Promuj swój e-sklep z modułem WooCommerce w Google Ads. W ten sposób najszybciej pozyskasz i nowych, i wiernych klientów!

Dzięki sprawnej obsłudze kampanii Google Ads WooCommerce zamieni się w maszynkę do robienia pieniędzy

Konkurencja w sieci rośnie. Rynek handlu online rozrasta się w tempie, jakiego nie przewidywały nawet najodważniejsze w tym względzie prognozy analityków. Każda firma, która uruchamia sklep internetowy na silniku WooCommerce lub jakiejkolwiek innej platformie, potrzebuje wzmożonych działań promocyjnych. To samo dotyczy podmiotów, które są obecne w świecie wirtualnym od dawien dawna. Reklamy Google Ads zapewniają niezbędną widoczność w wyszukiwarce, z której tylko w Polsce codziennie korzysta blisko 24 miliony użytkowników. W agencji AFTERWEB mamy kilka sprawdzonych metod na to, jak przekierować ten ruch do prowadzonego przez Ciebie sklepu.

Oczywiście nie mamy zamiaru ściągać uwagi absolutnie wszystkich internautów na Twój biznes. Silnik WooCommerce i serwery mogłyby tego nie wytrzymać, poza tym w ogóle by Ci się to nie opłacało. Google Ads, znany również pod wcześniejszą nazwą Google AdWords, oferuje mnóstwo zaawansowanych opcji dla prowadzących kampanię. Dzięki nim każde wyświetlenie i kliknięcie w reklamę Twojego sklepu przyniesie Ci jakąś korzyść. Nasi specjaliści PPC udowodnili, że doskonale radzą sobie z wszystkimi niuansami systemu reklamowego wyszukiwarki.

Za sprawą precyzyjnie targetowanych reklam Google Ads WooCommerce zacznie sprzedawać więcej Twoich produktów w sieci

ikona email
Potrzebujesz skutecznej strategi do kampanii AdWords dla swojego sklepu internetowego?

Ty dokładnie znasz swoją grupę docelową i najpilniejsze potrzeby ich przedstawicieli. Z kolei wyszukiwarka Google dysponuje niezmierzoną ilością danych o praktycznie każdym użytkowniku. Aby kampanie AdWords dla sklepu na WooCommerce były maksymalnie efektywne, musimy używać wszystkich dostępnych informacji. W agencji AFTERWEB dysponujemy odpowiednimi narzędziami, by przeprowadzić analizę wyszukań i wskazać te słowa kluczowe, które generują zapytania najbardziej wartościowe pod kątem sprzedażowym. Przy ustawianiu reklam Google Ads stosujemy również:

  • podział na grupy wiekowe

  • segmentację odbiorców według ich zainteresowań

  • kierowanie kampanii na określone rejony geograficzne

  • reklamy produktowe Google Zakupy (porównywarka cen w wyszukiwarce)

  • działania remarketingowe

A to tylko niewielka część dostępnych opcji! Dzięki Google Ads WooCommerce stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem zamówień. Wyświetlając reklamy odpowiednim osobom, we właściwych okolicznościach, maksymalizujemy efektywność każdej kampanii. Optymalizacje parametrów prowadzimy bez przerwy!

Przy korzystaniu tylko z wtyczek dostępnych w WooCommerce Google Ads nie pokaże Ci pełni swojego potencjału sprzedażowego

Łącząc WooCommerce z Google Ads uzyskujemy pełniejszy obraz aktualnej sytuacji oraz preferencji zakupowych konsumentów z grupy docelowej

Rozszerzenia WordPressa i jego modułu dla sklepów internetowych dotykają wielu obszarów. Jednak żadne z nich nie sprawia, że z panelu administracyjnego WooCommerce będziesz w stanie zrobić dokładnie to samo, co z poziomu Google Ads. Dodatki do CMS-a, również te tworzone przy wsparciu twórców wyszukiwarki, bazują na Google Shopping. A są przecież jeszcze reklamy tekstowe, spoty wideo i mnóstwo innych dróg dotarcia do klientów! Razem z AFTERWEB będziesz w stanie używać każdej z nich – w zależności od tego, które kanały marketingowe przyniosą Ci najlepsze rezultaty.

