Pozycjonowanie stron

Skuteczne pozycjonowanie Twojej strony w Google jest podstawą jej sukcesu w Internecie!

Stworzyłeś piękną stronę internetową i nadal nie odczuwasz wzrostu sprzedaży? Niestety nawet najlepsza grafika i dobry asortyment to czasami za mało, by przyciągnąć klienta. Jedyną gwarancją większych zysków jest pozycjonowanie strony, tak by znalazła się na szczycie listy wyszukiwarki Google.

Pozycjonowanie stron Google

Tylko będąc na 1. stronie Google zostaniesz dostrzeżony przez potencjalnego Klienta.

Wysoka rozpoznawalność w wyszukiwarce jest jednoznaczna z wzrostem środków finansowych na Twoim koncie. Dlatego AFTERWEB nie interesują półśrodki, każdy nasz klient prędzej czy później trafia na szczyt wyszukiwarki.

ikona email

Chcesz osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google? Zleć to zadanie profesjonalistom!

Świadczymy kompleksową obsługę SEO - optymalizacji i pozycjonowania stron w Google. Skorzystaj z naszej wiedzy i doświadczenia.

Pozycjonujesz i zyskujesz!

Pozycjonowanie stron Google - Efekty

Obecność strony internetowej w czołówce wyszukiwarki gwarantuje Ci stały dopływ nowych klientów. Dlatego usługa pozycjonowania stron to obecnie najskuteczniejsza i najtańsza forma reklamy w internecie.

Wybierając skuteczne pozycjonowanie z AFTERWEB zyskujesz:

  • Stały i nieprzerwany wzrost sprzedaży – nawet o 70% większe zyski
  • Pozyskanie nowych klientów – każdy wpisujący odpowiednią frazę trafi na Twoją ofertę. Ruch na Twojej stronie może wzrosnąć nawet o 300%
  • Wyprzedzisz konkurentów – uzyskanie stabilnej pozycji pozwoli Ci zdobyć przewagę nad konkurencją
  • Rozpoznawalność marki – będąc na szczycie wyszukiwarki zbudujesz prestiż i rozpoznawalność swojej firmy. Prawie 90% internautów uważa, że strony będące na szczycie wyszukiwarki za lepsze od konkurencji.

Schemat pozycjonowania strony z AFTERWEB

Cenimy zadowolenie naszych klientów, dlatego poniżej odsłaniamy kulisy naszych skutecznych działań. Poznaj schemat dobrego pozycjonowania i zacznij zarabiać z nami w sieci.

Pozycjonowanie stron z AFTERWEB - Schemat

  1. SŁOWA KLUCZOWE DAJĄCE RUCH I POTENCJALNEGO KLIENTA Skuteczne pozycjonowanie zależy przede wszystkim od doboru odpowiednich słów kluczowych. Zawsze na początku nasi specjaliści dokonują szczegółowej analizy słów, które zagwarantują Ci stały wzrost sprzedaży.
  2. WIDZIMY WIĘCEJ Wieloletnie doświadczenie umożliwia nam dobór skutecznych fraz, których nasza konkurencja bardzo często nie dostrzega. Poszerzenie wstępnego raportu - Keyword Research pozwala wyodrębnić wyrażenia, które są niedoceniane przez inne firmy. Pozycjonowanie takich słów kluczowych to murowany efekt w krótkim czasie.
  3. JESTEŚMY SPRYTNIEJSI Kolejnym krokiem jest dokładna analiza poczynań w sieci Twojej konkurencji. Dokładnie sprawdzamy frazy, które pozycjonują i jakie efekty dzięki temu osiągają. Zebrane dane umożliwiają nam stworzenie skutecznej strategii działania, która szybko poprowadzi Cię do sukcesu. Z nami wyprzedzisz konkurencję w krótkim czasie.
  4. NARZĘDZIA GOOGLE NIE SĄ NAM OBCE Na tym etapie do stworzonego raportu dodajemy słowa kluczowe zakwalifikowane przez narzędzia Google do skutecznych w Twojej branży. Dzięki nim możemy ocenić ilu internautów trafi na Twoją stronę. Nie marnujemy czasu na nierentowne frazy, nasza firma uderza w słowa przynoszące pewny zysk.
  5. DOKŁADNIE OPTYMALIZUJEMY TWOJĄ STRONĘ Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony przeprowadzimy optymalizacje serwisu dla wyszukiwarek internetowych. Proces ten nazywany z ang. Serach Engine Optimization SEO ma na celu wprowadzenie niewielkich zmian mających kolosalny wpływ na ocenienie serwisu przez roboty Google. Kosmetyczne zmiany sprawią, że Twój serwis będzie przyjaźniejszy dla potencjalnych kontrahentów i szybciej trafi do czołówki wyszukiwarki.
  6. SKUTECZNIE LINKUJEMY Wiemy jak ogromny wpływ na Twoją pozycję w rankingu Google ma rzetelne linkowanie. Dlatego Afterweb pozyskuje linki do Twojej strony TYLKO ze sprawdzonych serwisów z całego świata. Linkując jedynie na wartościowych stronach internetowych możemy osiągnąć stabilne pozycje, które zagwarantują Ci pewne, wysokie miejsce w wyszukiwarce. Nasze zaplecze tworzone przez wiele lat pozwala nam osiągać pozycje odporne na ewentualne zmiany algorytmu. Nie warto inwestować w niesprawdzone rozwiązania, tylko z nami decydujesz się na długofalowe efekty.
  7. STALE ANALIZUJEMY Na sukces naszej firmy ma wpływ elastyczność oferowanej usługi. Dlatego codziennie monitorujemy postępy w pozycjonowaniu Twojej strony. Regularne analizy pozwalają weryfikować przyjęte na wstępie założenia, by w razie konieczności szybko odpowiedzieć na działania Twojej konkurencji.
  8. REGULARNIE RAPORTUJEMY Z naszymi klientami gramy w "otwarte karty" i na bieżąco informujemy o postępach w pracach. Podejmując z nami współpracę regularnie otrzymujesz obszerny raport z przeprowadzonych działań. Naszym największym sukcesem jest zadowolenie klientów, dlatego obsługa posprzedażowa w Afterweb stoi na najwyższym poziomie. Oprócz okresowych raportów do Twojej dyspozycji będą nasi specjaliści, którzy odpowiedzą na każde zadanie przez Ciebie pytanie.

Powierz pozycjonowanie Twojej strony najlepszym!

Kamil Dudziak Właściciel / Specjalista SEO

Kamil Dudziak

Specjalista SEO

12 lat doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron na najtrudniejsze frazy w Polsce. Właściciel i manager firmy AFTERWEB. Stale nadzoruje proces pozycjonowania stron wszystkich Klientów firmy.

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO – co to takiego?

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEOSearch Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

  Pozycjonowanie stron - Mapa cieplna klikalności SERP

Sukces firmy gwarantuje jedynie znalezienie się w TOP10 wyników w Google (tzw. pierwsza strona wyszukiwania). O tak niewielką liczbę miejsc walczą każdego dnia tysiące firm, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie strony doświadczonym specjalistom.

Kluczowe pojęcia – poznaj marketing internetowy od podszewki!

Marketing internetowy to droga do sukcesu dla wielu firm pragnących pozyskiwać Klientów z pomocą nowoczesnego kanału dystrybucji towarów i usług, jaki jest bez wątpienia internet. Warto wyjaśnić kluczowe pojęcia dla tego zagadnienia, by móc biegle poruszać się po sposobach promocji strony internetowej w Google.

  • SEM – Search Engine Marketing – pod tym pojęciem kryje się marketing w wyszukiwarkach. To bardzo ważne pojęcie, które przez wielu przedsiębiorców mylone jest z SEO. Warto zaznaczyć, że SEM ma zdecydowanie szersze znaczenie niż SEO. Search Engine Marketing obejmuje katalog działań, których celem jest promowanie strony w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z usług wpisujących się w SEM. Drugą usługę stanowią linki sponsorowane tzw. PPC – Pay Per Click. Podsumowując korelacje pomiędzy tymi pojęciami możemy przedstawić w następujący sposób SEO + PPC = SEM.
  • SERPSearch Engine Results Page – to bardzo ważne pojęcie w marketingu internetowym, a kryje się pod nim strona z wynikami wyszukiwania, która pojawia się jako odpowiedź na dane zapytanie internauty. Wyszukiwarka Google tworzy stronę wyników wyszukiwania uwzględniając wyniki sponsorowane (płatne) i organiczne (bezpłatne).
Wygląd strony z wynikami wyszukiwania

Najpopularniejsze wyszukiwarki w Polsce w 2020 roku

Według danych udostępnionych na gs.statcounter.com, w maju 2020 r. wyszukiwarka Google wygenerowała ok. 67% wszystkich wizyt na stronach internetowych na całym świecie. Około 14,6% wejść pochodziło z wyszukiwarki Bing, zaś 14,2% z wyszukiwarki Baidu.

Dane dla Polski (Styczeń 2020 – Grudzień 2020)

Wyszukiwarki - Dane dla Polski za 2020 rok

Udział w rynku wyszukiwarek w Polsce w 2020 roku https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share/all/poland/2020

Wyszukiwarka Google jest największą wyszukiwarką na świecie, jednak czy rzeczywiście najpopularniejszą? Okazuje się, że nie we wszystkich krajach. Mimo, iż średnio 95.9% Polaków korzysta z usług Google, są państwa, w których prym wiodą inne wyszukiwarki. Mowa o Chinach, gdzie wyszukiwarka Google została wycofana ze względu na cenzurę i zastąpiona wyszukiwarką Baidu oraz o Rosji, w której Google jest traktowane na równi z lokalną wyszukiwarką Yandex. Jeszcze kilka lat temu również w Japonii amerykański gigant miał godnego rywala: wyszukiwarkę Yahoo!, która obecnie oddała prym Google.

Jak wygląda udział rynkowy wyszukiwarek w krajach europejskich? Tu przewaga Google nad innymi wyszukiwarkami jest ogromna. W państwach, gdzie użytkownicy mają nieograniczony dostęp do informacji, udział Google wynosi blisko 90%. Na drugim miejscu wymienia się wyszukiwarkę Bing (ok. 2.62%), na trzecim Yahoo! (0.58%), a na czwartym rosyjską wyszukiwarkę Yandex (0.05%).

Również w Stanach Zjednoczonych wyszukiwarka Google pozostaje bezkonkurencyjna (ok. 87% udziałów). Obok niej wymienia się wyszukiwarki Bing oraz Yahoo!, przy czym ich udział rynkowy jest niewielki (kolejno ok. 6% i 4%) .

Cele wyszukiwania. Czego szukamy w Google?

Przeciętny Kowalski szuka w Google informacji. Zapytania, jakie wpisuje on w okno wyszukiwarki, skupiają się więc wokół słów kluczowych, które mają pomóc w znalezieniu trafnej odpowiedzi. Część użytkowników wpisuje w Google pytania, inni decydują się na googlowanie kombinacji słów, np. co to jest pozycjonowanie stron? lub pozycjonowanie stron .

Naszym zadaniem, jako Agencji SEO, jest analizowanie tych zapytań i wynajdywanie fraz, kluczowych dla danego biznesu. Jeśli uda nam się zrozumieć intencje potencjalnych klientów sklepu bądź firmy, ułożymy dobrą strategię marketingową. Taką, która bazuje na słowach, sprowadzających konsumentów na promowaną stronę.

ikona email

Stworzymy skuteczną strategię marketingową dla Twojej firmy! Zamów niezobowiązującą analizę strony.

Współczesna wiedza z zakresu SEO pozwala nam zarysować proces korzystania z wyszukiwarki Google przez przeciętnego użytkownika. Najpierw pojawia się potrzeba– internauta chce się czegoś dowiedzieć, znaleźć usługę, nabyć przedmiot. Potrzeba zostaje ujęta w zapytanie, które wpisuje się w Google. Wyróżniamy:

  • zapytania informacyjne – to hasła, związane z wyszukiwaniem informacji. Mogą one dotyczyć dosłownie wszystkiego, od pytania o pogodę, aż po szczegóły dotyczące konkretnej usługi. Użytkownik stosujący zapytanie informacyjne najczęściej nie planuje podejmować żadnej interakcji , tj. dokonywać zakupu lub wysyłać zapytania ofertowego. Jego intencja sprowadza się do zaspokojenia ciekawości. Umieszczając na swojej stronie wartościowe informacje, można budować wizerunek eksperta, który będzie wzbudzał pozytywne skojarzenia z marką. Trzeba o tym pamiętać, gdyż dobrze postrzegane witryny są chętnie odwiedzane.

  • zapytania transakcyjne – ten typ zapytań jest najważniejszy dla procesu pozycjonowania stron. Składają się na nie wyszukiwania, wpisywane z zamiarem nabycia produktu albo skorzystania z usługi. Celem promowania stron w organicznych wynikach wyszukiwania jest zapewnienie im wysokiej pozycji na zapytania transakcyjne. Te dla każdego biznesu będą inne, np. dobry salon fryzjerski Wrocław, Krzyki albo pogotowie hydrauliczne Warszawa . Internauta, stosujący zapytanie transakcyjne, chce znaleźć konkretną firmę bądź sklep i jest gotowy skorzystać z oferty.

  • zapytania nawigacyjne – bywa, że intencją użytkowników Google jest dostanie się na określoną stronę internetową. W tym celu korzystają oni z zapytania, obejmującego adres URL lub jego część, np. Agencja SEO Afterweb. Optymalizując witrynę pod wybrane frazy nawigacyjne można ściągnąć do siebie wielu internautów, zarówno jako witryna docelowa, jak również konkurencja.

Jeśli chodzi o długość zapytań wpisywanych przez użytkowników na całym świecie, według danych z comScore.com udostępnionych w kwietniu 2014 większość, czyli 25,8% wyszukań dotyczy zapytań złożonych z jednego słowa. Zapytania dwuczłonowe to 22,8% całości, trzyczłonowe 18,7%, zaś czteroczłonowe 13,2%. Dłuższe frazy kluczowe liczące pięć lub więcej słów, stanowią 19,5% wyszukań.

Baza SEMSTORM podaje, że niemal połowa, bo 40,38% fraz kluczowych stosowanych przez Polaków to frazy jednowyrazowe. Na drugim miejscu znalazły się zapytania złożone z dwóch członów (37,07%), a na trzecim frazy trzywyrazowe (15,21%). Wyszukania czterowyrazowe objęły zaledwie 5,14% całości. Informacje te wymagają uwzględnienia podczas opracowywania strategii na pozycjonowanie stron. Skoro analizy pokazują, że największą popularnością cieszą się zapytania jedno- oraz dwuczłonowe, to na nich warto opierać strategie marketingowe. Nie można zapomnieć również o pozycjonowaniu na długi ogon, pozwalającym dotrzeć do sporego grona konsumentów.

Google udostępnia także usługę zwaną Google Trends, która umożliwia wyciągnięcie danych i informacji na temat obecnych trendów w wyszukiwarce. Obecnie stało się bardzo pomocnym narzędziem i dodatkiem do standardowej pracy. Dodatkowo Google wspiera branże informacyjną i rozwój dziennikarstwa cyfrowego dzieki Google News Initiative.

Jeśli chciałbyś nauczyć się korzystać z narzędzi Google, zapoznaj się z zawartością Centrum szkoleniowego.

Ustaliliśmy, jakimi intencjami kierują się internauci. Omówiliśmy rodzaje zapytań i skupiliśmy się na ich długości. Wróćmy do stwierdzenia, że punktem wyjściowym do skorzystania z wyszukiwarki internetowej jest potrzeba. Co dzieje się potem? Po zarejestrowaniu potrzeby w formie zapytania (informacyjnego, transakcyjnego lub nawigacyjnego), użytkownik zapoznaje się z otrzymanymi wynikami. Następnie wybiera on ten najbardziej satysfakcjonujący i przechodzi na daną stronę. W tym miejscu proces wyszukiwania dobiega końca.

Wyszukiwanie a zachowanie konsumentów. Poznaj swoich klientów

Pozycjonowanie stron internetowych nie byłoby skuteczne, gdyby odbywało się bez uwzględnienia potrzeb i zachowań konsumentów. Eksperci od lat zajmują się badaniem tego, jak zachowują się określone grupy internautów. W oparciu o zgromadzone dane, opracowuje się personalizowane strategie SEO, prowadzące do pozyskiwania klientów.

ikona email

Potrzebujesz promocji internetowej, skierowanej do konkretnej grupy docelowej? Skorzystaj z naszej pomocy!

Dobierając plan działań marketingowych dla sklepów i firm obecnych w internecie, analizuje się wzorce zachowań osób, odwiedzających ich strony. Zaczynając od sprawdzenia, jakie zapytania stosują potencjalni klienci, a skończywszy na określeniu czasu między pierwszym wejściem na stronę i zakupem, specjaliści SEO dobierają najlepszy sposób promocji internetowej.

Analiza zachowań konsumentów jest przeprowadzana nie tylko przed przystąpieniem do pozycjonowania, ale też wtedy, gdy promocja jest już aktywna. Należy na bieżąco sprawdzać, jak przebiega wizyta potencjalnego klienta, odwiedzającego naszą witrynę. Dlatego nie dokonał on zakupu? Na którym etapie opuścił stronę? Znalezienie odpowiedzi na te pytania może pomóc w udoskonaleniu serwisu i dostosowaniu go do potrzeb użytkowników. Przykładowo: analiza wykazała, że 6 na 10 internautów rezygnuje z zakupu, porzucając pełen koszyk. Powodem może być brak preferowanej metody płatności. Rozwiązaniem problemu, skutkującym zwiększeniem sprzedaży, jest w tym przypadku dodanie nowej formy płatności, np. e-przelewu albo płatności za pobraniem.

Wpływ wyszukiwarek na handel w internecie. Czas zainwestować w SEO

Branża e-commerce w Polsce prężnie się rozwija i wszystko wskazuje na to, że jej popularność niebawem przewyższy tradycyjne sklepy. Z roku na rok wartość sprzedaży online wzrasta, co najlepiej obrazują dane: w 2019 r. wartość internetowej sprzedaży w Polsce przewyższyła 50 mld złotych (dla porównania, w 2017 r. w USA ta sama wartość została oszacowana na 370 mld dolarów). Odsetek Polaków, którzy robią zakupy za pośrednictwem internetu, systematycznie rośnie. Również Google nie pozostaje obojętne na potrzeby użytkowników: co jakiś czas uruchamia kolejne narzędzia, pozwalające promować i sprzedawać produkty oraz usługi z jeszcze wyższą skutecznością.

Strategiczne podejście, a także znajomość tajników SEO i SEM, umożliwia dostosowanie strony www do oczekiwań potencjalnych konsumentów. Jeśli działasz w branży sprzedającej w internecie, rozważ zwiększenie dochodów w ramach pozycjonowania w Google. W ten sposób pozyskasz nowych klientów, którzy w innych okolicznościach dokonaliby zakupu u Twojej konkurencji.

Kanały ruchu organicznego – warto je znać i z nich korzystać!

Pozyskiwanie wejść na stronę internetową odbywa się nie tylko poprzez organiczne wyniki wyszukiwania. Źródeł ruchu jest znacznie więcej, a każde z nich może zapewnić witrynie wyraźny trend wzrostowy. Jakie wyróżniamy kanały ruchu organicznego i w których z nich warto wyświetlać się ze swoją ofertą?

  • Obrazy – Google Grafika

    to kanał ruchu, skupiający się na wyszukiwaniu obrazów. Można tego dokonać na dwa sposoby: posługując się odpowiednią frazą kluczową lub posiadanym obrazem. Wyszukiwarka grafik od Google jest miejscem, w którym warto pojawić się ze swoją stroną. Należy to jednak zrobić w umiejętny sposób, tak aby pokazywać się wśród obrazków, powiązanych tematycznie z prowadzoną działalnością, świadczonymi usługami itp. Czy warto korzystać z tego kanału ruchu podczas pozycjonowania strony? Zdecydowanie. Coraz więcej internautów szuka informacji właśnie w Grafikach Google. Żeby dany obraz ukazywał się w Google Grafika, należy umieścić go na własnej stronie internetowej i odpowiednio opisać, wykorzystując atrybut "Alt". Plik ze zdjęciem trzeba też nazwać, najlepiej stosując słowa kluczowe. Dla robotów wyszukiwarek będzie to znak, że obraz jest istotny. Google najlepiej ocenia zdjęcia wysokiej jakości, warto więc zadbać i o ten aspekt. Prawidłowo opisana grafika zostanie rozpoznana przez roboty indeksujące i zacznie pokazywać się wśród innych Grafik Google.

    Warto także dodać do strony mapę witryny, które pomaga w łatwy sposób informować wyszukiwarki o stronach które są dostępne do indeksowania. Najprostsza mapa witryny to plik XML zawierający listę adresów URL witryny.

    Roboty indeksujące zwykle wykrywają strony za pomocą odsyłaczy z innych witryn. Mapy witryn uzupełniają te dane, aby umożliwić robotom pobranie wszystkich adresów URL.

