Kampanie Google Ads kierowane na Gorzów Wielkopolski. Zobacz ile zyska Twoja firma na współpracy z renomowaną agencją AdWords

Google Ads Warszawa

Internet potęgą jest i basta – każdy, kto prowadzi jakikolwiek biznes, może o tym zaświadczyć. Pozyskiwanie klientów dzięki e-marketingowi stało się znacznie efektywniejsze, a reklama w Google Ads jest tego najlepszym przykładem. Jako agencja SEM od lat pomagamy takim przedsiębiorcom jak Ty w skutecznym promowaniu produktów i usług wśród internautów. Kampanie AdWords pozwalają reklamodawcom na daleko idącą selekcję odbiorców – Ciebie zapewne najbardziej interesują konsumenci i/lub podmioty gospodarcze w Gorzowie Wielkopolskim oraz najbliższych okolicach.

Dzięki Google Ads i wsparciu specjalistów z AFTERWEB osiągniesz zamierzony cel i zwiększysz sprzedaż. Wzrost o kilkadziesiąt punktów procentowych w ciągu paru tygodni to rezultat jak najbardziej osiągalny! Linki sponsorowane, reklama kontekstowa, remarketing oraz pozostałe działania w Google Ads przyciągną do Twojej firmy kolejnych klientów. Pod warunkiem, że prowadzenie kampanii AdWords kierowanych na Gorzów Wielkopolski powierzysz profesjonalistom. Komuś takiemu, jak nasz doświadczony w branży SEM zespół!

Reklama w Google AdWords gwarantuje Ci dotarcie do najcenniejszych odbiorców z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic


Stary Rynek, 66-400 Gorzów Wielkopolski

Internauci pozostawiają na różnych stronach rozmaite dane, z których warto zrobić pożytek. Google Ads dobiera reklamy indywidualnie dla każdego użytkownika – pokazuje im to, co faktycznie może im się przydać albo ich zainteresować. System uwzględnia przy tym takie czynniki, jak:

  • treść zapytania i zawarte w nim słowa kluczowe

  • historia wcześniej odwiedzanych stron internetowych

  • charakterystyka demograficzna (wiek, płeć itd.)

  • miejsce zamieszkania

  • aktualna lokalizacja

Aby kampania AdWords okazała się skuteczna, trzeba zwrócić szczególną uwagę na mapę i zasięg geograficzny – pod tym względem Google Ads jest niezwykle dokładny. Gorzów Wielkopolski składa się z wielu osiedli i nieformalnych dzielnic, żeby wymienić tylko Górczyn, Karnin, Myłyszyn, Nowy Dwór, Piaski, Wieprzyce, Zakanale czy Zieleniec. Niekoniecznie wszystkie rejony miasta mają taki sam potencjał sprzedażowy dla Twojej firmy, dlatego specjalista AdWords powinien stale monitorować przebieg kampanii i optymalizować jej parametry. Dokładnie tak postępuje nasza agencja SEM, wszelkich zmian w Google Ads dokonujemy w Twoim interesie i w porozumieniu z Tobą. O słuszności obranej drogi najlepiej świadczy zadowolenie dotychczasowych Klientów AFTERWEB.

Najważniejsze kanały w Google Ads to reklama kontekstowa, linki sponsorowane, reklama produktowa oraz remarketing

  1. Google Display Networkgraficzna reklama kontekstowa (baner), wyświetlana na portalach tematycznych i branżowych, blogach, serwisach informacyjnych itd. Wśród koncentrujących się na Gorzowie Wielkopolskim witryn są choćby gorzow.com, gorzow24.pl czy internetowe strony Gazety Lubuskiej, tygodnika Tylko Gorzów oraz innych mediów lokalnych. Kampanie Google Ads w takich serwisach zewnętrznych mają zasadniczą przewagę nad bezpośrednią współpracą z wydawcami: reklama kontekstowa nie jest prezentowana wszystkim czytelnikom, a jedynie użytkownikom z Twojej grupy docelowej, co wpływa też na zmniejszenie kosztów reklamy.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  2. Google Search – linki sponsorowane pojawiające się w odpowiedzi na najróżniejsze zapytania użytkowników. Tym samym reklama w Google faktycznie uwzględnia konkretne potrzeby internautów. Nasz specjalista AdWords znajdzie te frazy, które Twoi klienci mogą wpisywać w wyszukiwarkę. Kierowanie kampanii Google Ads konkretnie na Gorzów Wielkopolski ma tutaj ogromne znaczenie. W końcu po co płacić za reklamę, którą zobaczy ktoś z drugiego końca Polski i nie ma szans, aby w najbliższej przyszłości został Twoim Klientem?