Istotnym elementem kampanii PPC są także rozszerzenia reklam Google Ads. Przyciągają uwagę odbiorców, ułatwiają interakcję, zawierają informacje przydatne Twoim potencjalnym Klientom. Jak dotąd, na zastosowanie wszystkich rozszerzeń Google AdWords WooCommerce nie pozwala w żadnej z certyfikowanych wtyczek. Elementami wzbogacającym reklamę Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce mogą być:

  • objaśnienia przybliżające warunki oferty (np. o darmowej dostawie)

  • dodatkowe odnośniki do podstron utworzonych w sklepie na WooCommerce

  • ceny obowiązujące za dany towar lub kategorię produktów

  • numery telefonów do natychmiastowego wywołania połączenia i skontaktowania się z Tobą

  • formularze kontaktowe otwierane z poziomy reklamy Google Ads

Kampanie Google AdWords pozwalają skutecznie promować asortyment i markę sklepu zbudowanego na silniku WooCommerce

Promocja w wyszukiwarce dotyczy wielu kwestii – powyższa lista dokładnie to pokazuje. Reklamy Google Ads równie dobrze sprawdzają się w nakłonieniu użytkownika do złożenia zamówienia lub zapisania się na Twój newsletter ze specjalnymi ofertami, co w prowadzeniu kampanii wizerunkowych oraz działań remarketingowych. Dane z WooCommerce i AdWords pokazują, że wielu potencjalnych klientów porzuca koszyk na którymś z etapów? Być może konieczna będzie modyfikacja ścieżki zakupowej.

Dzięki dobrze poprowadzonej kampanii Google Ads masz kontakt z odbiorcą na każdym etapie lejka sprzedażowego. Nawet wtedy, gdy opuści Twój sklep internetowy

Pamiętaj, że jakość strony docelowej – mierzona również zachowaniami użytkowników – to jeden z czynników decydujących o rankingu reklamy. System Google Ads preferencyjnie traktuje te kampanie, które spełniają ściśle określone wytyczne. Możliwe jest nawet obniżenie stawek za kliknięcie na najbardziej eksponowanych miejscach! Aby zredukować koszty kampanii Google Ads WooCommerce nie może sprawiać żadnych problemów natury technicznej. Zespół specjalistów AFTERWEB pomoże Ci namierzyć i wyeliminować te błędy, przez które algorytmy AdWords mogą obniżyć ocenę dla Twojego sklepu internetowego. Dowiedz się więcej o audytach i skorzystaj z porad fachowców!

Dzięki Google Ads, WooCommerce i naszej pomocy, Twój sklep internetowy zostanie dostrzeżony przez grupę docelową

To, jak wyglądał system AdWords na początku ma się nijak do tego, jakie funkcje znajdują się w nim obecnie. I możemy się spodziewać, że Google Ads będzie jeszcze rozwijane – podobnie jak silnik WordPress oraz moduł WooCommerce dla sklepów internetowych. Dlatego w agencji AFTERWEB nie poprzestajemy na tym, co osiągnęliśmy wcześniej. Poszerzamy naszą wiedzę o e-marketingu, a specjaliści PPC rozwijają swoje kompetencje, zdobywając kolejne certyfikaty Google.

ikona email
Boisz się, że Twoi odbiorcy świadomie ignorują reklamy Google Ads?

AFTERWEB ma status partnera Google. To znaczy, że w kampaniach AdWords dla naszych Klientów stosujemy najwyższe standardy usługi reklamowej i wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania. Priorytetem niezmiennie pozostają Twoje zyski – dobro naszych Klientów przedkładamy ponad wyższy stopień partnerstwa. Twój sklep online, bazujący na WooCommerce, zyska indywidualnego opiekuna, który przeprowadzi Cię przez wszystkie meandry Google Ads prosto do internetowego El Dorado! Nie czekaj, aż zgłosi się do nas Twoja konkurencja, tylko wypełnij formularz kontaktowy – prowadzony przez Ciebie sklep znajdzie się na pierwszej pozycji w Google choćby i jutro!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (Brak ocen)
Loading...