Biznes, Google Ads i Słupsk. Przekonaj się, ile wymiernych korzyści zapewni Twojej lokalnej firmie kierowana kampania Google AdWords

Google Ads Warszawa

Pomorskie miasto powiatowe Słupsk to wyjątkowe miejsce na mapie Polski. Miasto położone kilkadziesiąt kilometrów od wybrzeża, z długą historią i licznymi zabytkami, od wieków istotny ośrodek przemysłu i handlu. Gospodarkę w Słupsku napędzają:

  • zakłady w strefie ekonomicznej
  • turystyka
  • dziesiątki, setki małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma również należy do tego grona? W takim razie najwyższa pora zaznajomić Cię z usługą Google Ads, wcześniej funkcjonującą pod nazwą AdWords. To najbardziej zaawansowany system reklamowy w internecie, pozwalający nakręcić koniunkturę do poziomu nieporównywalnego z niczym innym. Każdy specjalista AdWords z agencji AFTERWEB przyczynił się do spektakularnych sukcesów firm podobnych do Twojej. Dzięki nam i Google Słupsk dowie się o Twoich produktach i/lub usługach. A Ty wypromujesz się wśród tych odbiorców, na których najbardziej Ci zależy!

Promuj się wśród mieszkańców Słupska i odwiedzających miasto turystów. Specjalista Google Ads/ AdWords pomoże Ci ich odnaleźć


aleja Henryka Sienkiewicza 1, 76-200 Słupsk

Google Ads pozwala dokładnie ustalić wiele kryteriów wyświetlania bądź ukrywania reklam. W Twoim przypadku należy zacząć od kierowania na lokalizacje geograficzne: czyli Słupsk oraz pobliskie miejscowości. Na podstawie adresu IP lub danych z GPS-a Google jest w stanie z dużą dokładnością ustalić, skąd pochodzi dany użytkownik – i pod tym kątem dobrać prezentowane mu reklamy AdWords. Od Ciebie zależy, czy zasięg kampanii obejmie całe Pomorze, Słupsk i wybrane miejscowości w pobliżu, a może tylko wskazane strefy miasta, np. Dolinę Zieleńca, Północ, Zatorze albo Nadrzecze. W Google Ads możesz wskazać obszar wokół Twojego sklepu bądź punktu obsługi, zakres kodów pocztowych, a także wybrać dni i godziny wyświetlania. Z pomocą specjalisty AdWords uzyskasz optymalne wyniki: będziesz płacić tylko za te reklamy, które mają realne szanse przyciągnąć Klienta do Ciebie.

Kampanie Google Ads toczą się w różnych kanałach reklamowych. Poznaj drogi, którymi dotrzesz do klientów w Słupsku

  • Wyszukiwarka Googlelinki sponsorowane, które pojawiają się powyżej tzw. wyników organicznych. Dzięki temu reklamy Google Ads cieszą się tak dużym zainteresowaniem. Zadaniem specjalisty AdWords będzie tak poprowadzić kampanię, aby linki sponsorowane od Ciebie pokazywały się tylko odbiorcom ze Słupska. A także tym internautom, którzy w Twoim mieście wyszukują czegoś związanego z Twoją branżą. Tutaj kluczowe będzie wybranie wysoko konwertujących fraz – np. „restauracje Słupsk” albo „gdzie w Słupsku można dobrze zjeść?” – i wykluczenie tych zapytań, które nie przynoszą satysfakcjonującego zysku.Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Słupsk:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Słupsk 110
    agencja sem Słupsk 10
    stomatolog Słupsk 720
    mechanik Słupsk 1300
    google ads Słupsk 10
    markizy Słupsk 20
    google Słupsk 10
    wulkanizacja Słupsk 720
    remarketing Słupsk 10
    rolety Słupsk 590

