Ruda Śląska to Zagłębie Małego Biznesu. Twoja firma będzie prosperować lepiej, jeśli zainwestujesz w kampanie Google Ads

Znaczenia przemysłu dla regionu nie sposób kwestionować, ale inne gałęzie gospodarki również mają spore szanse na rozwój. Jeśli na poważnie myślisz o Twoim przedsiębiorstwie w Rudzie Śląskiej, weź sprawy w swoje ręce i skorzystaj z możliwości, jakie stworzy Ci reklama w Google AdWords. Czekanie na kolejne inicjatywy Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości nie ma żadnego sensu. Tym bardziej, że agencja SEM Afterweb ma dla Ciebie specjalną ofertę na prowadzenie kampanii AdWords. System Google Ads wyróżnia się wieloma zaletami, wśród których najistotniejsze jest precyzyjne kierowanie reklam do odbiorców związanych z Rudą Śląską. Chcesz przedstawić swoją firmę mieszkańcom miasta, osobom przebywającym na konkretnym obszarze, a może planującym przyjazd w Twoje rejony? Kampania Google AdWords pozwala Ci zdecydować, czy Twoją reklamę w internecie obejrzy cała Ruda Śląska, czy też wyłącznie użytkownicy o odpowiednich cechach. W Google Ads kwestie lokalizacji geograficznej to dopiero pierwszy krok, w którym ustalasz profil odbiorcy – idealnego klienta.

Reklama w Google to optymalne rozwiązanie dla przedsiębiorców z Rudy Śląskiej. Tak najłatwiej dotrzesz do grupy docelowej


plac Jana Pawła II 1, 41-709 Ruda Śląska

Promowanie się wśród wszystkich jest bezcelowe, gdyż tylko określona część społeczeństwa faktycznie może zainteresować się Twoją ofertą. Google AdWords ma narzędzia, które pozwalają zebrać i wykorzystać wiele informacji na temat użytkowników:

  • wiek

  • płeć

  • zainteresowania

  • miejsce zamieszkania

  • poziom zamożności

  • i wiele innych

Na przykład to, czy dana osoba znajduje się w Rudzie Śląskiej, sprawdzane jest przez adres IP, dane z GPS-a w smartfonie itp. Doświadczona agencja SEM wie, jak zrobić z takich informacji użytek i poprowadzić kampanię w Google Ads w taki sposób, żeby wyświetlać reklamy tylko Twoim potencjalnym klientom. Przykładowo: prowadzenie kampanii AdWords na całą Rudę Śląską będzie wyrzucaniem pieniędzy w błoto, jeżeli aktualnie pozyskujesz klientów z północnych części miasta. Bardziej opłacalne będzie takie ustawienie reklam, aby pokazywały się wyłącznie internautom z dzielnic Orzegów, Godula, Ruda oraz Chebzie. I być może rozszerzyć zasięg kampanii Google AdWords na część Zabrza, Chorzowa oraz Bytomia.

  1. Google Search – reklamy na stronie głównej wyszukiwarki, mają niemal taką samą formę, jak wyniki organiczne. Linki sponsorowane wyświetlane są jednak w bardziej eksponowanych miejscach, żeby zwiększyć prawdopodobieństwo przekierowania użytkownika z Google na docelowy adres. Dla Ciebie szczególnie istotne jest, aby kampania AdWords obejmowała tylko niektórych internautów: tych, którzy zamieszkują Rudę Śląską lub wyszukują hasła związane z Twoją branżą i dopisują do niej frazę „Ruda Śląska”, „w Rudzie Śląskiej etc. Takie działania wskazują, że oferta Twojej firmy faktycznie może być dla nich interesująca.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Ruda Śląska:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Ruda Śląska 90
    agencja sem Ruda Śląska 10
    stomatolog Ruda Śląska 320
    mechanik Ruda Śląska 320
    google ads Ruda Śląska 10
    markizy Ruda Śląska 10
    google Ruda Śląska 10
    wulkanizacja Ruda Śląska 480
    remarketing Ruda Śląska 10
    rolety Ruda Śląska 90

    źródło: Google.pl

  2. Google Display Networkreklama kontekstowa na łamach zewnętrznych stron internetowych: tematycznych portali, blogów czy lokalnych witryn informacyjnych. Reklama w Google Ads to najprostszy, a zarazem najtańszy sposób na to, aby Twój firmowy baner znalazł się w takich serwisach jak rudaslaska.com.pl, rudaslaska.naszemiasto.pl… albo innych, odwiedzanych przez osoby z Twojej grupy docelowej stronach www. Reklama kontekstowa w otoczeniu powiązanych tematycznie treści, wyświetlana właściwym użytkownikom z Rudy Śląskiej i okolic, daje ogromne szanse na „złowienie klienta w sieci”.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Google Remarketing – specyficzne kampanie AdWords, jakie tworzy się z myślą o użytkownikach którzy już byli na stronie internetowej Twojej firmy. Umiejętnie prowadzone działania remarketingowe w Google Ads są w stanie przekonać takie osoby, że warto dokończyć zakupy, sprawdzić najświeższe promocje itd. Nasza agencja SEM ma w zanadrzu kilka sposobów na „odzyskanie” klientów właśnie poprzez reklamy w internecie. Przykład z branży turystycznej: remarketing to niezła metoda przekonywania, aby Ruda Śląska ponownie znalazła się w planie czyjejś następnej podróży po kraju.

