Google Ads Gorzów Wielkopolski

Kampanie Google Ads kierowane na Gorzów Wielkopolski. Zobacz ile zyska Twoja firma na współpracy z renomowaną agencją AdWords

Agencja SEM Gorzów Wielkopolski

Internet potęgą jest i basta – każdy, kto prowadzi jakikolwiek biznes, może o tym zaświadczyć. Pozyskiwanie klientów dzięki e-marketingowi stało się znacznie efektywniejsze, a reklama w Google Ads jest tego najlepszym przykładem. Jako agencja SEM od lat pomagamy takim przedsiębiorcom jak Ty w skutecznym promowaniu produktów i usług wśród internautów. Kampanie AdWords pozwalają reklamodawcom na daleko idącą selekcję odbiorców – Ciebie zapewne najbardziej interesują konsumenci i/lub podmioty gospodarcze w Gorzowie Wielkopolskim oraz najbliższych okolicach.

Dzięki Google Ads i wsparciu specjalistów z Afterweb osiągniesz zamierzony cel i zwiększysz sprzedaż. Wzrost o kilkadziesiąt punktów procentowych w ciągu paru tygodni to rezultat jak najbardziej osiągalny! Linki sponsorowane, reklama kontekstowa, remarketing oraz pozostałe działania w Google Ads przyciągną do Twojej firmy kolejnych klientów. Pod warunkiem, że prowadzenie kampanii AdWords kierowanych na Gorzów Wielkopolski powierzysz profesjonalistom. Komuś takiemu, jak nasz doświadczony w branży SEM zespół!

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

562%
poprawa widoczności
w Google (branża IT)
318%
zwiększona świadomość
marki (branża ślubna)
685%
wzrost zapytań ofertowych
(branża budowlana)
471%
napływ klientów z Google
(branża transportowa)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Reklama w Google AdWords gwarantuje Ci dotarcie do najcenniejszych odbiorców z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic


    Stary Rynek, 66-400 Gorzów Wielkopolski

    Internauci pozostawiają na różnych stronach rozmaite dane, z których warto zrobić pożytek. Google Ads dobiera reklamy indywidualnie dla każdego użytkownika – pokazuje im to, co faktycznie może im się przydać albo ich zainteresować. System uwzględnia przy tym takie czynniki, jak:

    • treść zapytania i zawarte w nim słowa kluczowe

    • historia wcześniej odwiedzanych stron internetowych

    • charakterystyka demograficzna (wiek, płeć itd.)

    • miejsce zamieszkania

    • aktualna lokalizacja

    Aby kampania AdWords okazała się skuteczna, trzeba zwrócić szczególną uwagę na mapę i zasięg geograficzny – pod tym względem Google Ads jest niezwykle dokładny. Gorzów Wielkopolski składa się z wielu osiedli i nieformalnych dzielnic, żeby wymienić tylko Górczyn, Karnin, Myłyszyn, Nowy Dwór, Piaski, Wieprzyce, Zakanale czy Zieleniec. Niekoniecznie wszystkie rejony miasta mają taki sam potencjał sprzedażowy dla Twojej firmy, dlatego specjalista AdWords powinien stale monitorować przebieg kampanii i optymalizować jej parametry. Dokładnie tak postępuje nasza agencja SEM, wszelkich zmian w Google Ads dokonujemy w Twoim interesie i w porozumieniu z Tobą. O słuszności obranej drogi najlepiej świadczy zadowolenie dotychczasowych Klientów Afterweb.

    Najważniejsze kanały w Google Ads to reklama kontekstowa, linki sponsorowane, reklama produktowa oraz remarketing

    1. Google Display Networkgraficzna reklama kontekstowa (baner), wyświetlana na portalach tematycznych i branżowych, blogach, serwisach informacyjnych itd. Wśród koncentrujących się na Gorzowie Wielkopolskim witryn są choćby gorzow.com, gorzow24.pl czy internetowe strony Gazety Lubuskiej, tygodnika Tylko Gorzów oraz innych mediów lokalnych. Kampanie Google Ads w takich serwisach zewnętrznych mają zasadniczą przewagę nad bezpośrednią współpracą z wydawcami: reklama kontekstowa nie jest prezentowana wszystkim czytelnikom, a jedynie użytkownikom z Twojej grupy docelowej, co wpływa też na zmniejszenie kosztów reklamy.

      reklama display
      źródło: sport.pl

    2. Google Search – linki sponsorowane pojawiające się w odpowiedzi na najróżniejsze zapytania użytkowników. Tym samym reklama w Google faktycznie uwzględnia konkretne potrzeby internautów. Nasz specjalista AdWords znajdzie te frazy, które Twoi klienci mogą wpisywać w wyszukiwarkę. Kierowanie kampanii Google Ads konkretnie na Gorzów Wielkopolski ma tutaj ogromne znaczenie. W końcu po co płacić za reklamę, którą zobaczy ktoś z drugiego końca Polski i nie ma szans, aby w najbliższej przyszłości został Twoim Klientem?

