Wyświetlaj swoją reklamę na największych portalach i serwisach internetowych!

Bannery Google AdWords dają możliwość promowania firmy na znanych serwisach, portalach internetowych i w sieciach reklam display. Liczba witryn, które wchodząc w skład sieci w Polsce przekroczyła już 40 tysięcy. Reklama display pozwoli Ci dotrzeć do ok. 90% internautów! Pozwól się dostrzec potencjalnym Klientom, a przygotowanie skutecznej reklamy graficznej pozostaw specjalistom AFTERWEB. Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google i pomożemy Ci znacząco zwiększyć zyski Twojej firmy!

Co to jest reklama graficzna Google?

Narzędzie reklamowe Google AdWords operuje wieloma kanałami dystrybucji reklam, a wśród nich warto wymienić Google Display Network, czyli pokaźną sieć reklamową, która zrzesza właścicieli witryn, portali, aplikacji, czy nawet filmów oferujących powierzchnie reklamowe. To pozwala na promowanie firmy wśród pokaźnej rzeszy internautów, którzy każdego dnia poruszają się po sieci. Dodatkowo system reklam graficznych cechuje się różnorodnością form reklamowych. Osoby korzystające z kampanii display mogą precyzyjnie kierować swoją reklamą do konkretnego typu internautów.

Jak działa kampania display?

Reklama graficzna obsługiwana jest z poziomu konta Google AdWords. Klienci wybierający reklamy graficzne AdWord mogą umieszczać je na powierzchni reklamowej należącej do witryn Google np. Gmail, YouTube lub powierzchni oferowanej przez witryny partnerskie. Reklama kontekstowa umożliwia publikowanie reklam w systemach AdSense, AdKontekst, czy OnetKontekst. Klient ma możliwość określenia na jakich konkretnie stronach chce prezentować swoją firmę, czy asortyment. Ponadto treść witryny jest analizowana przez algorytm, by dobierać reklamy powiązane tematycznie z danymi stronami partnerskimi. Tak sprytne skorelowanie zwiększa szanse na pozyskanie wartościowego ruchu na naszej witrynie, a to przyczynia się do realnego wzrostu sprzedaży. Banery AdWords możemy też kierować wg tematów, których w interfejsie AdWords znajdziemy kilkaset. To pozwala nam dostrzec do potencjalnych Klientów m. in. po zainteresowaniach lub danych demograficznych, jak np. wiek, płeć status rodzinny.

Jakie możliwości daje reklama graficzna AdWords?

Reklama kontekstowa daje wiele możliwości każdemu reklamodawcy. Wybierając banery AdWords, by promować swoją firmę masz pewność, że dotrzesz do szerokiego grona odbiorców. Polska sieć reklamowa gwarantuje dostęp do ponad 90% użytkowników internetu! Dodatkowo reklama graficzna AdWords pozwala wyświetlać banery w wielu miejscach na raz przez co zasięg reklam jest bardzo znaczny. Kampania display pozwala jednocześnie zwiększyć sprzedaż i skutecznie budować rozpoznawalność marki. Na koniec warto podkreślić, że Google Display Network daje reklamodawcom możliwość promowania biznesu za pośrednictwem reklam graficznych, tekstowych, wideo i multimedialnych. Tak szerokie spektrum możliwości przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym przedsiębiorcom!

Liczne korzyści, jakie daje reklama graficzna Google!

Skuteczna kampania display to źródło wielu korzyści dla Twojej firmy. Nie zwlekaj i sprawdź już teraz, jakie zalety posiada AdWords reklama graficzna:

  • błyskawiczny efekt – display reklamowy zwiększa Twoją widoczność natychmiast po uruchomieniu kampanii. Wybierając reklamy graficzne AdWords możemy niezwykle szybko rozpocząć skuteczną promocję swojej firmy.
  • precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów – promocja poprzez reklamy AdWords umożliwia precyzyjny dobór miejsc, a nawet użytkowników, którym zaprezentujesz produkt lub markę. To pozwala na dotarcie od razu do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi usługami, asortymentem. Tak precyzyjne kierowanie reklamy zdecydowanie zwiększa szanse na zyski.
  • promocja firmy na dużą skalę – reklama graficzna Google pozwala na promowanie firmy w najbardziej znanych serwisach i portalach w Polsce m. in. wp.pl, gazeta.pl, onet.pl. Pojawienie się Twojej firmy w tak poczytnych i cenionych portalach wpływa niezwykle korzystnie na zwiększenie zaufania do naszej marki i pozyskanie nowych klientów.
  • budowanie rozpoznawalności marki – docieranie do tak znacznej liczby internautów oddziałuje pozytywnie na budowanie rozpoznawalności marki. Display reklamowy wyświetlany w wielu miejscach na raz pozwala oswoić się z logiem naszej firmy, by skutecznie utkwić w pamięci użytkownika.
  • przyjazny system rozliczeń – wybierając reklamy graficzne AdWords możemy skorzystać z rozliczenia w modelu CPC – płacimy jedynie, gdy Klient kliknie w naszą reklamę i zostanie przeniesiony na stronę firmową lub CPM – opłata naliczana jest za tysiąc wyświetleń banera.

Zaufaj specjalistom AdWords! Skorzystaj z kompleksowej oferty AFTERWEB!

Jesteśmy agencją, która uzyskała status Google Partner, dlatego możemy Ci zagwarantować obsługę na najwyższym poziomie. Zapewniamy, że stawiając na współpracę z AFTERWEB zostaniesz miło zaskoczony efektami reklam Google AdWords. Zakres naszej efektywnej obsługi obejmuje:

  • analizę potrzeb i celów klienta
  • stworzenie skutecznej strategii reklamowej
  • przygotowanie reklamy display przez naszych grafików lub użycie banerów przesłanych przez Klienta
  • systematyczne monitorowanie kampanii i ich optymalizacja
    raportowanie skuteczności reklamy

Postaw na skutecznego partnera w promocji swojej firmy. Przekonaj się, jaką propozycję przygotowaliśmy dla Ciebie!