Ty też możesz objąć pozycję lidera w branży! Wypróbuj kampanie Google Ads, kierowane na Kraków

Reklama w Google uchodzi za najbardziej skuteczny sposób budowania wizerunku firmy. Za pośrednictwem internetu, konsumenci mogą dowiedzieć się o istnieniu danego przedsiębiorstwa, poznać jego ofertę oraz z niej skorzystać. Spośród wszystkich polskich miast, to właśnie Kraków okazuje się idealnym środowiskiem biznesowym. Szkoda byłoby więc nie skorzystać z możliwości, jakie daje nam wyszukiwarka Google. Jako przedsiębiorca, dla którego rozwój firmy jest priorytetem, koniecznie dowiedz się więcej o tym, czym są kampanie Ads i zajmij widoczne miejsce w globalnej pajęczynie!

Daj się poznać mieszkańcom Krakowa. Kampania reklamowa Google Ads Twoim sposobem na konkurencję


Królewska 51, 30-081 Kraków

Jeśli prowadzisz firmę w mieście Kraków z pewnością rozumiesz, jak ważne jest trzymanie ręki na pulsie. Twoja konkurencja stale działa, często odbierając Ci klientów sprzed przysłowiowego nosa. Nie możesz godzić się na to, aby wyszukiwarka Google nie wiedziała o istnieniu firmy, którą zarządzasz. Wdrożenie reklam sponsorowanych to na ten moment najlepsze, co możesz zrobić! Kampanie Google Ads pozwolą Ci w mgnieniu oka ukazać się na samej górze wyników wyszukiwania. To spowoduje, że internauci szukający w Google produktów lub usług jakie oferujesz, w pierwszej kolejności zobaczą Twoją ofertę. Każde kliknięcie w reklamę będzie oznaczać szansę na pozyskanie nowego klienta, który w innych okolicznościach odwiedziłby stronę konkurencji.

Agencja SEM Kraków

Reklama Google Ads na Kraków to szansa na odniesienie sukcesu. Co trzeba wiedzieć w temacie takim jak kampanie płatne w mieście Kraków?

Kampania Google Ads to narzędzie służące do planowania, uruchamiania i wyświetlania reklamy sponsorowanej. Można ją uruchomić w sieci wyszukiwania w wyszukiwarce Google pośród wyników wyszukiwania, sieci reklamowej, remarketingu, na YouTube czy w Google Merchant. System rozliczenia opiera się na ilości wyświetleń (CPM) lub płatności za jedno kliknięcie (PPC). Google oferuje szeroki wybór reklam w różnej formie, zaś to reklamodawca decyduje o budżecie, treści reklam, słowach kluczowych miejscach docelowych, w których wyświetlać ma się reklama. Dostęp do utworzenia kampanii Google Ads może uzyskać każdy, dzięki czemu zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i te monumentalne mają szansę na zwiększenie liczby Klientów i maksymalizację swoich zysków. Jeżeli prowadzisz biznes w Krakowie, Afterweb przygotowało dla Ciebie ofertę obejmującą przeprowadzenie skutecznej reklamy w sieci.

Google to odpowiednie miejsce na reklamę. Spraw, by cały Kraków dowiedział się o Twojej firmie

Dobrze napisana i ustawiona reklama Google Ads, umożliwia pokazanie się ze swoim biznesem w internetowej rzeczywistości. Dokładnie tym odbiorcom, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani daną ofertą. Podczas, gdy inne drogi marketingu bywają trudne do pokonania, remarketing, linki sponsorowane, reklamy Display i zakupy Google przynoszą natychmiastowe efekty. Pod warunkiem, że prowadzenie kampanii powierzy się specjalistom SEM. Nie da się ukryć, że w mieście Kraków zjawisko konkurencyjności występuje na bardzo wysokim poziomie. Trzeba więc dołożyć wszelkich starań, żeby wyświetlić reklamy w Google określonym użytkownikom. W tym celu firmy z siedzibą w stolicy Małopolski, stosują kierowanie treści reklamowych na miasto Kraków. Ale nie tylko! Specjalista AdWords zatrudniony w agencji SEM, może dostosować kryteria kierowania w sposób, który będzie optymalnie dopasowany do potrzeb promowanej firmy.

