Google Ads Jastrzębie Zdrój

Jak prowadzenie kampanii Google Ads / AdWords zmieni Jastrzębie-Zdrój i Twój lokalny biznes? Zobacz, co nasza agencja SEM zrobi dla Ciebie

Aglomeracja Śląska to wyjątkowe miejsce w Polsce: takiego zagęszczenia prężnie rozwijających się miast nie ma nigdzie indziej. Jeśli również bierzesz udział w tym wyścigu o klienta, ceniona agencja SEM Afterweb ma Ciebie propozycję: profesjonalne kampanie AdWords, prowadzone przez certyfikowanych specjalistów Google Ads. Statystyki pokazują, że internetowa reklama wykazuje wyższą skuteczność niż tradycyjne formy promocji. Takie narzędzia jak:

  • linki sponsorowane w wyszukiwarce
  • kampanie produktowe w Google Zakupy
  • remarketing
  • reklama kontekstowa w Google Display Network

… pozwalają nam dotrzeć do Twojej grupy docelowej stosunkowo niewielkim kosztem. Wykreowanie atrakcyjnych treści reklamowych i ukierunkowanie kampanii AdWords na Jastrzębie-Zdrój zwiększy prawdopodobieństwo pozyskania przez Ciebie klienta. Wiemy, jak rozpoznać które obszary Polski, Śląska lub Twojego miasta – np. sołectwa Bzie, Ruptawa albo osiedla Chrobrego, Jastrzębie Dolne i Górne – przyniosą Ci największe zyski. Przekonaj się, dlaczego Google AdWords jest doskonale skrojony pod Twoje potrzeby!

Lokalizowane kampanie Google Ads stanowią idealne rozwiązanie dla firm w Jastrzębiu-Zdroju


1 Maja 15, 44-330 Jastrzębie-Zdrój

Search Engine Marketing, w skrócie SEM to najkrótsza droga do osób z grupy docelowej. W Twoim przypadku kampania AdWords obejmie konsumentów zamieszkujących Jastrzębie-Zdrój, przyjezdnych wybierających się w te okolice, być może odbiorców z całego województwa. Google Ads pozwala na daleko idące zawężanie zasięgu reklam i remarketingu do wyselekcjonowanego grona internautów. Dzięki bezustannej optymalizacji parametrów wyświetlania poszczególnych kampanii ponosisz koszty tylko wtedy, kiedy Ci się to opłaca.

Google Ads - Linki sponsorowane

źródło: Google.pl

Nie ma sensu płacić za banery, linki sponsorowane albo reklamy kontekstowe, które mają 0 szans na przyciągnięcie klienta. Umiejętne prowadzanie kampanii AdWords przez specjalistę SEM sprawi, że wydatki na Google Ads przyniosą realny wzrost sprzedaży. Klienci Afterweb notują wspaniałe wyniki, Twoje przedsiębiorstwo związane z Jastrzębiem-Zdrojem również takie osiągnie! O kilkanaście, kilkadziesiąt, a może i kilkaset procent lepsze.

Przykładowe frazy lokalne dla miasta Jastrzębie Zdrój:

Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
lakiernik Jastrzębie Zdrój 70
agencja sem Jastrzębie Zdrój 10
stomatolog Jastrzębie Zdrój 260
mechanik Jastrzębie Zdrój 140
google ads Jastrzębie Zdrój 10
markizy Jastrzębie Zdrój 10
google Jastrzębie Zdrój 10
wulkanizacja Jastrzębie Zdrój 170
remarketing Jastrzębie Zdrój 10
rolety Jastrzębie Zdrój 110

źródło: Google.pl

Agencja Google AdWords wypromuje przedsiębiorstwo z Jastrzębia-Zdroju m.in. poprzez linki sponsorowane oraz remarketing

Rozbudowany system Google Ads umożliwia promowanie lokalnych firm na kilka różnych sposobów. Niezwykle popularną ścieżką reklamy internetowej są linki sponsorowane, a to z kilku różnych względów:

  • wyświetlają się ponad „organicznymi” wynikami w w wyszukiwarce, użytkownicy często w nie klikają
  • są dopasowywane do zapytania, czyli odpowiadają na potrzeby potencjalnego klienta
  • nawet przy krótkich, ogólnych frazach, odbiorca poznaje oferty firm z najbliższej okolicy. A to za sprawą geolokalizacji użytkownika po IP lub położeniu jego urządzenia.

reklama display
źródło: sport.pl

Kampania Google AdWords zawężona do konkretnych rejonów Jastrzębia-Zdroju będzie niezwykle użyteczna w branżach ze stacjonarnymi punktami obsługi i sklepami. Przykładowo salony kosmetyczne w centrum będą w stanie przyciągnąć klientki z takich osiedli jak Libowiec, Szóstka czy Bożka. Szanse na zainteresowanie ofertą konsumentek w Szostkowicach, Boryni lub Cisówki są zdecydowanie mniejsze – dlatego prowadząc kampanie Google Ads należy wykluczać rejony o niskiej rentowności. Podobnie trzeba postępować podczas przypominania o firmie tym użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Remarketing AdWords powinien koncentrować się na tych użytkownikach w Jastrzębiu-Zdroju, którzy faktycznie mogą zainteresować się Twoimi produktami / usługami. Nasi specjaliści SEM dokładnie wiedzą, jak odróżnić internautów dających realne nadzieje na konwersję od tych, którzy nie mają ochoty na wydawanie pieniędzy.

