Reklamy Google Ads / AdWords dla stron i sklepów internetowych na silniku WordPress. Skutecznie wypromujemy Twoją firmę!
Każda firma potrzebuje reklamy. A także strony internetowej lub sklepu online, jeśli chce na poważnie zaistnieć w biznesie. CMS WordPress to najczęstszy wybór przy budowaniu takich serwisów. W pełni się z nim zgadzamy – sami używamy tej platformy do projektowania witryn oraz sklepów internetowych. Jednak nawet najładniejsza oprawa dla korzystnej oferty na niewiele się zda, jeżeli potencjalni klienci nie zetknął się z nią w wyszukiwarce.
Google Ads tym się różni od pozycjonowania stron, że pozwala znaleźć się na pierwszym miejscu wyników od razu po uruchomieniu kampanii. A za każde wejście użytkownika klikającego w reklamę trzeba zapłacić. Czy to opłacalna inwestycja? Z WordPressa korzystasz za darmo. A specjaliści Google AdWords z agencji Afterweb zadbają o to, by reklamy Twojej firmy przynosiły Ci realne korzyści. W takim razie nad czym jeszcze się zastanawiasz?!?
Przed uruchomieniem kampanii Google Ads WordPress musi przejść gruntowny audyt. Być może również optymalizację
Google chce pokazywać użytkownikom takie strony, które najlepiej spełnią ich potrzeby. Płatne wyniki wyszukiwania czy reklamy kontekstowe nie są tu żadnym wyjątkiem. Sklepy czy witryny ofertowe z poważnymi problemami technicznymi mają w Google Ads znacznie trudniej, niż ich konkurencja z dopracowanymi serwisami. Nieaktualny, przeładowany wtyczkami WordPress spowoduje obniżenie jakości reklam AdWords. A to oznacza podwyższenie stawek bądź zbanowanie całej kampanii. Zespół specjalistów PPC i SEO z agencji Afterweb z pewnością znajdą dobre wyjście z każdej takiej sytuacji.
Ocena algorytmów to jedna strona medalu. Drugą, kto wie czy nie istotniejszą rzeczą, jest przygotowanie stron docelowych w WordPressie na odwiedziny użytkowników, którzy trafiają na nią za pośrednictwem Google. A mogą to robić na wiele różnych sposobów. Oprócz linków sponsorowanych w wyszukiwarce, kampanie Ads toczą się:
na stronach należących do Google Display Network
na portalu YouTube z materiałami wideo
na łamach witryn uczestniczących w programie Google AdSense
Współpracując z Afterweb masz pewność, że każdy z dostępnych kanałów będzie wykorzystywany w optymalny sposób. Taki, który przyniesie Ci maksimum korzyści.
Google Ads ma z WordPressem wiele wspólnego. Na przykład rzadko spotykaną elastyczność kreacji reklam / stron
Witryny korzystającego z tego CMS-a, a czasami nawet szablonu, mogą prezentować diametralnie różną estetykę. System WordPress daje dużą swobodę w realizacji projektów pod założenia identyfikacji wizualnej firmy. Natomiast reklamodawcy w Google AdWords mogą dowolnie modyfikować warunki wyświetlania linków, banerów czy filmików. Wszystko pod kątem zwiększania Twoich zysków! Specjalista PPC weźmie pod uwagę:
słowa kluczowe (co wymaga wykluczania pewnych fraz)
zasięg geograficzny
dane demograficzne
historię odwiedzanych stron
harmonogram czasowy
koszt kliknięcia na poszczególnych pozycjach
sezonowość branży
i wiele innych czynników
Optymalizacja kampanii Google Ads trwa ciągle, przez cały okres jej trwania. Niejednokrotnie zdarza się, że pierwotne założenia strategii marketingowej rozmijają się z tym, co potem dzieje się na stronie internetowej z WordPressem. Zawsze bazujemy na potwierdzonych danych i przygotowujemy szczegółowe, rzetelne raporty. Ostateczne decyzje co do kierunku działań reklamowych w Google zawsze należą do Ciebie.
Dzięki reklamom Google AdWords WordPress w Twoim firmowym serwisie pozwoli Ci zarabiać porządne pieniądze
I taki jest ostateczny cel wszystkiego, co zrobimy podczas współpracy. Zwiększanie budżetu nie jest jedyną możliwą odpowiedzią na brak wystarczających konwersji z Google Ads. Każda sytuacja wymaga drobiazgowego przeanalizowania, dlaczego rzeczywiste wyniki odbiegają od oczekiwanych. Wymaga to systematycznej pracy nad wieloma aspektami jednocześnie – i taki model postępowania przyjęliśmy w agencji e-marketingu Afterweb. Czasami winny jest irytujący użytkowników WordPress, innym razem błędne założenia pierwotne lub niepełne listy remarketingowe. Każdą kampanię AdWords dostosowujemy pod przekazywane nam wytyczne, ale także ruchy Twoich konkurentów.
