Piła, lokalny biznes i Google Ads. Przekonaj się, dlaczego reklama AdWords to doskonała inwestycja w rozwój firmy w Pile

Google Ads Warszawa

Tu wizje nabierają kształtu – oficjalne motto Twojego miasta idealnie pasuje do wspierania lokalnego biznesu. Jednak w ofercie władz Piły dla przedsiębiorców takich jak Ty, z pewnością nie ma tego, co może Ci zaproponować agencja AFTERWEB: wsparcia w prowadzeniu kampanii Google Ads. Marketing internetowy to niezwykle rozbudowana dziedzina, a profesjonalne działania SEM, jakie przeprowadzi dla Ciebie nasz specjalista AdWords, wyróżniają się wysoką efektywnością.

W Google Ads to Ty decydujesz, kto i kiedy zobaczy reklamy Twojej firmy. Konsumenci z całej Polski, województwa wielkopolskiego, a może osoby zamieszkujące Piłę lub konkretne dzielnice miasta? Dokładne targetowanie reklam w Google sprawia, że materiały promocyjne docierają do użytkowników rzeczywiście zainteresowanych Twoimi produktami i usługami. Zasięg ustalasz według lokalizacji – np. cała Piła albo tylko Śródmieście, osiedla Zamość i Górne – oraz cech demograficznych, zainteresowań, a nawet zamiarów internauty.

Przedstaw swoją ofertę mieszkańcom Piły i konsumentom z Twojej grupy docelowej. Google Ads daje Ci taką możliwość


1 Maja 1, 64-920 Piła

Profilowanie odbiorców oraz ustalanie szczegółowego harmonogramu wyświetlania reklam wielokrotnie zwiększa szanse powodzenia. Google Ads dostarcza wielu przydatnych opcji, dzięki którym oferta Twojej firmy znajdzie się przed oczami odpowiednich internautów. Prowadząc poważny, lokalny biznes w Pile, nie chcesz pozwalać sobie na zbędne wydatki. Nasza agencja gwarantuje Ci obniżenie ryzyka praktycznie do zera: specjalista AdWords z certyfikatem Google poprowadzi Twoje kampanie w taki sposób, aby przyniosła Ci możliwie maksymalny zysk przy racjonalnie kalkulowanym budżecie. System Ads uwzględnia kilka modeli naliczania opłat:

  • CPC – płacisz za kliknięcie w reklamę. A im wyższa stawka, tym bardziej eksponowane miejsce zajmie Twoje firma z Piły. Reklamodawcy w Google Ads mogą również skorzystać z tzw. ulepszonego CPC, w którym stawki i inne parametry kampanii są optymalizowane przez algorytmy sztucznej inteligencji.
  • CPA – budżet zostaje obciążony po tym, jak użytkownik wykona na Twojej stronie internetowej jedną ze zdefiniowanych akcji (zapisanie się do listy mailingowej, wysłanie formularza kontaktowego, włożenie produktu do koszyka itd.).
  • CPM – wariant oparty o stawki oferowane za 1000 wyświetleń reklamy.
  • ROAS – opcja bazująca na wartościach konwersji i spodziewanym zwrocie nakładów na reklamę AdWords w Google.

Kampanie Google AdWords kierowane na Piłę możesz prowadzić kilkoma kanałami. Poznaj 4 najważniejsze typy reklam Ads:

  1. Google Merchant Center – reklama produktowa w wyszukiwarce, przypominająca nieco popularne porównywarki cen. Ten typ AdWords najlepiej sprawdza się w przypadku tych firm, które mają własny sklep internetowy. Odnośnie kierowania Google Ads na miasto Piła i okolice, kampanię w GMC warto rozważyć w kilku przypadkach. Np. jeżeli w tym rejonie Twoje towary cieszą się sporą popularnością, wiążesz z Piłą uzasadnione nadzieje na chłonny rynek zbytu albo Twoi klienci preferują odbiór osobisty w punkcie stacjonarnym.
    Google Shopping

    źródło: Google.pl

  2. Google Display Networkgraficzna reklama kontekstowa. Czyli tak naprawdę baner, ale dzięki mechanizmom Google Ads pokazywany tylko niektórym, wskazanym przez Ciebie czytelnikom. I dlatego tańszy, na dodatek możesz samodzielnie wybrać, które serwisy są dla Twojej pilskiej firmy wartościowe. Strony tematyczne, blogi specjalistów, a może witryny odwiedzane przez określoną grupę odbiorców? Jeśli działania Google AdWords chcesz prowadzić na łamach stron z wiadomościami lokalnymi, w kręgu Twoich zainteresowań z pewnością znajdą się życie.pila.pl, Tygodnik Pilski czy asta24.pl. Agencja AFTERWEB pomoże Ci dokonać właściwego wyboru!

