Prowadzenie kampanii Google AdWords na Mysłowice. Poznaj możliwości Google Ads i wprowadź swoją firmę do biznesowej ekstraklasy!

Google Ads Warszawa

Kierowanie małym czy średnim przedsiębiorstwem w Aglomeracji Śląskiej do najprostszych nie należy – ale Ty jako-tako sobie radzisz. A czy chcesz wiedzieć, jak prosperować jeszcze lepiej, w warunkach stale zaostrzającej się w Mysłowicach konkurencji? Zainwestuj w najskuteczniejszy marketing, jakim bez wątpienia jest profesjonalna kampania Google AdWords. AFTERWEB to agencja SEM z dużym doświadczeniem. Wiemy, jak wykorzystać narzędzia dostępne w Google Ads na Twoją korzyść. Podstawowe kanały promocji to:

Krótkie omówienie tego, jak działa każda reklama w Google Ads, znajdziesz w dalszej części. Najistotniejsza informacja jest taka: opiekujący się Twoją firmą specjalista SEM z naszej agencji sprawi, że kampania AdWords zostanie ukierunkowana dokładnie na Mysłowice i/lub inne, istotne dla Ciebie rynki zbytu. I nie wydasz ani grosza na reklamę, która nie daje żadnej nadziei na pozyskanie kolejnego klienta dla Twojej firmy.

Reklama w Google Ads trafia w 10! Twoja oferta dla mieszkańców Mysłowic i nie tylko dotrze do odpowiednich konsumentów


Brzezińska 23, 41-404 Mysłowice

Tradycyjne formy promocji bazują na zasięgu oraz profilu domniemanej grupy docelowej. Natomiast Google Ads daje Ci dokładny wgląd w to, kto i w jakich okolicznościach zobaczy Twoją reklamę. Media, w tym zajmujące się Mysłowicami Dziennik Zachodni czy Telewizja Mysłowice, sprzedają reklamy w zależności od nakładu, oglądalności oraz badań (najczęściej ankietowych) wśród czytelników, widzów, słuchaczy. Z kolei kampania Google AdWords może być wyświetlana tylko pewnej grupie internautów o pewnym profilu – takim, który spełnia określone przez Ciebie warunki.

Znasz swoją branżę, więc doskonale wiesz jacy ludzie są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. W Google Ads masz decydujący wpływ na cały harmonogram, a także wskazujesz cechy odbiorców, wśród których chcesz się promować. Np. ustawienia lokalizacji pozwalają ukierunkować reklamy AdWords zarówno na całą Polskę, jak i na Mysłowice bądź niektóre dzielnice miasta: Ławki, Morgi, Stare Miasto, Centrum etc. Poza położeniem użytkownika, kampanie Google Ads są targetowane pod względem:

  • zainteresowań oraz zamiarów internautów
  • tematyki odwiedzanych stron
  • danych demograficznych (płeć, grupa wiekowa)
  • urządzeń (komputery, smartfony, tablety, laptopy, smart TV)
  • słów kluczowych

Kampanie Google AdWords w mają różne formy: to linki sponsorowane, reklama kontekstowa, remarketing oraz Google Merchant Center

  1. Reklamy w wynikach wyszukiwania Google Search – linki sponsorowane pojawiają się w odpowiedzi na zapytania internautów, a także na Mapach Google. Są dopasowywane do treści oraz danych o użytkownikach, więc fraza „Mysłowice” w ogóle nie musi paść. Wystarczy, że specjalista SEM określi odpowiedni zasięg kampanii AdWords, a algorytmy Google Ads rozpoznają Twojego potencjalnego klienta po numerze IP albo informacjach z GPS-a, wskazujących na miejsce w którym aktualnie przebywa dana osoba. Im bardziej eksponowana pozycja linka sponsorowanego, tym większa szansa że użytkownik zdecyduje się przejść na Twoją stronę internetową.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Mysłowice:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Mysłowice 90
    agencja sem Mysłowice 10
    stomatolog Mysłowice 320
    mechanik Mysłowice 260
    google ads Mysłowice 10
    markizy Mysłowice 10
    google Mysłowice 10
    wulkanizacja Mysłowice 390
    remarketing Mysłowice 10
    rolety Mysłowice 110

