Widoczność strony w Google to dziś klucz do sukcesu. Jak ją zwiększyć?

jak zwiększyć widoczność strony w Google

To jest pytanie, przed którym staje w pewnym momencie każdy komy zależy na rynkowym sukcesie. Jakkolwiek monopolistyczna pozycja giganta z Montain View może niepokoić, to plusem tej sytuacji jest to, że mamy jeden kanał komunikacji zdolny objąć właściwie wszystkich naszych potencjalnych klientów. Widoczność strony w wyszukiwarkach – w przypadku polskiego rynku właściwie tej jednej – to klucz do tego, by uczynić ze swojej firmowej witryny skuteczne narzędzie marketingowe. To już od lat żadne odkrycie, toteż i pozycjonowanie nie jest usługą nową, w zakresie wiele się jednak zmieniło. Jakie kroki trzeba wykonać, aby podnieść swoje lokaty w wynikach organicznych? W jakim zakresie można sobie z tym poradzić samemu? Dowiedzmy się więcej.

Jak zwiększyć widoczność strony w Google? Na początek zająć się nią samą

Tego, jak ważne jest to, aby nasza internetowa wizytówka, a niekiedy wręcz platforma sprzedażowa, była efektowna i aktualizowana, nie trzeba dziś tłumaczyć nikomu, komu zależy na promocji, jednak to za mało. Dziś jej postać – także stricte techniczna – ma ogromne znaczenie. Większą widoczność strony w wyszukiwarkach uzyskamy wówczas, gdy zadbamy zarówno o użytkownika jego wygodę jak i to, aby robotom Google łatwiej było rozpoznawać znajdującą się niej treść. Na początek konieczny jest wnikliwy audyt. Musi on objąć m.in. sprawdzenie użyteczności strony, analizę znajdujących się na niej treści, sprawdzenie jej budowy i poprawności działania wszystkich dodatków, czy dostosowania do urządzeń mobilnych. Wówczas może zostać przeprowadzona udana optymalizacja, która zdecydowanie podniesie widoczność strony w Google, nie wystarczy jednak do tego, by skutecznie walczyć o uwagę potencjalnych klientów z branżowymi rywalami. Musimy się pozycjonować!

widoczność strony w wyszukiwarkach

Walka o widoczność strony w wyszukiwarkach wymaga czasu. Nie zwlekaj więc!

Tutaj również czeka nas niemało pracy. Wprawdzie czasy, gdy należało pozyskać tysiące linków skończyły się już dawno temu i wystarczy, że będzie ich przybywało nieporównanie mniej, dziś jednak nie sposób robić tego mechanicznie. Jeśli bowiem ma się to przełożyć na widoczność strony, muszą prowadzić do nas z mocnych, autentycznie popularnych serwisów i być powiązane tematycznie. Nie należy zapomnieć też o buzz marketingu! Sumienna praca pozwoli nam osiągnąć efekt stosunkowo szybko, zawsze jednak będą to miesiące – nie należy więc zwlekać. Trzeba tez mieć na uwadze i to, że walka ta nie kończy się nigdy, zwłaszcza, jeśli depczą nam po piętach rywale. Potrzebne będą i kolejne linki i kolejne, wartościowe, angażujące treści. Pokaż, że zależy Ci na komunikacji z klientem i że jesteś ekspertem w tym co robisz!

Wiele prac z całą pewnością można wykonać samemu – zwłaszcza, że obecnie Google otwarcie informuje, jaka postać witryny cieszy się jego uznaniem. Nie dowiemy się od niego jednak wszystkiego, a i prace nad budową bazy linków wymagają wiedzy i pochłaniają koszty. A zatem, jak zwiększyć widoczność strony w Google i nie wydać na to zbyt dużo? Zaangażować fachowców. Jesteśmy do Waszej dyspozycji!

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *