Zdobądź klientów z Google Moja Firma już teraz!

Google wychodzi naprzeciw lokalnym przedsiębiorcom i daje szansę na szybsze docieranie do potencjalnych klientów w sieci. O czym mowa? O usłudze Google Moja Firma, która umożliwia firmom kreowanie pozytywnego wizerunku w sieci i szybsze pozyskiwanie nowych klientów ze swojego regionu. Jak jednak korzystać z możliwości serwowanych przez Google?

Miej większe szanse na zysk

Google daje nowe możliwości firmom, które chcą być obecne w wyszukiwarce i komunikować się ze swoimi Klientami bezpośrednio przez nią. Dzięki nowej usłudze Google Moja Firma przedsiębiorcy mogą szybciej docierać do potencjalnych nabywców ich towarów i usług, a także kreować pozytywny wizerunek w sieci. AFTERWEB do promocji naszych klientów w wyszukiwarce wykorzystuje wszystkie dostępne narzędzia Google. Dlatego możliwości nowego „dziecka” Google nie są nam obce.

Google Moja Firma pozwala na:

  • łatwiejszy kontakt z firmą poprzez stronę Google Moja Firma, Google+, Mapy Google i wyszukiwarkę
  • publikację zdjęć dotyczących firmy np. jej loga bezpośrednio w wyszukiwarce
  • umieszczanie interesujących wpisów w Google+ dla klientów w celu utrzymania relacji przed i po sprzedażowej
  • publikowanie komentarzy klientów i odpowiadanie na nie
  • statystyki pokazujący jak internauci trafiają na firmową stronę

Docieraj szybciej do klientów

Od profilu działalności zależeć będzie do jakich nabywców firma chce dotrzeć. Wiele współpracujących z nami firm działa lokalnie np. we Wrocławiu lub dowolnym mieście i takich klientów chce pozyskiwać. Fryzjera czy dentystę z Wrocławia nie interesują użytkownicy z innych odległych miejscowości, gdyż istnieje małe prawdopodobieństwo, ze skorzystają z ich usług. Bardzo ważną rolę w ich pozycjonowaniu odgrywa geolokalizacja. Zmiany w algorytmie Google sprawiły, że internauci nie muszą już wpisywać bardzo szczegółowych fraz, by trafić na usługi lokalnych firm. Wpisując ogólne frazy i tak dotrzemy do wyników z danego regionu. AFTERWEB, by uwidocznić firmę w danej lokalizacji np. we Wrocławiu korzysta z narzędzi Google miejsca dla firm. Tworzymy wizytówkę naszego klienta w wyszukiwarce, na której jego potencjalni klienci mogą zobaczyć logo, adres, dane teleadresowe i mapę Google z zaznaczoną siedzibą firmy. Ponadto pod wizytówką wyświetlane są opinie umieszczane przez Twoich kontrahentów. To doskonały sposób na zachęcenie nowych nabywców do współpracy. Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji Twoja firma jest bardziej widoczna w sieci, a co za tym idzie potencjalni klienci mają łatwiejszy dostęp do Twoich usług.