Kierowane na Chorzów kampanie Google Ads napędzą Twój biznes. Przekonaj się, jak działają agencja SEM i specjalista AdWords

Google Ads Warszawa

Przemysł oraz handel to koła zamachowe chorzowskiej gospodarki, ale usługi też trzymają się nieźle. Jako przedsiębiorca nieustannie poszukujesz dróg do rozwoju i zwiększenia sprzedaży – porządna kampania Google AdWords doprowadzi Cię do wszystkich zamierzonych celów. Dzięki działaniom, jakie podejmie agencja SEM AFTERWEB, cały Chorzów dowie się o Twojej firmie i jej atrakcyjnej ofercie! Cały? Nie do końca, gdyż reklama w Google Ads pozwala starannie wyselekcjonować grono odbiorców przekazu marketingowego. I to właśnie jest największy atut całego systemu.

Kampanie AdWords pozwalają takim przedsiębiorcom jak Ty reklamować się za pośrednictwem Google – wśród tych internautów, którzy z dużą dozą prawdopodobieństwa należą do Twojej grupy docelowej. Dla Ciebie najistotniejsi będą zapewne mieszkańcy Chorzowa oraz osoby przebywające w tej właśnie części Aglomeracji Śląskiej. Poza lokalizacją, Google Ads bierze pod uwagę jeszcze:

  • wiek

  • płeć

  • potrzeby

  • zainteresowania

  • możliwości finansowe

Profesjonalna reklama AdWords w Google błyskawicznie wywinduje Twoją firmę z Chorzowa do branżowej ekstraklasy


Rynek 1, 41-500 Chorzów

Na pewno uważnie obserwujesz wszystko, co się dookoła dzieje i orientujesz się, jacy konsumenci przejawiają zainteresowanie Twoimi produktami bądź usługami. Kampania AdWords, z pomocą specjalisty SEM o kompetencjach potwierdzonych przez samo Google, pozwoli Ci dotrzeć do wszystkich osób, które pasują do profilu Twojego potencjalnego klienta. Takich, które aktualnie przebywają w Chorzowie albo planują przyjechać do miasta. Reklama w Google Ads jest dostosowywana do każdego użytkownika z osobna, również pod kątem ostatniej aktywności w wyszukiwarce.

Dla Google Chorzów to nie tylko punkt na mapie oraz zbiór ulic i dzielnic, ale też pewien zasób adresów IP oraz współrzędnych geograficznych. Dzięki temu system odpowiedzialny za kampanie AdWords potrafi z dużą dokładnością dopasować reklamy do użytkownika. Z kolei Ty jako reklamodawca zyskujesz możliwość precyzyjnego określenia, w których rejonach chcesz się wypromować. Przykładowo: w sytuacji, gdy Maciejkowice, Stary Chorzów, Hajduki czy Chorzów-Batory nie generują dla Ciebie żadnych zysków, rozsądnie będzie przesunąć budżet Google AdWords na Śródmieście, Klimzowiec oraz Centrum. W branży SEM takie dane mają kluczowe znaczenie dla efektywności.

Reklama kontekstowa, produktowa, remarketing oraz linki sponsorowane z Google Ads skierują do Ciebie wielu klientów

  1. Google Display Network – graficzna reklama kontekstowa. Wyświetlana nie w wyszukiwarce, a w serwisach zewnętrznych, zrzeszonych w sieci Google AdSense. Specjalista AdWords pomoże Ci wybrać te strony internetowe, na których Twój baner reklamy kontekstowej przyniesie najlepsze efekty. W tym gronie mogą być chociażby lokalne, związane z Chorzowem media: portal miejski mojchorzow.pl, chorzowianin.pl czy internetowa wersja Dziennika Zachodniego. Poza tym kampanie Google Ads można przeprowadzać na łamach stron tematycznych, witryn branżowych czy blogów o odpowiednim zasięgu.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  2. Google Merchant Center – reklamy produktowe, pozwalające użytkownikom porównywać różne oferty i błyskawicznie składać zamówienia w sklepach internetowych. Jeżeli w swojej działalności w Chorzowie nie umożliwiasz zakupów czy rezerwacji online, takie kampanie Google AdWords raczej nie znajdą dla Ciebie praktycznego zastosowania. Zastanów się jednak nad wdrożeniem e-commerce, gdyż odpowiednio ukierunkowana reklama produktowa byłaby w stanie nakłonić niektórych odbiorców do wizyty w Twojej chorzowskiej siedzibie i osobistego sprawdzenia towaru przed zakupem. Po co kupować w ciemno, jeżeli okaże się że gdzieś niedaleko jest stacjonarny sklep z tymi samymi rzeczami?

