Skuteczne pozycjonowanie Twojej strony w Google jest podstawą jej sukcesu w Internecie!

Stworzyłeś piękną stronę internetową i nadal nie odczuwasz wzrostu sprzedaży? Niestety nawet najlepsza grafika i dobry asortyment to czasami za mało, by przyciągnąć klienta. Jedyną gwarancją większych zysków jest znalezienie się na szczycie listy wyszukiwarki Google. Tylko będąc na 1 stronie Google zostaniesz dostrzeżony przez potencjalnego Klienta. Wysoka rozpoznawalność w wyszukiwarce jest jednoznaczna z wzrostem środków finansowych na Twoim koncie.

Dlatego AFTERWEB nie interesują półśrodki, każdy nasz klient prędzej czy później trafia na szczyt wyszukiwarki!

Pozycjonowanie strony w Google

Pozycjonujesz i zyskujesz!

Obecność strony internetowej w czołówce wyszukiwarki gwarantuje Ci stały dopływ nowych klientów. Dlatego usługa pozycjonowania stron to obecnie najskuteczniejsza i najtańsza forma reklamy w internecie.

Wybierając skuteczne pozycjonowanie z AFTERWEB zyskujesz:

  • Stały i nieprzerwany wzrost sprzedaży – nawet o 70% większe zyski
  • Pozyskanie nowych klientów – każdy wpisujący odpowiednią frazę trafi na Twoją ofertę. Ruch na Twojej stronie może wzrosnąć nawet o 300%
  • Wyprzedzisz konkurentów – uzyskanie stabilnej pozycji pozwoli Ci zdobyć przewagę nad konkurencją
  • Rozpoznawalność marki – będąc na szczycie wyszukiwarki zbudujesz prestiż i rozpoznawalność swojej firmy. Prawie 90% internautów uważa, że strony będące na szczycie wyszukiwarki za lepsze od konkurencji.

Schemat pozycjonowania strony z AFTERWEB

Cenimy zadowolenie naszych klientów, dlatego poniżej odsłaniamy kulisy naszych skutecznych działań. Poznaj schemat dobrego pozycjonowania i zacznij zarabiać z nami w sieci.

Pozycjonowanie na szczyt wyszukiwarki Google

1. SŁOWA KLUCZOWE DAJĄCE RUCH I POTENCJALNEGO KLIENTA

Skuteczne pozycjonowanie zależy przede wszystkim od doboru odpowiednich słów kluczowych. Zawsze na początku nasi specjaliści dokonują szczegółowej analizy słów, które zagwarantują Ci stały wzrost sprzedaży.

2. WIDZIMY WIĘCEJ

Wieloletnie doświadczenie umożliwia nam dobór skutecznych fraz, których nasza konkurencja bardzo często nie dostrzega. Poszerzenie wstępnego raportu – Keyword Research pozwala wyodrębnić wyrażenia, które są niedoceniane przez inne firmy. Pozycjonowanie takich słów kluczowych to murowany efekt w krótkim czasie.

3. JESTEŚMY SPRYTNIEJSI

Kolejnym krokiem jest dokładna analiza poczynań w sieci Twojej konkurencji. Dokładnie sprawdzamy frazy, które pozycjonują i jakie efekty dzięki temu osiągają. Zebrane dane umożliwiają nam stworzenie skutecznej strategii działania, która szybko poprowadzi Cię do sukcesu. Z nami wyprzedzisz konkurencję w krótkim czasie.

4. NARZĘDZIA GOOGLE NIE SĄ NAM OBCE

Na tym etapie do stworzonego raportu dodajemy słowa kluczowe zakwalifikowane przez narzędzia Google do skutecznych w Twojej branży. Dzięki nim możemy ocenić ilu internautów trafi na Twoją stronę. Nie marnujemy czasu na nierentowne frazy, nasza firma uderza w słowa przynoszące pewny zysk.

5. DOKŁADNIE OPTYMALIZUJEMY TWOJĄ STRONĘ

Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony przeprowadzimy optymalizacje serwisu dla wyszukiwarek internetowych. Proces ten nazywany z ang. Serach Engine Optimization SEO ma na celu wprowadzenie niewielkich zmian mających kolosalny wpływ na ocenienie serwisu przez roboty Google. Kosmetyczne zmiany sprawią, że Twój serwis będzie przyjaźniejszy dla potencjalnych kontrahentów i szybciej trafi do czołówki wyszukiwarki.

6. SKUTECZNIE LINKUJEMY

Wiemy jak ogromny wpływ na Twoją pozycję w rankingu Google ma rzetelne linkowanie. Dlatego Afterweb pozyskuje linki do Twojej strony TYLKO ze sprawdzonych serwisów z całego świata. Linkując jedynie na wartościowych stronach internetowych możemy osiągnąć stabilne pozycje, które zagwarantują Ci pewne, wysokie miejsce w wyszukiwarce. Nasza zaplecze tworzone przez wiele lat pozwala nam osiągać pozycje odporne na ewentualne zmiany algorytmu. Nie warto inwestować w niesprawdzone rozwiązania, tylko z nami decydujesz się na długofalowe efekty.

7. STALE ANALIZUJEMY

Na sukces naszej firmy ma wpływ elastyczność oferowanej usługi. Dlatego codziennie monitorujemy postępy w pozycjonowaniu Twojej strony. Regularne analizy pozwalają weryfikować przyjęte na wstępie założenia, by w razie konieczności szybko odpowiedzieć na działania Twojej konkurencji.

8. REGULARNIE RAPORTUJEMY

Z naszymi klientami gramy w „otwarte karty” i na bieżąco informujemy o postępach w pracach. Podejmując z nami współpracę regularnie otrzymujesz obszerny raport z przeprowadzonych działań. Naszym największym sukcesem jest zadowolenie klientów, dlatego obsługa posprzedażowa w Afterweb stoi na najwyższym poziomie. Oprócz okresowych raportów do Twojej dyspozycji będą nasi specjaliści, którzy odpowiedzą na każde zadanie przez Ciebie pytanie.

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO – co to takiego?

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEOSearch Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

Pierwsza strona w google - pozycjonowanie wyników

Sukces firmy gwarantuje jedynie znalezienie się w TOP10 wyników w Google (tzw. pierwsza strona wyszukiwania). O tak niewielką liczbę miejsc walczą każdego dnia tysiące firm, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie strony doświadczonym specjalistom.

Kluczowe pojęcia – poznaj marketing internetowy od podszewki!