Ustawiona na Jastrzębie-Zdrój reklama kontekstowa w Google Ads pokaże Twoją ofertę tylko potencjalnym klientom

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, przyjmujesz zamówienia za pośrednictwem serwisu www, ciekawą opcją może być sekcja „Zakupy” w wyszukiwarce. AdWordsy obejmują również Google Shopping, w którym użytkownicy mogą obejrzeć produkty kilku różnych firm jeden obok drugiego. Działania SEM w tym zakresie także muszą uwzględniać specyfikę Twojej branży i realny zasięg, czyli Jastrzębie-Zdrój oraz okoliczne miejscowości. Ktoś, kto zainteresowany korzystną ofertą zda sobie sprawę, że po towar musiałby jechać kilkaset kilometrów, będzie mocno rozczarowany – a Ty zapłacisz za kliknięcie reklamy, które od samego początku było dla Ciebie nieprzydatne. Jeśli powierzysz prowadzenie kampanii Google Ads zespołowi Afterweb, podobnie kosztowne pomyłki nie będą się zdarzać. Dla nas liczy się Twój sukces, który pozwoli Ci na ekspansję poza Jastrzębie-Zdrój, a nie sztuczne zawyżanie budżetu potrzebnego do zrealizowania Twoich celów.

Google Shopping
źródło: Google.pl

Zamiast przepalać środki w Google AdWords na bezwartościowe kliknięcia, lepiej zainwestować je w kampanię w innym kanale: Google Display Network. Reklama kontekstowa dobierana jest na podstawie profilu konkretnego użytkownika oraz tematyki serwisu internetowego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży SEM możemy przewidzieć, gdzie Twoje reklamy z Google Ads wzbudzą autentyczną ciekawość odbiorcy. Liczą się przede wszystkim:

  • portale prezentujące wiadomości z Jastrzębia-Zdroju i okolic – lokalny charakter, czytelnicy w większości związani z miastem, a więc warto zaprezentować im ofertę.
  • witryny branżowe – merytoryczne i fachowe. Poruszają wąską tematykę, dotyczącą Twojej działalności.
  • blogi pasjonatów – cechują się dużym zaufaniem internautów. Tym samym reklama kontekstowa zyskuje na wiarygodności w oczach potencjalnych klientów.

remarketing

Jeśli skorzystasz z usług specjalistów SEM, reklama w Google Ads zapewni Twojej jastrzębskiej firmie imponujące zyski

Efektywne prowadzenie kampanii AdWords wymaga stałej kontroli sytuacji, analizowania napływających zewsząd danych oraz dostosowywania stawek. Jeśli aktywnie prowadzisz swój biznes w Jastrzębiu-Zdroju, najpewniej zabraknie Ci czasu, aby poświęcić temu wystarczająco dużo uwagi. Reklama AdWords stwarza mnóstwo możliwości, ale Google Ads wymaga dużego zaangażowania i specyficznych kompetencji. Agencja SEM Afterweb ma wszystko, czego potrzeba, aby kampanie AdWords dla Twojej firmy przynosiły Ci wymierne profity. Reklama w Google ma tę niepodważalną przewagę, że gwarantuje przedsiębiorcom pełną transparentność i elastyczność:

  • możesz pauzować lub kończyć kampanie z linkami sponsorowanymi, Google Zakupy, remarketingiem i reklamą kontekstową niezależnie od siebie
  • masz pełen dostęp do statystyk i raportów, które pokażą Ci najbardziej opłacalne typy reklam, godziny wyświetlania i wiele innych, bezcennych dla marketingu informacji. Eksperci SEM wiedzą, jak z tych wszystkich tabel, liczb i wykresów zrobić właściwy użytek
  • w każdej chwili możesz rozszerzyć zasięg kampanii Google Ads poza Jastrzębie-Zdrój lub przeciwnie: zawęzić go do wybranej dzielnicy, a nawet ulicy
  • z pomocą opiekuna Afterweb stworzysz atrakcyjne reklamy, które przyciągną uwagę reprezentantów Twojej grupy docelowej

Więcej informacji udzielimy po tym, jak już przedstawisz nam swoją wizję rozwoju. Przyjrzymy się Twojej branży i przygotujemy taką strategię kampanii AdWords na Jastrzębie-Zdrój, która będzie miała największe szanse powodzenia. Nie czekaj, tylko skorzystaj z nadarzającej się okazji, jaką dla jastrzębskich firm wykreuje zespół najlepszych fachowców od SEM i reklam Google Ads!

Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33