audyt konta google ads

Jeżeli odnosisz wrażenie, że sponsorowane reklamy Google Ads nie dają Twojemu biznesowi tyle, ile rzeczywiście by mogły, szczegółowy audyt kampanii jest usługą właśnie dla Ciebie. Wykonana przez doświadczonego eksperta z naszej agencji Afterweb analiza pozwoli obiektywnie ocenić, czy reklama jest prowadzona w sposób prawidłowy. To również idealna okazja do wykluczenia błędów, jakie bezpośrednio przekładają się na skuteczność realizowanych działań marketingowych. Postaw na profesjonalny audyt Google Ads u lidera branży i zyskaj rzetelne źródło informacji na temat własnych kampanii. Po współpracy z nami otrzymasz odpowiednio zoptymalizowane reklamy, które będą gotowe do maksymalizacji liczby odbiorców i do generowania większych przychodów.

Czym jest szczegółowy audyt Google Ads i dlaczego go potrzebujesz? Odpowiadamy!

Chyba nikogo nie uda nam się zaskoczyć tezą, że prowadzenie efektywnych kampanii w kanałach sponsorowanych wyszukiwarki Google wymaga od reklamodawców posiadania wiedzy oraz także dużego doświadczenia w tego typu marketingu. Pula przedsiębiorców czy specjalistów ds. reklamy w konkretnych firmach, którzy samodzielnie prowadzą zabiegi promocyjne, nadal jest duża. I to właśnie do nich w zdecydowanej większości przypadków kierowana jest nasza usługa konsultacji. Audyt kampanii Google Ads jest po prostu maksymalnie szczegółową analizą konta, jaka ma na celu zweryfikowanie poprawności uruchomienia kampanii. W jej trakcie specjaliści odkrywają też błędy optymalizacyjne, przez które Twoje działania reklamowe nie charakteryzują się wysokim poziomem skuteczności. Audyt Google Ads będzie więc niezwykle przydatny zwłaszcza wtedy, gdy zauważasz brak efektów promowania przedsiębiorstwa w wyszukiwarce Google. Po profesjonalną konsultację warto zgłosić się również w przypadkach, kiedy osiągane już rezultaty nie do końca są zadowalające. Wówczas audyt konta Google Ads sprawdzi, czy na pewno reklamodawca zdążył już wykorzystać wszystkie opcje marketingowe w sponsorowanym kanale amerykańskiego giganta. Specjaliści zatrudnieni w agencji Afterweb zwracają uwagę także na kwestię konwertowania tego typu działań promocyjnych. Doskonale rozumiemy, że kampania Google Ads powinna się zwracać, jeżeli ma być dobrze oceniona przez marketerów oraz właścicieli firm.

audyt google ads

Zamów audyt Google Ads w Afterweb. Podpowiemy, co robisz źle w swoich kampaniach

Samo uruchomienie własnej reklamy w sponsorowanym kanale wyszukiwarki Google nie wymaga od Ciebie specjalistycznej wiedzy, odpowiednich narzędzi lub wieloletniego doświadczenia. Co do zasady, kampania Google Ads ma być źródłem skutecznego pozyskiwania Klientów praktycznie dla każdego reklamodawcy. Problem zaczyna się jednak w momencie, kiedy na czynniki pierwsze jest rozkładane słowo „skuteczność”. Płacenie często gigantycznych sum za mało efektywny marketing zdecydowanie mija się z celem. Jesteś w miejscu, gdzie promocja online zaczyna generować tylko straty, a przychody z tego tytułu są marginalne? W takim przypadku interwencja profesjonalistów z certyfikatami Google Partner może okazać się niezbędna. Wykonywany przez nas audyt Ads jest nastawiony na kompleksową pomoc w ustaleniu przyczyny niepowodzenia oraz wskazówek, które pomogą Ci optymalizować kampanie pod kluczowe aspekty. Samodzielni reklamodawcy często zwyczajnie nie wiedzą o tym, jakie detale wpływają bezpośrednio na skuteczność realizowania reklam sponsorowanych. Audyt Google Ads stanowi więc niepowtarzalną okazję do skrupulatnego poznania własnych kampanii oraz zweryfikowania poprawności ich uruchomienia. Tak na dobrą sprawę, wystarczy błędne określenie stawek za słowa kluczowe, źle dobrane frazy czy kierowanie bądź zastosowanie niepotrzebnych modyfikatorów haseł i problem gotowy. Rolą ekspertów z naszej agencji Afterweb jest błyskawiczne wskazanie, co robisz źle w swoich kampaniach. Jeżeli audyt konta Google Ads budzi przed Tobą obawy, chętnie pokażemy Ci, że to naprawdę przydatne oraz opłacalne konsultacje. Tym bardziej w momencie, kiedy nie masz już pomysłów na ulepszenie uruchomionych już reklam sponsorowanych.

Zamówiony w naszej agencji Afterweb audyt Google Ads pozwoli ocenić, czy uruchomione przez Ciebie reklamy sponsorowane są prawidłowo zoptymalizowane. Dodatkowo jesteś w stanie uzyskać od nas cenne wskazówki, jak poprawić jakość kampanii oraz gdzie możesz poszukać oszczędności w zakresie stawek CPC i budżetów miesięcznych. Zamów audyt Google Ads i zwiększ skuteczność marketingu online w Twojej firmie!

Dlaczego nasz doświadczony specjalista powinien wykonać dla Ciebie audyt Google Ads?

Działaniami marketingowymi w wyszukiwarce Google zajmujemy się od ponad dekady. Musisz wiedzieć, że były to bardzo owocne lata, co potwierdzają chociażby sukcesy naszych dotychczas obsługiwanych partnerów biznesowych. Zlecając nam audyt Google Ads masz więc pewność, że do profesjonalnej analizy konta usiądzie certyfikowany specjalista z wieloletnim doświadczeniem. Dla Ciebie to gwarancja świeżego spojrzenia na uruchomione kampanie oraz możliwość pozyskania cennych wskazówek od osoby, która zna każdy zakamarek panelu Google Ads (znanego wcześniej jako Google AdWords). Specjalistyczną wiedzę wykorzystujemy w ramach codziennej pracy. To z tego powodu jesteśmy w stanie w mgnieniu oka wyłapać błędy, przez które Twoja promocja nie działa na optymalnych obrotach. Co jeszcze zyskujesz zamawiając u nas audyt konta Google Ads?

  • nasi Klienci osiągają gigantyczne sukcesy w swoich branżach

  • mamy 10-letnie doświadczenie w efektywnym zarządzaniu kampaniami

  • audyty Google Ads wykonujemy dla dużych i małych przedsiębiorstw

  • posiadamy certyfikat Google Partner, będący potwierdzeniem naszej wiedzy

  • audyt Google Ads Twojego konta wykona doświadczony specjalista

  • zwracamy uwagę nawet na najdrobniejsze detale w kampaniach

  • przygotowujemy czytelne i zrozumiałe wskazówki postępowania

Zobacz również: Reklama w Google – Koszt

Wszystko, co musisz wiedzieć, zanim zlecisz nam audyt Google Ads

Zlecając nam profesjonalny audyt kampanii Google Ads, powinieneś odpowiednio się przygotować. Przede wszystkim chcielibyśmy poznać Twoje oczekiwania względem promocji online, możliwości finansowe oraz odczucia po dotychczas uruchomionej reklamie. Taka wiedza pozwoli nam spojrzeć na konto nie tylko okiem doświadczonych specjalistów, ale również samego reklamodawcy, który posiada przecież określone cele biznesowe. Brak takiej wiedzy na początku współpracy sprawi, że audyt Google Ads może nie przynieść zadowalających dla Ciebie rezultatów. Co istotne, musisz przekazać nam dostęp do konta. Bez tego audyt kampanii Google Ads nie będzie możliwy. Swoich Klientów jeszcze przed wykonaniem analizy uczulamy na podejście do tego typu współpracy. Nasz audyt Ads będzie miał sens wyłącznie wtedy, kiedy będziesz otwarty na wprowadzanie zmian w swoich reklamach. Każda przekazywana przez specjalistę z agencji Afterweb informacja jest nakierowana na osiągnięcie wyznaczonego przez Ciebie celu.

