Kampanie Google Ads dla firm z miasta Warszawa. Wykorzystaj potencjał reklam Google PPC
i pozyskuj klientów ze swojej okolicy

Google Ads Warszawa

Warszawa to najlepsze miejsce na prowadzenie rozwojowego biznesu. Problem pojawia się wtedy, gdy konkurencja okazuje się zbyt duża, co skutecznie utrudnia dotarcie do klientów. Jak wyróżnić się w tłumie i promować swoją firmę? Rekomendowanym rozwiązaniem jest skorzystanie z możliwości internetu. Google Ads/ AdWords daje przedsiębiorcom ogromne pole do manewru i szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Jeśli Twój biznes wymaga efektywnej promocji, postaw na płatne kampanie AdWords. Wcześniej jednak sprawdź, na czym polega ten typ reklam i dopasuj je do swoich potrzeb. Z naszą pomocą cała Warszawa dowie się o Twojej ofercie!

Google Ads / AdWords lokalnie – kierowanie reklam na Warszawę i okolice


Wiertnicza 115, 02-952 Warszawa

Płatne kampanie Google Ads pozwalają na natychmiastowe ukazanie się na samej górze wyników wyszukiwania. Gdy reklama Google Ads jest dobrze skonfigurowana, jej treść wyświetla się wyłącznie tym użytkownikom, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą. Nasza Agencja SEM ma możliwość wykorzystania geolokalizacji, dzięki czemu linki sponsorowane będą widoczne tylko dla osób z konkretnego obszaru Warszawy. Możemy skierować kampanię na całe miasto, województwo, osiedle lub wybraną dzielnicę, np. Pragę, Okęcie czy Sadybę. Warszawa dzieli się aż na 18 dzielnic, z czego każda obejmuje kilka osiedli. To naprawdę dużo! Koniec z reklamowaniem usług tam, gdzie nikt nie jest nimi zainteresowany! Zawężając reklamy po adresie IP użytkownika, jesteśmy w stanie znaleźć klientów z okolicy promowanej firmy. Inna możliwość to wskazanie okręgu o wybranym promieniu albo kierowanie treści według kodu pocztowego. Również wizytówka Google Moja Firma może stanowić punkt wyjścia do skutecznej promocji. Reklamowanie się w promieniu kilku kilometrów od adresu podanego w wizytówce GMF, jest często stosowaną praktyką. Google AdWords to zatem znakomite narzędzie sprzedażowe. Pod warunkiem, że znajdzie się w odpowiednich rękach.

Sprawdź, jakie formy reklamy Google Ads świadczymy dla Klientów z Warszawy

Jako nowoczesna Agencja SEM, opracowaliśmy bezkonkurencyjną strategię marketingową, która pozwala zaistnieć warszawskim firmom w internecie. Nasi specjaliści każdego dnia działają na czterech obszarach promocyjnych. Są to: linki sponsorowane, reklama Display, Google Shopping i Remarketing. Perfekcyjna znajomość systemu reklamowego Google Ads umożliwia nam kompleksowe prowadzenie płatnej kampanii, skierowanej na miasto Warszawa.

LINKI SPONSOROWANE

Ten rodzaj reklam Google Ads / AdWords wyświetla się w wyszukiwarce Google w odpowiedzi na zapytanie, zawierające wybrane słowa kluczowe. Wpływa to na skuteczność promocji – reklama jest precyzyjnie dopasowana do potrzeb odbiorcy. Przykładowo, po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła: Barber Warszawa Żoliborz otrzymamy wyniki, skupione wyłącznie wokół zakładów barberskich, zlokalizowanych w Warszawie na Żoliborzu. Zawężenie wyników do ustalonego obszaru ułatwia użytkownikom znalezienie tego, czego szukają. Dla właścicieli firm to możliwość zareklamowania swoich usług osobom, które mogą chcieć z nich skorzystać.

Google Ads - Linki sponsorowane

źródło: Google.pl

Linki sponsorowane w Google ukazują się nad organicznymi wynikami wyszukiwania i nie sposób ich przeoczyć. Wysoka pozycja jest tu gwarantowana! To powoduje, że reklamy w postaci linków sponsorowanych są maksymalnie trafne i efektywne. Mało tego, na ich rezultaty nie trzeba długo czekać: kampanie AdWords/ Ads pokazują się w Google bezpośrednio po włączeniu.

