Reklama w Google Ads zwiększa obroty lokalnych firm. Ostrów Wielkopolski to żaden wyjątek, więc zainwestuj w kampanie AdWords

Google Ads Warszawa

Jako przedsiębiorca nieustannie poszukujesz dróg dotarcia do potencjalnych klientów. Zarówno na swoim miejscowym rynku zbytu, jak i poza Ostrowem Wielkopolskim. Agencja SEM AFTERWEB ma coś w sam raz dla Ciebie: precyzyjnie targetowane kampanie Google Ads. Nie ma skuteczniejszej reklamy ani w internecie, ani w pozostałych nośnikach przekazów marketingowych. Linki sponsorowane w wyszukiwarce, umiejętnie prowadzony remarketing oraz wiarygodna reklama kontekstowa sprawią, że Twoją ofertą zainteresuje się więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej!

Google AdWords pozwala reklamodawcom takim jak Ty dokładnie określić, kto ma być odbiorcą Twoich zachęt do bliższego zapoznania się z ofertą. Dzięki temu reklama w Google Ads trafia prosto do grupy docelowej Twojego biznesu z Ostrowa Wielkopolskiego – i nikogo więcej. Specjalista SEM z łatwością uruchomi w Google kampanię AdWords według:

  • lokalizacji użytkowników
  • danych demograficznych internautów
  • harmonogramu czasowego (dni i godziny wyświetlania reklam Google Ads)
  • zainteresowań odbiorców
  • potencjalnych zamiarów konsumentów
  • słów kluczowych wpisywanych w wyszukiwarkę Google
  • tematyki witryn internetowych, na których będzie się toczyć kampania AdWords
  • urządzeń, z których korzystają potencjalni klienci

Konkurencja w Ostrowie Wielkopolskim mocno naciska? Kampania Google AdWords to idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu!


Rynek 1, 63-410 Ostrów Wielkopolski

Dla lokalnych firm, takich jak ta prowadzona przez Ciebie, szczególnie istotne są kwestie lokalizacji. Zapewne w kręgu Twoich zainteresowań znajduje się przede wszystkim Ostrów Wielkopolski – dlatego kampanie Google Ads powinny toczyć się w obrębie tego miasta i najbliższych okolic. Reklamy AdWords należy pokazywać tym osobom, które realnie mogą i zechcą skorzystać z Twojej oferty. Osoby przebywające lub mieszkające zbyt daleko od Ostrowa Wielkopolskiego zwyczajnie nie są (póki co) w Twoim zasięgu.

Ustawiając kampanie Google Ads agencja SEM może operować na poziomie państw, województw, miejscowości, a nawet dzielnic czy ulic. Jeśli profil Twojej działalności /lub dane sprzedażowe dadzą ku temu podstawy, AFTERWEB będzie prowadzić działania w AdWords tylko na terenie wybranych osiedli – np. Powstańców Wielkopolskich, Jana Pawła II i Zaciszu Zębców. Mniej rentowne dla Ciebie obszary Ostrowa Wielkopolskiego, jakimi hipotetycznie byłyby Stare Kamienice, Pruślin czy miejscowa Wenecja, zostaną wykluczone. Reklama w Google Ads wypromuje Cię tylko tam, gdzie Ci się to naprawdę opłaca! Nie ma żadnych przeszkód, aby zasięg kampanii ustalić wedle fizycznej odległości odbiorców od Twojego sklepu, salonu bądź innego punktu obsługi klienta.

Reklama AdWords ma 4 główne warianty. To remarketing, linki sponsorowane, Google Shopping oraz reklama kontekstowa

  1. Remarketing Ads – kampanie AdWords prowadzone z myślą o odbiorcach, którzy kiedyś odwiedzili Twoją firmową stronę internetową. Mogą to być albo niedoszli klienci, albo konsumenci w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zamówili u Ciebie produkt/usługę jakiś czas temu. Remarketing w Google Ads jest w stanie przyczynić się do tego, że tacy użytkownicy zdecydują się sprawdzić Twoją ofertę, po raz pierwszy lub ponownie. Wymaga to profesjonalnego przygotowania treści reklam i ustalenia optymalnych wytycznych dla systemu AdWords, czym zajmie się nasz specjalista SEM.

    remarketing

  2. Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania – prawdopodobnie najpopularniejsza forma reklam Google Ads. Pod względem dopasowania do zamiarów konsumentów i wpływu na ich decyzje zakupowe, linki sponsorowane są najskuteczniejszym narzędziem w całym marketingu. Dzięki wyświetlaniu odnośników do Twojej oferty, w odpowiedzi na zapytania do Google Ostrów Wielkopolski pozna wszystkie szczegóły na temat firmy i jej atrakcyjnych propozycji. Przypływ klientów to tylko kwestia czasu.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Ostrów Wielkopolski:

    Słowo kluczoweŚrednia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Ostrów Wielkopolski40
    agencja sem Ostrów Wielkopolski10
    stomatolog Ostrów Wielkopolski170
    mechanik Ostrów Wielkopolski70
    google ads Ostrów Wielkopolski10
    markizy Ostrów Wielkopolski10
    google Ostrów Wielkopolski10
    wulkanizacja Ostrów Wielkopolski170
    remarketing Ostrów Wielkopolski10
    rolety Ostrów Wielkopolski50