Marketing internetowy to droga do sukcesu dla wielu firm pragnących pozyskiwać Klientów z pomocą nowoczesnego kanału dystrybucji towarów i usług, jaki jest bez wątpienia internet. Warto wyjaśnić kluczowe pojęcia dla tego zagadnienia, by móc biegle poruszać się po sposobach promocji strony internetowej w Google.

  • SEM – Search Engine Marketing – pod tym pojęciem kryje się marketing w wyszukiwarkach. To bardzo ważne pojęcie, które przez wielu przedsiębiorców mylone jest z SEO. Warto zaznaczyć, że SEM ma zdecydowanie szersze znaczenie niż SEO. Search Engine Marketing obejmuje katalog działań, których celem jest promowanie strony w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z usług wpisujących się w SEM. Drugą usługę stanowią linki sponsorowane tzw. PPC – Pay Per Click. Podsumowując korelacje pomiędzy tymi pojęciami możemy przedstawić w następujący sposób SEO + PPC = SEM.
  • SERP – Search Engine Results Page – to bardzo ważne pojęcie w marketingu internetowym, a kryje się pod nim strona z wynikami wyszukiwania, która pojawia się jako odpowiedź na dane zapytanie internauty. Wyszukiwarka Google tworzy stronę wyników wyszukiwania uwzględniając wyniki sponsorowane (płatne) i organiczne (bezpłatne).

Pozycjonowanie SERP strona wynikowa wyszukiwania

Jak ustalana jest pozycja strony internetowej w Google?

Zapewne zastanawiasz się, jak ustalany jest ranking stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Za wszystko odpowiedzialne są algorytmy Google, które oceniają witrynę internetową, a następnie ustalają jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Jak to czynią? Na ocenę strony internetowej składa się ponad 200 różnych czynników rankingujących, które warunkują pozycje. Podejmując się pozycjonowania danej strony internetowej agencja SEO musi spełnić, tak wiele kryteriów, by witryna wspięła się w rankingu Google. Dlatego pozycjonowanie strony www jest procesem trudnym i czasochłonnym, gdyż wszystkie czynniki rankingujące muszą być systematycznie monitorowane, by poprawić lub utrzymać wysokie pozycje w Google. Do najważniejszych czynników należą m. in.:

  • optymalizacja strony internetowej – obejmuje wszelkie elementy techniczne w obrębie witryny. Wśród najważniejszych działań w zakresie optymalizacji strony warto wymienić: poprawność kodu HTML, prędkość witryny, responsywność strony, wersję mobilną witryny, bezpieczny protokół HTTPS / certyfikat SSL, metatagi, walidacje, struktury nagłówków, rozmieszczenie słów kluczowych w obrębie podstron i całej witryny.
  • treść na stronie – Google jest wyszukiwarką treści, dlatego jest ona niezwykle istotnym czynnikiem rankingującym. Algorytm ocenia jakość, objętość i unikalność tekstów w witrynie. Bardzo istotną kwestią jest też umiejętne nasycenie tekstów frazami kluczowymi.
  • odnośniki do strony internetowej – istotny wpływ na ranking ma liczba odnośników do strony internetowej z innych witryn. Należy zaznaczyć, że algorytm ocenia jakość odnośników, dlatego wartościowe są jedynie linki pochodzące z aktualizowanych, popularnych stron internetowych. Era pozyskiwania linków z zagranicznych serwisów czy stron zapleczowych już dawno minęła. Nie bez znaczenia jest te tempo przyrostu linków, które agencja musi mieć stale pod kontrolą. Znaczący wpływ na pozycjonowanie ma też liczba i jakość przekierowanych domen na stronę.

Najważniejsze czynniki pozycjonowania strony

W firmie AFTERWEB do każdej powierzonej strony internetowej podchodzimy w sposób indywidualny ustalając odpowiednią strategię na podstawie wnikliwych i rzeczowych analiz. Gwarantujemy, że nasze wieloletnie doświadczenie pozwoli nam doprowadzić każdego klienta na szczyt wyników wyszukiwania. Nasze maksymalne zaangażowanie w każdy powierzony projekt daje pewność, że uzyskasz stabilne pozycje na wybrane frazy kluczowe.

Jakie działania składają się na skuteczne pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony internetowej jest przedsięwzięciem, do którego skutecznego zrealizowania potrzebna jest wiedza i wieloletnie doświadczenie. Pozycjonowanie stron www jest procesem złożonym i wieloetapowym. Tylko podjęcie indywidualnej strategii działań i rozłożenie prac w czasie gwarantuje uzyskanie wysokich pozycji. Agencja AFTERWEB posiada wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozycjonowaniu najtrudniejszych fraz w Google.pl Świadczymy wyższy standard SEO w Polsce, dlatego osiągamy czołowe pozycje w najbardziej konkurencyjnych branżach. Wiemy jakie działania podjąć, by skutecznie wypozycjonować Twoją stronę internetową. Z naszą pomocą rozwiniesz biznesowe skrzydła!

Dla dokładnego zrozumienia procesu pozycjonowania stron poniżej prezentujemy najważniejsze elementy skutecznej strategii SEO.

Skuteczne pozycjonowanie stron

  • wybór słów kluczowych – niezmiernie istotnym etapem pozycjonowania strony jest dobór słów kluczowych. Znalezienie odpowiednich, a następnie wypromowanie witryny na nie w wynikach organicznych gwarantuje pozyskanie wartościowego ruchu w witrynie. Nasi specjaliści SEO rzetelnie przeanalizują potrzeby danej firmy, stronę www, a także konkurencję. Podejście do analizy słów kluczowych na wielu płaszczyznach gwarantuje wybór najkorzystniejszych fraz.
  • audyt SEO – proces pozycjonowania strony www powinien zawsze rozpocząć wnikliwy audyt SEO On-Site i Off-Site. Nasi specjaliści zawsze rzetelnie analizują witrynę internetową, a także treści na niej widniejące pod kątem algorytmów Google. Ponadto zawsze sprawdzamy profil odnośników do strony, gdyż one również znacząco wpływają na pozycję witryny w wyszukiwarce. Po zrealizowaniu audytu SEO nasi Klienci otrzymują szczegółowy raport. Należy podkreślić, że audyt SEO zawsze nakreśla mankamenty witryny konieczne do poprawy. Na podstawie tych danych specjalista SEO przygotowuje strategię pozycjonowania obejmującą zakres prac koniecznych do zrealizowania w celu osiągnięcia wysokich pozycji w Google.
  • przygotowanie treści – nierozerwalną częścią procesu pozycjonowania strony internetowej jest przygotowanie treści. Nasi doświadczeni copywriterzy SEO na podstawie audytu SEO, analizy słów kluczowych i stron konkurencji przygotowują unikalne, interesujące treści nasycone w umiejętny sposób frazami kluczowymi. Treść jest bardzo istotnym czynnikiem rankingującym. Przemyślane teksty ze słowami kluczowymi pozwalają robotom wyszukiwarki na swobodne skanowanie witryny. Posiadając odpowiedni content na stronie Google oceni stronę, jako wartościową i użyteczną dla użytkownika. Nie da się też ukryć, że treści na stronie są nie tylko istotne dla algorytmu, a także dla potencjalnych klientów. Nasycenie witryny trafnymi informacjami wpływa pozytywnie na budowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Rzetelne opisy usług i produktów zachęcają do zakupu najbardziej wymagających Klientów.
  • link builiding – kolejnym etapem profesjonalnej strategii SEO jest budowanie profilu linkowego poprzez tzw. link building. Pozycjonowanie stron obejmuje oprócz prac stricte na stronie firm, także liczne działania poza nią. Pod pojęciem link buildingu kryje się pozyskiwanie wartościowych odnośników z zewnętrznych serwisów. Linki wpływają znacząco na pozycje w rankingu Google oraz budowanie rozpoznawalności marki w sieci. Jako rzetelna i doświadczona agencja nie korzystamy z zaplecz pozycjonerskich. Nasi Klienci otrzymują linki z najlepszych serwisów i portali w Polsce, dlatego oprócz pozytywnego wpływu na pozycje mają możliwość pozyskania odnośników, które wpływają korzystnie na ich wizerunek w sieci. Nasi Klienci nie muszą obawiać się spadków pozycji po zaprzestaniu korzystania z naszych usług, gdyż odnośniki ze stron zewnętrznych pozostają przez długi czas. Prowadzone przez nas pozycjonowanie to nie tylko zwiększanie pozycji strony, to szerokie zakrojone działania marketingowe.
  • monitorowanie – niezmiernie istotną częścią pozycjonowania stron www jest systematyczne monitorowanie pozycji witryny na wybrane wcześniej frazy kluczowe. Nasi Klienci otrzymują dostęp do narzędzi monitorujących, by samodzielnie móc obserwować postępy w prowadzonych pracach. Nasz panel Klienta jest intuicyjny i czytelny, dlatego każdy poradzi sobie bez problemu z jego obsługą.
  • raportowanie – ważnym elementem współpracy z agencją SEO jest przygotowanie raportu ze zrealizowanych prac. Każdy przedsiębiorca decydujący się na pozycjonowanie strony firmowej powinien mieć wgląd do przeprowadzonych działań. Nasza agencja oprócz wglądu do monitoringu pozycji fraz kluczowych przygotowuje również po każdym kwartale współpracy obszerny raport. Współpracujemy z Klientami na podstawie planu pracy i cyklicznych raportów, w których rozliczamy się z założonych wcześniej zadań do realizacji. Nasi Klienci w sposób przystępny mogą sami przekonać się, jak wiele działań prowadzonych jest, by ich strona trafiła do czołowych pozycji wyszukiwarki. Raportowanie to niezmiernie istotna część pozycjonowania, która świadczy o transparentności współpracy agencji z Klientem.
  • reagowanie na ewentualne zmiany w algorytmach – pozycjonowanie strony jest procesem bardzo skomplikowanym, wymagającym systematycznie prowadzonych działań. Google często wprowadza zmiany w pracy algorytmów, by doskonalić ich funkcjonowanie. Dlatego zadaniem agencji SEO jest natychmiastowe reagowanie na nie, by proces pozycjonowania przebiegał bez najmniejszych zakłóceń. Nasi specjaliści SEO każdego dnia czuwają nad pozycjami stron Klientów, by na bieżąco reagować na jakiekolwiek pojawiające się zmiany. Wieloletnie doświadczenie agencji pozwala na natychmiastową reakcję i trafne działania, by firmy Klientów nigdy nie odczuły zmian w algorytmach Google.
  • reagowanie na działania konkurencji – rzetelna strategia SEO musi obejmować, również reagowanie na wszelkie działania konkurencji. Należy podkreślić, że o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google walczy mnóstwo firm. Potencjał internetu dostrzegają przedsiębiorcy ze wszystkich branż, którzy chcą skutecznie wypromować swoją witrynę w organicznych wynikach wyszukiwania, by odnieść biznesowy sukces. Doświadczona agencja SEO regularnie monitoruje działania witryn konkurencyjnych, by móc szybko reagować na jakiekolwiek zmiany w pozycjach.

Poznaj strategie pozycjonowania z Afterweb!

Skuteczna strategia SEO musi być zawsze dobrana do potrzeb i oczekiwań Klienta. Ponadto SEO dopasowuje się również do profilu działalności danego przedsiębiorcy. Dla przybliżenia rodzajów strategii SEO opiszemy pokrótce najważniejsze z nich:

  • pozycjonowanie ogólne – to strategia SEO wybierana przy promowaniu stron firmowych, których usługi, produkty nie zmieniają się zbyt dynamiczne. W tego typu strategii kładziony jest nacisk na rzetelną optymalizację, treści nasycone słowami kluczowymi i wartościowy link building. Ogólna strategia SEO to pozycjonowanie ogólnych fraz związanych z działalnością Klienta oraz podparcie głównej listy słów, tymi bardziej doprecyzowanymi wyrażeniami.
  • pozycjonowanie sklepów internetowych – inny typ strategii SEO jest wykorzystywany przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, które posiadają bardzo bogaty asortyment, a zmiany w oferowanych towarach następują bardzo dynamicznie. Ze względu na to, pozycjonowanie polega na wstępnym dobraniu fraz kluczowych ogólnych i bardziej szczegółowych tzw. długi ogon – long tail. W trakcie pozycjonowania strony agencja dobiera nowe słowa aktualizując listę pozycjonowanych fraz. Bardzo duże znaczenie ma tutaj optymalizacja kodu i treści, które w trakcie doboru nowych fraz muszą być rozbudowywane.
  • pozycjonowanie lokalne – to bardzo popularna strategia SEO, która obejmuje pozycjonowanie strony na frazy związane z konkretną lokalizacją (miasto: „słowo kluczowe +Wrocław” , dzielnica: „słowo kluczowe +Krzyki +Wrocław”). Pozycjonowanie lokalne wybierają najczęściej niewielkie firmy działające na rynku lokalnym chcące dotrzeć do potencjalnych nabywców z regionu. Strategia SEO w pozycjonowaniu lokalnym obejmuje dobór fraz z członem geolokalizacji. Przy realizowaniu optymalizacji strony bardzo istotne jest nasycenie treści nazwą miasta lub dzielnicy, w której oferujemy usługi. Link building powinien obejmować pozyskiwanie donośników ze stron, gdzie możliwe jest podanie lokalizacji danej firmy. Innym ważnym elementem pozycjonowania lokalnego jest dodanie wizytówki do Google Moja Firma.
  • pozycjonowanie wizerunkowe – strategia w tego typu pozycjonowaniu obejmuje oprócz SEO, również działania w zakresie PR. Agencja podejmująca się pozycjonowania wizerunkowego ma za zadanie zarządzanie reputacją/postrzeganiem danej firmy, marki. Działania ukierunkowane są nie tylko na promowanie witryny na frazy związane z brandem, ale także monitorowanie komentarzy i ocen dotyczących danej firmy. Agencja ma za zadanie wnioskować o usunięcie negatywnych. Bardzo ważnym elementem strategii jest content marketing, który ma za zadanie promowanie marki lub ich usług, towarów. Bardzo często w pozycjonowaniu wizerunkowym wykorzystywane są też kampanie AdWords, które mają spory wpływ na budowanie rozpoznawalności marki oraz jej pozytywnego wizerunku. Kwestia działań wchodzących w pozycjonowanie wizerunkowe jest zawsze ustalana indywidualnie na podstawie potrzeb i oczekiwań danego przedsiębiorstwa.

Czy pozycjonowanie stron jest usługą dla Ciebie?

Przedsiębiorcy dość często zastanawiają się, czy pozycjonowanie stron jest usługą odpowiednią do promowania ich biznesu. Usługa pozycjonowania jest idealnym sposobem na reklamę Twojej firmy jeśli:

  1. Posiadasz lub planujesz założyć firmę.
  2. Chcesz rozwijać swój biznes.
  3. Posiadasz stronę, jednak ruch na niej jest znikomy.
  4. Prowadzisz przedsiębiorstwo stacjonarnie i marzy Ci się sprzedaż w sieci.
  5. Chcesz budować rozpoznawalność własnej marki.
  6. Chcesz długoterminowo zaplanować promocję swojej firmy.
  7. Promujesz biznes w internecie innymi sposobami np. AdWords.

Internet jest najnowocześniejszym kanałem dystrybucji towarów i usług. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na promowanie firmy w sieci mają bardzo duże szanse na odniesienie spektakularnego sukcesu. Jak pokazują statystki sprzedaż online każdego roku zwiększa swój wymiar, a wyszukiwarka Google jest nieustannie najpopularniejsza. Internet już na dobre wkradł się do życia każdego z nas, dlatego warto wypromować swoją firmę właśnie w sieci. Gwarantujemy, że osiągając czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania na istotne dla Twojej branży frazy zdecydowanie zwiększysz dochody swojej firmy.

Jakie korzyści niesie pozycjonowanie strony internetowej w Google.pl

Głównym zadaniem pozycjonowania jest wypromowanie witryny, jak najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Należy podkreślić, że pozycjonowanie stron niesie za sobą o wiele więcej korzyści m. in.:

  • wzrost popularności marki – usługa pozycjonowania stron to skuteczny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Szeroki katalog działań, jaki wpisuje się w pozycjonowanie umożliwia poprzez publikowanie różnego typu treści reklamowanie firmy. Gdy w sieci pojawiają się w wielu miejscach informacje o danym biznesie to marka zdobywa rozpoznawalność i zaufanie potencjalnych klientów. Pozycjonowanie strony znacząco wpływa na budowanie relacji z internautami. Dzięki tej usłudze reputacja Twojej firmy będzie w wyśmienitej formie.
  • dotarcie do osób zainteresowanych – pozycjonowanie stron zdecydowanie wyróżnia się na tle innych form reklamowy. Decydując się na pozycjonowanie witryny masz pewność, że dotrzesz do użytkowników zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie towarami lub usługami. Pozycjonowanie strony umożliwia Ci nawiązanie relacji z klientem w momencie, kiedy wyraża chęć zakupu lub skorzystania z danej usługi. W przypadku innych form reklamy np. telewizyjnej, docierasz do konsumentów przypadkowych niekoniecznie zainteresowanych, tym co oferujesz.
  • niskie koszty reklamy – skoro już rozprawiamy o różnych sposobach promocji biznesu. Należy zaznaczyć, że pozycjonowanie stron wypada w zestawieniu z innymi formami reklamy bardzo korzystnie. Możliwości, jakie daje pozycjonowanie w stosunku do kosztów usługi prezentują się niezwykle korzystnie. Można rzec, że pozycjonowanie stron jest usługą bardzo opłacalną. Pozycjonowanie gwarantuje niski koszt dotarcia do potencjalnego klienta.
  • spektakularne możliwości rozwoju – pozycjonowanie stron daje praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju Twojego biznesu. Przedsiębiorcy mogą zwiększać ilość pozycjonowanych fraz, rozszerzać zasięg swojej firmy na cały kraj, a nawet rynki zagraniczne. Wysokie pozycje otwierają liczne możliwości prężnego rozwoju biznesu niezależnie od branży w jakiej działa. Z pomocą internetu Twoja firma może dotrzeć do dowolnego zakątka ziemi.
  • szybkie rezultaty – proces pozycjonowania strony jest wymagający i czasochłonny. Przedsiębiorcy na efekty muszą zazwyczaj poczekać od 3 do 6 miesięcy. Nie oznacza to jednak, że w tym czasie nie będą widzieli rezultatów pracy agencji. Systematycznie ruch na stronie będzie się zwiększał, a witryna stanie się przyjazna dla algorytmów Google i użytkowników.
  • długofalowe korzyści – wybierając pozycjonowanie stron, jako sposób promowania witryny firmowej otrzymujemy długofalowe korzyści. Dobrze zoptymalizowana strona, unikatowe treści i wartościowe linki umożliwią firmie czerpanie korzyści przez bardzo długi czas. Nawet zaprzestając pozycjonowania strony efekty działań specjalistów SEO będą wpływać nadal korzystnie na ruch w witrynie.
  • zwiększenie zysków firmy – na koniec warto wspomnieć o najważniejszej korzyści, jaką jest znaczący wzrost zysków firmy. Pozycjonowanie strony internetowej to sposób na zaistnienie w najnowocześniejszym kanale dystrybucji, jakim jest internet. Skuteczne wypromowanie w sieci pomoże rozwinąć biznesowe skrzydła każdej firmie niezależnie od branży w jakiej działa. Warto być nowoczesnym i postawić na niezwykle efektywne działania marketingowe.

Jakie korzyści są z pozycjonowania strony.

Co warunkuje cenę pozycjonowania strony?

Wiele osób zainteresowanych usługą pozycjonowania zastanawia się od czego zależy jej cena. Rozpiętość cennika jest bardzo znaczna, dlatego warto dokładnie omówić, jakie kwestie warunkują wycenę pozycjonowania strony:

  • metoda pozycjonowania – agencje używają bardzo różnych metod do promowania stron swoich klientów. Nie warto wybierać najtańszych ofert pozycjonowania strony, gdyż są one oparte o praktyki, które mogą przynieść firmie jedynie krótkotrwałe efekty. Bazowanie na niskiej jakości linkach generowanych przez automaty w większości przypadków skutkuje otrzymaniem kary od Google w postaci utraty pozycji. Późniejsze wypromowanie takiej strony jest niezwykle trudne i nie gwarantuje odniesienia sukcesu. Algorytmy Google bardzo szybko wyłapują generowane automatycznie linki i „nagradzają” takie działania surowymi karami. Zdecydowanie bezpieczniejszym sposobem na pozycjonowanie strony firmowej jest pozyskiwanie odnośników z wartościowych stron. Jest to jednak metoda bardzo czasochłonna i wymagająca odpowiedniego nakładu środków pieniężnych. Należy zaznaczyć, że efekty uzyskiwane w ramach takiego pozycjonowania są zdecydowanie bardziej trwalsze. Ponadto ryzyko otrzymania kary zdecydowanie spada, gdy stawiamy na wartościowy profil linków.
  • liczba fraz kluczowych – bardzo ważną częścią pozycjonowania stron jest analiza słów kluczowych, które będą w dalszym czasie promowane. Obecnie pozycjonowanie kilku słów kluczowych jest bardzo mało skuteczne. Zbytnie zawężenie pozycjonowanych fraz może przełożyć się negatywnie na wzrost zysków firmy. Dodatkowo nadmierne linkowanie na wybrane słowa kluczowe bardzo często jest źle postrzegane przez algorytmy Google. Cena usługi jest zawsze uzależniona od ilości fraz kluczowych, gdyż warunkują one nakłady pracy agencji. Im więcej słów promujemy w Google, tym opłata jest wyższa.
  • konkurencyjność fraz i branży – znaczny wpływ na wycenę usługi pozycjonowania stron ma konkurencyjność fraz. Nie da się ukryć, że jeśli dana firma działa w bardzo konkurencyjnej branży musi rywalizować o klienta z wieloma podmiotami gospodarczymi. Pierwsza strona wyników wyszukiwania obejmuje 10 miejsc o które mogą rywalizować setki firm. Im większą konkurencyjność branży i fraz, tym więcej usługa pozycjonowania strony będzie kosztować. Należy zaznaczyć też, że pozycjonowanie tak obleganych fraz wiąże się z dłuższym czasem oczekiwania na efekty, a to również przekłada się na koszty usługi.
  • kondycja witryny firmowej – następnym czynnikiem mającym wpływ na wycenę pozycjonowania strony jest kondycja, jakość witryny firmowej. Specjaliści wyceniając usługę oceniają historię witryny, czy boryka się z karami Google oraz czy właściciel dba o nią i na bieżąco aktualizuje jej zawartość. Jeśli na stronie nie ma błędów technicznych, optymalizacja jest wykonana poprawnie, a treści są unikalne to pozycjonowanie będzie wymagało mniejszych nakładów pracy specjalistów. Jeśli witryna firmowa ma nałożone kary Google lub posiada liczne błędy to niestety praca agencji będzie o wiele szerzej zakrojona, a to przekłada się bezpośrednio na wycenę usługi pozycjonowania strony internetowej.

Jak wybrać skuteczną agencję SEO do pozycjonowania strony?

Wybór agencji SEO

Wybór agencji SEO jest najważniejszym momentem pozycjonowania strony. Podjęta decyzja powinna być bardzo dokładnie przemyślana. Nie należy podejmować decyzji pochopnie, wybór agencji SEO musi być poparty argumentami. Należy podkreślić, że nawiązanie współpracy z niewłaściwą agencją SEO odbije się negatywnie nie tylko na stanie firmowego konta, ale też na kondycji strony internetowej. Firma straci czas na współpracę nie przynoszącą żadnych efektów, a nierzetelnie świadczona usługa może skutkować nałożeniem kary przez Google na stronę. Zawsze przed podpisaniem umowy należy dokładnie sprawdzić agencję SEO. Poniżej przedstawiamy listę punktów kontrolnych, którą warto kierować się przy nawiązywaniu współpracy z agencją SEO:

