Od skutecznej strategii SEO zależy sukces Twojej strony w wyszukiwarce Google

Każdy przedsiębiorca działający w sieci wie jak wielkie możliwości niesie osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Znalezienie się w top10 wyników Google to marzenie większości firm, które gwarantuje znaczny wzrost przychodów. Warto podkreślić, że skuteczne pozycjonowanie jest zależne od wcześniej dobrze opracowanej strategii SEO. Jest to najważniejszy krok na ścieżce pozycjonowania, od którego zależeć będą późniejsze efekty. Źle dobrane działania sprawią, że cała kampania pójdzie w niewłaściwym kierunku, a firma straci tylko czas i pieniądze.

Obierz odpowiedni kierunek działań SEO!

Strategia SEO to kompleksowy plan działań dla witryny internetowej, który wdrażany w toku pozycjonowania przynosi większy ruch na stronie i wyższe pozycje w wyszukiwarce. To najważniejszy etap w całym procesie pozycjonowania. Źle określone cele i metody ich realizacji sprawią, że strona nawet nie drgnie w rankingu Google, a co za tym idzie stracimy nasze środki i cenny czas. Nie zapominajmy, że konkurencja nie śpi i od fachowości prowadzonych działań będzie zależeć nasza pozycja w sieci i branży. Dlatego AFTERWEB w swoich szeregach ma sztab doświadczonych specjalistów, którzy od lat zajmują się tworzeniem skutecznych strategii SEO. Nie interesują nas półśrodki, a jedynie kierowanie naszych klientów na szczyt rankingu Google.

KROK 1: Rzetelna analiza pozycji wyjściowej

Opracowanie dobrej strategii SEO zawsze poprzedzone jest dogłębną analizą pozycji wyjściowej. Wpływ na nią ma wiele czynników m. in. wiek domeny, czy prowadzone dotychczasowe działania w sieci. Dzięki tak podstawowym danym możemy stworzyć wstępny obraz strony klienta „oczami wyszukiwarki Google”. Następnie nasi specjaliści porównują otrzymane wyniki z konkurencją działającą w tej samej branży. Dla pełnego obrazu Twojej witryny niezbędny jest także rzetelny audyt On-Site SEO, który pozwoli fachowo ocenić użyteczność i funkcjonalność strony zgodnie z wytycznymi i wskazówkami jakościowymi Google. Następnie wykonując audyt Off-Site SEO oceniamy pozycję witryny w sieci, dotychczasowe sposoby linkowania, a także frazy i słowa kluczowe ważne dla danej branży.

KROK 2: Nakreślenie celów dla danej witryny

Po dokładnej analizie serwisu i zestawieniu otrzymanych danych przystępujemy do określenia celów pozycjonowania. Przygotowujemy plan działania, którego realizacja przyniesie stabilne pozycje i zyski dla danej witryny. Postępy w realizacji strategii zawsze sprawdzamy za pomocą Google Analytics. Dzięki temu klient na bieżąco otrzymuje raportu z postępów jakie osiągamy. Dodatkowo stale monitorujemy pozycje słów kluczowych i fraz, które pozwolą zwiększyć ruch na jego stronie i przynieść jeszcze większy zysk.

KROK 3: Skuteczne działania SEO

Bardzo ważnym elementem opracowania strategii SEO jest dobranie właściwych metod realizacji przyjętych celów. W zależności od informacji uzyskanych na etapie audytów SEO Off-site i On-Site dobieramy metody osiągania wysokich pozycji w wyszukiwarce. Każdy z naszych klientów jest traktowanych w indywidualny sposób. Nie ma stron bliźniaczych, a każdy serwis jest inny, dlatego wymaga odmiennych działań, by osiągnąć sukces. Kolejnym krokiem jest optymalizacja serwisu w celu usunięcia barier wpływających na indeksację strony, która ma kolosalny wpływ na uzyskiwane pozycje i zysk. Nasi specjaliści nakreślają plan pozyskiwania wartościowych linków z artykułów, blogów, katalogów firm, ogłoszeństron tematycznych i komentarzy. AFTERWEB stawia na wysokiej jakości link building dający stabilne pozycje. Słabej jakości linki z zaplecz nie wpisują się w kanon naszej pracy:

  • Pozycjonowanie fraz ogólnych i kluczowych – uzyskując już na początku naszych działań listy słów i fraz możemy położyć nacisk na ich późniejsze pozycjonowanie. Frazy dzielimy na ogólne, które określą szeroką grupę produktów i usług, a także frazy kluczowe opisujące stricte dany towar. Oba rodzaje cieszą się dużą popularnością, dlatego do naszych specjalistów należy ocena, na które warto położyć większy nacisk. Jak pokazują nasze doświadczenia im większa precyzyjność, tym większa szansa na konwersję.
  • Pozycjonowanie lokalne – zakres usług wielu klientów obejmuje ściśle określony obszar. Dlatego frazy kluczowe są dopasowywane też pod określoną lokalizację. Nie ma sensu pozycjonować fryzjera z Wrocławia na całą Polskę. Zdecydowanie lepszy efekt przyniesie wybicie się z fraz lokalnych.
  • Pozycjonowanie long tail (na długi ogon) – wielu internautów wpisuje w wyszukiwarkę bardzo precyzyjne sformułowania opisujące daną usługę lub produkt. Pozycjonowanie na tego typu frazy nazywane jest long tail czyli działaniem na długi ogon. Znamy wiele przypadków gdzie uderzenie w niszowe słowa dało dla naszych klientów szybki efekt i zysk. Istnieje, bowiem duże prawdopodobieństwo, że osoba wpisują w wyszukiwarkę skomplikowane sformułowanie jest już na końcu poszukiwań ściśle określonej usługi. Jak pokazują nasze statystyki frazy long tail mogą wygenerować nawet 70% ruchu na stronie. A odwiedziny takich klientów kończą się w większości przypadków sukcesem sprzedażowym.

KROK 4: Poczuj efekty

Nasi klienci otrzymują regularnie obszerne raporty z prowadzonych działań. Do ich dyspozycji pozostają też opiekunowie, którzy służą swoją pomocą. AFTERWEB wyznaje jednak zasadę, że lepszym sposobem oceny pozycjonowania od raportów są zwiększone zyski na firmowych kontach naszych klientów. Dlatego jeśli zależy Ci na skutecznym pozycjonowaniu i długotrwałym efekcie nawiąż współpracę ze specjalistami z Wrocławia już teraz. Dzięki nam poznasz wyższy standard SEO, który odmieni los Twojej firmy.