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Gorzów Wielkopolski:

    Słowo kluczoweŚrednia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Gorzów Wielkopolski10
    agencja sem Gorzów Wielkopolski10
    stomatolog Gorzów Wielkopolski50
    mechanik Gorzów Wielkopolski70
    google ads Gorzów Wielkopolski10
    markizy Gorzów Wielkopolski10
    google Gorzów Wielkopolski10
    wulkanizacja Gorzów Wielkopolski110
    remarketing Gorzów Wielkopolski10
    rolety Gorzów Wielkopolski30

    źródło: Google.pl

  3. Google Merchant Centerreklama produktowa w wyszukiwarce, zmieniająca ją w swego rodzaju porównywarkę ofert ze sklepów internetowych. Tego typu kampanie Google AdWords mogą Ci się przydać, jeżeli przyjmujesz zamówienia przez platformę e-commerce. Przy czym reklamy produktowe w Google mogą też zachęcić odbiorców, żeby osobiście odwiedzić Twoją siedzibę w Gorzowie Wielkopolskim. Nasza agencja SEM ma w zanadrzu kilka sposobów na to, jak nakłonić zainteresowane osoby do takiej wizyty lub zrobienia zakupów w sieci po kliknięciu w reklamę produktową.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. Google AdWords Remarketing – kampanie AdWords prowadzone w celu przekonania osób niezdecydowanych oraz dawnych klientów do ponownych odwiedzin. Remarketingowa reklama w Google Ads została stworzona z myślą o tych użytkownikach, którzy na pewno odwiedzili wcześniej Twoją stronę internetową. Przy zastosowaniu odpowiedniej strategii możesz uczynić z nich swoich stałych, lojalnych klientów, którzy nawet nie będą rozglądać się za alternatywną opcją z Gorzowa Wielkopolskiego. Remarketing w Google AdWords obejmuje i reklamę kontekstową, i linki sponsorowane, i reklamę produktową.

remarketing

Gorzów Wielkopolski to wyjątkowe miasto, a prowadzenie kampanii AdWords na lokalnym rynku wymaga wyjątkowego podejścia

Do tego trzeba dodać specyfikację branży, zmieniające się preferencje potencjalnych klientów i jeszcze całą masę innych kwestii. Sam panel Google Ads rozrasta się o kolejne funkcjonalności – w AFTERWEB zawsze jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowinkami oraz trendami w branży SEM. Współpracując z nami masz gwarancję, że Twoja działalność w Gorzowie Wielkopolskim zostanie wypromowana w nowoczesny, skuteczny sposób. O tym, jak trafiona w punkt reklama przekłada się na sprzedaż, chyba nie trzeba specjalnie się rozwodzić? Nie ma żadnych wątpliwości, że Google AdWords to najbardziej opłacalna forma promocji dla lokalnych firm. Wystarczy tylko spojrzeć na statystyki ruchu ze strony internetowej oraz dane na temat konwersji przed i po starcie kampanii.

Jeśli chodzi o odczuwalne, mierzalne efekty reklamy w Google Gorzów Wielkopolski zwykle nie każe na nie zbyt długo czekać. Zwłaszcza przy odpowiednim zastosowaniu całej palety przydatnych rozszerzeń. Specjalista AdWords może wzbogacić kampanie Google Ads o następujące elementy:

  • interaktywne przyciski „zadzwoń teraz” czy „napisz wiadomość”

  • dodatkowe, tekstowe objaśnienia do oferty

  • lokalizacja firmy na mapie Gorzowa Wielkopolskiego

  • informacje o godzinach otwarcia

  • galerie zdjęć

  • aktualny cennik

  • link do pobrania firmowej aplikacji

Kampania Google AdWords to najlepsze rozwiązanie dla lokalnych firm w Gorzowie Wielkopolskim. Agencja SEM zapewni Ci zyski!

Kluczem do biznesowego sukcesu jest rozpoznanie bieżących potrzeb na rynku, dostarczenie wysokiej jakości produktów i usług. Nie obejdzie się też bez przedstawienia oferty osobom z grupy docelowej – tutaj kampania Google AdWords wysuwa się na pierwszy plan. Żadne inne rozwiązanie nie pozwoli Ci dotrzeć do tylu potencjalnych klientów z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic, co reklama w Google. Bez względu na to, czy już teraz działasz na terenie całego województwa, czy na razie ograniczasz się do Chruścika, Śródmieścia, Zawarcia oraz paru innych, gorzowskich dzielnic i osiedli.

W tak rozwiniętym, a zarazem zróżnicowanym gospodarczo mieście, jak Gorzów Wielkopolski Google Ads zdecyduje o Twojej przewadze nad lokalną konkurencją. Czy wiesz, że aż 86% internautów odwiedza stacjonarne sklepy i punkty usługowe pobliskich firm w ciągu 48 godzin po tym, jak dowiedzieli się o nich z wyszukiwarki? Profesjonalna reklama w Google AdWords wywinduje Twoją markę na sam szczyt – a wszystko dzięki prezentowaniu firmowej strony i oferty odpowiednim osobom, we właściwych okolicznościach i w dobrze eksponowanych miejscach. Zaufaj AFTERWEB, a z pomocą specjalisty AdWords oraz narzędzi Google Ads Twoja działalność w Gorzowie Wielkopolskim nabierze imponującego rozpędu!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.