyszukiwarki (SEM). Świetne zoptymalizowane treści sprawią, że twoja strona będzie przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i również dla robotów wyszukiwarki. Dzięki pozycjonowaniu strony w wynikach organicznych Google.pl na odpowiednie słowa kluczowe na twoją stronę trafią setki nowych potencjalnych klientów, którzy z pewnością skuszą się na dopisanie się do listy zainteresowanych.

W AFTERWEB pomożemy Ci w kolejnej kluczowej dla generowania leadów sprzedażowych rzeczy, mianowicie zadbamuy o konkretne nakreślenie twojej grupy docelowej. Nasi specjaliści od marketingu na podstawie tworzonych treści i analizy dotychczasowych klientów będą w stanie wywnioskować do kogo najlepiej trafia twoja oferta. Nie czekaj więc i zacznij generować leady korzystając z dobrodziejstw marketingu SEM (SEO i PPC).

Wyprzedź konkurencję i daj się znaleźć w Google, zamów bezpłatną wycenę reklamy w wyszukiwarce.

3 komentarze
  • Grzegorz says:

    Wysoka, organiczna czy płatna pozycja w wyszukiwarce to najlepsza w tym metoda pozyskania klienta przez internet. Nie ma co się oszukiwać, nie bez powodu ciągle powtarza się „jak firmy nie ma w Google to nie istnieje”

  • Przemek says:

    Dziwi mnie, jak mało firm w Polsce skupia się na content marketingu. Szukałem ostatnio pewnej usługi w Krakowie, tylko pierwsze trzy wyniki miały jakiegoś bloga firmowego czy coś w tym stylu. Nie były one nawet dobrej jakości, a już pozwoliły (zapewne w połączeniu z innymi metodami) zdobyć wysoką pozycję w SERP.

  • AFTERWEB says:

    W niektórych branżach wybór odpowiednich słów z wyszukiwaniami, stworzenie pod nie contentu i dopracowanie SEO przynosi zadziwiające efekty w SER-ach Nie zawsze trzeba łączyć pozycjonowanie z linkowaniem, warto o tym pamiętać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *