Kampanie AdWords pomogą Ci podbić Lubin. Reklama kontekstowa, linki sponsorowane i remarketing Google Ads przyciągną klientów

Google Ads Warszawa

Prowadzisz lokalną firmę w Lubinie i zastanawiasz się, po co inni w ogóle przejmują się marketingiem? Nasza agencja SEM ma na to odpowiedź: kampanie Google AdWords to aktualnie najbardziej efektywna droga do zdobycia wartościowego klienta. Niezależnie od branży, bez względu na skalę Twojej działalności – reklama w Google Ads pozwoli Ci wypromować swoją ofertę wśród właściwych osób, należących do grupy docelowej. Nasi specjaliści dokładnie wiedzą, jak dotrzeć do najcenniejszych dla Ciebie odbiorców.

Profesjonalne prowadzenie kampanii AdWords opiera się na targetowaniu. Google Ads daje reklamodawcom możliwość wybrania kto, kiedy i pod jakim warunkiem obejrzy ofertę Twojej firmy związanej z Lubinem. Reklama AdWords „filtruje” internautów pod kątem:

  • lokalizacji użytkownika, ustalanej głównie na podstawie adresu IP lub GPS-a w urządzeniu mobilnym
  • zainteresowań
  • zamiarów
  • płci
  • grup wiekowych
  • specyfikacji sprzętu wykorzystanego do przeglądania zasobów sieci

Kampania Google AdWords to najskuteczniejszy sposób na wypromowanie Twojej oferty wśród mieszkańców Lubina i nie tylko


Rynek 1, 59-300 Lubin

Opcje dotyczące ustalania zasięgu i profilu odbiorców są nadzwyczaj zaawansowane. W Google Ads nie ma najmniejszych przeszkód, aby przeprowadzić kampanię na całą Polskę, wyłącznie Dolny Śląsk, a nawet wybrane przez Ciebie rejony w Lubinie. Przykład: jeśli Ty, specjalista SEM lub wspólnie stwierdzicie, że z biznesowego punktu widzenia promocja na terenie osiedli Zalesie, Polne i Przylesie ma nikłe szanse powodzenia – wtedy wyświetlanie reklam tamtejszym mieszkańcom zostanie zwyczajnie wyłączone. Po co obciążać budżet Google AdWords działaniami, których efekt sprzedażowy balansuje na granicy opłacalności?

Mierzalność wyników podjętych działań oraz niezrównana elastyczność w zarządzaniu wszelkimi aspektami kampanii to kolejne zalety reklamy w Google. Jako reklamodawca dostaniesz dostęp do najważniejszych informacji na temat klikalności, konwersji, wydatków etc. Na ich podstawie opiekun, jakiego do podejmowania działań w Google Ads wyznaczy dla Ciebie agencja SEM AFTERWEB, dostosuje poszczególne wytyczne i parametry w panelu AdWords. Wszystko z jasno wytyczonym celem: uczynić Lubin Twoim prywatnym El Dorado. A potem pomóc Ci zdominować kolejne rynki.

Reklama w Google Ads przybiera rozmaite kształty. Sprawdź, co zrobi specjalista SEM, aby rozkręcić Twój biznes w Lubinie

  • Graficzna reklama kontekstowa – promocja w ramach Google Display Network, czyli na łamach współpracujących z wyszukiwarką serwisów. Są to m. in. blogi, branżowe i tematyczne portale czy strony informacyjne z Twojego regionu, takie jak miedziowe.pl, lubinextra.pl czy lubin.naszemiasto.pl. Kampanie Google Ads są bardziej opłacalnym wyborem niż wykupywanie baneru bezpośrednio u wydawcy witryny. Reklama kontekstowa AdWords pokaże się tylko wybranym przez Ciebie odbiorcom, w efekcie poniesiesz mniejsze koszty.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  • Linki sponsorowane w Google Search – doskonałe narzędzie do pozyskiwania wartościowego ruchu dla firmowej strony internetowej. Wystarczy „jedynie” wytypować odpowiednie frazy i zaproponować odpowiednie stawki za reklamę w Google Ads, żeby linki sponsorowane wygenerowały dla Ciebie multum leadów sprzedażowych. Umiejętne wykorzystanie geolokalizacji oraz słów kluczowych przez specjalistę SEM sprawi, że nawet jeżeli potencjalny klient nie użyje frazy „Lubin” w wyszukiwarce, to po spełnieniu pozostałych warunków odpowiedni link sponsorowany z Google Ads i tak mu się wyświetli.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Lubin:

    Słowo kluczoweŚrednia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Lubin90
    agencja sem Lubin10
    stomatolog Lubin720
    mechanik Lubin480
    google ads Lubin10
    markizy Lubin10
    google Lubin30
    wulkanizacja Lubin590
    remarketing Lubin10
    rolety Lubin260