    źródło: Google.pl

  • Reklamy Display na popularnych stronach internetowych – Google współpracuje z wieloma serwisami partnerskimi, które udostępniają swoje łamy promującym się poprzez Ads firmom. W Google Display Network możesz pokazywać reklamy kontekstowe: dopasowywane na podstawie zainteresowań, wieku, płci i podobnych czynników. AdWords umożliwiają Ci wybranie, na których stronach chcesz pokazywać reklamy. Mogą to być słupskie serwisy informacyjne, takie jak Głos Pomorza czy slupsk.naszemiasto.pl, jak również branżowe blogi i serwisy o tematyce, która interesuje Twoją grupę docelową.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  • Remarketing – kampanie reklamowe Google AdWords prezentowane tym internautom, którzy już wcześniej widzieli witrynę www Twojej firmy ze Słupska. Taka promocja wymaga nieco innych środków: celem jest przekonanie niedoszłego klienta do zmiany zdania lub zachęcenie kogoś do ponownego skorzystania z oferty. Specjalista Google Ads zapewni Ci nieodzowną pomoc przy tworzeniu atrakcyjnych reklam remarketingowych, ustawionych na Słupsk lub wybrane obszary w regionie.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  • Google Shopping – moduł „Zakupy”, umożliwiający składanie zamówień z poziomu wyszukiwarki internetowej. AdWordsy w tej formie opłaca się przede wszystkim sklepom internetowym. Jeżeli regularnie wysyłasz pewien towar do Słupska i okolic, warto wypromować ów produkt szerzej, właśnie poprzez kanał Google Shopping w panelu Ads.

    remarketing

Nie interesuje Cię cały Słupsk, tylko pewna część miasta? Możliwości kierowania reklam Google Ads są niezwykle rozbudowane

Kiedy klient potrzebuje zdobyć coś jak najszybciej, szuka sklepu w najbliższej okolicy. Wątpliwe, aby ktokolwiek na słupskim Osiedlu Bałtyckim miał ochotę udawać się w okolice Westerplatte, osiedla Piastów albo Niepodległości. Prędzej do Śródmieścia, na Stare Miasto albo Ryczewo. Dlatego słusznym krokiem może się okazać zawężenie zasięgu niektórych kampanii w Google Ads tylko i wyłącznie do kilku ulic. Precyzyjne targetowanie oraz maksymalna swoboda w zarządzaniu budżetem to ogromne zalety promowania lokalnego biznesu w Słupsku przez kanały internetowe.

Co ważne, Twoja kampania wcale nie musi działać w trybie 24/7 – specjalista AdWords dobierze najkorzystniejsze dla Ciebie okresy, kiedy ruch na stronie internetowej firmy faktycznie generuje przychody. Po co płacić za klikanie reklam Google Ads o 2 albo 3 w nocy, kiedy praktycznie cały Słupsk śpi, a Ty nie życzysz sobie wydzwaniania do firmy o takiej porze? Zaufaj specjalistom z agencji AFTERWEB, a szybko odczujesz we własnej kieszeni, jak wielki potencjał sprzedażowy tkwi w Search Engine Marketingu. Google Ads oferuje kilka modeli rozliczeń: my, znając już charakterystykę Słupska i zgłębiając niuanse Twojej branży, będziemy w stanie wskazać te najbardziej opłacalne dla Ciebie!

Certyfikowany specjalista Google AdWords zadba o to, aby Twoja firma ze Słupska zyskiwała na obecności w Google

Bodaj najpopularniejszy wśród reklamodawców wariant to CPC, czyli płacenie za kliknięcie w reklamę, przekierowującą użytkownika na odpowiednią podstronę. W tym wariancie Adsy przybierają formę licytacji: kto zaoferuje wyższe stawki, ten wyświetli się odbiorcom w Słupsku na bardziej eksponowanym miejscu. To jednak nie koniec – specjalista AdWords może tak ustawić kampanię, aby jej koszty były ustalane na podstawie:

  • liczby wyświetleń reklamy w poszczególnych kanałach
  • liczby konwersji
  • wartości konwersji, czyli oczekiwanego zwrotu nakładów w Google Ads
  • podjętych przez użytkowników akcji: wypełnionych formularzy kontaktowych, połączeń telefonicznych po wyświetleniu reklamy AdWords na smartfonie etc.

W tym miejscu koniecznie trzeba wspomnieć o rozszerzeniach reklamy w Google. Dzięki nim ścieżka konwersji znacznie się skraca – Twój przyszły klient może np. łatwiej, szybciej wytyczyć trasę do sklepu czy salonu usługowego na mapie Słupska albo połączyć się z firmowym numerem. Nie masz na co czekać! W takim mieście jak Słupsk Google AdWords zapewni Ci odczuwalną przewagę nad lokalną konkurencją. Pod warunkiem, że będziesz w stanie wykorzystać wszystkie opcje tego systemu. Profesjonalny zespół AFTERWEB chętnie pomoże Ci w rozwoju firmy. Dzięki naszym specjalistom Google Ads Słupsk stanie się dla Twojego biznesu odskocznią do jeszcze większych osiągnięć i profitów. Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na kontakt!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.