      Google Ads - Linki sponsorowane

      źródło: Google.pl

      Przykładowe frazy lokalne dla miasta Gorzów Wielkopolski:

      Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
      lakiernik Gorzów Wielkopolski 10
      agencja sem Gorzów Wielkopolski 10
      stomatolog Gorzów Wielkopolski 50
      mechanik Gorzów Wielkopolski 70
      google ads Gorzów Wielkopolski 10
      markizy Gorzów Wielkopolski 10
      google Gorzów Wielkopolski 10
      wulkanizacja Gorzów Wielkopolski 110
      remarketing Gorzów Wielkopolski 10
      rolety Gorzów Wielkopolski 30

      źródło: Google.pl

    3. Google Merchant Centerreklama produktowa w wyszukiwarce, zmieniająca ją w swego rodzaju porównywarkę ofert ze sklepów internetowych. Tego typu kampanie Google AdWords mogą Ci się przydać, jeżeli przyjmujesz zamówienia przez platformę e-commerce. Przy czym reklamy produktowe w Google mogą też zachęcić odbiorców, żeby osobiście odwiedzić Twoją siedzibę w Gorzowie Wielkopolskim. Nasza agencja SEM ma w zanadrzu kilka sposobów na to, jak nakłonić zainteresowane osoby do takiej wizyty lub zrobienia zakupów w sieci po kliknięciu w reklamę produktową.

      Google Shopping
      źródło: Google.pl

    4. Google AdWords Remarketing – kampanie AdWords prowadzone w celu przekonania osób niezdecydowanych oraz dawnych klientów do ponownych odwiedzin. Remarketingowa reklama w Google Ads została stworzona z myślą o tych użytkownikach, którzy na pewno odwiedzili wcześniej Twoją stronę internetową. Przy zastosowaniu odpowiedniej strategii możesz uczynić z nich swoich stałych, lojalnych klientów, którzy nawet nie będą rozglądać się za alternatywną opcją z Gorzowa Wielkopolskiego. Remarketing w Google AdWords obejmuje i reklamę kontekstową, i linki sponsorowane, i reklamę produktową.

    remarketing

    Gorzów Wielkopolski to wyjątkowe miasto, a prowadzenie kampanii AdWords na lokalnym rynku wymaga wyjątkowego podejścia

    Do tego trzeba dodać specyfikację branży, zmieniające się preferencje potencjalnych klientów i jeszcze całą masę innych kwestii. Sam panel Google Ads rozrasta się o kolejne funkcjonalności – w Afterweb zawsze jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowinkami oraz trendami w branży SEM. Współpracując z nami masz gwarancję, że Twoja działalność w Gorzowie Wielkopolskim zostanie wypromowana w nowoczesny, skuteczny sposób. O tym, jak trafiona w punkt reklama przekłada się na sprzedaż, chyba nie trzeba specjalnie się rozwodzić? Nie ma żadnych wątpliwości, że Google AdWords to najbardziej opłacalna forma promocji dla lokalnych firm. Wystarczy tylko spojrzeć na statystyki ruchu ze strony internetowej oraz dane na temat konwersji przed i po starcie kampanii.

    Jeśli chodzi o odczuwalne, mierzalne efekty reklamy w Google Gorzów Wielkopolski zwykle nie każe na nie zbyt długo czekać. Zwłaszcza przy odpowiednim zastosowaniu całej palety przydatnych rozszerzeń. Specjalista AdWords może wzbogacić kampanie Google Ads o następujące elementy:

    • interaktywne przyciski „zadzwoń teraz” czy „napisz wiadomość”

    • dodatkowe, tekstowe objaśnienia do oferty

    • lokalizacja firmy na mapie Gorzowa Wielkopolskiego

    • informacje o godzinach otwarcia

    • galerie zdjęć

    • aktualny cennik

    • link do pobrania firmowej aplikacji

    Kampania Google AdWords to najlepsze rozwiązanie dla lokalnych firm w Gorzowie Wielkopolskim. Agencja SEM zapewni Ci zyski!

    Kluczem do biznesowego sukcesu jest rozpoznanie bieżących potrzeb na rynku, dostarczenie wysokiej jakości produktów i usług. Nie obejdzie się też bez przedstawienia oferty osobom z grupy docelowej – tutaj kampania Google AdWords wysuwa się na pierwszy plan. Żadne inne rozwiązanie nie pozwoli Ci dotrzeć do tylu potencjalnych klientów z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic, co reklama w Google. Bez względu na to, czy już teraz działasz na terenie całego województwa, czy na razie ograniczasz się do Chruścika, Śródmieścia, Zawarcia oraz paru innych, gorzowskich dzielnic i osiedli.

    W tak rozwiniętym, a zarazem zróżnicowanym gospodarczo mieście, jak Gorzów Wielkopolski Google Ads zdecyduje o Twojej przewadze nad lokalną konkurencją. Czy wiesz, że aż 86% internautów odwiedza stacjonarne sklepy i punkty usługowe pobliskich firm w ciągu 48 godzin po tym, jak dowiedzieli się o nich z wyszukiwarki? Profesjonalna reklama w Google AdWords wywinduje Twoją markę na sam szczyt – a wszystko dzięki prezentowaniu firmowej strony i oferty odpowiednim osobom, we właściwych okolicznościach i w dobrze eksponowanych miejscach. Zaufaj Afterweb, a z pomocą specjalisty AdWords oraz narzędzi Google Ads Twoja działalność w Gorzowie Wielkopolskim nabierze imponującego rozpędu!

    Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

    Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

    Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33