    źródło: Google.pl

  2. Reklamy w serwisach partnerskich Google Display Network – jeżeli większość Twojej aktualnej grupy docelowej mieszka w Mysłowicach, nasza agencja SEM skoncentruje kampanie Google Ads na witrynach o tematyce lokalnej. Reklama kontekstowa może pojawić się m.in. na łamach myslowice.net, mysnet.pl, m-ce.pl czy myslowice.naszemiasto.pl. Pojawi się w otoczeniu określonych treści, co zwiększy jej wiarygodność. Świetnym miejscem dla reklam kontekstowych Google AdWords są także strony branżowe oraz tematyczne blogi.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Reklamy zachęcające użytkowników do powrotu – remarketing w Google Ads ma 2 podstawowe cele: przekonać niezdecydowanych oraz nakłonić dawnych klientów do ponownego skorzystania z oferty, zapoznania ich z nowościami, promocjami itd. Pliki cookie zapisane w przeglądarce wystarczą systemowi AdWords do odróżnienia internautów, którzy widzieli już Twoją ofertę, od pozostałych użytkowników. Możesz mieć pewność, że oddelegowany przez AFTERWEB specjalista SEM przygotuje dla Twojej firmy z Mysłowic atrakcyjne treści do działań w ramach remarketingu.

    remarketing

  4. Reklamy produktowe w Google Merchant Center – dla użytkownika to Google Shopping, czyli zakupy za pośrednictwem zaufanej wyszukiwarki internetowej. Kampania Google AdWords w kanale GMC służy przede wszystkim sklepom internetowym: pomaga porównywać różne oferty i przyspiesza składanie zamówień. Kierowanie reklam produktowych w Google Ads na Mysłowice i okoliczne miejscowości ma pewne szanse nakłonienia odbiorców do osobistej wizyty w Twojej siedzibie czy punkcie obsługi klienta.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

Mysłowice wymagają specyficznego podejścia do reklam Google Ads. Nasza agencja SEM świetnie orientuje się w lokalnym rynku

Cała Aglomeracja Śląska to niepowtarzalny rejon – prowadzenie jakiegokolwiek biznesu to wyzwanie nieporównywalne z niczym innym w Polsce. Tutaj, również w okolicach Mysłowic, liczy się efektywność. A pod względem proporcji kosztów do potencjalnych zysków reklama AdWords absolutnie nie ma sobie równych. Kampania Google Ads ukierunkowana na właściwą grupę odbiorców przyniesie Ci mnóstwo wymiernych korzyści. Z pewnością zobaczysz to po rosnących słupkach sprzedaży w Twojej coraz dynamiczniej rozwijającej się firmie.

Do pełnego wykorzystania potencjału Google Ads potrzeba dwóch rzeczy: dogłębnej orientacji w niuansach branży oraz kompetencji marketingowych. Ty wiesz, kto jest najlepszym klientem w Mysłowicach i pobliskich miejscowościach, a nasza agencja SEM dysponuje znakomitym zespołem specjalistów. Współpracuj z najlepszymi profesjonalistami, to zagwarantuje Twojej firmie fantastyczne wyniki, przechodzące nawet najśmielsze oczekiwania. Za sprawą reklamy w Google Mysłowice staną się dla Ciebie jedynie wstępem do czegoś znacznie większego w biznesie. Nie masz na co, ani na kogo czekać. Wejdź w kampanie Google AdWords, zanim konkurencja ucieknie Ci zbyt daleko! W promocję firmy inwestuj odpowiedzialnie, kompleksowe wsparcie renomowanych ekspertów z AFTERWEB może tylko pomóc.

Specjalista SEM z certyfikatem Google Ads poprowadzi Twoją firmę w Mysłowicach ku świetlanej, pełnej zysków przyszłości

Prowadzenie kampanii AdWords przez zaufanych fachowców to najprostsza droga do sukcesu, jaki możesz odnieść wykorzystując internet. Niezwykle zaawansowane targetowanie reklam Google Ads to tylko jedna spośród ich licznych zalet. Kierując kampanie Google AdWords na Mysłowice, większy region lub poszczególne dzielnice – np. Brzezinkę, Wesołą, Kosztowy czy Janów Miejski-Ćmok – wielokrotnie zwiększasz prawdopodobieństwo wartościowej konwersji. Wszystko zależy od skali Twojego przedsięwzięcia: nasza agencja SEM dostosuje wszelkie parametry Google Ads tak, aby jak najszybciej zrealizować postawione przez Ciebie cele.

Użyjemy do tego nie tylko targetowania, ale też rozszerzeń reklam ułatwiających konsumentom podejmowanie decyzji oraz wielu innych środków. Dokładnie znamy wszystkie funkcjonalności Google Ads i wiemy, jak wykorzystać je w toku kampanii prowadzonej dla Twojej firmy w Mysłowicach. O szczegółach, modelach rozliczenia i wszystkich pozostałych kwestiach opowiemy Ci szerzej podczas rozmowy – dlatego zapraszamy do kontaktu! W takim mieście jak Mysłowice Google AdWords przyniesie profity temu, kto chce i umie po nie sięgnąć. Specjalista SEM z AFTERWEB zapewni Ci know-how, zaś pragnienie zysków i rozwoju zależy wyłącznie od Ciebie!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.