W systemie Ads licytowanie się „kto da więcej” nie zawsze ma biznesowy sens. Czasami lepiej płacić mniejsze stawki za reklamy w drugim szeregu, niż szybko zużyć cały budżet w Google AdWords za kliknięcia z pierwszego miejsca. Tylko rozważne, dobrze przemyślane działania przełożą się na maksymalizację profitów. By czerpać największe zyski z Google Ads WordPress musi chodzić jak w szwajcarskim zegarku. Mamy odpowiednią wiedzę i doświadczenie, by doprowadzić promowaną stronę do idealnego stanu. Musisz tylko sięgnąć po szeroki wachlarz usług agencji SEO Afterweb!
Z WordPressa korzystają prawie wszyscy. Z Google AdWords również. Wykorzystaj pełnię ich możliwości!
Bardziej zależy Ci na wykreowaniu samej świadomości marki przez ekspozycję w wyszukiwarce? A może chcesz zbudować określony wizerunek brandu? Cały zespół naszych specjalistów czeka do Twojej dyspozycji! To Ty definiujesz cele kampanii Google Ads, my zajmujemy się ich realizacją. Przygotowujemy reklamy, ustawiamy ich parametry, w razie potrzeby dostosowujemy system WordPress i firmową stronę pod uzgodnione założenia. A ile to wszystko razem będzie kosztować?
Efekty naszych działań przyjdą bardzo szybko. Istnieje wiele ścieżek wiodących do sukcesu w internecie. Google Ads należy uznać za tą najkrótszą – choć już niekoniecznie najprostszą. Potencjał wyszukiwarki, partnerów reklamowych Google, a także stale rozwijanego CMS-a WordPress, wydaje się wręcz nieskończony. W Afterweb mamy odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz narzędzia, by taką okazję przekuć w policzalne zyski dla Klienta. Zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego i do rozmowy, podczas której ustalimy warunki owocnej, oby wieloletniej współpracy!
Standardowe ustawienia CMS-a są zazwyczaj w zupełności wystarczające. Warto jednak dokładnie sprawdzić zawartość i stan techniczny podstron docelowych dla kampanii w Google AdWords. Wszelkie błędy, niedziałające linki mogą obniżyć jakość reklamy, a nawet spowodować ich zbanowanie. Przygotowując kampanię PPC upewnij się, że WordPress i cała reklamowana witryna działają bez zarzutu. Warto też skonsultować się zawczasu z certyfikowanym specjalistą Google Ads. Jeżeli możesz sobie pozwolić na czekanie, aż strona / sklep internetowy znajdzie się wysoko w wynikach organicznych, to nie ma takiego przymusu. Pamiętaj tylko, że czasami potrzeba ponad roku, zanim pojawią się odczuwalne efekty pozycjonowania. Natomiast reklamy Google Ads są widoczne niemal natychmiast. Jeżeli WordPress będzie dobrze zoptymalizowany, a oferta atrakcyjna dla odbiorców, nowi klienci zaleją Twoją firmę jak lawina już po paru dniach. Google AdWords to świetne narzędzie do promowania premierowego asortymentu czy nowych usług. Są dwa oficjalne dodatki, integrujące najpopularniejszy CMS ze środowiskiem wyszukiwarki. Pierwszy, Google Site Kit dla WordPressa, zawiera kilka narzędzi do SEO, analityki oraz AdSense. Ten ostatni moduł pozwala wyświetlać reklamy Google Display Network, zatem dodałby do Twojego firmowego serwisu powierzchnie reklamowe. A raczej nie na tym Ci zależy. Znacznie bardziej przydatna do kompanii AdWords byłaby wtyczka Google Listings & Ads. Jest przeznaczona dla sklepów internetowych i ułatwia prowadzenie kampanii produktowych z poziomu WooCommerce. Integruje sklepowego WordPressa z Google Merchant Center.Najczęściej zadawane pytania
Czy reklamy Google Ads wymagają, by w WordPressie robić zasadnicze zmiany?Zobacz odpowiedź
Czy kampanie Google AdWords są konieczne? Sam WordPress i pozycjonowanie mi nie wystarczą?Zobacz odpowiedź
Czy WordPress posiada dedykowaną wtyczkę, która byłaby pomocna w kampaniach Google Ads?Zobacz odpowiedź