Kampanie Google Ads o zasięgu lokalnym w mieście Zamość. Przekonaj się, ile zyskasz współpracując ze specjalistą AdWords

Google Ads Warszawa

W prowadzeniu firmy liczy się maksymalizacja efektywności – szczególnie dotyczy to mikroprzedsiębiorstw, ale też średniej wielkości biznesów. W takiej miejscowości jak lubelski Zamość funkcjonuje mnóstwo podobnych podmiotów gospodarczych: w tym Twój. Agencja AFTERWEB od lat współpracuje z podobnymi firmami w zakresie reklam Google Ads, znanych również pod nazwą AdWords. To znakomity system do wypromowania Twojej oferty w internecie, lepszego ze świecą szukać.

W Google Ads samodzielnie wybierasz, kto i kiedy zobaczy reklamy prowadzonej przez Ciebie firmy. Nasz specjalista AdWords zajmie się ustawieniem wszystkich parametrów. Dzięki lokalizowaniu odbiorców i kierowaniu kampanii Google Ads na Zamość wszystkie działania e-marketingowe trafią do odpowiednich osób. Przestań płacić za reklamę widoczną dla każdego! Skup się na tych użytkownikach, którzy z dużym prawdopodobieństwem zostaną Twoimi klientami.

Reklama w Google AdWords stanowi dla Twojej firmy z Zamościa optymalną drogę dotarcia do grupy docelowej


Pocztowa 28, 22-100 Chełm

AFTERWEB, jako renomowana agencja specjalizująca się w Search Engine Marketingu, proponuje Ci wykorzystanie nadarzającej się okazji. Nie wszyscy w Zamościu zdają sobie sprawę, jakie możliwości stwarza Google Ads – razem z nami wyprzedzisz konkurencję o kilka długości. Kiedy inni promują się tradycyjnymi sposobami, Ty możesz budować markę wśród starannie wybranych konsumentów, na których najbardziej Ci zależy. Kampanie Google AdWords można w dowolnym momencie zmodyfikować pod wieloma względami, między innymi:

  • rodzaju reklam internetowych
  • zasięgu geograficznego
  • dni i godzin wyświetlania
  • wysokości budżetu i stawek w Google Ads

Warto zwrócić uwagę na lokalizowanie użytkowników. Reklamy, które przygotuje dla Ciebie specjalista AdWords, mogą pokazywać się w Polsce, wybranych obszarach województwa lubelskiego, mieszkańcom i osobom odwiedzającym Zamość w celach turystycznych, a nawet tylko w wybranych dzielnicach. Jeśli dzięki danym z Google Ads zauważysz, że Twoi klienci przychodzą głównie ze Starego i Nowego Miasta, wykluczenie np. osiedli Zamczysko, Rataja albo Słoneczny Stok może znacznie poprawić mierzalną efektywność kampanii.

Kierowanie kampanii Google Ads na Zamość i najbliższe okolice przyniesie Ci wymierne profity wkrótce po starcie

Panel, na którym pracuje specjalista AdWords, daje dostęp do wielu wartościowych statystyk oraz przydatnych funkcjonalności. Nader istotny jest wybór rodzaju reklam – Google Ads daje Ci 4 główne drogi, z pomocą których pokażesz swoja ofertę wyselekcjonowanym odbiorcom:

  1. Google Searchlinki sponsorowane w wyszukiwarce. Materiały AdWords pokazywane są ponad odpowiedziami z indeksu, a jednocześnie dopasowywane są do zapytania i potrzeb pojedynczego użytkownika. Dzięki temu wielu użytkowników nawet nie odróżnia reklam Google Ads od wyników organicznych. Co ważne, fraza „Zamość” wcale nie musi się zostać wpisana, aby reklamy zamojskiej firmy pokazały się internautom. Można polegać na algorytmach Google, które rozpoznają lokalizację, acz specjalista AdWords powinien wszystko kontrolować.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Zamość:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Zamość 70
    agencja sem Zamość 10
    stomatolog Zamość 720
    mechanik Zamość 1300
    google ads Zamość 10
    markizy Zamość 10
    google Zamość 10
    wulkanizacja Zamość 480
    remarketing Zamość 10
    rolety Zamość 90