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

562%
poprawa widoczności
w Google (branża IT)
318%
zwiększona świadomość
marki (branża ślubna)
685%
wzrost zapytań ofertowych
(branża budowlana)
471%
napływ klientów z Google
(branża transportowa)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Przekonaj się, jak reklama Google Ads (AdWords) pomoże Ci w pozyskiwaniu klientów z Krakowa i okolic

    Google daje możliwość zawężenia obszaru wyświetlania reklam do województwa, miasta, dzielnicy albo osiedla. Przykładowo, właściciel warsztatu samochodowego z miasta Kraków, może reklamować się wśród mieszkańców całej Małopolski lub, jeśli taka będzie jego wola, pozyskiwać klientów z Nowej Huty, Bronowic czy z Mistrzejowic. Warto podkreślić, że Google Ads (AdWords) pozwala na kierowanie reklam według ustalonego promienia, np. 3 km od siedziby firmy podanej w wizytówce Google Moja Firma, według kodu pocztowego, a także według dowolnego adresu. Tym sposobem da się dotrzeć do pożądanego odbiorcy: takiego, który po zapoznaniu się z prezentowaną ofertą, zdecyduje się z niej skorzystać.

    Jakie rodzaje kampanii Google Ads kierowane na Kraków, prowadzi nasza Agencja SEM?

    W Afterweb nigdy nie chodzimy na skróty. Dlatego właścicielom firm z siedzibą w Krakowie, oferujemy kompleksowe prowadzenie kampanii AdWords (Ads). Składają się na nie cztery typy reklam, z których każdy pozwala pozyskiwać klientów z dużą skutecznością.

    • Linki Sponsorowane – wysoce efektywne reklamy, widoczne od razu po wpisaniu w okno wyszukiwarki konkretnego hasła. Gdy zapytanie będzie spójne z ofertą, reklama zostanie wyświetlona i nie da się jej przeoczyć. Dla firm działających lokalnie, linki sponsorowane są znakomitym narzędziem promocyjnym. Jeżeli specjalista SEM ustawi kierowanie na Kraków, reklamę zobaczą osoby przebywające w tym obszarze. Dzieje się to dzięki geolokalizacji, która pozwala znajdować użytkowników po adresie IP.

      Google Ads - Linki sponsorowane

      źródło: Google.pl

      Przykładowe frazy lokalne dla miasta Kraków:

      Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
      lakiernik Kraków 1000
      agencja sem Kraków 20
      stomatolog Kraków 1700
      mechanik Kraków 3600
      google ads Kraków 20
      markizy Kraków 210
      google Kraków 480
      wulkanizacja Kraków 5400
      remarketing Kraków 320
      rolety Kraków 1900

      źródło: Google.pl

    • Remarketing – ten typ reklam to doskonały sposób na przypomnienie o ofercie użytkownikom, którzy już kiedyś odwiedzili promowaną stronę. Kampania może trafić do byłych klientów sklepu bądź do osób, które nie zdecydowały się na zakup lub wysłanie zapytania ofertowego. Remarketing dzielimy na standardowy, dynamiczny oraz RLSA i kierujemy go na obszar, z którego chcemy pozyskiwać klientów. Może to być Kraków oraz okoliczne miejscowości w promieniu np. 10 km, albo maksymalnie zawężona strefa, jak konkretne osiedle.

      remarketing

    • Zakupy Google – nasza Agencja SEM nie pomija potencjału reklam produktowych, jakie można uzyskać, wykorzystując Google Shopping. Wyświetlając nad wynikami wyszukiwania zdjęcie produktu, jego nazwę i cenę, można skutecznie zachęcić odbiorcę do przejścia na stronę sklepu. Także w tym przypadku za grupę docelową da się wybrać mieszkańców miasta Kraków. To pozwoli zapoznać z ofertą osoby mieszkające w pobliżu stacjonarnej siedziby firmy. Jeśli kampania reklamowa Google Ads nie przekona ich do zakupu, być może zdecydują się go dokonać podczas wizyty na mieście.