    źródło: Google.pl

  • Remarketingowa kampania AdWords – świetny sposób na subtelne przypomnienie o swojej ofercie. To reklama w Google kierowana do osób, które mniej lub bardziej dokładnie zapoznały się z Twoją stroną internetową. Dlatego remarketing wymaga nieco innego podejścia do treści reklamowych. Tym zajmie się nasza agencja AdWords – doskonale znamy możliwości Google Ads i jesteśmy w stanie odzyskać lub pozyskać ponownie wielu klientów dla Twojego przedsiębiorstwa w Lubinie.

    remarketing

  • Reklama w Google Merchant Center – kampania AdWords nastawiona na wypromowanie konkretnego produktu. Poprzez pokazanie atrakcyjnych zdjęć, zaprezentowanie ceny i ułatwienie procesu zamawiania, Google Ads staje się dla użytkownika czymś w rodzaju porównywarki. Ponadto reklama produktowa ma pewne szanse nakłonić zainteresowanych użytkowników, aby osobiście pojawili się w Twoim lubińskim sklepie i tam dokonali zakupu. Jednak najwięcej korzyści z kampanii Google Ads w kanale Merchant Center czerpią przede wszystkim te przedsiębiorstwa, które dysponują platformą e-commerce.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

Prowadzenie kampanii AdWords przyniesie Ci realne profity. Firmę z Lubina czeka duże zainteresowanie ze strony konsumentów!

Reklama w Google Ads to nie tylko zmyślnie zredagowany tekst, schludny baner na stronie albo okienko ze zdjęciem i ceną produktu. Specjalista SEM potrafi zrobić użytek ze wszystkich opcji, jakie bezdyskusyjnie najlepszy system e-marketingowy oddaje do dyspozycji przedsiębiorcom w Lubinie i nie tylko. Kampanie AdWords pozwalają choćby na włączenie rozszerzeń reklam, zwiększających ich walory praktyczne dla odbiorcy. W panelu Google Ads włączysz:

  • przycisk „zadzwoń, który połączy użytkownika z Twoim firmowym numerem telefonu
  • funkcję „wyślij wiadomość tekstową”, umożliwiającą potencjalnemu klientowi szybki kontakt
  • lokalizator, który wyznaczy konsumentom najlepszą trasę do Twojego sklepu lub punktu obsługi klienta na interaktywnej mapie Lubina w Google Maps
  • objaśnienia z godzinami otwarcia oraz innymi informacjami istotnymi dla klientów
  • krótkie opisy ułatwiające internautom zorientowanie się w sytuacji i podejmowanie decyzji zakupowych.

To i tak zaledwie niewielka część użytecznych dodatków, jakie przygotowali twórcy Google Ads – w niedalekiej przyszłości należy się spodziewać wielu nowych rozszerzeń. Nie martw się, że ucierpisz od nadmiaru tego bogactwa: Ty skupisz się na codziennym prowadzeniu firmy w Lubinie, a specjalista SEM weźmie prowadzenie kampanii AdWords na siebie. Tak sprzedaż wzrośnie najszybciej.

Dzięki skutecznej reklamie w Google Lubin może być prawdziwą żyłą złota. Nasza agencja SEM zrobi z Ciebie lidera branży!

Szacuje się, że internet wywiera decydujący wpływ na ponad 86% decyzji, jakie podejmują konsumenci w sprawach swoich wydatków – zarówno planowanych, jak i spontanicznych. Odpowiednie kampanie Google Ads sprawią, że oferta Twojej lubińskiej firmy wybije się na tle konkurencji. Obojętnie, czy celujesz w mieszkańców niektórych osiedli w Twoim mieście – takich jak Małomice, Centrum, Krzeczyn czy Stary Lubin – czy masz znacznie większe ambicje. Dzięki kampaniom AdWords możesz w swojej branży osiągnąć wszystko, co tylko zamierzasz!

Jeśli rzeczywiście chcesz biznesowo zdobyć cały Lubin Google Ads będzie idealnym narzędziem do osiągnięcia zamierzonego celu. Współpracuj z AFTERWEB, a droga na szczyt stanie się znacznie prostsza. Nasi specjaliści SEM dokładnie wiedzą, jak wykorzystać linki sponsorowane czy remarketing z maksymalnym pożytkiem dla Ciebie. Reklama kontekstowa w formie grafiki czy Google AdWords Merchant Center również nie stanowią dla nich żadnego problemu. Chcesz stale zwiększać sprzedaż i rozwijać swój biznes w Lubienie? Zainwestuj w profesjonalne przygotowanie reklam w Google Ads!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.