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Google Search – linki sponsorowane w doskonale wszystkim znanej wyszukiwarce internetowej. Reklamy Google Ads, podobnie zresztą jak pozostałe wyniki, są dopasowywane indywidualnie do każdego użytkownika. I internauta wcale nie musi wpisywać „Piła”, żeby Twoja oferta pokazała mu się w widocznym miejscu. Google uwzględnia zarówno frazy w wyszukaniach, jak i pozostałe dane o użytkowniku, w tym te wskazujące na jego lokalizację: adres IP, informacje z GPS-a w smartfonie itp.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Piła:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Piła 90
    agencja sem Piła 10
    stomatolog Piła 720
    mechanik Piła 1600
    google ads Piła 10
    markizy Piła 30
    google Piła 10
    wulkanizacja Piła 320
    remarketing Piła 10
    rolety Piła 210

    źródło: Google.pl

  4. Google Ads Remarketing – akcje marketingowe skierowane do użytkowników, którzy już byli na Twojej firmowej stronie www. Wiedzą o Twojej ofercie, ale jeszcze nie mieli okazji z niej skorzystać lub zrobili to dawno temu i chcesz zaprezentować im najnowsze rzeczy. Remarketing rządzi się swoimi prawami, dlatego kompetentny specjalista AdWords jest najlepszą osobą do prowadzenia tego rodzaju kampanii w Pile. Przekaz powtórny w Google Ads nie powinien być identyczny z tym, co pokazujesz pozostałym konsumentom.

    remarketing

W takim mieście jak Piła Google Ads zapewnia przewagę nad konkurencją. Skorzystaj z okazji, póki nie jest za późno!

Tradycyjne formy reklamy, żeby wymienić tylko medialne spoty i ogłoszenia prasowe, nie mają tak precyzyjnie zdefiniowanego odbiorcy, jak kampanie SEM. Dzięki Google AdWords każda złotówka, jaką przeznaczasz na marketing swojego przedsiębiorstwa z Piły, będzie sensownym wydatkiem. Zaufaj doświadczonym profesjonalistom! Po co promować się wśród osób, które w ogóle nie interesują się Twoją branżą albo Piła leży zwyczajnie zbyt daleko, żeby ocenili firmową ofertę jako atrakcyjną? Wykorzystaj ogromne możliwości, jakie daje przedsiębiorcom system Google Ads i zacznij poprawiać wyniki Twojej firmy!

Kierowanie kampanii na najbardziej opłacalne dla Ciebie rejony Piły, przykładowo Motylewo, Jadwiżyn Koszyce czy pilskie osiedle Zamość, to dopiero początek. Nasza agencja stale sprawdza, które działania w Google Ads przynoszą największe zyski i poprawia te elementy kampanii, gdzie da się wycisnąć jeszcze więcej. Specjalista AdWords zajmujący się Twoją firmą otrzyma za zadanie wypracować jak największe zyski dla Ciebie – bezrefleksyjne zwiększanie budżetu prowadzi donikąd. My używamy Google Ads z myślą o naszych Klientach i Twoje przedsiębiorstwo z Piły wyjdzie na tej współpracy na dużym plusie!

Agencja AFTERWEB od lat prowadzi efektywne kampanie w Google Ads. Nasz specjalista AdWords bardzo Ci się przysłuży

O skuteczności rzetelnego, sumiennego prowadzenia akcji reklamowych najlepiej świadczą twarde dane liczbowe. Statystyki lokalnych firm, w Pile i nie tylko, które już zainwestowały w kampanie Google Ads, nie pozostawiają najmniejszych wątpliwości: to najlepszy sposób na systematyczne zwiększanie sprzedaży i zdobywanie nowych klientów. Targetowanie, zawężanie kręgu odbiorców treści reklamowych przynosi nieporównywalnie lepsze efekty, niż prezentowanie oferty jak największej liczbie dość przypadkowych osób.

Jednym z narzędzi, jakie specjaliści AdWords wykorzystują do poprawy wyników, są rozszerzenia reklam Google Ads. Dzięki nim łatwiej zachęcić internautów do wykonania pewnych czynności, takich jak:

  • połączenia się z Twoim firmowym numerem (przycisk „Zadzwoń”)
  • wysłanie do Ciebie wiadomości tekstowej
  • zapoznanie się z pełną ofertą (dodatkowe objaśnienia, przeglądanie kolejnych produktów)
  • wybranie się do Twojego sklepu lub punktu obsługi klienta (wyznaczenie przez Google najkrótszej drogi na mapie Piły)

To wszystko stanowi ledwie czubek góry lodowej praktycznych funkcjonalności systemu AdWords, z których nasza agencja zrobi pożytek – z wymierną korzyścią dla Ciebie. Dzięki narzędziom stworzonym przez Google Piła będzie pierwszym rynkiem, który zdominujesz. Ogromne zyski są na wyciągnięcie ręki! Skontaktuj się z agencją AFTERWEB i zapytaj o prowadzenie kampanii Google Ads.

[shortcode_oferta_seo]

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.