      Google Shopping
      źródło: Google.pl

    • Reklama Display – dobrze prowadzona kampania reklamowa Google Ads nie obejdzie się bez reklam kontekstowych. Display to reklama graficzna, którą Google wyświetli tam, gdzie wskaże specjalista SEM, pełniący nadzór nad kampanią. Możliwe jest ustawienie kierowania na Kraków, ale również do użytkowników z innych obszarów kraju, poszukujących informacji o firmie z Krakowa. Na przykład o pensjonacie SPA, w którym chcieliby spędzić weekend. Ważna jest informacja, że sieć reklamowa Display umożliwia dotarcie z reklamą na wybrane portale informacyjne, odwiedzane przez tysiące internautów.

      reklama display
      źródło: sport.pl

     

    Czym jest remarketing w mieście Kraków i dlaczego go potrzebujesz? Od czego zacząć swoją przygodę z Google Ads?

    Kraków jest drugim największym miastem względem ludności w Polsce. Dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, oznacza to możliwość pozyskania szerokiego grona klientów z obszaru miasta i jego okolic. Jednak aby do tego doszło, Twoje produkty czy usługi muszą być stale zauważalne. Obecnie najskuteczniejszą formą reklamy jest promocja swojej firmy w Google. Do jednych z najpopularniejszych kanałów reklamowych zdecydowanie należy Google Ads, pozwalający na publikowanie pojedynczych reklam i kampanii we wcześniej wspominanej wyszukiwarce Google. Wśród kampanii reklamowych wymienia się remarketing – działania reklamowe skierowane do osób mających świadomość danej marki. Obejmują one grupę osób, które niegdyś zakupiły od Ciebie produkt w sklepie internetowym czy zapisały się do newslettera, chcąc pozostać w kontakcie z firmą. Remarketing stosuje się jako swoiste przypomnienie odbiorcom, że znów mogą skorzystać z oferowanych przez Ciebie usług.

    Współcześnie mamy do czynienia z kilkoma rodzajami remarketingu, wśród których wymienia się:

    • remarketing w wyszukiwarce – obejmujący reklamę Twojej firmy, produktu, usługi;

    • remarketing dynamiczny – oferowanych przez Ciebie produktów;

    • remarketing graficzny – w postaci banerów;

    • remarketing similiar – reklama podążająca za podobnymi odbiorcami.

    Działania remarketingowe w Google Ads w sposób szybki i skuteczny pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż oraz rozpoznawalność Twojej marki. Dzięki możliwości personalizowania reklamy, dociera ona do większej liczby odbiorców, których uznaje się jako potencjalnie zainteresowanych ofertą. Reklama w Google Ads umożliwia budowanie pozytywnych relacji z Klientami, jednak aby doszło do urzeczywistnienia wszystkich wymienionych przez nas zalet, remarketing w Google musi być prowadzony w sposób kompleksowy i profesjonalny – z tego względu poleca się zlecenie go specjalistom z zakresu Google Ads.

    Specjaliści z Afterweb zadbają o Twoją reklamę w Google Ads, pomagając w zwiększeniu przychodów i powiększeniu grona klientów!

    Na czym polega remarketing w mieście Kraków? Afterweb tłumaczy krok po kroku!