  1. Zespół agencji SEO – skuteczność pozycjonowania strony www uzależniona jest również od zespołu agencji, z którą podpisujemy umowę. Warto przed złożeniem podpisu sprawdzić kompetencje osób zatrudnionych w firmie. Nie bójmy się pytać o to jakich specjalistów zatrudnia dana agencja oraz jakie posiadają kompetencje. Wieloletnie doświadczenie poparte mnóstwem sukcesów w postaci wypozycjonowanych stron to pewność zadowolenia z późniejszej współpracy.
  2. Referencje agencji – przed podpisaniem umowy z wybraną agencją SEO warto poprosić o przedstawienie referencji. Najlepszym dowodem skuteczności pozycjonowania jest rzesza zadowolonych klientów. Bogate portfolio i liczne pozytywne opinie mogą świadczyć o tym, że firma realizuje pozycjonowanie na wysokim poziomie. Przeglądając strony klientów warto zwrócić uwagę na jakość tekstów czy szybkość ładowania.
  3. Szeroki katalog działań – przed zawarcie umowy warto upewnić się co kryje się w ofercie danej agencji. Skuteczne pozycjonowanie strony powinno obejmować szeroki katalog działań. Kompleksowa usługa pozycjonowania powinna zawierać pracę specjalistów SEO, copywritera, webmastera. Działania muszą być prowadzone zarówno w obrębie witryny (optymalizacja kodu, optymalizacja treści , optymalizacja grafik), jak i sfery zewnętrznej (pozyskiwanie wartościowych odnośników). Tylko rzetelna, rozbudowana strategia SEO jest gwarancją sukcesu i wysokich pozycji w Google.
  4. Oferta dostosowana do biznesu – skuteczne pozycjonowanie strony jest możliwe tylko, gdy oferta jest dostosowana do danej firmy, jakości strony internetowej i konkurencyjności słów kluczowych i branży. Zaproponowana wycena usługi powinna być szyta na miarę potrzeb i oczekiwań Klienta. Warto mieć na uwadze, że niedostosowanie oferty do danej firmy finalnie skutkować będzie brakiem efektów pozycjonowania strony. Nie warto inwestować w takie rozwiązania. Należy zaznaczyć, usługa pozycjonowania to nie tylko finansowanie pracy agencji SEO, ale również reinwestowanie środków pieniężnych np. w wartościowe odnośniki do strony. Należy o tym pamiętać przy zawieraniu umowy na pozycjonowanie strony z agencją SEO.
  5. Umowa – wielostronicowe dokumenty, napisane „ciężkim” językiem z wieloma odwołaniami do wcześniejszych lub późniejszych paragrafów to lampka ostrzegawcza dla każdego Klienta. Jeśli nie rozumiemy umowy lub jej zapisy budzą nasze wątpliwości, a agencja nie potrafi wytłumaczyć zawiłej treści dokumentu to zastanówmy się, czy chcemy podejmować współpracę. Umowa powinna być przejrzysta i nie zawierać „kruczków”.
  6. Okres wypowiedzenia – to bardzo ważna kwestia każdej umowy, niezależnie od usługi, jakiej dotyczy. Należy bezwzględnie zwrócić uwagę na okres wypowiedzenia, który umożliwia skończenie współpracy, gdy pozycjonowanie strony nie będzie dla nas zadowalające. Umowy zawierane na kilka lat bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia lub obarczone wysokimi karami nie wróżą udanej współpracy. Agencja AFTERWEB nie stosuje długich okresów wypowiedzenia. Nasi Klienci są z nami, gdyż widzą efekty pozycjonowania strony.
  7. Plany pracy i raporty – pozycjonowanie stron to nie żadna magia, a konkretne działania. Rzetelna agencja SEO powinna współpracować z Klientem w oparciu o plany pracy i raporty. Firma zlecająca usługę powinna wiedzieć, jakie działania będzie realizować agencja i w jakim zakresie, by móc następnie na podstawie raportu je skontrolować.
  8. Kontakt ze specjalistą SEO – niezmiernie istotną kwestią jest możliwość bezpośredniego kontaktu z pozycjonerem obsługującym daną stronę internetową. Możliwość skontaktowania się ze specjalistą pozwala uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania w sferze prowadzonych działań. Bezpośredni kontakt pozwala poczynić konkretne ustalenia istotne dla procesu pozycjonowania strony. Nie każda agencja oferuje, jednak możliwość rozmowy ze specjalistą SEO, co znacząco utrudnia sprawny obieg informacji oraz uzyskanie odpowiedzi na zaawansowane pytania. Doradca klienta nigdy nie zastąpi rozmowy ze specjalistą z doświadczeniem. W agencji AFTERWEB każdy Klient otrzymuje numer kontaktowy do specjalisty SEO obsługującego jego stronę. Swobodny kontakt z pozycjonerem jest wpisany we współpracę z nami.
  9. Gwarancja szybkiego efektu i wysokich pozycji – trafiając na agencję, która gwarantuje błyskawiczne efekty i pewność uzyskania najwyższej pozycji na kluczowe frazy powinniśmy zachować sporą dawkę ostrożności. Żadna skuteczna agencja SEO nie gwarantuje efektów pozycjonowania w 2-3 tygodnie od rozpoczęcia realizacji. Należy podkreślić, że skuteczne pozycjonowanie witryny wymaga zawsze czasu i podjęcia szeregu działań. Tylko rzetelne i kompleksowa usługa pozwoli osiągnąć Twojej firmie stabilne wysokie pozycje, które przyniosą zysk. Nie dajmy się złapać na złudne obietnice szybkiego wypozycjonowania strony na konkurencyjne frazy, gdyż mogą odbić się one na kondycji witryny firmowej.

Dlaczego warto współpracować z AFTERWEB?

Agencja AFTERWEB jest firmą, która skupia specjalistów z zakresu SEM – SEO i PPC. Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozycjonowaniu stron z wielu branż. Jesteśmy entuzjastami SEM, dlatego systematycznie zwiększamy swoje kompetencje uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach. Do swojej pracy podchodzimy z pasją, co przekłada się na spektakularne efekty pozycjonowania stron wszystkich naszych Klientów. Celem naszej agencji jest dążenie do wyższego standardu SEO i PPC w Polsce. Z naszymi kontrahentami współpracujemy według zasady WIN-WIN. Zadowolenie i rosnące zyski Klientów są naszym największym sukcesem. Sprawdź, dlaczego warto współpracować z AFTERWEB:

  • skuteczność – rzetelne pozycjonowanie stron realizowane przez naszą agencję sprawiło, że możemy pochwalić się rzeszą zadowolonych Klientów. Nowoczesne, sprawdzone metody i skutecznie dobrane strategie SEO zawsze przekładają się na sukces naszych Klientów. Stawiamy na efektywne działania, które gwarantują długofalowe efekty.
  • indywidualne podejście – zawsze przygotowujemy indywidualną ofertę i strategię dla każdego Klienta. Pozycjonowanie strony według strategii szytej na miarę oczekiwań danego Klienta jest gwarancją szybkich efektów i zadowolenia ze współpracy. Elastyczność jest wpisana w sposób pracy AFTERWEB, zawsze dopasowujemy działania pod potrzeby Klienta, a to przekłada się na spektakularne efekty.
  • efektywne działania – realizując pozycjonowanie stron internetowych stawiamy na sprawdzone i nowoczesne metody. Efektywne działania podejmowane przez nasz zespół już od pierwszych chwil współpracy gwarantują wymierne efekty. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwala nam świadczyć pozycjonowanie, które przynosi oczekiwane rezultaty. Zapewniamy, że skutecznie prowadzone pozycjonowanie strony przynosi długofalowe efekty w postaci wysokich pozycji, które przekładają się na zyski i rozwój firmy Klienta.
  • zaangażowanie – nawiązując współpracę z AFTERWEB możesz liczyć na maksymalne zaangażowanie w pozycjonowanie strony. Gwarantujemy, że poznamy Twój biznes i jego potrzeby, by móc dobrać, jak najlepsze metody do wypromowania strony.
  • wysokie kwalifikacje – zatrudniamy specjalistów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron poparte licznymi sukcesami. Nieustannie szkolimy się, jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowościami z branży. Systematycznie śledzimy zmiany w algorytmach Google, by móc oferować skuteczne działania dla wszystkich Klientów. Agencja AFTERWEB zatrudnia webmasterów, copywriterów, specjalistów SEO i PPC. Wysokie kwalifikacje naszego zespołu pozwalają nam świadczyć kompleksową obsługę stron internetowych.
  • przejrzysta współpraca – nasi Klienci współpracują z nami, dlatego że jesteśmy bardzo skuteczni. W AFTERWEB nie stosujemy umów terminowych, obarczonych karami czy długimi okresami wypowiedzenia. Nasze efektywne działania to gwarancja Twojego zadowolenia. Gwarantujemy, że efekty pozycjonowania strony sprawią, że będziesz z nami współpracować przez długi czas.
  • komunikacja i zaufanie – wiemy, że podwaliną sukcesu we współpracy z Klientem jest stała komunikacja i wzajemne zaufanie. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej z naszą pomocą zostanie przypisany Ci indywidualny opiekun SEO, który może omówić z Tobą wszystkie zagadnienia techniczne związane z usługą. Telefonując lub wysyłając wiadomość e-mail możesz uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w krótkim czasie. Komunikując się z doradcą biznesowym możesz porozmawiać na temat umowy i usług świadczonych przez AFTERWEB. Ich wieloletnie doświadczenie pozwoli Ci dopasować usługi do Twoich potrzeb. Dedykowani opiekunowie to gwarancja „uczestnictwa” w pozycjonowaniu Twojej strony firmowej. Bądź na bieżąco z prowadzonymi działaniami i postępami, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jakie działania podejmie AFTERWEB żeby wypozycjonować Twoją stronę?

Wieloletnia obecność w branży pozwoliła nam wypracować katalog działań umożliwiający skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Zakres usług zawsze jest dopasowywany do kondycji danej witryny, a także potrzeb i oczekiwań Klienta. Wśród najważniejszych działań wchodzących w usługę pozycjonowania stron możemy wymienić m. in.:

  • opracowanie strategii SEO – pozycjonowanie strony Klienta zawsze rozpoczynamy od ustalenia strategii SEO, która jest dopasowana do działalności oraz oczekiwań firmy. AFTERWEB realizuje następujące strategie: pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólne, pozycjonowanie wizerunkowe, pozycjonowanie sklepów internetowych. Jesteśmy elastyczni i stawiamy na indywidualne podejście, dlatego bardzo często modyfikujemy strategie, by móc zagwarantować, jak najlepsze efekty prowadzonych działań w zakresie pozycjonowania strony.
  • analiza słów kluczowych pod kątem ruchu i konwersji – keyword research – wykonujemy dla Klientów obszerny dobór słów i wyrażeń kluczowych, które następnie będą promowane w procesie pozycjonowania strony internetowej. Nasi specjaliści SEO wczuwają się w rolę Twoich klientów, by móc ustalić wyrażenie, które wpisują w wyszukiwarkę, by odnaleźć oferowane przez Ciebie towary lub usługi. Następnie z pomocą narzędzi Google sprawdzamy wszystkie frazy kluczowe pod kątem wyszukań. Kolejnym etapem jest Twoja akceptacja zaproponowanych wyrażeń. Nikt nie zna Twojego biznesu lepiej od Ciebie, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i wskazówki.
  • audyt strony www – On-Site SEO – kolejnym działaniem wpisującym się w proces pozycjonowania strony jest rzetelny audyt On-Site SEO. Wszelkie błędy na Twojej stronie firmowej stanowią barierę na drodze do skutecznego pozycjonowania. Algorytmy Google oceniają strony pod kątem ponad 200 czynników rankingujących. Nasi specjaliści wnikliwie analizują Twoją witrynę i nakreślają mankamenty serwisu konieczne do poprawy. Obszerny raport opisujący błędy strony umożliwi skuteczną optymalizację serwisu, który stanie się przyjazny nie tylko robotom internetowym, ale przede wszystkim użytkownikom. Wdrożenie tych wskazówek skutkować będzie lepszymi efektami w pozycjonowaniu witryny. Wykonywany przez nas audyt SEO On-Site obejmuje m. in. informacje ogólne o serwisie, prezentacje serwisu w wyszukiwarce, ocenę treści na stronie oraz nagłówków i znaczników wyróżniających. W trakcie audytu On-Site sprawdzamy, także linkowanie wewnętrzne, mapę strony, walidacje, szybkość wczytywania i błędy w obrębie witryny. Szczegółowa analiza techniczna wpisana jest w każdą skuteczną strategie SEO.
  • audyt linków do strony www – Off-Site SEO – znaczący wpływ na pozycjonowanie strony internetowej mają odnośniki zewnętrzne prowadzące do niej. Specjaliści SEO AFTERWEB w ramach współpracy z Klientami wykonują wnikliwy audyt SEO Off-Site. Do oceny jakości linków wykorzystujemy zawsze takie narzędzia jak: Google Search Console, AHREFS oraz MAJESTIC. Nasz audyt zawsze zawiera dokładną ocenę jakości pozyskanych linków.
  • wyrzeczenie się linków SPAM – na podstawie uzyskanych danych na temat jakości odnośników prowadzących do strony specjalista SEO tworzy listę linków niekorzystnych dla witryny tzw. SPAM. Następnym krokiem jest zrzeczenie się linków przychodzących poprzez Disavow Links Tool. Wykluczając szkodliwe linki wpływamy korzystanie na pozycjonowanie strony internetowej.
  • opracowanie struktury optymalizacyjnej pod wybrane frazy – posiadając szereg danych z audytów SEO oraz analizy słów kluczowych możemy opracować strukturę optymalizacyjną pod wybrane frazy. Doświadczony specjalista SEO nakreśla rozmieszczenie kategorii w witrynie wraz z osadzeniem na właściwych podstronach słów kluczowych. Struktura jest zawsze tworzona w sposób przemyślany, by zagwarantować komfort poruszania się po stronie internautom.
  • weryfikacja i usunięcie ręcznego filtra Google – niestosowanie się do wytycznych Google skutkuje nałożeniem na stronę internetową ręcznego filtra Google. AFTERWEB nawiązując współpracę z Klientem zawsze weryfikuje, czy na witrynę firmową została nałożona kara. Jeśli po podłączeniu Google Search Console nasi specjaliści SEO dostrzegą, taki komunikat niezwłocznie przystąpią do usunięcie filtra ręcznego Google. Odnajdziemy źródło problemu, które skutkowało nałożeniem kary, by następnie je usunąć i zdjąć karę. Taki zabieg ma znaczący wpływ na późniejsze skuteczne pozycjonowanie strony.
  • stworzenie lub aktualizacja profilu Google Moja Firma – bardzo istotnym krokiem w pozycjonowaniu, a szczególnie tym lokalnym jest utworzenie wizytówki w Google Moja Firma. To działanie utwierdza w przekonaniu Google, że dana firma działa na terenie określonego miasta, jest godna polecenia, a jej witryna użyteczna dla internautów szukających firm z okolicy. Jeśli Klient posiada już profil Google Moja Firma sprawdzamy poprawność danych w nim zawartych i w razie konieczności aktualizujemy je.
