Tak Google Ads zmienia Nowy Sącz i lokalny biznes. Przekonaj się, że za sprawą AdWords Twoja firma prześcignie konkurencję

Google Ads Warszawa

Małe i średnie przedsiębiorstwa generują nawet 70% PKB – i Ty też masz w tym swój udział. A czy korzystasz ze wszystkich możliwości, jakie firmom podobnym do Twojej daje Google Ads? Profesjonalny Search Engine Marketing (SEM), jakim zajmuje się agencja AFTERWEB, pozwala prowadzącym działalność skupioną wokół Nowego Sącza na zwiększenie przychodów i dynamiczny rozwój biznesu. Bodaj największa w tym zasługa precyzyjnego targetowania kampanii – nie płacisz za reklamę w Google, która nie ma szans doprowadzić do sprzedaży. Pod warunkiem, że specjalista AdWords ukierunkuje działania na Nowy Sącz, albo wybrane przez Ciebie rejony miasta: np. Centrum, Gołąbkowice, Wólki i Millenium. A jeśli chcesz dotrzeć do większej liczby odbiorców, rozszerzymy zasięg kampanii Ads o pozostałe osiedla, Śląsk bądź całą Polskę. Ty najlepiej wiesz, kim są Twoi idealni klienci – z pomocą AFTERWEB i Google AdWords sprawisz, że takie osoby nie będą w stanie przegapić oferty, jaką ma dla nich Twoja firma.

Nasza agencja dobrze zna Nowy Sącz i narzędzia Google Ads. Dzięki kampanii Google AdWords wypromujesz się wśród przyszłych klientów


Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz

W tradycyjnych mediach płacisz za reklamę nie wiedząc, ile dokładnie osób z grupy docelowej wśród Nowosądeczan się z nią zetknie. Tymczasem Google Ads umożliwia poprowadzenie internetowej kampanii w taki sposób, aby reklamy AdWords pokazać użytkownikom realnie zainteresowanym Twoimi produktami i usługami. Kwestia lokalizowania geograficznego – czyli prezentowania reklam Google okolicznym mieszkańcom i osobom odwiedzającym Nowy Sącz w celach turystycznych lub biznesowych – to dopiero początek.

Dobrze przeszkolony specjalista AdWords – a agencja AFTERWEB zatrudnia tylko takich – uwzględni również:

  • zainteresowania
  • płeć
  • wiek odbiorców
  • oraz całą masę innych czynników

Targetowanie w Google Ads zwiększa prawdopodobieństwo wyświetlenia reklamy komuś, kto przebywając w Nowym Sączu faktycznie może stać się Twoim klientem. Nie ma sensu promować się tam, gdzie efekty okazują się mocno dyskusyjne. Tylko SEM zapewnia tak opłacalny stosunek kosztów do realnego zwiększenia sprzedaży!

Selekcja odbiorców. Ograniczając zasięg reklam Google Ads do Nowego Sącza i okolic dotrzesz do grupy docelowej

System Google Ads daje do wyboru kilka dróg na rozreklamowanie Twojego nowosądeckiego biznesu. Każda z nich ma nieco inną charakterystykę. Jeśli zechcesz, Twój indywidualny opiekun – specjalista AdWords z agencji AFTERWEB przygotuje po kilka kampanii w każdym z kanałów, dostosowując je do sezonowości branży, oczekiwań odbiorców z Nowego Sącza, godzin otwarcia, aktualnych trendów etc. W Google można się wypromować na następujące sposoby:

  1. linki sponsorowane w wyszukiwarce – reklamy wyświetlane po wpisaniu zapytania, np. na liście wyników ze stronami internetowymi albo na Mapach Google. Niektóre linki z systemu Ads pokazują się na samej górze. Są lepiej widoczne, a tym samym internauci częściej i chętniej je klikają. Zadaniem specjalisty Google AdWords będzie dopilnowanie, aby Twoje reklamy prezentować odbiorcom zamieszkującym Nowy Sącz oraz tym, którzy mają zamiar pojechać w te okolice województwa Śląskiego.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Nowy Sącz:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Nowy Sącz 110
    agencja sem Nowy Sącz 10
    stomatolog Nowy Sącz 590
    mechanik Nowy Sącz 260
    google ads Nowy Sącz 10
    markizy Nowy Sącz 30
    google Nowy Sącz 10
    wulkanizacja Nowy Sącz 590
    remarketing Nowy Sącz 10
    rolety Nowy Sącz 260

    źródło: Google.pl

  2. Google Display Network – kampanie prowadzone na serwisach partnerskich. Google Ads daje Ci dostęp do czytelników wielu blogów, portali i wortali informacyjnych. Reklamy kontekstowe, dopasowane do treści tych stron, są bardziej wiarygodne dla użytkowników. A co dla Ciebie równie istotne, promocja przez AdWords na stronach typu nowy-sacz.info, sadeczanin.info czy nowysacz.naszemiasto.pl zazwyczaj kosztuje mniej, niż wykupienie podobnej wielkości banera bezpośrednio u wydawcy witryny.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  3. Google Zakupy – rozwiązanie skrojone pod potrzeby sklepów internetowych. Reklamowanie się poprzez kanał Shopping w Google Ads przypomina nieco porównywarkę cen, skraca ścieżkę zakupową i ułatwia składanie zamówień. Nie wiesz, czy to dobra droga promocji dla lokalnej firmy, nastawionej głównie na Nowy Sącz i pobliskie miejscowości? Skontaktuj się z nami, a razem ustalimy, czy nasza agencja wypracuje tutaj zyski dla Ciebie.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. Remarketing – idealna metoda na odzyskanie zdawałoby się utraconego klienta. Działania remarketingowe w AdWords pozwalają reklamować się tym internautom, którzy już wcześniej widzieli Twoją firmową stronę www. Dzięki Google Ads możesz podtrzymać kontakt z tymi odbiorcami z Nowego Sącza, którzy z jakiegoś powodu zrezygnowali z zakupów albo wizyty w Twoim sklepie / salonie / lokalu.

    remarketing

Google Ads zapewnią Twojej firmie z Nowego Sącza wiele korzyści. AdWords to najbardziej opłacalna reklama internetowa

Zastanawiasz się, w jaki sposób Google oblicza wysokość należności za reklamy Ads? Otóż, jak przypomina nasz specjalista AdWords, nie ma jednego modelu rozliczeń. Równie dobrze każda kampania Google Ads dla Nowego Sącza może być rozliczana w inny sposób. Możesz się zdecydować na:

  • CPA – koszt wykonania zdefiniowanej czynności przez użytkownika, np. połączenia się z firmowym numerem telefonu, przejście na podstronę z formularzem kontaktowym, zapisanie się do listy mailingowej, włożenie produktu do koszyka itd. Google Ads oferuje kilka typów rozszerzeń reklam, które ułatwiają internautom podejmowanie takich decyzji jeszcze z poziomu wyszukiwarki.
  • CPC – koszt kliknięcia w reklamę. Twój budżet w Google AdWords zostanie obciążony za efektywne skierowanie użytkownika na wybraną przez Ciebie podstronę firmowej strony internetowej. Im lepsza ekspozycja, tym większa szansa na kliknięcie. A ten podmiot, który zaproponuje najwyższą stawkę, ma gwarantowane miejsce na samej górze.
  • CPM – ekspozycja Twojej reklamy będzie uzależniona od tego, jaką stawkę zaproponujesz za 1000 wyświetleń. Oczywiście tylko w tych kanałach, które uznasz za najbardziej opłacalne dla Twojej, związanej z Nowym Sączem firmy.
  • ROAS – czyli „Return on Advertising Spend”. Ta opcja pozwala dobierać stawki w Google Ads w uzależnieniu od przewidywanej stopy zwrotu kampanii reklamowej.

Współpracuj z AFTERWEB: nasz specjalista AdWords wykreuje reklamy w Google, które przyniosą Ci realny zysk

Prowadzenie biznesu bez efektywnej reklamy w internecie jest o wiele trudniejsze, niż przy korzystaniu z profesjonalnej pomocy. To dotyczy również małych firm, których krąg działania obejmuje przede wszystkim Nowy Sącz. Wykorzystaj potencjał Google Ads i zacznij pozyskiwać kolejnych klientów! Agencja AFTERWEB posiada doświadczony zespół specjalistów SEM – wiemy, jak przygotować i aktywnie prowadzić kampanie AdWords, we wszelkich dostępnych kanałach. Dzięki nam Twoje reklamy w Google będą atrakcyjne, przekonujące i maksymalnie efektywne! Nie czekaj, dołącz do grona firm z Nowego Sącza, które wybiły się dzięki obecności w Ads.

Ty wskażesz obszary i profil klientów, którzy interesują Cię najbardziej, a specjalista AdWords zajmie się resztą. Poprzez system Ads Nowy Sącz dokładnie pozna Twoją ofertę. Bez względu na to, czy chcesz przyciągnąć odbiorców z całego miasta, czy wolisz ograniczyć zasięg tylko do wybranych osiedli: takich jak Zabełcze, Falkowa, Zawada, Poręba Mała, Biegonice, Piątkowa itd. Skontaktuj się z naszą agencją jeszcze dziś! Dzięki reklamie w Google Nowy Sącz stanie się dla Twojej firmy pierwszym krokiem do zdominowania całej branży. Razem z AFTERWEB napiszesz swoją wyjątkową success story!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.