Reklamowanie firm z miasta Inowrocław w Google Ads. Sprawdź, jak certyfikowany specjalista AdWords pomoże Ci rozwinąć biznes

Google Ads Warszawa

„Miasto Na Soli” w kujawsko-pomorskiem przyciąga najróżniejsze branże, od zaawansowanego przemysłu po turystykę. Ty znasz Inowrocław jak mało kto, w końcu właśnie tutaj prowadzisz swój biznes. A czy masz pojęcie, ilu nowych klientów możesz pozyskać dzięki reklamie Google Ads? Agencja AFTERWEB od wielu lat zajmuje się e-marketingiem, mamy świadomość jaki potencjał tkwi w dobrze ukierunkowanych działaniach SEM. I nie musisz nikomu wierzyć na słowo!

To, jak reklamy Google Ads są w stanie rozkręcić Twoją działalność w Inowrocławiu, najlepiej obrazują statystyki. Wzrost sprzedaży o kilkadziesiąt procent, stopa zwrotu nakładów na poziomie kilkuset procent – doświadczony specjalista AdWords potrafi wykręcić takie, a nawet jeszcze bardziej imponujące wyniki! Z Google korzysta praktycznie każdy: leczy my umiemy tak ustawić kampanię, aby firmowa oferta dotarła tylko i wyłącznie do Twoich potencjalnych klientów.

Google Ads pozwalają dokładnie wybrać odbiorców, którzy zobaczą reklamę Twojego przedsiębiorstwa z Inowrocławia


Rynek 1, 88-100 Inowrocław

Wydawanie pieniędzy na promowanie oferty wśród osób, które najprawdopodobniej z niej NIE skorzystają, jest zupełnie bezcelowe. Google Ads działa na odwrót: pozwala kierować kampanie reklamowe w internecie na Inowrocław, województwo kujawsko-pomorskie, całą Polskę, a nawet poszczególne rejony Twojego miasta. Jeśli pozyskujesz klientów np. z takich dzielnic jak Stare Miasto, Śródmieście czy Miechowiczki – właśnie na tych obszarach Inowrocławia skoncentruje się nasza agencja i przydzielony Tobie specjalista AdWords. Proste. A jeżeli reklamowanie się wśród osób zamieszkujących bądź odwiedzających Uzdrowisko, Solno albo Kruśliwiec byłoby mało opłacalne – bo Twój sklep / salon / punkt firmowy byłby dla nich zbyt daleko – wtedy te obszary w Inowrocławiu zostaną wykluczone z zasięgu kampanii Google Ads. Filtrowanie odbiorców po ich lokalizacji to dopiero początek, gdyż można brać pod uwagę także:

  • zainteresowania,
  • grupy wiekowe,
  • płeć,
  • typ urządzenia używanego do surfowania po sieci,
  • domniemane zamiary internauty,
  • tematykę treści,
  • frazy wpisywane w wyszukiwarkę.

Poznaj 4 drogi, którymi nasza agencja SEM będzie promować Twoją firmową ofertę w kanałach reklamowych Google Ads

  1. reklamy kontekstowe – banery i inne formy promocji na zewnętrznych stronach internetowych, takich jak serwis www Kuriera Inowrocławskiego, ino.online czy inowroclaw.info.pl. Reklamy kontekstowe AdWords dopasowywane są głównie do profilu i preferencji konkretnego użytkownika. Google Display Network uwzględnia również tematykę oraz historię odwiedzanych stron: nie tylko portale informacyjne związane z Inowrocławiem, ale również witryny branżowe, specjalistyczne, blogosferę etc.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Inowrocław:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Inowrocław 90
    agencja sem Inowrocław 10
    stomatolog Inowrocław 720
    mechanik Inowrocław 320
    google ads Inowrocław 10
    markizy Inowrocław 10
    google Inowrocław 10
    wulkanizacja Inowrocław 390
    remarketing Inowrocław 10
    rolety Inowrocław 70