    źródło: Google.pl

  2. Google Shoppingkampanie produktowe, idealne do promocji sklepu internetowego. Jeśli nie masz u siebie systemu e-commerce, ten kanał Google Ads raczej Cię nie zainteresuje. Ale jeżeli wysyłasz wiele zamówień do Zamościa, albo zapewniasz miejscowym odbiorcom dodatkowe benefity, zaprezentowanie oferty poprzez Google Shopping znacznie skróci ścieżkę zakupową.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  3. Google Display Network – reklama kontekstowa na łamach witryn zewnętrznych, z którymi współpracuje Google. Dzięki AdWords możesz umieścić firmowy baner na takich stronach jak ezamosc.pl, internetowe wydanie Dziennika Wschodniego albo branżowe serwisy – za mniejszą niż standardowo cenę. Reklamy typu Google Display Network wyświetlą się tylko użytkownikom związanym z Zamościem i odpowiadającym profilowi Twojego klienta. Ponadto reklamy kontekstowe dopasowywane do treści są także bardziej wiarygodne dla odbiorcy.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  4. Google Ads remarketing – kampanie wyświetlane osobom, które już widziały Twoją stronę internetową. Dlatego te reklamy powinny być inne od pozostałych, mają bowiem nakłonić do pierwszego lub ponownego skorzystania z oferty Twojej firmy w Zamościu. Nasi specjaliści AdWords wiedzą, jak tworzyć tego rodzaju treści marketingowe.

    remarketing

Oczywiście nie ma żadnych przeszkód, by przygotować wiele kampanii w różnych kanałach. Nie martw się, że w czymkolwiek się pogubisz – agencja AFTERWEB zatroszczy się o prawidłowy przebieg kampanii Google Ads kierowanej na Zamość.

Specjalista AdWords z certyfikatem Google gwarantuje Ci pełen profesjonalizm. W Zamościu nie ma nikogo lepszego

Samo przygotowanie i uruchomienie kampanii to dopiero początek, choć niektóre agencje SEM kończą na tym swoją pracę. W AFTERWEB start reklam Google Ads wieńczy tylko pewien etap – cały czas analizujemy napływające dane i w razie potrzeby modyfikujemy stosowne ustawienia. Zależy nam na tym, aby Twój biznes z Zamościa prosperował jak najlepiej, nie na zwiększaniu budżetu kampanii AdWords. Zastanawiasz się, jak wyglądają rozliczenia z Google? Tutaj ponownie masz kilka opcji do wyboru:

  • CPC – opłata za każde kliknięcie, przenoszące internautę na Twoją firmową witrynę www.
  • CPM – zapłata za 1000 wyświetleń reklamy Google Ads.
  • CPA – obciążanie budżetu po wykonaniu konkretnej, uznawanej za konwersję czynności przez użytkownika.
  • ROAS – kalkulowanie stawek na podstawie szacowanej stopy zwrotu, jaki z kampanii Google AdWords wygeneruje dla Twojego zamojskiego przedsiębiorstwa.

W razie jakichkolwiek wątpliwości Twój opiekun, certyfikowany specjalista AdWords będzie do pełnej dyspozycji. Poznasz odpowiedzi na wszelkie pytania i dopiero wtedy podejmiesz decyzje, które uznasz za najbardziej opłacalne dla Ciebie i Twojej działalności w Zamościu.

Agencja AFTERWEB zna specyfikę lokalnego rynku. Wiemy, jak używać narzędzi Google Ads z korzyścią dla Ciebie

Precyzyjne kierowanie reklam do osób z grupy docelowej, wykazujących zainteresowanie firmową ofertą, to niewątpliwie największa zaleta systemu do działań SEM. Nie wolno zapominać, że Google Ads charakteryzuje się też pełną transparentnością. Jako reklamodawca wiesz, na co wydajesz pieniądze i jakie przyniosło to efekty. Dzięki zyskom z Google AdWords Zamość da Twojej firmie impuls do dalszego rozwoju, wejścia na nowe rynki. Nasza agencja uczestniczyła już w podobnych kampaniach, które przynosiły spektakularne sukcesy. Twój biznes w Zamościu może szybko dołączyć do najlepszych w całej branży!

Obojętnie czy masz siedzibę w historycznym Śródmieściu, czy też aktualnie pozyskujesz klientów spośród mieszkańców kilku osiedli: Janowic, Karolówki, Promyka, Zamoyskiego itd. Kompetentny specjalista AdWords będzie w stanie wielokrotnie zwiększyć ruch na firmowej stronie internetowej i poprzez narzędzia Google generować więcej leadów sprzedażowych. Coraz lepsze wyniki Twojej firmy są tylko kwestią czasu i profesjonalnego prowadzenia kampanii. Optymalizacja, optymalizacja, i jeszcze raz optymalizacja! W takim mieście jak Zamość Google Ads wpływa na sprzedaż w bardzo odczuwalny, pozytywny sposób. Przekonaj się o tym osobiście, skontaktuj się z nami i zobacz, co zrobi dla Ciebie najlepsza agencja SEM na rynku!

[shortcode_oferta_seo]

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.