Tarnów sprzyja przedsiębiorcom. Kampania w Google, którą poprowadzi specjalista AdWords, dobrze wypromuje Twój lokalny biznes

Google Ads Warszawa

Przemysł, handel i usługi – 3 filary gospodarki, do której Ty sumiennie dokładasz swoje cegiełki. Jeśli chcesz rozwijać swój biznes szybciej, piąć się do góry w hierarchii marek związanych z Tarnowem, to reklamy w Google AdWords są Ci do tego niezbędne. Ten system wykazuje się ogromną skutecznością w zwiększaniu sprzedaży, co dobitnie pokazują wszelkie statystyki. Kompetentny specjalista AdWords jest w stanie tak pokierować kampaniami na Tarnów, że przy pomocy Google Ads obroty Twojej firmy wzrosną o kilkadziesiąt, a nawet kilkaset procent!

Skąd się biorą takie wyniki? W agencji AFTERWEB znamy tajniki branży SEM i potrafimy zrobić właściwy użytek ze wszystkich zaawansowanych funkcjonalności Google AdWords. Kluczową sprawą jest takie ustawienie kampanii, aby Twoje reklamy pokazywały się tylko tym osobom w Tarnowie i innych miejscowościach, które kwalifikują się jako Twoi potencjalni klienci. Panel Google Ads pozwala uwzględnić:

  • dane demograficzne użytkowników

  • zainteresowania oraz preferencje zakupowe odbiorców

  • urządzenia, z których korzystają internauci

  • lokalizację – miejsce zamieszkania i aktualne położenie

Skoro Twoja firma pozyskuje klientów przede wszystkim z Tarnowa, to właśnie tutaj należy ją rozreklamować przez Google Ads


Rynek 1, 33-100 Tarnów

Raczej nie konkurujesz bezpośrednio z przedsiębiorstwami w tej samej branży, które działają na drugim końcu Polski – więc w internecie też tego nie rób. Specjalista AdWords będzie w stanie tak zawęzić zasięg kampanii Google Ads, aby objąć wyłącznie osiągalne dla Ciebie rynki zbytu. W zależności od specyfiki Twojej działalności może to być południe Polski, województwo Małopolskie, a może tylko pewna część spośród 16 osiedli w Tarnowie.

Jeżeli masz lokal w centrum miasta, dobrym pomysłem może być skoncentrowanie reklam Google AdWords na osiedlach Starówka, Strusina, Piaskówka, Grabówka, Westerplatte, Legionów, Zielone oraz Jasne. W końcu jest bardzo mało prawdopodobne, że osoba szukająca fryzjera np. na Mościcach albo Krzyżach przejedzie przez zakorkowany Tarnów tylko po to, żeby dać się ostrzyc. Chyba, że masz w tym konkretny cel – uwzględnimy Twoje plany podczas wspólnego ustalania strategii kampanii Google Ads, a o ich efektach i sugerowanych zmianach będziemy Cię informować na bieżąco.

Specjalista AdWords z certyfikatem Google dysponuje wieloma narzędziami, by firmie w Tarnowie zapewnić więcej klientów

  1. Linki sponsorowane – kanał Google Search. Wyszukiwarka dopasowuje wyświetlane reklamy do indywidualnego odbiorcy, więc specjalista AdWords ma się gdzie wykazać. Zapytania do Google zwykle są mało precyzyjne, dlatego system Ads uwzględnia tak dużo rozmaitych czynników. Do ustalenia lokalizacji użytkownika, a tym samym czy Tarnów znajduje się w obszarze jego zainteresowań, wykorzystuje się adres IP oraz współrzędne smartfonowego GPS-a. W ten sposób Google AdWords zaprezentuje Twoją ofertę wszystkim, którzy znajdują się w Twoim zasięgu i proponujesz coś, co zaspokoi ich potrzeby.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Tarnów:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Tarnów 140
    agencja sem Tarnów 10
    stomatolog Tarnów 880
    mechanik Tarnów 390
    google ads Tarnów 10
    markizy Tarnów 20
    google Tarnów 10
    wulkanizacja Tarnów 590
    remarketing Tarnów 10
    rolety Tarnów 320