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  3. Google AdWords Remarketing – jeżeli ktokolwiek trafił wcześniej na Twoją stronę internetową, raczej nie znalazł się na niej przypadkowo. Z tego względu warto od czasu do czasu przypominać takim osobom o swojej ofercie, do czego remarketing w Google AdWords nadaje się wyśmienicie. Na podstawie skrupulatnie zbieranych danych specjalista SEM jest w stanie wyodrębnić niedoszłych lub dawnych klientów Twojej firmy w Chorzowie i przygotować specjalny przekaz właśnie dla nich.

    remarketing

  4. Google Search – to, co tygryski i agencja AdWords lubią najbardziej. Te kampanie Google Ads generują największy ruch, ale też wymagają stałego monitorowania sytuacji. Linki sponsorowane są tak często klikane, bo często mają dla odbiorcy taką samą wartość merytoryczną, jak wyniki organiczne. Po prostu reklamy w Google odpowiadają na autentyczne potrzeby. Na tak specyficznym rynku jak Chorzów Google AdWords z dobrze wyeksponowanymi linkami sponsorowanymi zapewni Ci znaczącą przewagę nad konkurencją w regionie i stały dopływ nowych klientów.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Chorzów:

    Słowo kluczoweŚrednia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Chorzów90
    agencja sem Chorzów10
    stomatolog Chorzów480
    mechanik Chorzów320
    google ads Chorzów10
    markizy Chorzów10
    google Chorzów10
    wulkanizacja Chorzów590
    remarketing Chorzów10
    rolety Chorzów320

    źródło: Google.pl

Agencja AdWords AFTERWEB zna się na promocji w Google jak nikt inny. Działania SEM Twojej firmy w Chorzowie będą skuteczne

Strategia, która przyniosła wymierne profity jednej firmie, niekoniecznie sprawdzi się w przypadku innej. Poleganie na tylko i wyłączni na utartych schematach wiedzie prosto na manowce, dlatego tworząc kampanie Google Ads dla takich przedsiębiorców jak Ty zawsze podchodzimy do nich indywidualnie, z uwagą wysłuchując wszelkich sugestii. Reklamy, jakie przygotuje dla Ciebie oddelegowany specjalista AdWords, mają prosty cel: zwiększyć przychody Twojego chorzowskiego biznesu. W kampaniach Google Ads każdy detal ma znacznie, od doboru słów kluczowych i określenia cech grupy docelowej, aż po harmonogram wyświetlania reklam czy sposób naliczania opłat.

To, ile kosztuje kierowana na Chorzów reklama w Google AdWords, zależy od stawek za pozycję wyświetlania (tutaj obowiązuje mechanizm licytacji) oraz jednego z czterech głównych czynników. Są to:

  • kliknięcia w linki sponsorowane, reklamy kontekstowe, produktowe i remarketingowe (CPC)

  • zachowania użytkowników, którzy po kliknięciu w reklamę zostaną przeniesieni na stronę www Twojej firmy z Chorzowa (CPA)

  • tempo, w którym kampania Google AdWords „zużyje” limit 1000 wyświetleń reklamy (CPM)

  • przewidywany przez algorytmy samouczącej się SI poziom wartości i liczby konwersji, czyli przewidywana stopa zwrotu nakładów na reklamę w Google Ads (ROAS)

Dzięki reklamie w Google Chorzów może być Twoją żyłą złota. Powierz prowadzenie kampanii AdWords prawdziwym specjalistom!

System Google Ads regularnie wzbogacany jest o nowe, użyteczne funkcje, które ułatwiają przedsiębiorcom realizowanie zamierzonych celów. Umiejętne posługiwanie się wszystkimi opcjami wcale nie jest takie proste – Google nie bez powodu przeprowadza testy i egzaminy sprawdzające dla pracowników agencji SEM, którzy chcą zostać certyfikowanymi specjalistami AdWords. AFTERWEB ma swoim zespole takie osoby, dlatego możesz mieć pewność, że opieka nad Twoim biznesem w Chorzowie będzie rzetelna i w pełni profesjonalna.

Kampanie Google AdWords to dla Ciebie niepowtarzalna szansa, aby wybić się z tłumu, zdominować chorzowski rynek w Twojej branży i rozwinąć swoją działalność. Biznesowa ekspansja daleko poza Aglomerację Śląską jest jak najbardziej w Twoim zasięgu! Przy umiejętnym wykorzystaniu możliwości, jakie stwarza Ci Google Chorzów wcale nie musi być Twoim jednym rynkiem zbytu. Wystarczy dobrze rozpoznać grupę docelową, opracować właściwą strategię, ustalić optymalny zasięg i korzystać z rozszerzeń reklam, a konsekwentne prowadzenie kampanii AdWords zacznie przynosić Twojej firmie coraz wyższe zyski! Skontaktuj się z agencją SEM AFTERWEB, poznaj szczegóły naszej oferty i przygotuj się na wzmożone zainteresowanie klientów.

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.