Pozycjonowanie stron RedCart

Kompleksowe pozycjonowanie sklepu internetowego z platformy RedCart. Agencja SEO wprowadzi Twoją firmę na szczyty Google!

Pozycjonowanie RedCart w Google nie będzie niczym nowym dla SEO-wców agencji Afterweb

Eksperci branży e-commerce szacują, że zamówienia na terenie Polski realizuje już ponad 40 000 różnych sklepów internetowych. I mnóstwo czynników wpływa na to, że sektor rośnie w rekordowym tempie z roku na rok. Czy mniejsze firmy, budujące swój biznes na platformie RedCart, mogą nawiązać skuteczną walkę z internetowymi molochami? Mnóstwo przykładów i historie Klientów Agencji SEO Afterweb pokazują, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Profesjonalne pozycjonowanie stron zwiększy widoczność Twojej firmy w Google. Czyli tam, gdzie rozpoczyna się ponad 80% lejków sprzedażowych – wliczając w to transakcje w sklepach stacjonarnych. Wnioski płynące ze statystyk i badań są jasne. Nie ma wątpliwości, że systematyczne pozycjonowanie RedCart to w Twoim przypadku konieczność. Tylko SEO zgodne z najlepszymi standardami branży, wspierane wieloma innymi czynnościami, pozwoli w pełni zrealizować ambitne plany sprzedażowe. A nawet je przebić! Zapewnimy Ci doskonałą ekspozycję przed konsumentami z grupy docelowej.

Efektywne pozycjonowanie RedCart w wyszukiwarce to wieloetapowy, rozłożony w czasie proces

Chcesz wiedzieć, jak tworzymy strategię działań SEO dla sklepów internetowych?

Oczekiwania internautów względem sklepów online systematycznie rosną. Widzisz to po kolejnych zmianach w silniku RedCart. Podobnie podwyższane są standardy jakościowe, jakich wymagają twórcy wyszukiwarki od wszystkich stron – bez względu na ich funkcje. Wraz z aktualizacjami algorytmów Google modyfikujemy zakres stosowanych technik SEO. To, co kiedyś w pozycjonowaniu było normą, dziś skończyłoby się karą. W agencji Afterweb ciągle się uczymy, testujemy nowe rozwiązania. Dzięki indywidualnie przygotowanej strategii SEO RedCart w Twoim sklepie internetowym stanie się maksymalnie przyjazny dla botów i samych klientów. Które aspekty traktujemy priorytetowo?

  • Szybkość działania sklepu.

  • Poprawność meta danych

  • Strukturę kategorii produktów, adresów URL i nawigacji

  • Wyświetlanie sklepu na urządzeniach mobilnych

  • Unikalność opisów produktów, dobrze umiejscowione adresy kanoniczne

Powyższa lista to tylko niewielka część zadań, jakie wykonamy przeprowadzając pozycjonowanie RedCart w Google. Ile minie czasu, zanim zwiększysz sprzedaż? Być może 3 miesiące, może pół roku, może i ponad rok – żaden uczciwy specjalista SEO niczego Ci tu nie zagwarantuje. Wyniki dotychczasowych Klientów Afterweb udowadniają, że warto zainwestować i poczekać.

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, pozycjonujemy strony internetowe od 2008 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojej firmy w Google.

243%
wzrost widoczności
w Google (branża prawna)
548%
zwiększona świadomość
marki (branża reklamowa)
931%
wzrost sprzedaży z
Google (branża jubilerska)
753%
zwiększenie ruchu na
stronie (branża techniczna)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Dzięki działaniom SEO RedCart napędzający Twój sklep spełni wszystkie wytyczne jakościowe Google

    Specjaliści SEO ciągle analizują rozmaite dane i zmienne, by pozycjonować sklep internetowy w najlepszy możliwy sposób

    W naszej branży praktycznie jedyną stałą jest zmiana. Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby na nadejście nowych okoliczności dobrze się przygotować. Jeżeli podczas pozycjonowania Twojego sklepu bazującego na CMS RedCart nastąpią duże przetasowania w rankingach Google, będziemy musieli odpowiednio zareagować. Dzięki bezustannemu monitoringowi pozycji dostrzegamy sygnały, które mogą świadczyć o zbliżającej się modyfikacji rankingów. Jeśli występuje taka konieczność, dostosowujemy działania SEO prowadzone na silniku RedCart do nieuwzględnionych wcześniej zmiennych.

    Im szybciej przystosowujemy się do zmian, tym więcej korzyści odnoszą nasi Klienci. Będziemy Cię na bieżąco informować o tym, jak przebiega pozycjonowanie RedCart i co chcemy zrobić w nadchodzących miesiącach. Analizując szczegółowe, kwartalne raporty z pewnością dostrzeżesz ogromny postęp, jaki dzięki naszym specjalistom SEO zrobi Twój sklep internetowy. Zdajemy sobie sprawę, że same wysokie pozycje w Google na frazy kluczowe z największym potencjałem jeszcze o niczym nie świadczą. Twoim priorytetem jest zwiększenie sprzedaży i taki też cel ma pozycjonowanie.

