Profesjonalne SEO i pozycjonowanie stron internetowych.

19 listopada 2015

Google w ścisłej tajemnicy wprowadza zmiany w algorytmach swojej wyszukiwarki. Co roku jednak nasi specjaliści z branży SEO próbują przewidzieć, jakie czynniki będą wpływać na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Z pewnością wszystkie będą cały czas wspierać SEO i pozycjonowanie jako proces długotrwały i wartościowy w kontekście odbioru przez użytkownika. Zobaczmy, jakie zmiany są niemal pewne po najbliższych aktualizacjach.

Cechy profesjonalnego SEO i pozycjonowania stron internetowych.

W najbliższym czasie te pozostaną niezmienne. Najważniejsze elementy charakterystyki profesjonalnego SEO to:

  • kompleksowa optymalizacja strony internetowej

  • orientacja na użytkownika i roboty Google

  • dokładna analiza

  • wybór najbardziej odpowiednich fraz kluczowych

  • kreatywny link building

Mobilność to już podstawa SEO.

W najbliższym czasie nastąpi wzrost znaczenia wersji mobilnych witryn internetowych. Google potwierdził to, wprowadzając algorytm oceniający przystosowanie mobilne stron. Coraz większa popularność smartfonów i tabletów narzuca tego typu trendy.

Google-pozycjonowanie

Profesjonalna agencja pozycjonująca SEO powinna od razu wskazać Ci stworzenie mobilnej wersji Twojej strony, jako niezwykle istotny element wpływający na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Content is still king.

Content Marketing cały czas rośnie w siłę. Google nieustannie będzie promował przede wszystkim wartość treści w kontekście ich odbioru przez użytkownika. Raczej bezpowrotnie minęły czasy, kiedy tworzyło się dla robotów. Istotnym elementem marketingu internetowego powinno być więc tworzenie oryginalnych i unikatowych treści. Wszystko oczywiście okraszone umiejętnie wkomponowanymi frazami kluczowymi.

Wygoda dla odbiorców.

Prostota i łatwość poruszania się po stronie, to podstawa. Google lepiej ocenia witryny, które są przyjazne dla użytkownika. Takie, na których nie jest on w stanie się zgubić, szybko znajduje to, co go interesuje. Produkty w logicznie ułożonym menu, czy teksty odpowiedniej długości w zależności od tematu. Wszystko to musi znajdować się na szybko wczytującej się stronie internetowej, by uniknąć jego irytacji i ewentualnej rezygnacji z usług.

Czy usługi SEO zmienią się diametralnie?

Ostatnie zmiany wprowadzane w Google pokazują, że raczej będzie on podążał wybraną dotąd ścieżką. Wszystkie zmiany mają jak najmocniej wymuszać na pozycjonerach działania skierowane pod użytkownika. Google konsekwentnie więc realizuje swoje humanistyczne ukierunkowanie i założenia. Z tego powodu należy nastawić się nie na przełom, a na ciągłą ewolucję usług pozycjonowania SEO.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *