Sklep na platformie PrestaShop potrzebuje reklamy. Kampanie w Google Ads / AdWords ściągną wielu klientów prosto do Ciebie!
Skuteczna promocja sklepu internetowego to duże wyzwanie. Zwłaszcza biorąc pod uwagę mnogość dostępnych kanałów… a także łatwość marnotrawienia budżetu na działania, które nie dają oczekiwanych efektów. Narzędzia wbudowane w PrestaShop to zdecydowanie za mało. Niewątpliwie Google Ads może przynieść Ci wielkie zyski. Jednak przy nieumiejętnej obsłudze stanie się studnią bez dna! Wiedza i doświadczenie specjalistów PPC agencji Afterweb pomogą Ci uniknąć wszelkich pułapek.
CMS PrestaShop to dobra podstawa do prowadzenia sklepu internetowego. Z kolei Google AdWords pozwoli Ci reklamować go wszędzie tam, gdzie ma największe szanse powodzenia. Precyzyjne targetowanie odbiorców reklam to bez wątpienia jedna z głównych zalet systemu. Wykorzystamy wszystkie najmocniejsze strony silnika e-commerce oraz platformy Google, by zapewnić Ci biznesowe sukcesy!
Moduł PrestaShop Ads służy do reklam zakupowych. Niech wszystkie kampanie Google AdWords poprowadzi certyfikowany specjalista
Platforma e-commerce od jakiegoś czasu posiada integrację z najpopularniejszymi mediami społecznościowym. Moduł PrestaShop Facebook cieszy się wśród podobnych Tobie użytkowników całkiem sporą popularnością. A co z połączeniem sklepu internetowego oraz środowiska wyszukiwarki? Jak dotąd usługa PrestaShop Google Ads oferuje jedynie ograniczone funkcjonalności. Rozbudowanie go o wszystkie typy reklam AdWords pozostaje jedynie w sferze marzeń przedsiębiorców, którzy chcieliby kontrolować wszystkie kanały promocyjne z jednego, głównego panelu. Na razie jednak nic nie wskazuje na to, by jakikolwiek developer rozwijający CMS na licencji open source poważnie myślał nad podobnym projektem.
Poza tym twórcy Google AdWords musieliby wspierać podobne rozwiązania, czego nigdy nie robili. Jeśli chcesz rozkręcić sprzedaż za pośrednictwem wyszukiwarki i sieci reklamowej AdSense, potrzebujesz pomocy kogoś, kto miał sporo do czynienia z silnikiem PrestaShop, a także sporo sukcesów w Google Ads na koncie. Agencja e-marketingu Afterweb idealnie wpasowuje się w ten opis. Jesteśmy oficjalnym partnerem Google, a od początku działalności w 2008 roku zrealizowaliśmy mnóstwo projektów dla sklepów online z systemem PrestaShop. Certyfikaty naszych specjalistów PPC potwierdzają ich wysokie kompetencje.
W związku z reklamami sklepu w Google Ads PrestaShop może potrzebować kosmetycznych przeróbek lub większej optymalizacji
A to względu na ocenę jakości reklamy – jeden z podstawowych czynników, jakie decydują kosztach kliknięcia lub wyświetlenia Twoich materiałów promocyjnych. Reguła jest prosta: jeżeli PrestaShop w Twoim sklepie internetowym sprawia jakiekolwiek problemy techniczne, to spada poziom strony docelowej. W konsekwencji trudno liczyć na równie korzystne stawki w Google Ads, co konkurencja z lepiej dopracowanymi platformami online. Możesz skorzystać z kompleksowego audytu i dodatkowych usług, świadczonych przez doświadczony zespół specjalistów.
Jeżeli wolisz od razu przystąpić do pracy nad reklamami Google AdWords, również będziemy w pełni gotowi. Istnieje wiele różnych dróg, którymi możemy efektywnie promować Twój sklep internetowy bazujący na PrestaShop oraz całą firmę. 4 podstawowe typy kampanii Google Ads to:
linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania
reklamy produktowe Google Shopping, czyli zakupy w porównywarce cenowej wyszukiwarki
reklamy tekstowe i banerowe na stronach zewnętrznych (Google Display Network)
A to jeszcze nie wszystko. Jest przecież jeszcze YouTube, skoncentrowany w pełni na treściach wideo.
Dla naszych specjalistów Google AdWords PrestaShop stanowi doskonale znane środowisko, w którym świetnie się odnajdują
Każdemu Klientowi Afterweb opracowujemy indywidualną strategię. W zależności od asortymentu, potrzeb i oczekiwań, sytuacji na rynku oraz wysokości budżetu. Start kampanii Google Ads to dopiero początek – ciągle optymalizujemy wszystkie parametry reklam, aby były zarówno skuteczne, jak też opłacalne. Bazujemy przy tym na wszelkich możliwych, wiarygodnych danych. Podstawą są statystyki z Google AdWords, ale PrestaShop Metrics stanowią doskonałe uzupełnienie. Pełna wiedza na temat ruchu w sklepie internetowym czy reakcjach na poszczególne reklamy pozwala nam na podejmowanie takich decyzji, które Tobie przynoszą największe korzyści.
