Platforma Magento napędza Twój sklep internetowy? Kampanie Google Ads / AdWords ściągną klientów prosto do Ciebie!

Reklamy Google Ads są najlepszym sposobem na rozkręcenie sprzedaży w sklepie internetowym, który na platformie Magento powstał stosunkowo niedawno

Działalność w sektorze e-commerce prowadzi coraz więcej firm. Zarówno nowicjuszy, jak i starych wyjadaczy, łączy jedno wyzwanie: jak zdobywać więcej klientów do sklepu internetowego możliwie najmniejszym kosztem? W agencji e-marketingu AFTERWEB mamy kilka odpowiedzi na to pytanie. Reklamy w Google Ads – systemie znanym wcześniej pod nazwą Google AdWords – to jedna z nich. Twój sklep zbudowany na należącym do Adobe Magento wiele zyska na takiej promocji.

Co powiesz na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google już po paru dniach od uruchomienia kampanii? Toż to prawdziwa żyła złota! Rzecz w tym, że za każde takie przejście użytkownika z reklamy do Twojego sklepu z silnikiem Magento musisz zapłacić określoną stawkę. Zadaniem Twojego opiekuna Google Ads będzie upewnienie się, że żadna złotówka nie pójdzie na marne. A to wymaga prowadzenia szeregu działań optymalizacyjnych.

Dla certyfikowanego specjalisty Google Ads Magento nie stanowi specjalnie trudnego wyzwania

ikona email
Chcesz wiedzieć więcej o możliwościach i specyfice reklam AdWords w Google?

Uruchomienie kampanii AdWords może wydawać się całkiem proste. Sztuka polega na tym, aby wyświetlać reklamy odpowiednim odbiorcom w odpowiednim kontekście. Nie wszystkie zapytania do wyszukiwarki dają szansę na sprzedaż. Decydując o parametrach kampanii Google Ads, promującej sklep wykreowany w systemie Magento, koncentrujemy się głównie na:

  • dopasowaniach i wykluczeniach słów kluczowych

  • danych demograficznych odbiorców

  • dniach i godzinach wyświetlania

  • stawkach za poszczególne pozycje

Na szczęście twórcy Twojej platformy e-commerce zdają sobie sprawę, że dla użytkowników Magento Google Ads często stanowi koło zamachowe napędzające cały biznes. Dlatego dbają o kompatybilność swojego środowiska z systemem reklamowym wyszukiwarki. Na przykład przygotowując narzędzie do tworzenia plików produktowych, wymaganych przez Google Merchant Center. Wiemy, jak dzięki nim zwiększyć zyski Twojego sklepu internetowego! Z pomocą naszych specjalistów PPC osiągniesz o wiele więcej, niż bazując wyłącznie na opcjach wbudowanych w Magento czy pomoc Google.

W agencji AFTERWEB potrafimy maksymalizować korzyści kampanii Google Ads i minimalizować ich koszty

Za sprawą Google Ads i platformy Magento możesz pozyskiwać wielokrotnie więcej wartościowych klientów, niż kiedykolwiek do tej pory

Ustawienie reklam w AdWords dla sklepu internetowego zbudowanego na Magento nie jest wcale takie trudne. Dużych umiejętności oraz doświadczenia wymaga co innego: zoptymalizowanie wszystkich działań promocyjnych w Google Ads pod kątem ich opłacalności. Bez stałego kontrolowania tego, w jaki sposób wyświetla się kampania, bardzo łatwo płacić za ściągnięcie do sklepu użytkowników bez skonkretyzowanych zamiarów zakupowych. Specjalista PPC opiekujący się Twoim kontem Google AdWords dopilnuje, by zwiększać współczynniki oraz wartość konwersji. Obserwując statystyki systemu reklamowego oraz sprzedaż w sklepie z CMS-em Magento, można wyciągnąć wiele ciekawych i użytecznych wniosków na temat tego, jak kupują Twoi odbiorcy.

Rodzaje reklam w wyszukiwarce i Display Network za każdym razem dobieramy w zależności od potrzeb Klienta agencji AFTERWEB. Musimy dokładnie poznać Twoją grupę docelową i nawyki ich przedstawicieli, aby prezentować im reklamy Ads wtedy, kiedy chcą je oglądać. Dla naszych specjalistów Google AdWords Magento w prowadzonym przez Ciebie sklepie internetowym stanie się czynnikiem napędzającym Twój sukces. Masz wątpliwości odnośnie efektywności naszych metod? Pokażemy Ci, że status Google Partner dla naszej firmy nie wziął się z powietrza!

Z pomocą Google AdWords Twój sklep na CMS-ie Magento będzie doskonale widoczny dla osób z grupy docelowej

System reklamowy wyszukiwarki posiada mnóstwo rozbudowanych opcji do targetowania kampanii. Z łatwością możemy sprawić, że materiały promujące Twój sklep internetowy będą pokazywane wyłącznie użytkownikom zdradzającym cechy wspólne ze stworzoną przez Ciebie personą klienta. Szeroki wachlarz możliwości Google Ads obejmuje między innymi:

  • linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania (również na Google Maps)

  • banery wyświetlane na popularnych / powiązanych tematycznie stronach internetowych

  • dokonywanie zakupów w Twoim sklepie na Magento bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki

  • spoty wideo (jeśli masz takowe na firmowym kanale YouTube)

Google Ads oferuje multum różnych możliwości na promowanie sklepu internetowego bazującego na CMS-ie Adobe Magento

Na osobną wzmiankę zasługują działania remarketingowe. Dzięki Google Ads możemy przypominać o Twojej ofercie tym, którzy przy pierwszej wizycie w Twoim sklepie na Magento nie zdecydowali się z niej skorzystać. Wszystko w subtelny sposób. I tylko wobec użytkowników, których zachowanie na stronie świadczyło o poszukiwaniu informacji potrzebnych do dokonania zakupu w niedalekiej przyszłości.

Dzięki pieczołowitej optymalizacji Magento Google Ads umożliwi nam prowadzenie kampanii na preferencyjnych warunkach

Zależność jest stosunkowo prosta. System wyszukiwarki ocenia każdą kampanię pod wieloma względami. Przekroczenie wyśrubowanego progu jakości reklamy AdWords otwiera furtkę do obniżenia stawek za kliknięcie. Również w najbardziej eksponowanych miejscach w internecie! Poziom strony docelowej, a zatem stan sklepu internetowego i platformy Magento, to jeden z czynników decydujących o wyniku jakości reklamy w Google Ads. Zespół specjalistów AFTERWEB jest w pełni kompetentny i gotowy, by przystosować Twój system e-commerce do najnowszych wymogów.

ikona email
Chcesz wiedzieć, które elementy Magento trzeba zoptymalizować przed startem kampanii Google AdWords?

Certyfikaty Google świadczą najlepiej o tym, jak dobrze znamy zawiłości rządzące promowaniem stron i sklepów za pośrednictwem wyszukiwarki. Poza kampaniami PPC, zajmujemy się także kompleksowym pozycjonowaniem – warto połączyć te strategie ze sobą, by pozyskiwać klientów z każdego możliwego źródła. Z pomocą zespół AFTERWEB i platformy Google Ads Magento zacznie przynosić Ci jeszcze więcej korzyści, niż zapewniało Cię o tym Adobe podczas wyboru CMS-a e-commerce. Chcesz poznać więcej szczegółów na temat AdWords i możliwości reklam Google? Nie czekaj, skonsultuj się ze specjalistami naszej agencji! Razem osiągniemy jeszcze więcej!

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (Brak ocen)
Loading...