  • optymalizacja strony www – praca Copywritera, Webmastera, Specjalisty SEO – uzyskując dane z audytów On-Site, Off-Site oraz analizy słów kluczowych sztab specjalistów może przystąpić do optymalizacji strony internetowej Klienta. Jej zrealizowanie pozwoli robotom sieciowym lepiej zrozumieć zawartość witryny. Ponadto wprowadzone zmiany sprawią, że witryna stanie się zdecydowanie bardziej przyjazna dla internautów, czyli Twoich potencjalnych Klientów. Optymalizacja strony www obejmuje działania w obrębie kodu strony, treści, grafiki, struktury linków wewnętrznych, słów kluczowych. Połączenie sił trzech specjalistów: SEO, Copywritera i Webmastera to gwarancja sukcesu i perfekcyjnie zoptymalizowanej strony internetowej.
  • content marketing wewnętrzny – słowo pisane ma ogromny wpływ na promocję każdego biznesu. AFTERWEB zapewnia swoim Klientom prowadzenie profesjonalnych działań w zakresie content marketingu wewnętrznego. Systematycznie tworzymy nowe treści na Twoja stronę wpisujące się w profil biznesu oraz oferowane produkty i usługi. Publikowanie na blogu lub w aktualnościach wysokiej jakości treści wpływa korzystnie na ranking witryny, a także jest użyteczne dla użytkowników odwiedzających stronę internetową. Pozycjonowanie strony internetowej to obecnie nie tylko promowanie witryny na konkretne frazy kluczowe, ale również szeroki katalog działań wpływających korzystnie na wizerunek danej firmy, marki.
  • content marketing zewnętrzny – wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych Klientów oferujemy działania w obrębie content marketingu zewnętrznego. Nasi copywriterzy opracowują wysokiej jakości publikacje dostosowane do profilu działalności Klienta, które następnie publikowane są w witrynach zewnętrznych. Stawiamy na współpracę ze znanym i cenionymi portalami, serwisami ogólnopolskimi i miejskimi. Gwarantujemy, że nasze treści opublikowane w popularnych witrynach nie tylko wpłyną korzystnie na pozycjonowanie strony, ale również będą stanowić świetny sposób na budowanie rozpoznawalności marki.
  • blogerzy – wieloletnia obecność w branży pozwoliła nam wypracować współpracę ze znanymi i cenionymi blogerami. Dzięki temu mamy możliwość prezentowania informacji o naszych Klientach w poczytnych blogach. Popularność blogosfery bardzo dynamicznie się rozwija, dlatego jest to skuteczny sposób na promowanie towarów i usług. Gwarantujemy, że pojawiając się na znanych i lubianych blogach szybko zbudujesz rozpoznawalność swojej marki.
  • buzz marketing – inaczej nazywany marketingiem szeptanym. Nasi specjaliści umiejętnie promują towary, usługi lub brand na popularnych forach internetowych. To ceniona forma promocji, która zachęca konsumentów do poznawania nowych produktów i marek oraz do dzielenia się opiniami na ich temat. Gwarantujemy, że umiejętnie prowadzony buzz marketing przełoży się korzystnie na rozwój każdej firmy.
  • link building – to działania polegające na umieszczaniu odsyłaczy w postaci hieperłączy prowadzących do Twojej witryny na zewnętrznych stronach internetowych. Dla naszych Klientów pozyskujemy linki z blogów, katalogów, for, social media, artykułów itp. Stawiamy na wysokiej jakości link building, by zagwarantować stabilne, wysokie pozycje w wyszukiwarce Google naszym Klientom. Prowadzone pozycjonowanie stron przez naszą agencję nie opiera się na pressel pages czy SWL (Systemie Wymiany Linków)! Pozyskujemy wartościowe odsyłacze, by Twoja firma odniosła długofalowy sukces w internecie.
  • monitoring pozycji w Google – monitorowanie i raportowanie wpisane jest w oferowane przez nas pozycjonowanie stron. Każdy Klient naszej agencji ma dostęp do Panelu Klienta, by móc samodzielnie monitorować ranking swojej strony na pozycjonowane frazy kluczowe. Dodatkowo co kwartał Klienci otrzymują stworzony na podstawie wcześniej zaakceptowanego planu pracy obszerny raport ze zrealizowanych działań. Współpracując z AFTERWEB wiesz, jakie działania są realizowane, by wypromować Twoją witrynę. Pozycjonowanie strony z naszym udziałem pozbawione jest tajemnic.

Misją AFTERWEB jest wyższy standard SEM/SEO, to wyzwanie towarzyszy nam każdego dnia pracy. Pracujemy rzetelnie i efektywnie, co przekłada się na wysokie, stabilne pozycje stron naszych Klientów. Stawiamy na stabilne i długofalowe efekty, dlatego naszych specjalistów nie interesują chwilowe korzyści. Jesteśmy profesjonalistami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w internecie. Postaw na kreatywne i nowoczesne pozycjonowanie stron internetowych z AFTERWEB i rozwiń biznesowe skrzydła!

Promocja na pozycjonowanie stron – na hasło: „Wrocław – miasto spotkań” udzielamy 10% rabatu!

Od samego początku naszej działalności jesteśmy związani z Wrocławiem. To miasto przyciąga ludzi młodych, ambitnych i głodnych sukcesu w biznesie, dlatego na siedzibę naszej firmy nie mogliśmy wybrać innego miasta jak Wrocław. Aktualnie nasze biuro mieści się przy Alei Armii Krajowej 53 we Wrocławiu. Obecnie dla wszystkich nowych Klientów przygotowaliśmy promocję. Na hasło: „Wrocław – miasto spotkań” udzielamy 10% rabatu od wynegocjowanej ceny. Nie jest to promocja wirtualna, każdy kto już poznał metody prowadzenia biznesu wie, że rabat dany od ceny, której klient jeszcze nie poznał nie jest rabatem. Dlatego nasza promocja dotyczy tych cen, które już z nami wynegocjowaliście, to od nich dajemy rabat.

Wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem na najwyższym poziomie zapraszamy do kontaktu z nami.