  • Mapy – Google Maps

    kolejny kanał ruchu organicznego, zasługujący na uwagę właścicieli firm usługowych i sklepów internetowych. Wpisując w okno wyszukiwarki konkretną frazę, np. /sklep z narzędziami/ i klikając w Mapy Google, użytkownik może błyskawicznie odnaleźć wszystkie sklepy we wskazanym obszarze. Wyniki wyszukiwania są automatycznie dopasowywane pod kątem lokalizacji osoby, korzystającej z przeglądarki. To gwarantuje trafność wyszukań i przyspiesza znalezienie poszukiwanego obiektu. Co więcej, Google Maps umożliwia szybkie zapoznanie się z opiniami na temat wybranego sklepu bądź firmy. Można też wyznaczyć trasę dojazdu do jej siedziby, wyświetlić godziny otwarcia, przejść na stronę internetową albo wybrać numer telefonu. W celu znalezienia się w wynikach wyszukiwania Google Maps, należy założyć konto Google i dodać firmę do GMF (Google Moja Firma). Po uzupełnieniu danych i pomyślnym przejściu weryfikacji, wizytówka zostanie utworzona. Jej posiadanie okazuje się kluczowe dla budowania silnej pozycji w internecie, jak również zwiększania ruchu na stronie internetowej.
  • Filmy – Google Video

    w procesie budowania popularności firmy w internecie, można uwzględnić stworzenie firmowego kanału na YouTube. Obecność na tym serwisie internetowym daje ogrom możliwości, związanych z pozyskiwaniem nowych klientów. Dodawanie filmików na YouTube jest bezpłatne i jeśli tylko wiemy, w jaki sposób się za to zabrać, możemy odnieść branżowy sukces. Pozycjonowanie filmów wymaga znajomości algorytmów i stosowania działań, które pozwalają zdobywać widoczność. Google może zaindeksować plik video, wyodrębniając np. jego miniaturę. Po kliknięciu przez użytkownika w wynik, przejdzie on na stronę internetową, na której umieszczony został film z YouTube. Chcąc ukazać się ze swoim filmem z YouTube na kanale ruchu organicznego Google Video, należy stworzyć dobry jakościowo film, a następnie nadać mu tytuł i opis zawierający frazy kluczowe. Warto też poświęcić czas na przygotowanie oryginalnej miniatury, która przyciągnie uwagę użytkowników. Przydatne jest również dodanie SEO tagów, ułatwiających odnalezienie filmu podczas googlowania określonych zapytań. W promowaniu filmików na YouTube, dużą rolę odgrywa systematyczność i zaangażowanie. Im częściej dodajemy nowe treści i udzielamy się w komentarzach podejmując dyskusję z widzami, tym większe prawdopodobieństwo tego, że film zostanie zaindeksowany i ukaże się w wyszukiwarce Google Video.
  • Aktualności – Google News

    jest to kanał ruchu organicznego, gromadzący aktualne wiadomości z różnorodnych serwisów internetowych. Wszystkie treści widoczne w Google News są sortowane według trafności. O tym, które z nich ukażą się użytkownikowi na pierwszych pozycjach, decyduje szereg czynników. Wśród wyników widocznych w Aktualnościach Google pojawiają się artykuły, umieszczane m.in. na portalach informacyjnych. Wyszukiwarka ocenia trafność tytułu, rzetelność i częstotliwość publikowanych treści, a następnie przydziela poszczególnym artykułom konkretne miejsce w wynikach wyszukiwania. Co ważne i warte podkreślenia, w Aktualnościach Google News pojawiają się newsy, czyli wiadomości. Są to aktualne informacje o bieżących wydarzeniach, a nie teksty poradnikowe. Żeby strona internetowa ukazywała się wśród wyników wyszukiwania obejmujących Aktualności, należy ją odpowiednio przygotować, a potem zgłosić do Google News. Serwis zostanie wówczas poddany ręcznej weryfikacji. Jeśli spełni wymogi (w dużym uproszczeniu: musi być stroną informacyjną, na której codziennie publikowane są nowe, wiarygodne i unikalne treści), trafi do rankingu Google News.
  • Inne kanały ruchu organicznego – osoby, które przeglądają Twoją stronę internetową, trafiają na nią z różnych miejsc. Obok wejść direct oraz organicznych wyników wyszukiwania (gdzie liczy się głównie TOP10), najpopularniejsze źródła ruchu to Mapy Google, Obrazy i Filmy. Dla portali informacyjnych kluczowy pozostaje też kanał Google News. Na tym jednak nie koniec. Wyszukiwarka pozwala dostać się na strony internetowe również poprzez takie kanały, jak:
    • Książki Google – Google Books

      to zaawansowana wyszukiwarka książek, zbierająca pozycje z największych księgarni na świecie. Za jej pośrednictwem można odkrywać nowe książki.
    • Zakupy – Google Shopping

      platforma zakupowa, pozwalająca przejrzeć poszukiwane produkty, wraz z ich cenami i zdjęciami. Ten kanał ruchu jest ściśle związany z systemem reklamowym Google Ads, za pośrednictwem którego można zaprezentować swoje towary wśród wyników widocznych w Google Shopping. Uruchomienie skutecznej kampanii PLA wymaga złożonych działań, o których szerzej piszemy w dziale, poświęconym Zakupom Google .

Oprogramowanie na którym pracujemy

Posiadamy doświadczenie w optymalizacji technicznej i pozycjonowaniu stron oraz sklepów na wszystkich popularnych CMS-ach.

PrestaShopWooCommerceMagentoShooperDrupalOscommerceOpencartGoShopSoteShoploRedcartShopifyIdoSellSkyShopEbexoWordpressShopGoldSellIngoWebwavecmsCSCart

Jak działa wyszukiwarka Google

Google, jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie, posiada własny mechanizm indeksowania i pozycjonowania treści najlepiej odpowiadającym dla wpisanego słowa kluczowego. Wyszukiwarka Google codziennie przetwarza miliardy zapytań za pomocą swojego algorytmu i stara się zapewnić jak najlepsze wyniki dla internatów.

Co wyróżnia Google od innych wyszukiwarek?

Przede wszystkim największy na świecie indeks słów kluczowych i stron internetowych, na których można je wyszukać. Do stworzenia takiej bazy Google korzysta z Googlebot-ów zwanych pająkami lub robotami indeksującymi, które przeczesują internet w poszukiwaniu nowych informacji. Dzięki temu Google precyzyjne klasyfikuje wyniki wyszukiwania oraz określa kolejność wyświetlania wyników na stronie wyników wyszukiwania (SERP).

Jak wyszukiwarka Google przeprowadza proces filtracji?

Algorytm Google rozumie potrzeby użytkowników i wie, że chcą oni odpowiedzi tak szybko i precyzyjnie, jak to tylko możliwe. Dlatego wyszukiwarka stara się prezentować wyniki w odpowiedniej kolejności, aby jak najdokładniej wyświetlać informacje, których użytkownicy oczekują. Wyszukiwarka Google jak najczęściej aktualizuje znalezione w sieci informacje i zapisuje je w swojej bazie. W ten sposób algorytm wyszukiwarki Google pomaga zapewnić możliwie najlepsze wyniki związane z wyszukiwaniami użytkowników.

ikona email

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to nasza specjalność! Pozwól, że zajmiemy się promocją Twojego biznesu!

Algorytm wyszukiwarki stale się rozwija wraz z różnymi trendami, wzorcami użytkowania, zapytaniami, a inżynierowie Google sprawdzają, jak mogą ulepszyć wyszukiwanie, testując i przeprowadzając tysiące zapytań. Eksperymenty zmieniają się w nowe zmiany i ulepszenia w sposobie wyszukiwania, a na przestrzeni lat wprowadzono wiele mniejszych i większych aktualizacji algorytmów.

Historia aktualizacji algorytmów Google

Co to są algorytmy Google?

Algorytm wyszukiwarki Google to złożony system, który umożliwia jej znajdowanie, pozycjonowanie i zwracanie najbardziej odpowiednich stron dla określonego zapytania.

Cały proces nadawania rankingu składa się z wielu algorytmów, które uwzględniają różne czynniki, takie jak jakość, trafność (relewantność) treści czy użyteczność strony. W rzeczywistości aktualizacje algorytmów Google odbywają się codziennie i są przeważnie niezauważane. Oprócz małych zmian Google co roku wprowadza kilka dużych aktualizacji algorytmu podstawowego tzw. „core update”. Najczęściej wywołują one duży szum w społeczności SEO i często otrzymują ciekawe nazwy.

Zebraliśmy listę najważniejszych aktualizacji i odświeżeń algorytmów Google, które wprowadzono na przestrzeni lat.

PageRank

PageRank jest jednym z wielu algorytmów wchodzących w skład systemu rankingowego Google. Był pierwszym algorytmem służącym do oceny stron w nowo tworzonym silniku wyszukiwarki opracowany przez założycieli Google Larry'ego Page'a i Sergeya Brina z Uniwersytetu Stanforda. Wartość Google PageRank (obecnie niewidoczna dla nas) nadal stanowi podstawę mechanizmu rankingowego wyszukiwarki. Opiera się na założeniu, że ważniejsze strony prawdopodobnie otrzymają więcej linków zwrotnych z innych wiarygodnych witryn.

Panda

Algorytm Panda, nazwany na cześć inżyniera Navneeta Pandy, został oficjalnie wprowadzony 23 lutego 2011 roku. Na początku działał on jako filtr i nie był częścią głównego algorytmu. Włączenie do głównego algorytmu wyszukującego nastąpiło dopiero w styczniu 2016 roku. Algorytm przypisuje tak zwany „Wynik Jakości” poprzez ocenę treści na stronie internetowej. Wynik ten jest następnie używany jako czynnik rankingowy. Nakłada filtry za duplikację treści oraz zbyt duże nasycenie słowami kluczowymi. Promuje strony, na których znajduje się wyczerpujący, unikalny i wartościowy content.

Pingwin

Kolejny z algorytmów Google, który otrzymał nazwę Pingwin, powstał w celu walki ze stronami o spamerskim profilu linków przychodzących. Został wypuszczony 24 kwietnia 2012 roku i od tamtej pory stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych algorytmów wyszukiwarki. Algorytm sprawdza odnośniki prowadzące do strony i obniża wartość serwisom, których profil linków wyda się podejrzany i nienaturalny. Algorytm, po wykryciu próby manipulacji profilem linków, nakłada karę na pojedyncze podstrony lub całą witrynę.

Pirat

Algorytmn wprowadzony w sierpniu 2012 roku. Aktualizacja algorytmu miała służyć do usuwania z wyników wyszukiwania stron, na których dostępne były treści niezgodne z prawem autorskim. W jego wyniku spadki w wynikach wyszukiwania zanotowały strony oferujące możliwość nielegalnego pobierania muzyki, filmów.

