Nasz audyt On-Site SEO to rzetelny obraz Twojej strony oczami wyszukiwarki Google

Błędy na stronie www to ogromna bariera dla skutecznego pozycjonowania. Bardzo często właściciele serwisów nie dostrzegają mankamentów swojej witryny i skazują się na słabe pozycje w wyszukiwarce. Nie warto odbierać sobie szansy na duży ruch na stronie. Zlecając nam wykonanie rzetelnego audytu On-Site SEO możesz uzyskać obszerny raport na temat błędów witryny, wraz z cennymi wskazówkami, które umożliwią Ci ich usunięcie. Dzięki temu Twoja strona będzie przyjazna nie tylko wyszukiwarce, ale też użytkownikowi.

Poznaj sposób na wysokie pozycje!

Audyty On-Site przeprowadzone przez AFTERWEB zawierają ocenę najważniejszych aspektów dla wyszukiwarki Google. Pamiętaj, że od prawidłowej optymalizacji Twojej strony zależeć będzie jej rankingowanie na frazy i słowa kluczowe, a co za tym idzie ruch na stronie i zysk firmy. Pozycja witryny internetowej w indeksie Google zależy od wielu czynników, oto jedne z nich:

  • Informacja ogólna – mowa o PageRank-u (notabene już nieaktualizowanym od dawna dla zwykłych użytkowników, ale ciągle aktualizowanym dla algorytmu Google), wieku domeny i ilości za indeksowanych adresów. Optymalizacja kodu strony, zdjęć i treści w witrynie ma ogromny wpływ na pozycję w wyszukiwarce. Strony, które nie są dostosowane do wskazówek jakościowych Google bardzo często znajdują się daleko w indeksie głównym wyszukiwarki, tym samym nie są zbyt często odwiedzane przez Internetów!
  • Prezentacja serwisu – kolejnym elementem wpływającym na pozycję jest prezentacja witryny w wyszukiwarce. Obejmuje ona tytuł czyli tag tytułowy np. <title>Twój unikatowy tytuł</title> , jest to bardzo ważny element prezentujący witrynę w wynikach wyszukiwania. Odpowiednia długość tagu i dokładny opis pomaga w doprecyzowaniu zawartości podstron. Tworzone „title” powinny się wyróżniać, a każdy przedsiębiorca musi mieć świadomość, że jest to najważniejszy parametr on-site SEO. Kolejnym ważnym elementem prezentacji są meta-opisy czyli description. Umieszczony w wyszukiwarce pod tagiem tytułowym i adresem strony ma formę krótkiego streszczenia zawartości podstrony. Ciekawy opis skuteczniej przyciąga internautów na naszą stroną, poprawia CTR a co za tym idzie zwiększa ruch z wyszukiwarki.
  • Treść strony – Twoja strona ma być wyjątkowa, a treści na niej prezentowane rzetelne i unikatowe. Prezentowane w serwisie treści muszą być wartościowe dla użytkowników. Dlatego warto zaopatrzyć swoją witrynę w ciekawe artykuły na temat oferowanych produktów i usług.
  • Nagłówki i znaczniki wyróżniające – Poprawienie czytelności prezentowanych treści jest bardzo ważnym elementem optymalizacji strony. Teksty zawarte w witrynie muszą zawierać nagłówki, które ułatwiają użytkownikowi poruszanie się po treści artykułu. Ważne elementy tekstu powinny być wyróżnione za pomocą pogrubienia lub kursywy. Dzięki temu wyszukiwarka zaznaczone fragmenty tekstu uznaje za ważne i cenne informacje.
  • Linkowanie wewnętrzne – Twoja strona www powinna posiadać właściwą strukturę linkowania wewnętrznego. Pozwala to użytkownikowi swobodnie poruszać się po serwisie bez konieczności każdorazowego wyszukiwania potrzebnych treści.
  • Prawidłowa mapa strony – Stworzenie właściwej mapy strony pozwoli na skuteczniejsze i szybsze indeksowanie adresów robots.txt. Dzięki temu komunikacja serwisu z wyszukiwarką będzie przebiegała sprawniej, a co za tym idzie osiągnięcie wysokich pozycji będzie prostsze.
  • Prawidłowa walidacja – Mowa o poprawnym kodzie strony, które będzie czytelny dla robotów zajmujących się indeksowaniem. Prawidłowy kod pozwoli bez problemu „przeczytać” robotowi zawarte w naszym serwisie treści.
  • Szybkość wczytywania strony –Tto nic innego jak wydajność strony czyli szybkość działania naszej witryny. Jest to bardzo cenny parametr, który sprawdzany jest za pomocą narzędzi autorstwa Google – PageSpeed Insign. Im strona szybsza, tym korzystanie z niej dla użytkownika staje się przyjemniejsze.
  • Błędy na stronie – Wyszukiwarka Google nie lubi pustych podstron wyświetlających 404 i treści, które są słabej jakości. Dlatego wszelkie takie mankamenty naszej witryny nie powinny być w indeksie głównym wyszukiwarki. Dzięki profesjonalnym narzędziom nasi specjaliści są w stanie wychwycić takie adresy i przekierować je na właściwe ścieżki.

Prawidłowa optymalizacja serwisu to klucz do dużego ruchu na stronie i wysokich pozycji w wyszukiwarce. Dlatego jeśli zależy Ci na biznesowym sukcesie w sieci zleć audyt On-Site wrocławskim specjalistom z AFTERWEB już teraz!