Prowadzisz biznes, w którym Suwałki odgrywają główną rolę? Reklama w Google Ads jest wprost stworzona dla Twoich interesów!

Agencja SEM Suwałki

Polski „Biegun Zimna” to wcale nie najgorsze miejsce dla osób przedsiębiorczych. Twoja działalność w Suwałkach jest na to niezłym przykładem. A czy wiesz, o ile więcej zyskasz za sprawą odpowiedniej promocji w Google? Kampanie w AdWords, systemie znanym również jako Google Ads, są w stanie wielokrotnie poprawić osiągane przez Ciebie wyniki sprzedaży. Wystarczy, że reklama kontekstowa, linki sponsorowane, remarketing oraz pozostałe działania w internecie zostaną ukierunkowane na właściwą grupę użytkowników.

Kampania Google AdWords to nadzwyczajnie skuteczne narzędzie, które daje reklamodawcom takim jak Ty nieograniczone pole manewru w zarządzaniu. Dotyczy to budżetu na marketing, harmonogramu wyświetlania materiałów promocyjnych i wielu innych parametrów. Specjalista SEM może sterować reklamą w Google Ads według następujących zmiennych:

  • zasób słów i fraz kluczowych
  • charakterystyka demograficzna odbiorców (wiek, płeć itd.)
  • lokalizacja (dotyczy zarówno fizycznej obecności na jakimś obszarze, jak i samego zainteresowania Suwałkami)
  • tematyka odwiedzanych przez użytkowników witryn internetowych
  • specyfikacja techniczna urządzeń, z których korzystają do wyszukiwania w Google lub przeglądania innych stron www

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

243%
zwiększona widoczność
w Google (branża prawna)
548%
zwiększona świadomość
marki (branża reklamowa)
931%
wzrost sprzedaży z Google
(branża jubilerska)
753%
zwiększony ruch na stronie
(branża techniczna)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Dobre prowadzenie kampanii AdWords zwiększy zainteresowanie Twoją ofertą. Nasza agencja SEM dobrze ją wypromuje w Suwałkach

    Dopasowanie konfiguracji reklamy Google Ads od profilu grupy docelowej ma decydujące znaczenie. Dzięki stałej optymalizacji wszystkich składowych, atrakcyjnie sformułowany przekaz na temat Twojej suwalskiej działalności trafi do odpowiednich osób, w odpowiednim czasie. Agencja Afterweb wyznaczy dla Ciebie indywidualnego opiekuna, który przygotuje kompleksową, długofalową strategię kampanii Google AdWords. Będzie nim certyfikowany specjalista SEM, który przy Twoim udziale zrobi z Twojego biznesu lokalnego lidera branży.


    Adama Mickiewicza 2, 16-402 Suwałki

    Kierowana na Suwałki reklama w Google Ads wcale nie musi obejmować całego miasta. Być może konsumentów przebywających np. na terenie Centrum, osiedli Północ I i II czy Staszica dzieli od Twojej siedziby zbyt duży dystans, aby realnie myśleli o wybraniu się do Twojego sklepu lub punktu obsługi. Dlatego kampanie Google Ads powinna mieć taki zasięg, który faktycznie zwiększa prawdopodobieństwo pozyskania klienta. To, czy reklama AdWords Twojej firmy będzie pokazywane w całej Polsce, województwie Podlaskim, na terenie Suwałk czy wyłącznie mieszkańcom niektórych dzielnic (obejmując np. Śródmieście, Sianożęć i Zieloną Górkę), zleży wyłącznie od Ciebie… i wyników analizy danych.

    Reklama kontekstowa, linki sponsorowane, a może remarketing? W Google Ads każda z tych dróg doprowadzi Cię do celu

    1. Google Display Network – korciło Cię kiedyś, żeby wykupić reklamę na łamach branżowego portalu albo w lokalnych mediach: Kurierze Suwalskim czy serwisie informacyjnym suwalki.info? Jeśli tak, to przestań o tym myśleć. Graficzna reklama kontekstowa w Google AdWords przyniesie dokładnie taki sam efekt. A nie dość, że ów baner będzie Twoją firmę kosztować mniej, to jeszcze zobaczą ją wyłącznie odbiorcy, którzy naprawdę są potencjalnymi klientami. Już nasza agencja SEM o to zadba!

      reklama display
      źródło: sport.pl

    2. Google Search – linki sponsorowane jako odpowiedź na zapytania internautów. Reklamy Google Ads zajmują rzucające się w oczy miejsca na ekranach użytkowników, przez co skupiają na sobie ich uwagę. Jeśli dana osoba użyje właściwej frazy, a jej lokalizacja pokryje się z obszarem zasięgu Twojej kampanii, reklama Google AdWords ma duże szanse przekierować ją na witrynę www Twojej firmy. Podobnie stanie się w przypadku, kiedy w wyszukiwanej frazie pojawi się słowo „Suwałki” w jakiejkolwiek postaci.

