Pozwól nam zoptymalizować treści na Twojej stronie i zacznij się cieszyć wyższymi pozycjami w Google!

Przedsiębiorcy coraz więcej pieniędzy inwestują w marketing w sieci. Niestety wydane środki mogą nie przynieść efektów, gdy strona nie będzie widoczna w wyszukiwarce. Kluczowy wpływ na funkcjonalność i rozpoznawalność strony w internecie ma nie jej piękny wygląd, a optymalizacja pod wyszukiwarkę Google. To od poprawnego indeksowania treści na stronie przez roboty sieciowe zależeć będzie ile osób dotrze na naszą witrynę. Bardzo ważnym elementem każdej optymalizacji jest treść. Specjaliści AFTERWEB wiedzą jak sprawić, by artykuły na Twojej stronie były unikalne, ciekawe i czytelne dla wyszukiwarki.

Zwabiaj klientów treścią na stronie

Treści to bardzo ważny element każdej strony internetowej. Powinny być unikalne i wartościowe dla użytkowników odwiedzających witrynę. Należy jednak podkreślić, że treści mają ogromny wpływ na widoczność strony w wyszukiwarce, gdyż algorytmy Google od lat skupiają się na dostarczaniu nam jak najlepszych treści na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania. Dlatego każdy przedsiębiorca działający w sieci powinien zadbać o odpowiednią optymalizację contentu. AFTERWEB przy każdej optymalizacji dokonuje korekt treści na stronie klienta. Wieloletnie doświadczenie w SEO pozwala nam w odpowiedni sposób dostosować artykuły, by nadal były atrakcyjne dla użytkownika jednocześnie wpływając na pozycje w wyszukiwarce. Dlatego optymalizując treść pamiętamy o tych kilku ważnych kwestiach:

  • Naturalność – treści na stronie muszą być tworzone pod i dla użytkownika, a nie roboty sieciowe. Nie warto nadmiernie przesycać artykułów słowami kluczowymi, ich ilość nie powinna przekraczać 5% objętości. Dlatego nasi copywriterzy wiedzą jak pisać ciekawe artykuły przyciągające na stronę potencjalnych klientów, będące jednak czytelne dla robotów wyszukiwarki Google.
  • Kolejność – Właściwy układ słów kluczowych w treści ma ogromne znaczenie w osiąganiu pozycji. Dlatego im wyżej umiejscowimy dane słowo, tym jego ranga będzie większa. Wielu specjalistów twierdzi, że ważne słowa kluczowe muszą znajdować się w pierwszych 2-3 KB strony. Wiele robotów sieciowych nie zajmuje się czytaniem całych strona, a jedynie ich pierwszych fragmentów.
  • Wyróżnienia – Zastosowanie właściwych wyróżnień nadaje atrakcyjności prezentowanym na stronie treściom. Przeprowadzana przez nas optymalizacja contentu opiera się na użyciu odpowiednich nagłówków. Język HTML wyróżnia ich 6, podkreślając jednak, że nagłówek H1 jest najważniejszy, a H6 zdecydowanie mniej istotny. Dlatego nasi specjaliści na stronach klientów dbają o ich właściwe rozmieszczenie. Ponadto umieszczane w nich słowa kluczowe nabierają większej wartości dla wyników wyszukiwania Google.
  • Widoczność – Nagłówki to nie jedyne elementy pozwalające na wyróżnienie artykułów. Dlatego optymalizując treść wyróżniamy inne słowa, które są istotne dla pozycjonowania witryny. Dobrymi sposobami na podkreślenie wagi danych słów jest użycie wytłuszczenia, pochylenia i podkreślenia. Tego typu zabiegi są nie tylko ważne dla użytkowników, ale też robotów, które kładą większy nacisk na słowa wyróżnione.

Pomożemy Ci w optymalizacji contentu na Twojej stronie

Masz problem z optymalizacją swojej strony www? Skontaktuj się z nami i skorzystaj z profesjonalnych usług AFTERWEB! Nasi doświadczeni specjaliści poprowadzą Twoją stronę przez proces skutecznej optymalizacji dla wyszukiwarek. Analizując wszelkie mankamenty witryny podczas audyty SEO nakreślimy plan optymalizacji. Sztab naszych specjalistów realizując wytyczne krok po kroku sprawi, że Twoja strona będzie atrakcyjna i lepiej widoczna dla użytkowników. Zainteresowany? Umów się z nami na spotkanie w naszej siedzibie we Wrocławiu!