    źródło: Google.pl

  2. linki sponsorowane – reklamy w wyszukiwarce. Materiały z Google Ads wyświetlają się ponad wynikami organicznymi, dlatego są tak skuteczne. Grunt to tak ukierunkować kampanię linków sponsorowanych na Inowrocław i odpowiednich konsumentów, aby w Twoje reklamy klikali tylko internauci rzeczywiście należący do grupy docelowej. Agencja AFTERWEB nigdy nie ustaje w wysiłkach zmierzających do optymalizacji wyników z Google Ads dla naszych Klientów. U nas specjalista AdWords pracuje przede wszystkim dla Ciebie, bo tylko tak zbudujemy trwałe podstawy długoterminowej współpracy.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Google Zakupy – kanał Ads stworzony dla e-commerce. Google Shopping przypomina nieco popularne porównywarki cen: użytkownikom pozwala na błyskawiczne przejrzenie wielu ofert i złożenie zamówienia. Reklamodawcy z Inowrocławia powinni rozważyć kierowane reklamy produktowe w Google Ads, jeśli proponują tutejszym odbiorcom coś szczególnego (np. dostawę gratis). Albo w sytuacji kiedy z danych sprzedażowych wynika, że w tej części kujawsko-pomorskiego udało się znaleźć obiecujący rynek zbytu.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. remarketing – kampanie skierowane do tych użytkowników, którzy w swoich przeglądarkach mają zapisane pliki cookies z Twojej firmowej strony internetowej. Remarketing w Google Ads pomaga w skutecznym przekonaniu konsumentów, którzy nie podjęli jeszcze ostatecznej decyzji. Dla lokalnych, inowrocławskich przedsiębiorców istotna będzie również możliwość dotarcia do dawnych klientów, np. zachęcenia ich do zapoznania się z wprowadzonymi przez Ciebie nowościami.

    remarketing

Dzięki Google Ads zarobisz krocie. Pod warunkiem, że kampanie AdWords na Inowrocław będą dobrze zoptymalizowane

Stworzenie jednej lub wielu kampanii reklamowych dla Twojej firmy to dopiero początek naszych działań. Niektóre agencje SEM pozostawiają przedsiębiorców samych sobie, słabą sprzedaż zawsze tłumacząc koniecznością zwiększenia stawek w Google Ads. AFTERWEB działa w Inowrocławiu inaczej, według zupełnie innych standardów. Specjalista AdWords, który będzie prowadził kampanię w kanałach Google dla Ciebie, ma za zadanie stale monitorować sytuację, analizować dane i w razie potrzeby modyfikować odpowiednie parametry. Nasz cel to sprawić, aby za pośrednictwem Google Ads Inowrocław stał się dla Twojej firmy trampoliną do biznesowej ekstraklasy.

Najpopularniejszy model rozliczeń reklam w Google – CPC, czyli opłata za kliknięcie przenoszące internautę na wskazane przez Ciebie stronę www – to tylko jedna spośród dostępnych możliwości. Podstawę do skalkulowania budżetu Ads na kampanię internetową w Inowrocławiu mogą stanowić również:

  • koszty wyświetlenia 1000 reklam (CPM)
  • liczba i rodzaj czynności podejmowanych przez użytkowników na stronie (CPA)
  • szacowany zwrot nakładów na działania w Google Ads, jakie przyniosą Ci pozyskane konwersje (ROAS)

Nasz specjalista AdWords dokładnie Ci wyjaśni, na czym dokładnie polegają różnice pomiędzy typami płatności. Pisz, dzwoń, na wszystkie pytania odpowiemy rzetelnie i szczegółowo, nie szczędząc konkretnych przykładów!

Google daje Ci szansę. Zaufaj specjalistom z AFTERWEB, a Twój biznes w Inowrocławiu wejdzie w erę prosperity

Precyzyjne targetowanie reklam internetowych otworzyło zupełnie nową epokę w marketingu. Dla Ciebie takim samym przełomem stanie się porządne, profesjonalne rozkręcenie kampanii Google Ads, ustawionej dokładnie na przedstawicieli Twojej grupy docelowej. Agencja SEM AFTERWEB od dawna współpracuje z lokalnymi firmami, Inowrocławiowi nie sposób odmówić ogromnego potencjału na rozwój. Za sprawą Google możesz zająć miejsce na czele biznesowego peletonu w branży, którą znasz od podszewki: Ty i nasz specjalista AdWords stworzycie znakomity tandem, z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych!

Google Ads to złożone narzędzie, systematycznie wzbogacane przez twórców o nowe, przydatne dla reklamodawców funkcjonalności. Zespół SEM-owócw bezustannie doskonali swoje umiejętności i zdobywa nowe kompetencje – dzięki temu nasza agencja oferuje Ci kompleksowe usługi na topowym poziomie. Z niewielką pomocą specjalistów AFTERWEB oraz systemu reklamowego Google Inowrocław zacznie o Tobie mówić coraz więcej. Czy Twoja firma jest w pełni gotowa na moment, w którym nowi klienci zaczną walić drzwiami i oknami? Pospiesz się, gdyż pierwsze wymierne efekty kampanii w Google Ads często przychodzą niedługo po starcie! W razie jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.