Payday Loan

Aktualizacja Google Payday Loans, wydana w 2013 roku, była algorytmem skierowanym na spamerskie zapytania i spamerskie witryny. Matt Cutts stwierdził, że wpłynie to na chwilówki, kasyna i strony konsolidujące zadłużenie. Wpłynęło to również na inne nisze o dużej zawartości spamu, takie jak farmaceutyki, kasyna i inne obszary finansowe, jak kredyty hipoteczne i ubezpieczenia. Wypuszczono dwa update-y pod nazwą Payday Loan 2.0 (16 maja 2014 roku) oraz Payday Loan 3.0 (12 czerwca 2014 roku)

Koliber

Algorytm Koliber pomaga Google lepiej interpretować wyszukiwane hasła i zapewniać wyniki zgodne z intencjami osoby wyszukującej. Silnik Google bada zależność między poszczególnymi słowami w zapytaniu i na tej podstawie szereguje wyniki wyszukiwania. Słowa kluczowe nadal są ważne, jednak Koliber dodaje większej mocy znaczeniu, ponadto użycie synonimów zostało również zoptymalizowane.

Gołąb

Aktualizacja Gołąb wprowadziła usprawnienia do wyszukiwania lokalnego. Algorytm pozwalał na wyświetlanie się wyników odpowiednich dla lokalizacji wyszukującego danej usługi użytkownika. Od tego momentu Google rozpoznaje lokalizację użytkownika, bez konieczności dodawania miasta w zapytaniu. Zyskały na tym firmy, które oferowały usługi lokalne, posiadały dobrze zoptymalizowane strony oraz dobrze zoptymalizowane wizytówki Google Moja Firma.

Mobile Friendly Update / Mobile First Index

21 kwietnia 2015 została wprowadzona aktualizacja o nazwie Mobile Update. Aktualizacja została wprowadzona ze względu na szybki wzrost ruchu z urządzeń mobilnych i próbą skłonienia twórców stron do przystosowania ich na rożne wersje urządzeń. Wszystkie aktualizacje wyszukiwania mobilnego (2018r. i 2020r.) przesunęły ważność posiadania strony w wersji mobilnej, ponad wersję desktop. Obecnie Google do indeksowania i ustalania pozycji w wyszukiwarce bierze pod uwagę w pierwszej kolejności jak szybkie i przyjazne dla użytkownika są ich wersje mobilne.

RankBrain

RankBrain jest częścią algorytmu Koliber. W październiku 2015 roku Google potwierdziło, że algorytm wyszukiwarki wykorzystuje sztuczną inteligencję do oceny witryn oraz zaznaczyło, że jest to trzeci najważniejszy czynnik w ustalaniu pozycji stron internetowych. RankBrain porównuje słowa i frazy oraz szuka powiązań między nimi, a następnie stara się udzielić odpowiedzi na podstawie wyników analizy.

Opos

Opos aktualizacja algorytmu wprowadzona w 2016 roku, która miały istotny wpływ na lokalne wyniki wyszukiwań. Po aktualizacji wyszukiwarka zwraca bardziej zróżnicowane wyniki w zależności od fizycznej lokalizacji osoby wyszukującej. Im bliżej danej firmy czy placówki usługowej znajduje się użytkownik, tym większe prawdopodobieństwo, że pojawi się ona wyżej w wynikach wyszukiwania. Skorzystały na tym szczególnie biznesy, których działalność prowadzona jest w innym miejscu niż siedziba firmy. Poprawa ogólnego lokalnego SEO witryny i ulepszenie profilu Google Moja Firma to dwa sugerowane sposoby radzenia sobie z problemami spowodowanymi przez aktualizację.

Fred

Firma Google potwierdziła, że aktualizacja miała miejsce, ale odmówiła omawiania szczegółów, mówiąc że aktualizacja Fred dotyczy witryn, które naruszają wytyczne Google dla webmasterów. Wynikiem tego jest odfiltrowywanie z wyników wyszukiwania stron o niskiej jakości, których jedynym celem jest generowanie przychodów z reklam i podmiotów stowarzyszonych.

Speed Update

Google oficjalnie potwierdziło, że począwszy od tej aktualizacji algorytmu szybkość strony stała się czynnikiem rankingowym dla stron mobilnych.

Medic – YMYL

Aktualizacja algorytmów w branży Your Money Your Life, czyli dotycząca naszego zdrowia i życia została uznana przez Google za wyjątkowo ważną. Celem było dostarczenie użytkownikom wiarygodnych informacji dotyczących branży finansowej i medycznej. Największe spadki zanotowały strony w branży medycznej, ale również w sferze biznesowej, finansowej i ubezpieczeniowej, sklepach e-commerce.

BERT

Kolejna aktualizacja sztucznej inteligencji w wynikach wyszukiwania. Bert został ogłoszony w październiku 2019 roku. Algorytm BERT jest rozwinięciem algorytmu RankBrain. Aktualizacja algorytmu Google wykorzystuje technologię przetwarzania języka naturalnego do algorytmu, a następnie dostarczenie jeszcze lepiej dopasowanych i trafniejszych wyników wyszukiwania. Ma to znaczenie dla wyników na wpisywane przez użytkowników długie frazy i naturalnie sformułowane zapytania. Zastosowana technika w algorytmie jest szczególnie przydatna od czasu rozpowszechnienia asystentów wyszukiwania głosowego.

Deduplikacja Featured Snippet

Aktualizacja miała na celu zapobieganie dwukrotnemu wyświetlaniu adresów URL we fragmentach z odpowiedzią na pierwszej stronie. Serwisy internetowe, które pojawiają się w polecanym fragmencie, straciły swoją pozycję w zwykłych bezpłatnych wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie. Google wprowadził tę zmianę 22 stycznia 2020 r.

Core Update

W ciągu dwóch lat Google wprowadziło pięć większych aktualizacji algorytmu które posiadały dopisek Core Update: March 2019 Core Update, June 2019 Core Update, September 2019 Core Update, January 2020 Core Update oraz May 2020 Core Update. Próżno jednak szukać dokładnych informacji, co tak naprawdę zostało zmienione lub poprawione. Możemy domyślać się, że wyszukiwarka stara się zadbać o pozytywne doświadczenia użytkowników, czyli UX, oraz promuje strony o wartościowym i wyczerpującym contencie m.in poprzez zwiększenie trafności dla treści prezentowanej w formie wideo dla niektórych informacyjnych słów kluczowych.

Jak ustalana jest pozycja strony internetowej w Google?

Zapewne zastanawiasz się, jak ustalany jest ranking stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Za wszystko odpowiedzialne są algorytmy Google, które oceniają witrynę internetową, a następnie ustalają jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Jak to czynią? Na ocenę strony internetowej składa się ponad 200 różnych czynników rankingujących, które warunkują pozycje. Podejmując się pozycjonowania danej strony internetowej agencja SEO musi spełnić, tak wiele kryteriów, by witryna wspięła się w rankingu Google. Dlatego pozycjonowanie strony www jest procesem trudnym i czasochłonnym, gdyż wszystkie czynniki rankingujące muszą być systematycznie monitorowane, by poprawić lub utrzymać wysokie pozycje w Google. Do najważniejszych czynników należą m. in.:

  • optymalizacja strony internetowej – obejmuje wszelkie elementy techniczne w obrębie witryny. Wśród najważniejszych działań w zakresie optymalizacji strony warto wymienić: poprawność kodu HTML, prędkość witryny, responsywność strony, wersję mobilną witryny, bezpieczny protokół HTTPS / certyfikat SSL, metatagi, walidacje, struktury nagłówków, rozmieszczenie słów kluczowych w obrębie podstron i całej witryny.
  • treść na stronie – Google jest wyszukiwarką treści, dlatego jest ona niezwykle istotnym czynnikiem rankingującym. Algorytm ocenia jakość, objętość i unikalność tekstów w witrynie. Bardzo istotną kwestią jest też umiejętne nasycenie tekstów frazami kluczowymi.
  • odnośniki do strony internetowej – istotny wpływ na ranking ma liczba odnośników do strony internetowej z innych witryn. Należy zaznaczyć, że algorytm ocenia jakość odnośników, dlatego wartościowe są jedynie linki pochodzące z aktualizowanych, popularnych stron internetowych. Era pozyskiwania linków z zagranicznych serwisów czy stron zapleczowych już dawno minęła. Nie bez znaczenia jest te tempo przyrostu linków, które agencja musi mieć stale pod kontrolą. Znaczący wpływ na pozycjonowanie ma też liczba i jakość przekierowanych domen na stronę.

Najważniejsze czynniki rankingowe, które wpływają na pozycjonowanie stron w Google

Wyszukiwarka przy ocenie strony internetowej na wpisane przez nas słowo kluczowe bierze pod uwagę ponad 200 czynników rankingowych. Tylko niektóre wskazówki jakościowe są przekazane oficjalnie przez Google: https://developers.google.com/search/docs. Większość czynników rankingowych nigdy nie została ujawniona czy potwierdzona. Przez ostatnie kilka lat wraz ze zmianami algorytmów Google zmieniały się także najważniejsze kryteria. Aktualnie niektóre działania są nadal efektywne, inne przestały być skuteczne. Nie wszystkie wymienione przez nas czynniki są jednakowo ważne, dlatego nie można ich brać jako recepta na sukces, warto jednak traktować je jako wskazówki jakościowe.

Najważniejsze elementy mające wpływ na wyniki naturalne w Google:

  • Off-Site - Google bierze również pod uwagę czynniki spoza witryny, w tym pozyskiwanie linków

  • On-Site - działania w obrębie strony internetowej, mają największy wpływ na jej rankingi.

  • UX - działania, które mają poprawić doświadczenia użytkownika podczas korzystania ze strony

Czynniki rankingowe Google Off-Site SEO

Czynniki rankingowe Google On-Site

Czynniki UX/UI

Czynniki rankingowe Google przy pozycjonowaniu stron

W firmie AFTERWEB do każdej powierzonej strony internetowej podchodzimy w sposób indywidualny ustalając odpowiednią strategię na podstawie wnikliwych i rzeczowych analiz. Gwarantujemy, że nasze wieloletnie doświadczenie pozwoli nam doprowadzić każdego klienta na szczyt wyników wyszukiwania. Nasze maksymalne zaangażowanie w każdy powierzony projekt daje pewność, że uzyskasz stabilne pozycje na wybrane frazy kluczowe.

Pozycja strony w Google / przewidywany współczynnik klikalności (CTR)

Pozycja strony w Google przewidywany współczynnik klikalności (CTR)

źródło: https://backlinko.com/google-ctr-stats

Opinie Klientów

Jakie najważniejsze działania składają się na skuteczne pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony internetowej jest przedsięwzięciem, do którego skutecznego zrealizowania potrzebna jest wiedza i wieloletnie doświadczenie. Pozycjonowanie stron www jest procesem złożonym i wieloetapowym. Tylko podjęcie indywidualnej strategii działań i rozłożenie prac w czasie gwarantuje uzyskanie wysokich pozycji. Agencja AFTERWEB posiada wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozycjonowaniu najtrudniejszych fraz w Google.pl Świadczymy wyższy standard SEO w Polsce, dlatego osiągamy czołowe pozycje w najbardziej konkurencyjnych branżach. Wiemy jakie działania podjąć, by skutecznie wypozycjonować Twoją stronę internetową. Z naszą pomocą rozwiniesz biznesowe skrzydła!

Dla dokładnego zrozumienia procesu pozycjonowania stron poniżej prezentujemy najważniejsze elementy skutecznej strategii SEO.

Jakie działania składają się na skuteczne pozycjonowanie stron?

  • wybór słów kluczowych - niezmiernie istotnym etapem pozycjonowania strony jest dobór słów kluczowych. Znalezienie odpowiednich, a następnie wypromowanie witryny na nie w wynikach organicznych gwarantuje pozyskanie wartościowego ruchu w witrynie. Nasi specjaliści SEO rzetelnie przeanalizują potrzeby danej firmy, stronę www, a także konkurencję. Podejście do analizy słów kluczowych na wielu płaszczyznach gwarantuje wybór najkorzystniejszych fraz.
  • audyt SEO – proces pozycjonowania strony www powinien zawsze rozpocząć wnikliwy audyt SEO On-Site i Off-Site. Nasi specjaliści zawsze rzetelnie analizują witrynę internetową, a także treści na niej widniejące pod kątem algorytmów Google. Ponadto zawsze sprawdzamy profil odnośników do strony, gdyż one również znacząco wpływają na pozycję witryny w wyszukiwarce. Po zrealizowaniu audytu SEO nasi Klienci otrzymują szczegółowy raport. Należy podkreślić, że audyt SEO zawsze nakreśla mankamenty witryny konieczne do poprawy. Na podstawie tych danych specjalista SEO przygotowuje strategię pozycjonowania obejmującą zakres prac koniecznych do zrealizowania w celu osiągnięcia wysokich pozycji w Google.
  • przygotowanie treści – nierozerwalną częścią procesu pozycjonowania strony internetowej jest przygotowanie treści. Nasi doświadczeni copywriterzy SEO na podstawie audytu SEO, analizy słów kluczowych i stron konkurencji przygotowują unikalne, interesujące treści nasycone w umiejętny sposób frazami kluczowymi. Treść jest bardzo istotnym czynnikiem rankingującym. Przemyślane teksty ze słowami kluczowymi pozwalają robotom wyszukiwarki na swobodne skanowanie witryny. Posiadając odpowiedni content na stronie Google oceni stronę, jako wartościową i użyteczną dla użytkownika. Nie da się też ukryć, że treści na stronie są nie tylko istotne dla algorytmu, a także dla potencjalnych klientów. Nasycenie witryny trafnymi informacjami wpływa pozytywnie na budowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Rzetelne opisy usług i produktów zachęcają do zakupu najbardziej wymagających Klientów.
  • link builiding – kolejnym etapem profesjonalnej strategii SEO jest budowanie profilu linkowego poprzez tzw. link building. Pozycjonowanie stron obejmuje oprócz prac stricte na stronie firm, także liczne działania poza nią. Pod pojęciem link buildingu kryje się pozyskiwanie wartościowych odnośników z zewnętrznych serwisów. Linki wpływają znacząco na pozycje w rankingu Google oraz budowanie rozpoznawalności marki w sieci. Jako rzetelna i doświadczona agencja nie korzystamy z zaplecz pozycjonerskich. Nasi Klienci otrzymują linki z najlepszych serwisów i portali w Polsce, dlatego oprócz pozytywnego wpływu na pozycje mają możliwość pozyskania odnośników, które wpływają korzystnie na ich wizerunek w sieci. Nasi Klienci nie muszą obawiać się spadków pozycji po zaprzestaniu korzystania z naszych usług, gdyż odnośniki ze stron zewnętrznych pozostają przez długi czas. Prowadzone przez nas pozycjonowanie to nie tylko zwiększanie pozycji strony, to szerokie zakrojone działania marketingowe.
  • monitorowanie – niezmiernie istotną częścią pozycjonowania stron www jest systematyczne monitorowanie pozycji witryny na wybrane wcześniej frazy kluczowe. Nasi Klienci otrzymują dostęp do narzędzi monitorujących, by samodzielnie móc obserwować postępy w prowadzonych pracach. Nasz panel Klienta jest intuicyjny i czytelny, dlatego każdy poradzi sobie bez problemu z jego obsługą.
  • raportowanie – ważnym elementem współpracy z agencją SEO jest przygotowanie raportu ze zrealizowanych prac. Każdy przedsiębiorca decydujący się na pozycjonowanie strony firmowej powinien mieć wgląd do przeprowadzonych działań. Nasza agencja oprócz wglądu do monitoringu pozycji fraz kluczowych przygotowuje również po każdym kwartale współpracy obszerny raport. Współpracujemy z Klientami na podstawie planu pracy i cyklicznych raportów, w których rozliczamy się z założonych wcześniej zadań do realizacji. Nasi Klienci w sposób przystępny mogą sami przekonać się, jak wiele działań prowadzonych jest, by ich strona trafiła do czołowych pozycji wyszukiwarki. Raportowanie to niezmiernie istotna część pozycjonowania, która świadczy o transparentności współpracy agencji z Klientem.
  • reagowanie na ewentualne zmiany w algorytmach – pozycjonowanie strony jest procesem bardzo skomplikowanym, wymagającym systematycznie prowadzonych działań. Google często wprowadza zmiany w pracy algorytmów, by doskonalić ich funkcjonowanie. Dlatego zadaniem agencji SEO jest natychmiastowe reagowanie na nie, by proces pozycjonowania przebiegał bez najmniejszych zakłóceń. Nasi specjaliści SEO każdego dnia czuwają nad pozycjami stron Klientów, by na bieżąco reagować na jakiekolwiek pojawiające się zmiany. Wieloletnie doświadczenie agencji pozwala na natychmiastową reakcję i trafne działania, by firmy Klientów nigdy nie odczuły zmian w algorytmach Google.
  • reagowanie na działania konkurencji – rzetelna strategia SEO musi obejmować, również reagowanie na wszelkie działania konkurencji. Należy podkreślić, że o wysokie pozycje w wyszukiwarce Google walczy mnóstwo firm. Potencjał internetu dostrzegają przedsiębiorcy ze wszystkich branż, którzy chcą skutecznie wypromować swoją witrynę w organicznych wynikach wyszukiwania, by odnieść biznesowy sukces. Doświadczona agencja SEO regularnie monitoruje działania witryn konkurencyjnych, by móc szybko reagować na jakiekolwiek zmiany w pozycjach.

Narzędzia Google na kórych pracujemy

GoogleAnalyticsGoogleSearchConsoleGoogleMyBusinessGoogleKeywordPlannerGoogleDataStudioChromeDeveloperToolsGoogleStructuredDataTestingToolGooglePagespeedInsightsGoogleSuggestLabGoogleOptimizeGoogleCloudGoogleLighthouseMobileFriendlyDisavowToolGoogleTagManagerThinkWithGoogle

Poznaj strategie pozycjonowania z Afterweb!

Skuteczna strategia SEO musi być zawsze dobrana do potrzeb i oczekiwań Klienta. Ponadto SEO dopasowuje się również do profilu działalności danego przedsiębiorcy. Dla przybliżenia rodzajów strategii SEO opiszemy pokrótce najważniejsze z nich:

  • pozycjonowanie ogólne – to strategia SEO wybierana przy promowaniu stron firmowych, których usługi, produkty nie zmieniają się zbyt dynamiczne. W tego typu strategii kładziony jest nacisk na rzetelną optymalizację, treści nasycone słowami kluczowymi i wartościowy link building. Ogólna strategia SEO to pozycjonowanie ogólnych fraz związanych z działalnością Klienta oraz podparcie głównej listy słów, tymi bardziej doprecyzowanymi wyrażeniami.
  • pozycjonowanie sklepów internetowych – inny typ strategii SEO jest wykorzystywany przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, które posiadają bardzo bogaty asortyment, a zmiany w oferowanych towarach następują bardzo dynamicznie. Ze względu na to, pozycjonowanie polega na wstępnym dobraniu fraz kluczowych ogólnych i bardziej szczegółowych tzw. długi ogon – long tail. W trakcie pozycjonowania strony agencja dobiera nowe słowa aktualizując listę pozycjonowanych fraz. Bardzo duże znaczenie ma tutaj optymalizacja kodu i treści, które w trakcie doboru nowych fraz muszą być rozbudowywane.
  • pozycjonowanie lokalne – to bardzo popularna strategia SEO, która obejmuje pozycjonowanie strony na frazy związane z konkretną lokalizacją (miasto: "słowo kluczowe +Wrocław" , dzielnica: "słowo kluczowe +Krzyki +Wrocław"). Pozycjonowanie lokalne wybierają najczęściej niewielkie firmy działające na rynku lokalnym chcące dotrzeć do potencjalnych nabywców z regionu. Strategia SEO w pozycjonowaniu lokalnym obejmuje dobór fraz z członem geolokalizacji. Przy realizowaniu optymalizacji strony bardzo istotne jest nasycenie treści nazwą miasta lub dzielnicy, w której oferujemy usługi. Link building powinien obejmować pozyskiwanie donośników ze stron, gdzie możliwe jest podanie lokalizacji danej firmy. Innym ważnym elementem pozycjonowania lokalnego jest dodanie wizytówki do Google Moja Firma.
  • pozycjonowanie wizerunkowe – strategia w tego typu pozycjonowaniu obejmuje oprócz SEO, również działania w zakresie PR. Agencja podejmująca się pozycjonowania wizerunkowego ma za zadanie zarządzanie reputacją/postrzeganiem danej firmy, marki. Działania ukierunkowane są nie tylko na promowanie witryny na frazy związane z brandem, ale także monitorowanie komentarzy i ocen dotyczących danej firmy. Agencja ma za zadanie wnioskować o usunięcie negatywnych. Bardzo ważnym elementem strategii jest content marketing, który ma za zadanie promowanie marki lub ich usług, towarów. Bardzo często w pozycjonowaniu wizerunkowym wykorzystywane są też kampanie AdWords, które mają spory wpływ na budowanie rozpoznawalności marki oraz jej pozytywnego wizerunku. Kwestia działań wchodzących w pozycjonowanie wizerunkowe jest zawsze ustalana indywidualnie na podstawie potrzeb i oczekiwań danego przedsiębiorstwa.