      Google Ads - Linki sponsorowane

      źródło: Google.pl

      Przykładowe frazy lokalne dla miasta Suwałki:

      Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
      lakiernik Suwałki 70
      agencja sem Suwałki 10
      stomatolog Suwałki 480
      mechanik Suwałki 210
      google ads Suwałki 10
      markizy Suwałki 10
      google Suwałki 10
      wulkanizacja Suwałki 320
      remarketing Suwałki 10
      rolety Suwałki 90

      źródło: Google.pl

    3. Google AdWords Remarketing – kampanie Google Ads, które mają na celu ponowne ściągnięcie klienta na Twoją stronę www. Ktoś nie dokończył zakupów, ktoś odłożył decyzję na później, ktoś korzystał z Twojej oferty dawno temu… To tylko niektóre przypadki, w których remarketingowa reklama w Google AdWords znajduje praktyczne zastosowanie. Rzecz jasna specjalista SEM uruchomi kampanię w taki sposób, aby remarketing objął wyłącznie te osoby, które rzeczywiście są zainteresowane Twoją działalnością w Suwałkach.

      remarketing

    4. Google Merchant Center – reklamy produktowe w wyszukiwarce, przywodzące na myśl popularne porównywarki. Oglądający taką kampanię Google Ads użytkownik widzi kilka ofert różnych firm wraz z aktualnymi cenami. Każdy specjalista SEM stwierdzi, że tego rodzaju promocja najlepiej przysłuży się sklepowi internetowemu. Ale nie każdy e-marketer będzie w stanie z pomocą GMC nakłonić mieszkańców i/lub turystów z Suwałk, aby osobiście wybrali się po produkt do Twojego stacjonarnego sklepu. A my tak!

      Google Shopping
      źródło: Google.pl

    Skuteczna kampania Google AdWords to gwarancja Twojego sukcesu. Wkrótce rozwiniesz swoją działalność poza Suwałki i okolice

    Na początek najbliższe rejony w pobliżu Twojej firmy: suwalska Szwajcaria, Zahańcze oraz Czarnoziem. W kolejnym etapie: rozszerzenie kampanii AdWords na całe miasto, następnie położone w pobliżu miejscowości. Potem powiększenie zasięgu reklam Google Ads z samych Suwałk na rozległe Podlasie, potem już poszukiwanie odbiorców w całej Polsce – a nawet poza jej granicami. Taki scenariusz to nie biznesowe science-fiction, tylko całkiem realny model długofalowego wzrostu Twojej firmy. Skoro kampanie Google Ads są w stanie systematycznie zwiększać przychody o kilkadziesiąt procent, wystarczy tylko skorzystać z nadarzającej się okazji, zanim zrobi to konkurencja!

    Dzięki tak wysoce efektywnym narzędziom, jak reklama w Google Suwałki podbijesz bez szczególnego wysiłku. Nasza agencja AdWords z zespołem specjalistów SEM dołoży wszelkich starań, aby Twoja firma wygrała rywalizację o klienta i pięknie się rozwijała. Pod względem efektywności w działań marketingowych i ich przełożenia na słupki sprzedaży, Google Ads jest absolutnie nie do pobicia! System reklamowy, w którym to Ty jako przedsiębiorca decydujesz kto może obejrzeć Twoją ofertę, stanowi przełomowy kamień milowy w całym biznesie, dla każdej branży.

    Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

    Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

    243%
    zwiększona widoczność
    w Google (branża prawna)
    548%
    zwiększona świadomość
    marki (branża reklamowa)
    931%
    wzrost sprzedaży z Google
    (branża jubilerska)
    753%
    zwiększony ruch na stronie
    (branża techniczna)

    Napisz do nas

    Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

      Specjalista SEM wie, jak dotrzeć do odbiorców z Suwałk. Postaw na pełen profesjonalizm w przygotowaniu reklam Google Ads!

      Zastanawiasz się, jak dokładnie wygląda model opłat za kampanie AdWords? Google daje przedsiębiorcom kilka opcji do wyboru – każda z nich sprawdza się najlepiej w pewnych specyficznych warunkach. Na więcej szczegółów przyjdzie czas w trakcie planowania kampanii Google Ads dla Twojej firmy z Suwałk. Teraz krótka charakterystyka:

      • CPM – podstawę naliczania kosztów stanowią stawki za 1000 wyświetleń reklamy.
      • ROAS – budżet kalkulowany na bazie aktualnie obowiązujących stawek, Twoich możliwości finansowych oraz przewidywanej przez algorytmy Google AdWords wysokości zwrotu nakładów na reklamę.
      • CPC – płacisz wyłącznie w sytuacji, kiedy użytkownik klika w Twoją reklamę. Czyli wiele wskazuje na to, że będzie zainteresowany Suwałkami i ofertą prowadzonej przez Ciebie firmy.
      • CPA – wariant bazujący na aktywności odbiorców i wykonywanych przez nich czynnościach na Twojej stronie internetowej. Trafią na nią przez Google Ads, a każde wejście na podstronę z danymi kontaktowymi, wypełnienie formularza, włożenie produktu do koszyka i podobne dziania uznaje się za wartościową konwersję.

      Jeżeli faktycznie chcesz zdobyć całe Suwałki Google podsuwa Ci doskonały środek do osiągnięcia najambitniejszych celów biznesowych. Profesjonalne prowadzenie kampanii AdWords, jakie proponuje Twojej firmie nasza agencja SEM, zapewni dobrobyt Tobie, Twoim najbliższym, pracownikom… Te pieniądze nie leżą na ulicy, ale podejmując mądre decyzje i zdobywając coraz więcej klientów za pośrednictwem Google Ads, przestaniesz się martwić o swoją przyszłość. Napisz lub zadzwoń do Afterweb, a razem wytyczymy drogę na szczyt dla Twojej firmy w Suwałkach!

      Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

      Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

      Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

      Naszych Klientów stawiamy
      na pierwszym miejscu!

      Skontaktuj się z nami

      ul. Madalińskiego 109/3
      50-443 Wrocław
      Polska firma

      Porozmawiajmy
      więc o Twoich
      potrzebach

      Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
      Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
      lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33