Platforma Magento napędza Twój sklep internetowy? Kampanie Google Ads / AdWords ściągną klientów prosto do Ciebie!
Działalność w sektorze e-commerce prowadzi coraz więcej firm. Zarówno nowicjuszy, jak i starych wyjadaczy, łączy jedno wyzwanie: jak zdobywać więcej klientów do sklepu internetowego możliwie najmniejszym kosztem? W agencji e-marketingu Afterweb mamy kilka odpowiedzi na to pytanie. Reklamy w Google Ads – systemie znanym wcześniej pod nazwą Google AdWords – to jedna z nich. Twój sklep zbudowany na należącym do Adobe Magento wiele zyska na takiej promocji.
Co powiesz na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google już po paru dniach od uruchomienia kampanii? Toż to prawdziwa żyła złota! Rzecz w tym, że za każde takie przejście użytkownika z reklamy do Twojego sklepu z silnikiem Magento musisz zapłacić określoną stawkę. Zadaniem Twojego opiekuna Google Ads będzie upewnienie się, że żadna złotówka nie pójdzie na marne. A to wymaga prowadzenia szeregu działań optymalizacyjnych.
Dla certyfikowanego specjalisty Google Ads Magento nie stanowi specjalnie trudnego wyzwania
Uruchomienie kampanii AdWords może wydawać się całkiem proste. Sztuka polega na tym, aby wyświetlać reklamy odpowiednim odbiorcom w odpowiednim kontekście. Nie wszystkie zapytania do wyszukiwarki dają szansę na sprzedaż. Decydując o parametrach kampanii Google Ads, promującej sklep wykreowany w systemie Magento, koncentrujemy się głównie na:
dopasowaniach i wykluczeniach słów kluczowych
danych demograficznych odbiorców
dniach i godzinach wyświetlania
stawkach za poszczególne pozycje
Na szczęście twórcy Twojej platformy e-commerce zdają sobie sprawę, że dla użytkowników Magento Google Ads często stanowi koło zamachowe napędzające cały biznes. Dlatego dbają o kompatybilność swojego środowiska z systemem reklamowym wyszukiwarki. Na przykład przygotowując narzędzie do tworzenia plików produktowych, wymaganych przez Google Merchant Center. Wiemy, jak dzięki nim zwiększyć zyski Twojego sklepu internetowego! Z pomocą naszych specjalistów PPC osiągniesz o wiele więcej, niż bazując wyłącznie na opcjach wbudowanych w Magento czy pomoc Google.
W agencji Afterweb potrafimy maksymalizować korzyści kampanii Google Ads i minimalizować ich koszty
Ustawienie reklam w AdWords dla sklepu internetowego zbudowanego na Magento nie jest wcale takie trudne. Dużych umiejętności oraz doświadczenia wymaga co innego: zoptymalizowanie wszystkich działań promocyjnych w Google Ads pod kątem ich opłacalności. Bez stałego kontrolowania tego, w jaki sposób wyświetla się kampania, bardzo łatwo płacić za ściągnięcie do sklepu użytkowników bez skonkretyzowanych zamiarów zakupowych. Specjalista PPC opiekujący się Twoim kontem Google AdWords dopilnuje, by zwiększać współczynniki oraz wartość konwersji. Obserwując statystyki systemu reklamowego oraz sprzedaż w sklepie z CMS-em Magento, można wyciągnąć wiele ciekawych i użytecznych wniosków na temat tego, jak kupują Twoi odbiorcy.
Rodzaje reklam w wyszukiwarce i Display Network za każdym razem dobieramy w zależności od potrzeb Klienta agencji Afterweb. Musimy dokładnie poznać Twoją grupę docelową i nawyki ich przedstawicieli, aby prezentować im reklamy Ads wtedy, kiedy chcą je oglądać. Dla naszych specjalistów Google AdWords Magento w prowadzonym przez Ciebie sklepie internetowym stanie się czynnikiem napędzającym Twój sukces. Masz wątpliwości odnośnie efektywności naszych metod? Pokażemy Ci, że status Google Partner dla naszej firmy nie wziął się z powietrza!