Czy pozycjonowanie stron jest usługą dla Ciebie?

Przedsiębiorcy dość często zastanawiają się, czy pozycjonowanie stron jest usługą odpowiednią do promowania ich biznesu. Usługa pozycjonowania jest idealnym sposobem na reklamę Twojej firmy jeśli:

  1. Posiadasz lub planujesz założyć firmę.
  2. Chcesz rozwijać swój biznes.
  3. Posiadasz stronę, jednak ruch na niej jest znikomy.
  4. Prowadzisz przedsiębiorstwo stacjonarnie i marzy Ci się sprzedaż w sieci.
  5. Chcesz budować rozpoznawalność własnej marki.
  6. Chcesz długoterminowo zaplanować promocję swojej firmy.
  7. Promujesz biznes w internecie innymi sposobami np. AdWords.

Internet jest najnowocześniejszym kanałem dystrybucji towarów i usług. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na promowanie firmy w sieci mają bardzo duże szanse na odniesienie spektakularnego sukcesu. Jak pokazują statystki sprzedaż online każdego roku zwiększa swój wymiar, a wyszukiwarka Google jest nieustannie najpopularniejsza.

Globalna sprzedaż detaliczna e-commerce w latach 2014-2023

Globalna sprzedaż detaliczna e-commerce w latach 2014-2023

źródło: https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales/

Internet już na dobre wkradł się do życia każdego z nas, dlatego warto wypromować swoją firmę właśnie w sieci. Gwarantujemy, że osiągając czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania na istotne dla Twojej branży frazy zdecydowanie zwiększysz dochody swojej firmy.

Jakie korzyści niesie pozycjonowanie strony internetowej w Google.pl

Głównym zadaniem pozycjonowania jest wypromowanie witryny, jak najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Należy podkreślić, że pozycjonowanie stron niesie za sobą o wiele więcej korzyści m. in.:

  • wzrost popularności marki – usługa pozycjonowania stron to skuteczny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Szeroki katalog działań, jaki wpisuje się w pozycjonowanie umożliwia poprzez publikowanie różnego typu treści reklamowanie firmy. Gdy w sieci pojawiają się w wielu miejscach informacje o danym biznesie to marka zdobywa rozpoznawalność i zaufanie potencjalnych klientów. Pozycjonowanie strony znacząco wpływa na budowanie relacji z internautami. Dzięki tej usłudze reputacja Twojej firmy będzie w wyśmienitej formie.
  • dotarcie do osób zainteresowanych – pozycjonowanie stron zdecydowanie wyróżnia się na tle innych form reklamowy. Decydując się na pozycjonowanie witryny masz pewność, że dotrzesz do użytkowników zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie towarami lub usługami. Pozycjonowanie strony umożliwia Ci nawiązanie relacji z klientem w momencie, kiedy wyraża chęć zakupu lub skorzystania z danej usługi. W przypadku innych form reklamy np. telewizyjnej, docierasz do konsumentów przypadkowych niekoniecznie zainteresowanych, tym co oferujesz.
  • niskie koszty reklamy – skoro już rozprawiamy o różnych sposobach promocji biznesu. Należy zaznaczyć, że pozycjonowanie stron wypada w zestawieniu z innymi formami reklamy bardzo korzystnie. Możliwości, jakie daje pozycjonowanie w stosunku do kosztów usługi prezentują się niezwykle korzystnie. Można rzec, że pozycjonowanie stron jest usługą bardzo opłacalną. Pozycjonowanie gwarantuje niski koszt dotarcia do potencjalnego klienta.
  • spektakularne możliwości rozwoju – pozycjonowanie stron daje praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju Twojego biznesu. Przedsiębiorcy mogą zwiększać ilość pozycjonowanych fraz, rozszerzać zasięg swojej firmy na cały kraj, a nawet rynki zagraniczne. Wysokie pozycje otwierają liczne możliwości prężnego rozwoju biznesu niezależnie od branży w jakiej działa. Z pomocą internetu Twoja firma może dotrzeć do dowolnego zakątka ziemi.
  • szybkie rezultaty – proces pozycjonowania strony jest wymagający i czasochłonny. Przedsiębiorcy na efekty muszą zazwyczaj poczekać od 3 do 6 miesięcy. Nie oznacza to jednak, że w tym czasie nie będą widzieli rezultatów pracy agencji. Systematycznie ruch na stronie będzie się zwiększał, a witryna stanie się przyjazna dla algorytmów Google i użytkowników.
  • długofalowe korzyści – wybierając pozycjonowanie stron, jako sposób promowania witryny firmowej otrzymujemy długofalowe korzyści. Dobrze zoptymalizowana strona, unikatowe treści i wartościowe linki umożliwią firmie czerpanie korzyści przez bardzo długi czas. Nawet zaprzestając pozycjonowania strony efekty działań specjalistów SEO będą wpływać nadal korzystnie na ruch w witrynie.
  • zwiększenie zysków firmy – na koniec warto wspomnieć o najważniejszej korzyści, jaką jest znaczący wzrost zysków firmy. Pozycjonowanie strony internetowej to sposób na zaistnienie w najnowocześniejszym kanale dystrybucji, jakim jest internet. Skuteczne wypromowanie w sieci pomoże rozwinąć biznesowe skrzydła każdej firmie niezależnie od branży w jakiej działa. Warto być nowoczesnym i postawić na niezwykle efektywne działania marketingowe.
Korzyści z pozycjonowania strony internetowej w Google.pl

Co warunkuje cenę pozycjonowania strony?

Cennik pozycjonowania stron w modelu abonamentowym
PAKIETSTARTOPTIMUMPREMIUMUNLIMITED
Cena498 zł985 zł1498 zł2990 zł
Ilość pozycjonowanych fraz10 fraz20 fraz40 fraz*nielimitowane
Raport z realizacji pakieturaz na kwartałraz na kwartałraz na kwartałraz na kwartał
Czas trwania umowyczas nieokreślonyczas nieokreślonyczas nieokreślonyczas nieokreślony
Okres wypowiedzenia2 miesiące1 miesiąc1 miesiąc1 miesiąc

*wg możliwości finansowych i technicznych

Wiele osób zainteresowanych usługą pozycjonowania zastanawia się od czego zależy jej cena. Rozpiętość cennika jest bardzo znaczna, dlatego warto dokładnie omówić, jakie kwestie warunkują wycenę pozycjonowania strony:

  • metoda pozycjonowania – agencje używają bardzo różnych metod do promowania stron swoich klientów. Nie warto wybierać najtańszych ofert pozycjonowania strony, gdyż są one oparte o praktyki, które mogą przynieść firmie jedynie krótkotrwałe efekty. Bazowanie na niskiej jakości linkach generowanych przez automaty w większości przypadków skutkuje otrzymaniem kary od Google w postaci utraty pozycji. Późniejsze wypromowanie takiej strony jest niezwykle trudne i nie gwarantuje odniesienia sukcesu. Algorytmy Google bardzo szybko wyłapują generowane automatycznie linki i „nagradzają” takie działania surowymi karami. Zdecydowanie bezpieczniejszym sposobem na pozycjonowanie strony firmowej jest pozyskiwanie odnośników z wartościowych stron. Jest to jednak metoda bardzo czasochłonna i wymagająca odpowiedniego nakładu środków pieniężnych. Należy zaznaczyć, że efekty uzyskiwane w ramach takiego pozycjonowania są zdecydowanie bardziej trwalsze. Ponadto ryzyko otrzymania kary zdecydowanie spada, gdy stawiamy na wartościowy profil linków.
  • liczba fraz kluczowych – bardzo ważną częścią pozycjonowania stron jest analiza słów kluczowych, które będą w dalszym czasie promowane. Obecnie pozycjonowanie kilku słów kluczowych jest bardzo mało skuteczne. Zbytnie zawężenie pozycjonowanych fraz może przełożyć się negatywnie na wzrost zysków firmy. Dodatkowo nadmierne linkowanie na wybrane słowa kluczowe bardzo często jest źle postrzegane przez algorytmy Google. Cena usługi jest zawsze uzależniona od ilości fraz kluczowych, gdyż warunkują one nakłady pracy agencji. Im więcej słów promujemy w Google, tym opłata jest wyższa.
  • konkurencyjność fraz i branży – znaczny wpływ na wycenę usługi pozycjonowania stron ma konkurencyjność fraz. Nie da się ukryć, że jeśli dana firma działa w bardzo konkurencyjnej branży musi rywalizować o klienta z wieloma podmiotami gospodarczymi. Pierwsza strona wyników wyszukiwania obejmuje 10 miejsc o które mogą rywalizować setki firm. Im większą konkurencyjność branży i fraz, tym więcej usługa pozycjonowania strony będzie kosztować. Należy zaznaczyć też, że pozycjonowanie tak obleganych fraz wiąże się z dłuższym czasem oczekiwania na efekty, a to również przekłada się na koszty usługi.
  • kondycja witryny firmowej – następnym czynnikiem mającym wpływ na wycenę pozycjonowania strony jest kondycja, jakość witryny firmowej. Specjaliści wyceniając usługę oceniają historię witryny, czy boryka się z karami Google oraz czy właściciel dba o nią i na bieżąco aktualizuje jej zawartość. Jeśli na stronie nie ma błędów technicznych, optymalizacja jest wykonana poprawnie, a treści są unikalne to pozycjonowanie będzie wymagało mniejszych nakładów pracy specjalistów. Jeśli witryna firmowa ma nałożone kary Google lub posiada liczne błędy to niestety praca agencji będzie o wiele szerzej zakrojona, a to przekłada się bezpośrednio na wycenę usługi pozycjonowania strony internetowej.

Jak wybrać skuteczną agencję SEO do pozycjonowania strony?

Jak wybrać skuteczną agencję SEO do pozycjonowania strony?