    Platforma RedCart to nie wszystko. W toku pozycjonowania sklepu internetowego podejmujemy wiele innych działań

    Kiedy wprowadzimy już ostatnie poprawki techniczne, wcale nie zakończymy naszej pracy. Po wdrożeniu zaleceń SEO natychmiast przystępujemy do realizacji kolejnych założeń przyjętego planu. Aby pozycjonowanie RedCart było dla Ciebie naprawdę opłacalne, potrzebujesz marketingu treści na najwyższym poziomie. Tworząc opisy kategorii, produktów czy wpisy na sklepowy blog zwracamy uwagę zarówno na nasycenie tekstów słowami kluczowymi, jak też ich przejrzystość czy poziom merytoryczny. Dobre, fachowe artykuły napędzają ruch internetowy, a w konsekwencji pomagają Ci pozyskiwać klientów.

    Pozycjonowanie RedCart ma na celu zwiększenie zysków sklepu internetowego

    Kolejnym elementem, bez którego pozycjonowanie Red Cart nie mogłoby się udać, jest umiejętne pozyskiwanie linków do Twojego sklepu z zewnętrznych serwisów internetowych. Dla Google aktywne hiperłącze wciąż stanowi podstawowy sygnał świadczący o tym, że użytkownik znalazł pod danym adresem coś wartościowego. Na tyle dobrego, że zechciał podzielić się ciekawą zawartością z innymi. Naszym zadaniem jest sprawienie, by nowe linki pojawiały się w dużej ilości, a zarazem maksymalnie naturalnie. Bezmyślne spamowanie zadziałałoby tylko na krótką metę.

    Pozycjonowanie RedCart ukierunkowujemy na wyniki w dłuższej perspektywie. Wiemy też, jak zwiększyć sprzedaż od razu!

    Cały wysiłek i środki włożone w kampanię SEO łatwo zaprzepaścić dosłownie jednym, bezmyślnym ruchem. Dlatego w Afterweb działamy metodycznie i rozsądnie, zalecenia Google przedkładając ponad różne, branżowe sztuczki manipulujące wynikami wyszukiwarki. Przy czym podczas pozycjonowania sklepu internetowego na bazie RedCart nie ograniczamy się do czystego White Hat SEO. Jeżeli zależy Ci na natychmiastowym przełożeniu reklamy w Google na przychody, mamy dla Ciebie nieco inną propozycję.

    Nie możesz doczekać się efektów pozycjonowania RedCart?

    Łącząc Google Ads z pozycjonowaniem, tak naprawdę upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu. Dzięki SEO wzrosną oceny Twoich reklam sponsorowanych, co pozwoli obniżyć koszt zakupu kliknięcia. A kiedy pozycjonowanie RedCart przyniesie zadowalające rezultaty, otworzy się droga do promowania większej liczby kategorii asortymentu / słów kluczowych przy tym samym budżecie. Klasyczna sytuacja win-win! Skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj w sprawie pozycjonowania – otrzymasz indywidualną, niezwykle atrakcyjną ofertę! Dzięki nam Twój sklep internetowy na silniku RedCart wypłynie na największe łowiska w globalnej sieci!

    Najczęściej zadawane nam pytania
    Dlaczego pozycjonowanie sklepu na silniku RedCart musi trwać tak długo?
    W każdym projekcie czas niezbędny na awans do TOP 10, a potem TOP 3 w Google, będzie inny. Nie wszystko zależy od działań specjalistów SEO czy możliwości samej platformy RedCart. Liczy się także wcześniejsza historia pozycjonowania sklepu, sposób wyszukiwania asortymentu przez użytkowników, a także sposób promowania się konkurencji. Jeżeli Twoi rywale zaczęli się pozycjonować dawno temu, trzeba dużo zrobić, by zbudować porównywalną reputację. Nie można się przy tym zanadto spieszyć. W przeciwnym wypadku pozycjonowanie RedCart skończy się filtrem/banem od Google. Taka kara cofnie Twoją firmę do punktu wyjścia. Albo i jeszcze dalej do tyłu.
    Co w sytuacji, kiedy w wyniku działań SEO RedCart zacznie działać gorzej?
    Celem optymalizacji jest poprawa funkcjonowania platformy e-commerce. Od szybkości ładowania, przez indeksację w Google, a skończywszy na polepszeniu całościowego customer experience. Nie można jednak całkowicie wykluczyć scenariusza, w którym zmiany związane z pozycjonowaniem ujawnią jakieś błędy w kodzie sklepu internetowego. Wtedy staramy się je naprawić, samodzielnie lub przy wsparciu supportu RedCart. W ostateczności przywracamy e-sklep z wykonanej wcześniej kopii zapasowej i szukamy innych, maksymalizujących korzyści Klienta rozwiązań.
    Czy jednoczesne pozycjonowanie RedCart i promowanie sklepu w Google Ads to dobry pomysł?
    Wiele firm łączy oba filary reklamowania się w wyszukiwarce internetowej. O słuszności obranej strategii zdecydują tak naprawdę jej rezultaty. Jeżeli na poważnie myślisz o SEO i PPC, zadbaj o koordynację obu tych kampanii. Żeby nie okazało się, że płacisz dużo za wejścia po zapytaniach, na które dzięki pozycjonowaniu RedCart już jesteś wysoko w wynikach organicznych. W agencji Afterweb potrafimy połączyć promowanie sklepu z reklamami płatnymi w taki sposób, aby nasz Klient osiągał najwyższe stopy zwrotu z inwestycji w kompleksowy Search Engine Marketing.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33