Dąbrowa Górnicza, lokalni przedsiębiorcy i kampanie Google Ads. Zobacz, jak liczne korzyści zapewni Twojej firmie agencja SEM

Google Ads Warszawa

Aglomeracja Śląska zapewnia całkiem dogodne warunki do prowadzenia rozmaitych biznesów w wielu ciekawych branżach – z liczącą ok. 120 tysięcy mieszkańców Dąbrową Górniczą jest dokładnie tak samo. W końcu masz własną firmę, wiesz o czym mowa. I dlatego agencja SEM AFTERWEB ma dla Ciebie specjalną propozycję: prowadzenie kampanii AdWords. Reklama w Google Ads przysporzy Ci wielu nowych klientów, a płynące z niej zyski wielokrotnie przewyższą poniesione koszty. Jak to możliwe?

Każda kampania Google AdWords pozwala Tobie jako reklamodawcy ustalić, komu zaprezentować ofertę Twojej firmy w Dąbrowie Górniczej. Targetowanie w internecie jest dalece bardziej zaawansowane niż w jakiejkolwiek innej dziedzinie. W panelu Google Ads specjalista AdWords ma do dyspozycji mnóstwo możliwości, opierających się na:

  • zainteresowaniach internatów

  • wieku i płci użytkowników

  • wyszukiwanych w Google frazach i słowach kluczowych

  • preferencjach konsumenckich

  • lokalizacji odbiorców (miejsce zamieszkania, aktualne położenie)

Twoja reklama w Google AdWords pozwoli Ci dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów z Dąbrowy Górniczej i okolic


aleja Tadeusza Kościuszki 16, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Zasięg geograficzny stanowi podstawowy parametr, dzięki któremu kampanie Google Ads są tak skuteczne. Reklamujesz się tylko wśród odbiorców z grupy docelowej, a przez to nie marnujesz cennych środków na promocję nie przynoszącą żadnych odczuwalnych efektów. Każda kampania AdWords, którą przygotuje dla Ciebie nasza agencja SEM, będzie wykorzystywała wszystkie udostępnione przez Google opcje ich precyzyjnego kierowania. Dąbrowa Górnicza składa się z 18 dzielnic, raczej nie wszędzie Twoja oferta cieszy się równym powodzeniem. Przykładowo: jeżeli Kuźniczka Nowa, Ratanice, Ząbkowice i Strzemieszyce Małe przynoszą Ci największe zyski, kampanie Google AdWords powinny skoncentrować się właśnie na tych obszarach. Pozostałe części miasta, tj. Bugaj, Łosień Ujejsce czy Okradzionów, można łatwo i szybko wykluczyć. Oczywiście Ty znasz swoją branżę i klientów najlepiej, aczkolwiek Google Ads daje wgląd w mnóstwo ciekawych statystyk. Ciągła analiza spływających danych i modyfikowanie działań na ich podstawie zwiększa efektywność: w branży SEM lepiej wydawać mniej, ale mądrzej.

Poznaj kampanie Google Ads prowadzone przez agencje SEM: linki sponsorowane, remarketing, reklama kontekstowa i produktowa

  1. Linki sponsorowane w Google Search – najpopularniejsza kampania AdWords, widoczna w jakże często wykorzystywanej wyszukiwarce. Linki sponsorowane z Google Ads stanowią odpowiedź na konkretne zapytania i są dopasowywane do konkretnego odbiorcy. Dlatego są tak przydatne i często klikane. Nasz specjalista AdWords dopilnuje, żeby ruch przekierowywany z linków sponsorowanych na Twoją firmową stronę www był jak najbardziej wartościowy. A dzięki odpowiedniemu lokalizowaniu geograficznemu, po adresie IP oraz danych z GPS-a, Twoi potencjalni klienci nie muszą dopisywać frazy „Dąbrowa Górnicza”, aby pokazała im się reklama w Google idealnie dopasowana do ich aktualnych potrzeb.Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Dąbrowa Górnicza:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Dąbrowa Górnicza 110
    agencja sem Dąbrowa Górnicza 10
    stomatolog Dąbrowa Górnicza 590
    mechanik Dąbrowa Górnicza 390
    google ads Dąbrowa Górnicza 10
    markizy Dąbrowa Górnicza 10
    google Dąbrowa Górnicza 10
    wulkanizacja Dąbrowa Górnicza 880
    remarketing Dąbrowa Górnicza 10
    rolety Dąbrowa Górnicza 170

    źródło: Google.pl

  2. Remarketing w Google AdWords – doskonały sposób na odzyskanie „straconych” lejków sprzedażowych: użytkowników porzucających koszyki, oglądających jakiś produkt bez podejmowania kolejnych akcji itd. Takie kampanie Google Ads tworzone są na podstawie plików cookies, zapisywanych w przeglądarce po tym jak internauci wchodzą na Twoją stronę internetową. Jeżeli chcesz pozyskiwać jak najwięcej klientów z Dąbrowy Górniczej i okolic, a przy okazji zbudować rozpoznawalną lokalnie markę, remarketing i odpowiednie prowadzenie kampanii AdWords przez specjalistów pomogą Ci osiągnąć te cele.