Optymalizacja kampanii Google Ads dotyka mnóstwa różnorodnych aspektów. Aczkolwiek podstawowy cel pozostaje zawsze taki sam: sprawić, by Twój e-sklep na PrestaShop odnotowywał rekordowe przychody dzień po dniu, miesiąc po miesiącu. Potrafimy ustalić, jacy internauci najchętniej zrobią u Ciebie zakupy. To zależy nie tylko od Twojego asortymentu i cen, ale też:
słów kluczowych używanych do wyszukiwania w Google
historii odwiedzanych przez użytkownika witryn internetowych
charakterystyki demograficznej
lokalizacji wysyłającego zapytanie
czasu wyświetlania reklam AdWords
wielu innych zmiennych oraz danych
Poprowadzimy kampanie Google Ads w taki sposób, że Twój sklep na CMS-ie PrestaShop zyska wielu wartościowych klientów
Im więcej informacji otrzymamy na samym początku, tym szybciej osiągniemy wysokie współczynniki konwersji reklam. Optymalizujemy działania promocyjne w taki sposób, aby każda złotówka wydana przez Ciebie w Google Ads zwróciła się po wielokroć. Nie musisz się obawiać, platforma PrestaShop powinna dać sobie radę z lawinowym napływem klientów. Czasami zresztą ilość nie ma aż takiego znaczenia, co jakość – a raczej wartość składanych zamówień. Ty ustalasz, na czym najbardziej Ci zależy, a my dostosowujemy kampanię Google AdWords do wytycznych.
Klienci Afterweb otrzymują komplet informacji o tym, jak toczą się akcje reklamowe. Zawsze dzielimy się z Klientami wszystkimi spostrzeżeniami, bez owijania w bawełnę. Jeżeli nowy produkt, jaki wprowadzasz do PrestaShop miał być hitem sprzedaży, a konsumenci jednak nie chcą go kupować, dowiesz się o tym od nas w pierwszej kolejności. Nie ma sensu reklamować w Google Ads towaru, którym finalnie nikt się nie interesuje. Rewizja całej strategii marketingowej to w naszej branży norma, trzymanie się pewnych założeń na sztywno byłoby szkodliwe i mało opłacalne. Chcesz otrzymać indywidualną ofertę na prowadzenie kampanii Google Ads przez certyfikowanych specjalistów PPC? Wypełnij formularz kontaktowy i przygotuj platformę PrestaShop do wytężonej pracy, bo Twój sklep internetowy z miejsca wskoczy na wyższe obroty!

Najczęściej zadawane pytania
Jaki musi być budżet w Google AdWords, by reklamowanie sklepu internetowego było opłacalne?Zobacz odpowiedź
Efektywność kampanii reklamowych w wyszukiwarce zależy bardziej od tego, na co się wydaje pieniądze. Choć część agencji działa w ten sposób, że na każdy problem ma jedno wytłumaczenie: zbyt niski budżet. Od lat udowadniamy, że kluczem do sukcesu w Google Ads jest ciągła optymalizacja reklam. Minimalizujemy prawdopodobieństwo pokazywania reklam sklepu na PrestaShop tym internautom, którzy nie są skorzy do zakupów. Albo szukają czegoś zupełnie innego.
Czy Google Ads to jedyny sposób reklamowania e-shopu, który skutkuje sprzedażą?Zobacz odpowiedź
W agencji Afterweb mamy znacznie szerszy wachlarz usług, niż kampanie PPC. Zajmujemy się też pozycjonowaniem w wynikach organicznych. Aczkolwiek to reklamy płatne w wyszukiwarce przynoszą efekty szybciej. Dla nowego sklepu na platformie PrestaShop Google Adwords stanowi najlepszy środek, by poszerzać zasięgi i rozkręcać interes. Pozycjonowanie niejako z definicji nastawione na efekty w dłuższej perspektywie.
Dlaczego na poszerzenie funkcjonalności wtyczki PrestaShop Ads nie mamy co liczyć?Zobacz odpowiedź
Na ten moment Google nie współpracuje bezpośrednio z żadną platformą e-commerce. I to się prawdopodobnie nie zmieni. API Google Ads udostępniane jest tylko największym agencjom marketingowym, których potrzeby wykraczają daleko poza możliwości standardowego interfejsu usługi. Nie sposób oczekiwać, by token developera API Google Ads przyznano komuś, kto pracuje nad projektem OpenSource. A platforma PrestaShop to CMS otwarty, z łatwo dostępnym kodem źródłowym.