Wybór agencji SEO jest najważniejszym momentem pozycjonowania strony. Podjęta decyzja powinna być bardzo dokładnie przemyślana. Nie należy podejmować decyzji pochopnie, wybór agencji SEO musi być poparty argumentami. Należy podkreślić, że nawiązanie współpracy z niewłaściwą agencją SEO odbije się negatywnie nie tylko na stanie firmowego konta, ale też na kondycji strony internetowej. Firma straci czas na współpracę nie przynoszącą żadnych efektów, a nierzetelnie świadczona usługa może skutkować nałożeniem kary przez Google na stronę. Zawsze przed podpisaniem umowy należy dokładnie sprawdzić agencję SEO. Poniżej przedstawiamy listę punktów kontrolnych, którą warto kierować się przy nawiązywaniu współpracy z agencją SEO:

  1. Zespół agencji SEO – skuteczność pozycjonowania strony www uzależniona jest również od zespołu agencji, z którą podpisujemy umowę. Warto przed złożeniem podpisu sprawdzić kompetencje osób zatrudnionych w firmie. Nie bójmy się pytać o to jakich specjalistów zatrudnia dana agencja oraz jakie posiadają kompetencje. Wieloletnie doświadczenie poparte mnóstwem sukcesów w postaci wypozycjonowanych stron to pewność zadowolenia z późniejszej współpracy.
  2. Referencje agencji - przed podpisaniem umowy z wybraną agencją SEO warto poprosić o przedstawienie referencji. Najlepszym dowodem skuteczności pozycjonowania jest rzesza zadowolonych klientów. Bogate portfolio i liczne pozytywne opinie mogą świadczyć o tym, że firma realizuje pozycjonowanie na wysokim poziomie. Przeglądając strony klientów warto zwrócić uwagę na jakość tekstów czy szybkość ładowania.
  3. Szeroki katalog działań - przed zawarcie umowy warto upewnić się co kryje się w ofercie danej agencji. Skuteczne pozycjonowanie strony powinno obejmować szeroki katalog działań. Kompleksowa usługa pozycjonowania powinna zawierać pracę specjalistów SEO, copywritera, webmastera. Działania muszą być prowadzone zarówno w obrębie witryny (optymalizacja kodu, optymalizacja treści , optymalizacja grafik), jak i sfery zewnętrznej (pozyskiwanie wartościowych odnośników). Tylko rzetelna, rozbudowana strategia SEO jest gwarancją sukcesu i wysokich pozycji w Google.
  4. Oferta dostosowana do biznesu – skuteczne pozycjonowanie strony jest możliwe tylko, gdy oferta jest dostosowana do danej firmy, jakości strony internetowej i konkurencyjności słów kluczowych i branży. Zaproponowana wycena usługi powinna być szyta na miarę potrzeb i oczekiwań Klienta. Warto mieć na uwadze, że niedostosowanie oferty do danej firmy finalnie skutkować będzie brakiem efektów pozycjonowania strony. Nie warto inwestować w takie rozwiązania. Należy zaznaczyć, usługa pozycjonowania to nie tylko finansowanie pracy agencji SEO, ale również reinwestowanie środków pieniężnych np. w wartościowe odnośniki do strony. Należy o tym pamiętać przy zawieraniu umowy na pozycjonowanie strony z agencją SEO.
  5. Umowa – wielostronicowe dokumenty, napisane „ciężkim” językiem z wieloma odwołaniami do wcześniejszych lub późniejszych paragrafów to lampka ostrzegawcza dla każdego Klienta. Jeśli nie rozumiemy umowy lub jej zapisy budzą nasze wątpliwości, a agencja nie potrafi wytłumaczyć zawiłej treści dokumentu to zastanówmy się, czy chcemy podejmować współpracę. Umowa powinna być przejrzysta i nie zawierać „kruczków”.
  6. Okres wypowiedzenia – to bardzo ważna kwestia każdej umowy, niezależnie od usługi, jakiej dotyczy. Należy bezwzględnie zwrócić uwagę na okres wypowiedzenia, który umożliwia skończenie współpracy, gdy pozycjonowanie strony nie będzie dla nas zadowalające. Umowy zawierane na kilka lat bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia lub obarczone wysokimi karami nie wróżą udanej współpracy. Agencja AFTERWEB nie stosuje długich okresów wypowiedzenia. Nasi Klienci są z nami, gdyż widzą efekty pozycjonowania strony.
  7. Plany pracy i raporty – pozycjonowanie stron to nie żadna magia, a konkretne działania. Rzetelna agencja SEO powinna współpracować z Klientem w oparciu o plany pracy i raporty. Firma zlecająca usługę powinna wiedzieć, jakie działania będzie realizować agencja i w jakim zakresie, by móc następnie na podstawie raportu je skontrolować.
  8. Kontakt ze specjalistą SEO – niezmiernie istotną kwestią jest możliwość bezpośredniego kontaktu z pozycjonerem obsługującym daną stronę internetową. Możliwość skontaktowania się ze specjalistą pozwala uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania w sferze prowadzonych działań. Bezpośredni kontakt pozwala poczynić konkretne ustalenia istotne dla procesu pozycjonowania strony. Nie każda agencja oferuje, jednak możliwość rozmowy ze specjalistą SEO, co znacząco utrudnia sprawny obieg informacji oraz uzyskanie odpowiedzi na zaawansowane pytania. Doradca klienta nigdy nie zastąpi rozmowy ze specjalistą z doświadczeniem. W agencji AFTERWEB każdy Klient otrzymuje numer kontaktowy do specjalisty SEO obsługującego jego stronę. Swobodny kontakt z pozycjonerem jest wpisany we współpracę z nami.
  9. Gwarancja szybkiego efektu i wysokich pozycji – trafiając na agencję, która gwarantuje błyskawiczne efekty i pewność uzyskania najwyższej pozycji na kluczowe frazy powinniśmy zachować sporą dawkę ostrożności. Żadna skuteczna agencja SEO nie gwarantuje efektów pozycjonowania w 2-3 tygodnie od rozpoczęcia realizacji. Należy podkreślić, że skuteczne pozycjonowanie witryny wymaga zawsze czasu i podjęcia szeregu działań. Tylko rzetelne i kompleksowa usługa pozwoli osiągnąć Twojej firmie stabilne wysokie pozycje, które przyniosą zysk. Nie dajmy się złapać na złudne obietnice szybkiego wypozycjonowania strony na konkurencyjne frazy, gdyż mogą odbić się one na kondycji witryny firmowej.

Narzędzia z których korzystamy przy pozycjonowaniu stron

SEMrushScreamingFrogMozToolsYoastAhrefsAnswerThePublicUbersuggestSurferSEOMajesticSEOQuakeSitelinerSenutoHttpstatusSemstormGtMetrixRedmine

Dlaczego warto współpracować z AFTERWEB?

Agencja AFTERWEB jest firmą, która skupia specjalistów z zakresu SEM – SEO i PPC. Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozycjonowaniu stron z wielu branż. Jesteśmy entuzjastami SEM, dlatego systematycznie zwiększamy swoje kompetencje uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach. Do swojej pracy podchodzimy z pasją, co przekłada się na spektakularne efekty pozycjonowania stron wszystkich naszych Klientów. Celem naszej agencji jest dążenie do wyższego standardu SEO i PPC w Polsce. Z naszymi kontrahentami współpracujemy według zasady WIN-WIN. Zadowolenie i rosnące zyski Klientów są naszym największym sukcesem. Sprawdź, dlaczego warto współpracować z AFTERWEB:

  • skuteczność – rzetelne pozycjonowanie stron realizowane przez naszą agencję sprawiło, że możemy pochwalić się rzeszą zadowolonych Klientów. Nowoczesne, sprawdzone metody i skutecznie dobrane strategie SEO zawsze przekładają się na sukces naszych Klientów. Stawiamy na efektywne działania, które gwarantują długofalowe efekty.
  • indywidualne podejście – zawsze przygotowujemy indywidualną ofertę i strategię dla każdego Klienta. Pozycjonowanie strony według strategii szytej na miarę oczekiwań danego Klienta jest gwarancją szybkich efektów i zadowolenia ze współpracy. Elastyczność jest wpisana w sposób pracy AFTERWEB, zawsze dopasowujemy działania pod potrzeby Klienta, a to przekłada się na spektakularne efekty.
  • efektywne działania – realizując pozycjonowanie stron internetowych stawiamy na sprawdzone i nowoczesne metody. Efektywne działania podejmowane przez nasz zespół już od pierwszych chwil współpracy gwarantują wymierne efekty. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwala nam świadczyć pozycjonowanie, które przynosi oczekiwane rezultaty. Zapewniamy, że skutecznie prowadzone pozycjonowanie strony przynosi długofalowe efekty w postaci wysokich pozycji, które przekładają się na zyski i rozwój firmy Klienta.
  • zaangażowanie – nawiązując współpracę z AFTERWEB możesz liczyć na maksymalne zaangażowanie w pozycjonowanie strony. Gwarantujemy, że poznamy Twój biznes i jego potrzeby, by móc dobrać, jak najlepsze metody do wypromowania strony.
  • wysokie kwalifikacje – zatrudniamy specjalistów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron poparte licznymi sukcesami. Nieustannie szkolimy się, jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowościami z branży. Systematycznie śledzimy zmiany w algorytmach Google, by móc oferować skuteczne działania dla wszystkich Klientów. Agencja AFTERWEB zatrudnia webmasterów, copywriterów, specjalistów SEO i PPC. Wysokie kwalifikacje naszego zespołu pozwalają nam świadczyć kompleksową obsługę stron internetowych.
  • przejrzysta współpraca – nasi Klienci współpracują z nami, dlatego że jesteśmy bardzo skuteczni. W AFTERWEB nie stosujemy umów terminowych, obarczonych karami czy długimi okresami wypowiedzenia. Nasze efektywne działania to gwarancja Twojego zadowolenia. Gwarantujemy, że efekty pozycjonowania strony sprawią, że będziesz z nami współpracować przez długi czas.
  • komunikacja i zaufanie – wiemy, że podwaliną sukcesu we współpracy z Klientem jest stała komunikacja i wzajemne zaufanie. Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej z naszą pomocą zostanie przypisany Ci indywidualny opiekun SEO, który może omówić z Tobą wszystkie zagadnienia techniczne związane z usługą. Telefonując lub wysyłając wiadomość e-mail możesz uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w krótkim czasie. Komunikując się z doradcą biznesowym możesz porozmawiać na temat umowy i usług świadczonych przez AFTERWEB. Ich wieloletnie doświadczenie pozwoli Ci dopasować usługi do Twoich potrzeb. Dedykowani opiekunowie to gwarancja „uczestnictwa” w pozycjonowaniu Twojej strony firmowej. Bądź na bieżąco z prowadzonymi działaniami i postępami, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jakie działania podejmie AFTERWEB żeby wypozycjonować Twoją stronę?