    remarketing

  3. Reklama kontekstowa w Google Display Network – nie ma nic lepszego, niż działania promocyjne powiązane merytorycznie z treścią i odpowiednio wplecione w tekst lub materiały multimedialne. Reklama kontekstowa w ramach kampanii Google Ads pozwoli Ci umieścić grafikę na łamach często odwiedzanych stron, a przede wszystkim pokazywać ją tylko określonej grupie odbiorców. W sieci Google Display Network znajdują się portale branżowe, specjalistyczne blogi czy serwisy z wiadomościami o wydarzeniach w Dąbrowie Górniczej, jak choćby dabrowa.pl, internetowe wydanie Dziennika Zachodniego czy dabrowagornicza.naszemiasto.pl. Nasz specjalista AdWords pomoże Ci wybrać najbardziej pożyteczne strony, na których będzie wyświetlana reklama kontekstowa Twojej firmy.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  4. Reklama produktowa w Google Merchant Center – kampanie tworzone na potrzeby sklepów internetowych. Pozwalają zaprezentować towar z asortymentu w atrakcyjny sposób, a użytkownicy mogą błyskawicznie porównać wiele różnych ofert. Taka reklama w Google może również zachęcić kogoś z okolic Dąbrowy Górniczej, żeby przyjechać do Twojego stacjonarnego punktu i tam na własne oczy zobaczyć interesujący daną osobę produkt – a następnie go kupić.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

Dla małych i średnich firm w Dąbrowie Górniczej nie ma nic lepszego, niż profesjonalna kampania Google AdWords

W naszej agencji SEM pracują tylko certyfikowani specjaliści, którzy dokładnie znają możliwości systemu Google Ads i potrafią je we właściwy sposób wykorzystać dla dobra Klientów AFTERWEB. Bardzo dobrym przykładem są tutaj rozszerzenia reklam, dzięki którym kampanie AdWords zyskują na skuteczności. Dzięki nim Twoi odbiorcy będą mogli:

  • szybciej nawiązać z Tobą kontakt

  • sprawdzić, gdzie dokładnie na mapie Dąbrowy Górniczej znajduje się Twoja firma

  • poznać więcej szczegółów na temat przygotowanej przez Ciebie oferty

  • zdobyć informacje o godzinach otwarcia i innych ważnych detalach

W branży SEM i kampaniach Google AdWords liczy się przede wszystkim efektywność. Łatwo ją zmierzyć, gdyż każda akcja na Twojej witrynie www po kliknięciu w reklamę będzie monitorowana. Potem pozostaje wyciąganie konstruktywnych wniosków oraz bezustanne optymalizowanie kampanii AdWords. Wszystko w jasno określonym celu: aby z pomocą narzędzi Google uczynić Dąbrowę Górniczą autostradą do wielkości Twojego biznesu. AFTERWEB od lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami, z własnego doświadczenia wiemy, że takie rezultaty są jak najbardziej w Twoim zasięgu. Tylko od Ciebie zależy, czy skorzystasz z nieprzebranych możliwości i okazji do dynamicznego rozwoju, jakie stwarza Google Ads. Na co czekasz?

Dzięki reklamie w Google Dąbrowa Górnicza będzie Twoja. Specjalista AdWords poprowadzi Twoją firmę do kolejnych sukcesów

Kampanie Google Ads mają szereg niezaprzeczalnych zalet, których w dobie internetu nie wolno zlekceważyć. Nie popełnij błędu popełnianego przez innych przedsiębiorców, którym wydaje się że ich lokalny biznes w Dąbrowie Górniczej nie ma żadnych szans w walce o klienta z większymi firmami. Przy odpowiedniej strategii, mądrym zarządzaniu budżetem kampanii AdWords i ciągłym nadzorze agencji SEM, będziesz w stanie pokonać swoich rywali. Trzeba tylko wykorzystywać wszelkie nadarzające się okazje i odnajdywać niezagospodarowane nisze, a my to potrafimy!

Biorąc pod uwagę specyfikę Aglomeracji Śląskiej i samego miasta, na takim rynku jak Dąbrowa Górnicza Google AdWords będzie Twoim ogromnym atutem w rywalizacji z konkurencją. Internet odgrywa decydującą rolę przy podejmowaniu wielu decyzji zakupowych i biznesowych. Razem zadbamy o to, aby poprzez Google Ads Twoja firma prezentowała się korzystnie przed właściwymi osobami, z którymi ubijesz świetny i wysoce zyskowny interes. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak pracuje specjalista AdWords oraz poznać niuanse branży SEM? Skontaktuj się z AFTERWEB i porozmawiajmy o szczegółach naszej przyszłej, niezwykle owocnej współpracy! Liczby z Google Ads nie kłamią, takie zyski są na wyciągnięcie ręki.

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.