    źródło: Google.pl

  3. Reklama produktowa – użytkownik widzi konkretną rzecz, zna też jej cenę. A dzięki kampanii Google AdWords może ją zamówić zdecydowanie szybciej i wygodniej. Sekcja „Zakupy” w wyszukiwarce jest skrojona na miarę platform e-commerce. Jeśli poza lokalem stacjonarnym na terenie Ostrowa Wielkopolskiego prowadzisz także sklep internetowy, promująca konkretne produkty reklama w Google Ads niewątpliwie poprawi wyniki sprzedaży w Twojej firmie. Nasza agencja SEM dołoży wszelkich starań, aby tak właśnie się stało.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. Google Display Network – graficzna reklama kontekstowa na łamach serwisów zewnętrznych. Innymi słowy baner, ale pokazywany tylko określonym odbiorcom, należącym do Twojej grupy docelowej. Prowadzenie kampanii AdWords tego typu nie wymaga od Ciebie kupowania powierzchni reklamowych u wydawców, tymi kwestiami zajmuje się Google w programie AdSense. Ty wybierasz, czy chcesz się promować na stronach branżowych i tematycznych, popularnych blogach, a może w lokalnych mediach, wśród osób zamieszkujących Ostrów Wielkopolski. Dzięki Google Ads Twoją reklamę kontekstową zobaczą np. czytelnicy portalu twojostrow.pl, widzowie telewizji internetowej Ostrow24.tv czy odbiorcy innych witryn, serwujących wiadomości z Twojego regionu.

    reklama display
    źródło: sport.pl

Kierując kampanie Google Ads na Ostrów Wielkopolski rozreklamujesz się wśród odbiorców, na których najbardziej Ci zależy

W porównaniu do zysków, które wypracuje dla Ciebie kompetentny i rzetelny specjalista SEM, koszty reklamy w Google Ads są marginalne. Profesjonalne prowadzenie kampanii AdWords gwarantuje Ci odczuwalny wzrost sprzedaży już wkrótce po rozpoczęciu działań! Jeśli chodzi o rozliczenia z Google, twórcy systemu przewidują następujące opcje:

  • ROAS – stawki dostosowywane na podstawie szacunkowych wartości konwersji i tego, jaki poziom zwrotu nakładów chcesz uzyskać.
  • CPC – opłaty wnoszone są za kliknięcie w reklamę przez użytkownika. Im lepiej eksponowane miejsce w Google Ads, tym większe prawdopodobieństwo przekierowania internauty na Twoją stronę www.
  • CPA – koszty naliczane są według ilości akcji, jakie podejmują użytkownicy oglądający witrynę Twojej firmy. Chodzi o takie czynności, które w toku kampanii AdWords można uznać za „połknięcie haczyka” przez odbiorcę.
  • CPM – na łączną cenę reklamy składa się suma stawek za 1000 wyświetleń we wszystkich aktywnych kanałach.

Nie wiesz, który wariant Google AdWords w Twoim przypadku najbardziej się opłaci? Skontaktuj się z AFTERWEB! Nasi specjaliści SEM mają duże doświadczenie: znamy wiele branż i przedsiębiorstw, również z lokalnych rynków porównywalnych z Ostrowem Wielkopolskim. Wiemy jak sprawić, aby reklama w Google Ads dotarła do starannie wyselekcjonowanych osób.

Prowadzenie kampanii AdWords dla przedsiębiorstwa z Ostrowa Wielkopolskiego to zadanie, którym powinna zająć się agencja SEM

Google stale poszerza zakres funkcjonalności swoich narzędzi reklamowych. Zawsze jesteśmy na bieżąco, aby Twoje korzyści płynące z działań w systemie Ads były jak najwyższe. Bez znaczenia, czy masz zamiar reklamować się w całym Ostrowie Wielkopolskim, czy też jedynie w wybranych dzielnicach: Śródmieściu, Krępie, Parcelach Zacharzewskich itp. AFTERWEB zajmie się promocją Twojej firmy z pełnym zaangażowaniem. Im lepsze wyniki osiągniesz dzięki Google AdWords, tym większe zyski dla wszystkich stron. Czysty biznes.

Skoro praktycznie każdy korzysta z internetu, prowadząc firmę musisz zadbać o jej właściwie wyeksponowanie w sieci. Reklama w Google Ads to najefektywniejszy sposób na osiągnięcie tego celu. Współpracując z naszą agencją SEM dostaniesz dokładnie to, czego Twoja firma potrzebuje! W warunkach zaostrzającej się konkurencji, jakie charakteryzują Ostrów Wielkopolski Google AdWords wydatnie przyczyni się do zdobycia i utrzymania przez Ciebie pozycji lokalnego lidera. A potem nic nie będzie stało na przeszkodzie, by rozszerzyć działalność na nowe, większe rynki! Jeśli chcesz rozwijać swoją firmę, po prostu nie masz innego wyjścia: musisz zainwestować w kampanie Google Ads i ich profesjonalne prowadzenie.

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.