    Kolokwialnie, działania w remarketingu kierują się zasadą, która jasno sugeruje, że trzeba „kuć żelazo póki jest gorące”. Mowa tu oczywiście o nakierowaniu reklamy na odbiorców, którzy wcześniej korzystali z naszych usług bądź kupili określony produkt. W końcu nie ma nic cenniejszego od stałych Klientów, mogących polecić Twój biznes swoim znajomym. Remarkerting to bardzo wygodna opcja, ponieważ potencjalny Klient nie musi wypełniać stosownych formularzy. Istotne w szeregu działań są… ciasteczka.

    Pliki cookies stanowią dane informatyczne przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika strony www. Służą one jako cenne źródło informacji, finalnie przyczyniające się do tego, iż reklama Twojego produktu wyświetlać się będzie tylko tym internautom, którzy odwiedzili Twoją stronę. Aby do tego doszło, witrynę należy wyposażyć w odpowiedni skrypt zapisujący wspominane już ciasteczko u użytkowników-gości Twojej witryny. Warto pamiętać tu o tym, by każda podstrona zawierała osobny skrypt – wtedy reklamy będą tematycznie trafne do działań, jakie poszczególni internauci wykonywali na stronie. Kolejnym celem jest skorzystanie z narzędzi Ads, pomagających w utworzeniu kampanii remarketingowej. Zasada działania remarketingu wbrew pozorom jest bardzo logiczna i łatwa do zrozumienia.

    Remarketing Kraków – jak to działa?

    1. Użytkownik odwiedza stronę internetową
    2. Inteligentna przeglądarka Google umieszcza ciasteczko w przeglądarce – jest to informacja, że ww. użytkownik dokonał odwiedzin na danej stronie
    3. Po opuszczeniu Twojej witryny, użytkownik przegląda inne strony, będące w sieci reklamowej AdSense
    4. Następuje uruchomienie wyświetlania reklam przez pliki cookies
    5. Użytkownik ponownie zainteresowany naszą ofertą (umieszczoną na reklamie) powróci na naszą stronę i dokona zakupu

    Przerastają Cię kampanie Google Ads? Afterweb działa w mieście Kraków i jest gotów do pomocy!

    Procesy działania remarketingu są proste, jednak aby wszystko mogło przebiec zgodnie z planem, należy posiąść specjalistyczną wiedzę z zakresu Google Ads. Samodzielne działania są możliwe, jednak nie zawsze stanowią one opłacalne wyjście – w szczególności, jeżeli nie posiada się wystarczającej wiedzy i czasu na prowadzenie kampanii. Należy pamiętać, że działania związane z Google Ads są płatne – niepoprawnie przeprowadzone mogą przynieść spore straty finansowe. Dlatego warto jest skorzystać z pomocy specjalistów, którzy w szybkim tempie uruchomią Twoją kampanię i będą sprawować pieczę nad wzrostem popularności Twojej marki na terenie miasta Kraków i jego okolic. W Afterweb prowadzimy kompleksową obsługę Klientów z wielu branż, nadzorując procesy reklamowe oraz pełniąc merytoryczne doradztwo w kwestiach działania nawet na kilkanaście najbliższych miesięcy. Powierzając nam reklamę swojej firmy masz pewność, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, byś mógł w niedługim czasie cieszyć się zyskiem!

    Doświadczona agencja SEM Kraków – najważniejsze zalety płynące ze współpracy

    Współpraca z Afterweb to oszczędność czasu i otrzymanie kompleksowego wsparcia w działaniach marketingowych. Od lat obserwujemy procesy zachodzące na rynku, stale służąc pomocą Klientom z kilkunastu branż: rozrywkowych, technicznych, beauty etc.. Obsługujemy zarówno duże, jak i małe przedsiębiorca, każde zlecenie traktując indywidualnie. Podejmując się z nami współprac otrzymasz własnego specjalistę od Google Ads, z którym będziesz w stałym kontakcie. Remarketing nie stanowi dla nas żadnych tajemnic. Uwaga, zamieszkujący Kraków i okolice – przybyliśmy, żeby zadbać o wasze strony internetowe!


    Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

    Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

    Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33