Z pomocą Google AdWords Twój sklep na CMS-ie Magento będzie doskonale widoczny dla osób z grupy docelowej
System reklamowy wyszukiwarki posiada mnóstwo rozbudowanych opcji do targetowania kampanii. Z łatwością możemy sprawić, że materiały promujące Twój sklep internetowy będą pokazywane wyłącznie użytkownikom zdradzającym cechy wspólne ze stworzoną przez Ciebie personą klienta. Szeroki wachlarz możliwości Google Ads obejmuje między innymi:
linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania (również na Google Maps)
banery wyświetlane na popularnych / powiązanych tematycznie stronach internetowych
dokonywanie zakupów w Twoim sklepie na Magento bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki
spoty wideo (jeśli masz takowe na firmowym kanale YouTube)
Na osobną wzmiankę zasługują działania remarketingowe. Dzięki Google Ads możemy przypominać o Twojej ofercie tym, którzy przy pierwszej wizycie w Twoim sklepie na Magento nie zdecydowali się z niej skorzystać. Wszystko w subtelny sposób. I tylko wobec użytkowników, których zachowanie na stronie świadczyło o poszukiwaniu informacji potrzebnych do dokonania zakupu w niedalekiej przyszłości.
Dzięki pieczołowitej optymalizacji Magento Google Ads umożliwi nam prowadzenie kampanii na preferencyjnych warunkach
Zależność jest stosunkowo prosta. System wyszukiwarki ocenia każdą kampanię pod wieloma względami. Przekroczenie wyśrubowanego progu jakości reklamy AdWords otwiera furtkę do obniżenia stawek za kliknięcie. Również w najbardziej eksponowanych miejscach w internecie! Poziom strony docelowej, a zatem stan sklepu internetowego i platformy Magento, to jeden z czynników decydujących o wyniku jakości reklamy w Google Ads. Zespół specjalistów Afterweb jest w pełni kompetentny i gotowy, by przystosować Twój system e-commerce do najnowszych wymogów.
Certyfikaty Google świadczą najlepiej o tym, jak dobrze znamy zawiłości rządzące promowaniem stron i sklepów za pośrednictwem wyszukiwarki. Poza kampaniami PPC, zajmujemy się także kompleksowym pozycjonowaniem – warto połączyć te strategie ze sobą, by pozyskiwać klientów z każdego możliwego źródła. Z pomocą zespół Afterweb i platformy Google Ads Magento zacznie przynosić Ci jeszcze więcej korzyści, niż zapewniało Cię o tym Adobe podczas wyboru CMS-a e-commerce. Chcesz poznać więcej szczegółów na temat AdWords i możliwości reklam Google? Nie czekaj, skonsultuj się ze specjalistami naszej agencji! Razem osiągniemy jeszcze więcej!

Najczęściej zadawane pytania
Czy reklamowanie sklepu na Magento w Google Ads wymaga jakichkolwiek zmian?Zobacz odpowiedź
Zasadniczo struktura platformy e-commerce pozostaje taka sama. Ewentualne poważniejsze modyfikacje programistyczne mogą wynikać z optymalizacji ścieżki konwersji. Jeżeli potencjalny klient odwiedza sklep bazujący na Magento dzięki reklamie w Google AdWords, a potem nie składa zamówienia, problemem jest customer experience albo same warunki oferty. Szczegółowa analityka ruchu internetowego pomoże nam dojść do właściwych, konstruktywnych wniosków.
W Google AdWords promujecie cały sklep na bazie Magento, kategorie czy poszczególne produkty?Zobacz odpowiedź
Dla każdego Klienta agencji Afterweb opracowujemy indywidualne założenia kampanii Ads. W jednych branżach lepiej konwertują reklamy produktowe, w innych bardziej opłaca się promowanie części lub całości asortymentu. Wiele zależy od budżetu na kampanie, aktualnych stawek obowiązujących na poszczególne słowa kluczowe. Powierzając promowanie swojego sklepu z Magento w ręce certyfikowanych specjalistów Google Ads otrzymasz kompleksowe, profesjonalne wsparcie. Również w doborze maksymalnie efektywnej strategii.
Dlaczego reklama w Google Ads jest w ogóle potrzebna e-sklepowi z Magento na pokładzie?Zobacz odpowiedź
Samo uruchomienie i skonfigurowanie platformy e-commerce nie sprawi, że będzie widoczna dla potencjalnych klientów. Od czegoś trzeba zacząć działania marketingowo-sprzedażowe, a na starcie najlepiej sprawdza się właśnie Google Ads – Magento współpracuje z systemem reklamowym wyszukiwarki bez większych problemów natury technicznej. Ustawiając i stale optymalizując kampanię Twojego sklepu, będziemy zwiększać jego popularność, docierać do najlepiej rokujących użytkowników i rozkręcać sprzedaż.