    źródło: Google.pl

  2. Reklamy kontekstowe – kanał Google Display Network. Specjalista AdWords może prowadzić Twoje kampanie nie tylko w wyszukiwarce czy Google Maps, ale też ogromnej ilości popularnych stron internetowych. Portale tematyczne, branżowe witryny dla profesjonalistów, fanowskie blogi – do wyboru, do koloru. W sieci GDN znajdują się również skoncentrowane na Tarnowie serwisy z lokalnymi wiadomościami. Możesz umieścić reklamę kontekstową na łamach tarnow.net.pl, stronie www Radia RDN czy glos24.pl, a dzięki Google Ads Twoje banery zobaczy tylko ta część czytelników, którą może to zainteresować.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Reklamy produktowe – kanał Google Merchant Center. Największe korzyści czerpią z niego przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe. Reklamy konkretnych towarów w Google AdWords potrafią skutecznie zachęcić do natychmiastowych zakupów, a czasami również osobistego odwiedzenia jakiegoś salonu i wypróbowania jakiegoś produktu na żywo. Na tak konkurencyjnym rynku jak Tarnów Google Shopping może zdecydować o zwycięstwie nad konkurencją w bezustannej walce o klientów.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. Remarketing – kanał Google AdWords dla osób niezdecydowanych i Twoich wcześniejszych klientów. Użytkownicy, którzy byli wcześniej zapoznali się z firmową stroną i mają zapisane stosowne pliki cookies, najpewniej należą do jednej z tych dwóch grup. Wśród nich będą mieszkańcy Tarnowa, a z pomocą remarketingu w Google Ads sprawimy, że żadna okazja do zawarcia transakcji nie przepadnie Ci tak łatwo. Informacje o promocjach czy nowych produktach to dobry powód, by ponownie zainteresować ich Twoją ofertą.

    remarketing

Za sprawą targetowanej reklamy w Google Tarnów stanie się dla Ciebie niemal niewyczerpanym źródłem dochodów

Prowadząc kampanie w Google Ads zawsze dokładnie wiesz, ile pieniędzy wydajesz na promocję i jakie przyniosło to efekty sprzedażowe. Specjalista AdWords potrafi wydobyć z wielu statystyki oraz zestawień istotne informacje o przebiegu akcji reklamowych, a na ich podstawie wprowadzić modyfikacje zwiększające skuteczność. W AFTERWEB zależy nam na tym, aby Twoja firma w Tarnowie prosperowała jak najlepiej, zdobywała kolejnych klientów i środki na dynamiczny rozwój. Im większy będzie Twój sukces, do którego przyłożymy rękę, tym bardziej okazałe będą nasze osięgnięcia.

W procesie optymalizacji kierowanych na Tarnów Google Ads istotne może okazać się dobranie odpowiednich rozszerzeń do reklam. Jest ich całkiem sporo, w przyszłości pojawią się kolejne, a każde służy bardzo konkretnym celom. Wśród opcjonalnych dodatków do kampanii Google AdWords należy wyróżniają się:

  • rozszerzenia lokalizacji, zachęcające do bezpośredniego zakupu (np. wyznaczenie trasy na mapie Tarnowa do Twojej firmy)

  • przyciski „zadzwoń teraz” i „napisz wiadomość” ułatwiające potencjalnym klientom nawiązanie kontaktu z Tobą

  • cenniki, umożliwiające przeglądanie różnych produktów z poziomu reklamy w Google Ads

  • krótkie objaśnienia, wskazujące na i szczególne zalety Twojej oferty

0 zbędnych kosztów, maksimum wymiernych korzyści. Reklama w Google AdWords to świetna inwestycja dla firm z Tarnowa

Żadne inne medium nie oferuje przedsiębiorcom tak rozbudowanych możliwości kierowania swoich ofert do przedstawicieli grupy docelowej, jak e-marketing – a zwłaszcza SEM. W Google Ads nie tylko decydujesz o odbiorcach materiałów reklamujących Twoją firmę z Tarnowa, ale też samodzielnie wybierasz model płatności:

  • CPC – cost per click (kliknięcia)

  • CPA – cost per action (akcje użytkowników przekierowanych na firmową stronę www)

  • CPM – cost per thousand impressions (1000 wyświetleń)

  • ROAS – return on ad spend (współczynnik zwrotu nakładów na reklamę Google Ads)

Dzięki fachowej poradzie specjalisty AdWords z AFTERWEB wybierzesz taki model rozliczeń z Google, który okaże się najbardziej opłacalny dla Ciebie. Będziemy zwiększać ruch na Twojej witrynie internetowej i dbać o to, aby liczba oraz wartość konwersji stale rosły. Przy umiejętnym, profesjonalnym wykorzystaniu narzędzi rozwijanych przez Google Tarnów stanie się dla Ciebie podstawowym rynkiem, z którego wypłyniesz na znacznie szersze wody gospodarczego oceanu. Chcesz zostać prawdziwym rekinem biznesu? Zacznij od wypromowania swojej lokalnej działalności w Google AdWords i patrz, jak rosną słupki sprzedaży!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.