Przykładowe frazy lokalne dla miasta Warszawa:

Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
lakiernik Warszawa 1000
agencja sem Warszawa 70
stomatolog Warszawa 5400
mechanik Warszawa 1900
google ads Warszawa 20
markizy Warszawa 260
google Warszawa 1000
wulkanizacja Warszawa 2900
remarketing Warszawa 260
rolety Warszawa 1900

źródło: Google.pl

REKLAMA DISPLAY

Jest to kontekstowa reklama graficzna, wyświetlana na różnych serwisach internetowych. Podobnie jak linki sponsorowane, ten rodzaj promocji również nie jest przypadkowy. Sieć reklamowa Google pozwala zaznaczyć swoją obecność tam, gdzie zaglądają użytkownicy, potencjalnie zainteresowani promowaną ofertą. Reklama Display ma duży zasięg, ale można go ograniczyć np. do miasta Warszawa albo tylko do jednej dzielnicy, np. Bemowa.

reklama display
źródło: sport.pl

Dla właścicieli firm z siedzibą na północy stolicy, najkorzystniejsze będzie skierowanie reklam displayowych na Białołękę i Bielany. Z kolei przedsiębiorcy z południa Warszawy, więcej zyskają wyświetlając treści reklamowe mieszkańcom Ursynowa i Wilanowa. Co ważne, geolokalizacja bazuje na adresie IP użytkownika. Lokalnie kierowana reklama Display na stronie sport.pl, ukaże się więc nie tylko warszawiakom, ale też osobom przyjezdnym. Równie ciekawa jest informacja, że Display daje możliwość wyświetlania reklam na lokalnych portalach.

GOOGLE SHOPPING – ZAKUPY GOOGLE

Kampania AdWords może przybierać formę reklam, na którą składa się zdjęcie produktu, jego nazwa oraz cena. Mówimy wtedy o Google Shopping. Po wpisaniu w okno wyszukiwarki zapytania kontekstowego, użytkownik zobaczy reklamę produktową. Google Ads również w tym zakresie daje przedsiębiorcom szansę na duży zysk. Asortyment, promowany za pośrednictwem Google Shopping skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych nabywców:

Google Shopping
źródło: Google.pl

Z racji tego, że reklama ukazuje się na górze lub po prawej stronie i zawiera zdjęcie, wyraźnie się wyróżnia na tle organicznych wyników wyszukiwania. Zakupy Google to typ płatnej kampanii reklamowej Ads, rekomendowany sklepom internetowym i wszystkim firmom z sektoru e-commerce. Treści reklamowe można kierować do użytkowników z grupy docelowej z Warszawy. To ważne, ponieważ nawet jeśli odbiorca reklamy nie zdecyduje się na zakup online, dowie się o istnieniu sklepu i być może odwiedzi go osobiście.

REMARKETING – RETARGETING

Remarketing to niezwykle skuteczny rodzaj reklam, ukazujących się w ramach płatnych kampanii Google Ads. Widzą je osoby, które już kiedyś odwiedziły promowaną witrynę i z różnych przyczyn ją opuściły. Przemyślany i odpowiednio prowadzony remarketing przekonuje użytkownika sieci do powrotu na stronę. Może to skutkować ponownym zapoznaniem się z ofertą, dokończeniem procesu zakupowego albo wysłaniem zapytania ofertowego.

remarketing

Nasza Agencja SEM specjalnie dla Klientów z miasta Warszawa przygotowała pakiet, obejmujący remarketing w Google Ads. Skutecznie zwiększamy konwersję stosując remarketing standardowy, dynamiczny i RLSA. Reklama zawsze kierowana jest tam, gdzie życzy sobie nasz Klient. Jedną z opcji jest Warszawa i okoliczne miejscowości, inna to mocne zawężenie obszaru, nawet do jednej dzielnicy.

Pamiętaj, że wybierając kampanie reklamowe Google Ads, to Ty decydujesz, kto będzie widział Twoje reklamy! Jako specjaliści SEM, mamy pełną elastyczność w zarządzaniu promocją. Podgląd budżetu, mierzalność efektów, przyjazny system rozliczeń, gwarancja widoczności w Google – to zaledwie wybrane z korzyści, oferowanych przez Google Ads. Zarządzasz firmą w mieście Warszawa lub w okolicach stolicy? Dowiedz się więcej na temat tego, jak wygląda prowadzenie kampanii AdWords w AFTERWEB i czerp zyski z naszego doświadczenia.

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.