Wieloletnia obecność w branży pozwoliła nam wypracować katalog działań umożliwiający skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Zakres usług zawsze jest dopasowywany do kondycji danej witryny, a także potrzeb i oczekiwań Klienta. Wśród najważniejszych działań wchodzących w usługę pozycjonowania stron możemy wymienić m. in.:

    • opracowanie strategii SEO – pozycjonowanie strony Klienta zawsze rozpoczynamy od ustalenia strategii SEO, która jest dopasowana do działalności oraz oczekiwań firmy. AFTERWEB realizuje następujące strategie: pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólne, pozycjonowanie wizerunkowe, pozycjonowanie sklepów internetowych. Jesteśmy elastyczni i stawiamy na indywidualne podejście, dlatego bardzo często modyfikujemy strategie, by móc zagwarantować, jak najlepsze efekty prowadzonych działań w zakresie pozycjonowania strony.
    • analiza słów kluczowych pod kątem ruchu i konwersji – keyword research – wykonujemy dla Klientów obszerny dobór słów i wyrażeń kluczowych, które następnie będą promowane w procesie pozycjonowania strony internetowej. Nasi specjaliści SEO wczuwają się w rolę Twoich klientów, by móc ustalić wyrażenie, które wpisują w wyszukiwarkę, by odnaleźć oferowane przez Ciebie towary lub usługi. Następnie z pomocą narzędzi Google sprawdzamy wszystkie frazy kluczowe pod kątem wyszukań. Kolejnym etapem jest Twoja akceptacja zaproponowanych wyrażeń. Nikt nie zna Twojego biznesu lepiej od Ciebie, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i wskazówki.
    • audyt strony www – On-Site SEO – kolejnym działaniem wpisującym się w proces pozycjonowania strony jest rzetelny audyt On-Site SEO. Wszelkie błędy na Twojej stronie firmowej stanowią barierę na drodze do skutecznego pozycjonowania. Algorytmy Google oceniają strony pod kątem ponad 200 czynników rankingujących. Nasi specjaliści wnikliwie analizują Twoją witrynę i nakreślają mankamenty serwisu konieczne do poprawy. Obszerny raport opisujący błędy strony umożliwi skuteczną optymalizację serwisu, który stanie się przyjazny nie tylko robotom internetowym, ale przede wszystkim użytkownikom. Wdrożenie tych wskazówek skutkować będzie lepszymi efektami w pozycjonowaniu witryny. Wykonywany przez nas audyt SEO On-Site obejmuje m. in. informacje ogólne o serwisie, prezentacje serwisu w wyszukiwarce, ocenę treści na stronie oraz nagłówków i znaczników wyróżniających. W trakcie audytu On-Site sprawdzamy, także linkowanie wewnętrzne, mapę strony, walidacje, szybkość wczytywania i błędy w obrębie witryny. Szczegółowa analiza techniczna wpisana jest w każdą skuteczną strategie SEO.
    • audyt linków do strony www – Off-Site SEO – znaczący wpływ na pozycjonowanie strony internetowej mają odnośniki zewnętrzne prowadzące do niej. Specjaliści SEO AFTERWEB w ramach współpracy z Klientami wykonują wnikliwy audyt SEO Off-Site. Do oceny jakości linków wykorzystujemy zawsze takie narzędzia jak: Google Search Console, AHREFS oraz MAJESTIC. Nasz audyt zawsze zawiera dokładną ocenę jakości pozyskanych linków.
  • wyrzeczenie się linków SPAM – na podstawie uzyskanych danych na temat jakości odnośników prowadzących do strony specjalista SEO tworzy listę linków niekorzystnych dla witryny tzw. SPAM. Następnym krokiem jest zrzeczenie się linków przychodzących poprzez Disavow Links Tool. Wykluczając szkodliwe linki wpływamy korzystanie na pozycjonowanie strony internetowej.
  • opracowanie struktury optymalizacyjnej pod wybrane frazy – posiadając szereg danych z audytów SEO oraz analizy słów kluczowych możemy opracować strukturę optymalizacyjną pod wybrane frazy. Doświadczony specjalista SEO nakreśla rozmieszczenie kategorii w witrynie wraz z osadzeniem na właściwych podstronach słów kluczowych. Struktura jest zawsze tworzona w sposób przemyślany, by zagwarantować komfort poruszania się po stronie internautom.
  • weryfikacja i usunięcie ręcznego filtra Google – niestosowanie się do wytycznych Google skutkuje nałożeniem na stronę internetową ręcznego filtra Google. AFTERWEB nawiązując współpracę z Klientem zawsze weryfikuje, czy na witrynę firmową została nałożona kara. Jeśli po podłączeniu Google Search Console nasi specjaliści SEO dostrzegą, taki komunikat niezwłocznie przystąpią do usunięcie filtra ręcznego Google. Odnajdziemy źródło problemu, które skutkowało nałożeniem kary, by następnie je usunąć i zdjąć karę. Taki zabieg ma znaczący wpływ na późniejsze skuteczne pozycjonowanie strony.
  • stworzenie lub aktualizacja profilu Google Moja Firma – bardzo istotnym krokiem w pozycjonowaniu, a szczególnie tym lokalnym jest utworzenie wizytówki w Google Moja Firma. To działanie utwierdza w przekonaniu Google, że dana firma działa na terenie określonego miasta, jest godna polecenia, a jej witryna użyteczna dla internautów szukających firm z okolicy. Jeśli Klient posiada już profil Google Moja Firma sprawdzamy poprawność danych w nim zawartych i w razie konieczności aktualizujemy je.
  • optymalizacja strony www – praca Copywritera, Webmastera, Specjalisty SEO – uzyskując dane z audytów On-Site, Off-Site oraz analizy słów kluczowych sztab specjalistów może przystąpić do optymalizacji strony internetowej Klienta. Jej zrealizowanie pozwoli robotom sieciowym lepiej zrozumieć zawartość witryny. Ponadto wprowadzone zmiany sprawią, że witryna stanie się zdecydowanie bardziej przyjazna dla internautów, czyli Twoich potencjalnych Klientów. Optymalizacja strony www obejmuje działania w obrębie kodu strony, treści, grafiki, struktury linków wewnętrznych, słów kluczowych. Połączenie sił trzech specjalistów: SEO, Copywritera i Webmastera to gwarancja sukcesu i perfekcyjnie zoptymalizowanej strony internetowej.
  • content marketing wewnętrzny – słowo pisane ma ogromny wpływ na promocję każdego biznesu. AFTERWEB zapewnia swoim Klientom prowadzenie profesjonalnych działań w zakresie content marketingu wewnętrznego. Systematycznie tworzymy nowe treści na Twoja stronę wpisujące się w profil biznesu oraz oferowane produkty i usługi. Publikowanie na blogu lub w aktualnościach wysokiej jakości treści wpływa korzystnie na ranking witryny, a także jest użyteczne dla użytkowników odwiedzających stronę internetową. Pozycjonowanie strony internetowej to obecnie nie tylko promowanie witryny na konkretne frazy kluczowe, ale również szeroki katalog działań wpływających korzystnie na wizerunek danej firmy, marki.
  • content marketing zewnętrzny – wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych Klientów oferujemy działania w obrębie content marketingu zewnętrznego. Nasi copywriterzy opracowują wysokiej jakości publikacje dostosowane do profilu działalności Klienta, które następnie publikowane są w witrynach zewnętrznych. Stawiamy na współpracę ze znanym i cenionymi portalami, serwisami ogólnopolskimi i miejskimi. Gwarantujemy, że nasze treści opublikowane w popularnych witrynach nie tylko wpłyną korzystnie na pozycjonowanie strony, ale również będą stanowić świetny sposób na budowanie rozpoznawalności marki.
  • blogerzy – wieloletnia obecność w branży pozwoliła nam wypracować współpracę ze znanymi i cenionymi blogerami. Dzięki temu mamy możliwość prezentowania informacji o naszych Klientach w poczytnych blogach. Popularność blogosfery bardzo dynamicznie się rozwija, dlatego jest to skuteczny sposób na promowanie towarów i usług. Gwarantujemy, że pojawiając się na znanych i lubianych blogach szybko zbudujesz rozpoznawalność swojej marki.
  • buzz marketing – inaczej nazywany marketingiem szeptanym. Nasi specjaliści umiejętnie promują towary, usługi lub brand na popularnych forach internetowych. To ceniona forma promocji, która zachęca konsumentów do poznawania nowych produktów i marek oraz do dzielenia się opiniami na ich temat. Gwarantujemy, że umiejętnie prowadzony buzz marketing przełoży się korzystnie na rozwój każdej firmy.
  • link building – to działania polegające na umieszczaniu odsyłaczy w postaci hieperłączy prowadzących do Twojej witryny na zewnętrznych stronach internetowych. Dla naszych Klientów pozyskujemy linki z blogów, katalogów, for, social media, artykułów itp. Stawiamy na wysokiej jakości link building, by zagwarantować stabilne, wysokie pozycje w wyszukiwarce Google naszym Klientom. Prowadzone pozycjonowanie stron przez naszą agencję nie opiera się na pressel pages czy SWL (Systemie Wymiany Linków)! Pozyskujemy wartościowe odsyłacze, by Twoja firma odniosła długofalowy sukces w internecie.
  • monitoring pozycji w Google – monitorowanie i raportowanie wpisane jest w oferowane przez nas pozycjonowanie stron. Każdy Klient naszej agencji ma dostęp do Panelu Klienta, by móc samodzielnie monitorować ranking swojej strony na pozycjonowane frazy kluczowe. Dodatkowo co kwartał Klienci otrzymują stworzony na podstawie wcześniej zaakceptowanego planu pracy obszerny raport ze zrealizowanych działań. Współpracując z AFTERWEB wiesz, jakie działania są realizowane, by wypromować Twoją witrynę. Pozycjonowanie strony z naszym udziałem pozbawione jest tajemnic.

Misją AFTERWEB jest wyższy standard SEM/SEO, to wyzwanie towarzyszy nam każdego dnia pracy. Pracujemy rzetelnie i efektywnie, co przekłada się na wysokie, stabilne pozycje stron naszych Klientów. Stawiamy na stabilne i długofalowe efekty, dlatego naszych specjalistów nie interesują chwilowe korzyści. Jesteśmy profesjonalistami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w internecie. Postaw na kreatywne i nowoczesne pozycjonowanie stron internetowych z AFTERWEB i rozwiń biznesowe skrzydła!

FAQ

Najczęściej zadawane nam pytania

Poniżej prezentujemy listę pytań i odpowiedzi, opracowanych na podstawie naszych dwunastoletnich doświadczeń, związanych z pozycjonowaniem stron. Zobacz, jakie kwestie szczególnie ciekawią naszych Klientów. Jeśli masz inne pytania, chętnie na nie odpowiemy – napisz lub zadzwoń – eksperci Afterweb są do Twojej dyspozycji.

Wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem na najwyższym poziomie zapraszamy do kontaktu z nami.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (33 głosów, średnia: 4,82 z 5)
Loading...

Źródła:

Skontaktuj się z nami
AFTERWEB
Krakowska 119
50-428 Wrocław
+48 79 848 33 33
Strona używa plików cookies w celach wymienionych w polityce prywatności. Więcej »
Polityka Cookies
Strona używa plików cookies w celach wymienionych w polityce prywatności. Więcej »

Czy akceptujesz?