    remarketing

  4. Google Merchant Center / Google Shopping – reklama produktowa w wyszukiwarce, która ma wiele cech wspólnych z porównywarkami cen. Takie kampanie Google Ads przynoszą najwięcej korzyści tym przedsiębiorcom w Rudzie Śląskiej, którzy poza stacjonarnym punktem prowadzą również sklep internetowy. Zawsze istnieje też pewne prawdopodobieństwo, że atrakcyjne przedstawienie produktu w połączeniu z przystępną ceną nakłonią kogoś, aby osobiście wybrać się do Twojego salonu sprzedaży i obejrzeć dany towar z bliska.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

Profesjonalna kampania Google AdWords gwarantuje Ci realne korzyści. Twoja firma w Rudzie Śląskiej zyska nowych klientów

Kierowanie reklam do pewnej grupy odbiorców, a nie każdego internauty który się przypadkowo nawinie, minimalizuje koszty i wydatnie zwiększa przychody. Kampania Google AdWords na Rudę Śląską, którą przygotuje dla Ciebie Afterweb, będzie nieustannie optymalizowana. Im bardziej wzrośnie Twoja sprzedaż, tym większe korzyści odniesie agencja SEM – sytuacja z gatunki „win-win”. Nam, w przeciwieństwie do niektórych czarnych owiec w branży, nie zależy na rozwiązywaniu wszystkich problemów podnoszeniem budżetu w Google Ads i wyciąganiu od Ciebie coraz większych sum na kampanie AdWords. Każdy wydatek musi być dobrze uzasadniony.

Na dodatek reklama w Google, w przeciwieństwie do tradycyjnych mediów, zapewnia precyzyjną mierzalność efektów. Niezależnie od wybranego modelu rozliczeń (CPA, CPC, CPM, ROAS), możesz w każdej chwili sprawdzić, jak kampania Google AdWords wpłynęła na Twoje interesy w Rudzie Śląskiej. Specjaliści z agencji SEM na każdym kroku służą Ci fachowym doradztwem, ale ostatnie słowo zawsze należy do Ciebie. Jest wiele przesłanek świadczących o tym, że na takim rynku jak Ruda Śląska Google Ads może zdecydować o zdobyciu znaczącej przewagi nad lokalną konkurencją. A to pierwszy etap procesu, który uczyni z Twojej firmy prawdziwego potentata.

Powierz prowadzenie kampanii AdWords profesjonalistom! Agencja SEM i Google Ads sprawią, że Ruda Śląska będzie mówić o Tobie

Jeżeli w Twojej branży odległość stanowi istotny czynnik w podejmowaniu decyzji przez konsumentów, najlepiej będzie skoncentrować się na lokalizacjach geograficznych. Przypominamy, że reklama w Google AdWords umożliwia precyzyjne ustalenie jej zasięgu: w odniesieniu do wybranego punktu na mapie Rudy Śląskiej (choćby Twojej siedziby), kodów pocztowych, czy wybranych dzielnic. W sytuacji, gdy Halemba i Kochłowice nie przynoszą Ci wartościowych konwersji, lepiej prowadzić kampanie Google Ads ukierunkowane np. na Czarny Las, Bielszowice, Bykowinę, Nowy Bytom oraz Wirek.

Google AdWords pozwala promować się na kilka różnych sposobów, przede wszystkim poprzez linki sponsorowane, remarketing i reklamę kontekstową. Każdą kampanię Google Ads można wzbogacić o przydatne rozszerzenia, zwiększające efektywność reklam i ułatwiające interakcje z Twoimi potencjalnymi klientami. Specjaliści SEM z agencji Afterweb doskonale wiedzą, jak je wykorzystać z myślą o Twoich zyskach! Dzięki nam oraz nieskończonym możliwościom, jakie daje lokalnym firmom Google Ruda Śląska stanie się dla Twojej firmy zwyczajnie zbyt małym rynkiem. Chcesz rozwinąć swój biznes i wypłynąć na szersze wody? Zacznij prowadzić kampanie Google AdWords razem z doświadczonym zespołem profesjonalistów!

Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33