Nie jesteś zadowolony ze skuteczności swojej kampanii w Google? Zamów audyt Google Ads – ocenimy skuteczność Twoich reklam!

Skuteczny audyt Google Ads w kilku krokach. Tak działają nasi eksperci!

W pierwszej kolejności powinieneś wiedzieć, że opłata za audyt Google Ads oraz szczegółowość raportowania najważniejszych kwestii uzależniona jest przede wszystkim od stopnia rozbudowania konta. Te mniejsze z uruchomioną jedną kampanią tekstową nie wymagają tyle pracy, ile profile z kilkunastoma reklamami produktowymi, reklamą display oraz innymi popularnymi formatami w sponsorowanym kanale wyszukiwarki. W ramach podstawowego pakietu możesz zyskać:

  • błyskawiczną ocenę poprawności uruchomionych kampanii

  • propozycje słów kluczowych koniecznych do wdrożenia lub wyłączenia

  • weryfikacje kierowania geograficznego w Twoich reklamach Ads

  • przekazanie informacji na temat metod optymalizacji kosztów

Profesjonalny audyt Google Ads każdorazowo powinien rozpocząć się od krótkiego wywiadu z reklamodawcą, podczas którego ustalane są szczegóły omówione przez nas w poprzednim akapicie tego tekstu. Dopiero potem doświadczony specjalista z naszej agencji będzie w stanie przejść do kolejnych kroków, czyli pracy bezpośrednio na koncie reklamowym. Dobry audyt Google Ads powinien składać się z następujących etapów:

  1. ocena prawidłowości doboru typu reklam do oferty

  2. szczegółowa analiza słów kluczowych zawartych w reklamach

  3. sprawdzenie poprawności napisanych reklam, wyniku jakości i oceny kampanii

  4. zweryfikowanie sposobu kierowania geograficznego komunikatów

  5. weryfikacja udziału w wyświetleniach na tle konkurentów

  6. rekomendacja dotycząca optymalizacji stawek CPC i budżetów

  7. sprawdzenie poprawności dopasowania reklamy do standardów Google

  8. zweryfikowanie utworzonych list wykluczeń słów kluczowych

  9. kontrola prawidłowości podpięcia i zliczania się konwersji

Im więcej różnorodnych reklam na koncie, tym audyt kampanii Google Ads będzie zdecydowanie bardziej czasochłonny. Nic dziwnego, że zauważalna większość agencji w swojej ofercie posiada audyt Google Ads Premium – zarezerwowany właśnie dla tego typu reklamodawców. W takich przypadkach możesz otrzymać mocno rozbudowany raport oraz rekomendacje przygotowane nie przez jednego specjalistę, a przez cały zespół ekspertów od zarządzania kampaniami Google Ads. Wykwalifikowani pracownicy agencji Afterweb przy analizach Premium uwzględniają wszystkie wyżej wymienione etapy oraz analitykę podłączoną do konta. Da ona odpowiedzi na pytania, ile konwersji zbierają reklamy i jakie produkty bądź usługi cieszą się największą popularnością. Warto tutaj podkreślić, że mimo swojego ogromnego potencjału, panel Google Ads nie wygeneruje dla Ciebie potrzeby kupna u potencjalnego Klienta. Będzie tylko w stanie wyraźnie zwiększyć poziom zainteresowania już rozpoznawalnymi pozycjami z oferty Twojego przedsiębiorstwa. Jeżeli nie wiesz, co dokładnie kryje się za takim hasłem, audyt Google Ads znajdzie na to odpowiedź!

audyt kampanii google ads

Każdy specjalistyczny audyt kampanii Google Ads, wykonywany u doświadczonej agencji, kończy się przygotowaniem szczegółowego raportu w oparciu o wyżej przedstawione elementy. Tylko u nas otrzymasz również rekomendacje w sprawie wdrożenia indywidualnej strategii prowadzenia konta reklamowego w przyszłości. Proponujemy sprawdzone rozwiązania, których głównym celem będzie uzyskanie maksymalny efektów kampanii. Audyt Google Ads w Afterweb z całą pewnością Ci się opłaci!

Gdzie powinieneś wykonać audyt Google Ads, żeby uzyskać sprawdzone rekomendacje?

Dokładnie analizując wszystkie podane przez nas szczegóły audytów kont reklamowych już musisz wiedzieć, że tego typu analizy charakteryzują się naprawdę skrupulatnym podejściem do każdego kluczowego aspektu funkcjonowania kampanii Google Ads / Google AdWords. I to właśnie z tego powodu nie możesz pozwolić, aby audyt Ads wykonywany był przez niedoświadczoną agencję lub freelancera bez odpowiedniego poziomu praktycznej wiedzy. Popełnienie nawet najdrobniejszego błędu na etapie analizowania kampanii może spowodować, że wprowadzone przez Ciebie zmiany nie przyniosą oczekiwanych efektów, a konto reklamowe nadal nie będzie generować upragnionych przychodów z tytułu promocji w wyszukiwarce. W praktyce oznacza to zwiększanie rachunku zwyczajnie przepalonych pieniędzy na nieskuteczne zabiegi marketingowe. Zalecamy również, aby w przypadku zdecydowania się na audyt Google Ads wybrać specjalistów zgodnie ze sprawdzonym kluczem. Nie zwracaj największej uwagi na zaproponowany cennik. Chcąc zaoszczędzić pieniądze na tak ważnym zabiegu, jak profesjonalny audyt kampanii Google Ads, stracisz ich jeszcze więcej na nieefektywnych zmianach. I chociaż chęć współpracowania z tańszymi ekspertami może być zrozumiała, z własnego doświadczenia wiemy, że tacy reklamodawcy finalnie i tak wracają do dużo bardziej doświadczonych specjalistów. Dokładnie zweryfikuj portfolio wybranej agencji oraz opinie na temat ich pracy. Wybierając nierzetelną firmę trudno oczekiwać, że ich audyt Google Ads będzie dla Ciebie wartościowym źródłem wiedzy. Odradzamy również samodzielnych analiz. Co prawda w internecie można znaleźć masę informacji na temat szczegółów audytów, natomiast to właśnie rozbudowana wiedza, specjalistyczne narzędzia i doświadczenie ekspertów Google Ads przyniesie Ci długo oczekiwaną zmianę rezultatów kampanii.

Specjalista z agencji Afterweb wykona dla Ciebie audyt Google Ads. Sprawdź, czy Twoje kampanie osiągają maksimum swojego potencjału.

Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Czy audyt konta Google Ads można wykonywać samodzielnie?
Ze względu na poziom rozbudowania, jakim charakteryzuje się Google Ads audyt, warto zlecić go doświadczonemu specjaliście. Prowadząc samodzielnie analizy nie będziesz w stanie skutecznie zauważyć błędów w konfiguracji lub optymalizacji. Głównie ze względu uruchomienia wcześniej kampanii na własną rękę. Efektywny audyt Google Ads wymaga świeżego spojrzenia na konto oraz zachodzące tam procesy.
#2 Jak długo trwa profesjonalny audyt Google Ads w agencji Afterweb?
Wszystko uzależnione jest od poziomu rozbudowania konta, oczekiwanych efektów czy nawet od skomplikowania wykonywanych analiz. Przeważnie skuteczny audyt Google Ads zajmuje od kilku do nawet kilkunastu roboczogodzin. Szczegóły poznasz już na etapie wstępnego wywiadu.
#3 Kto będzie odpowiedzialny za audyt konta Google Ads w agencji Afterweb?
W trosce o maksymalne zadowolenie naszych partnerów, audyt konta Google Ads w naszej agencji Afterweb wykonuje certyfikowany specjalista z wieloletnim doświadczeniem. Otrzymasz od nas indywidualnego opiekuna, który w swojej karierze osiągał spektakularne sukcesy w naprawdę wielu branżach. Dla Ciebie jest to gwarancja, że tak wykonany audyt konta Google Ads przyniesie oczekiwane rezultaty.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33