Jak promować się w Google lokalnie: kampanie na Włocławek. Nasz specjalista AdWords poprowadzi Twoją firmę do dużych sukcesów

Spore grono małych i średnich przedsiębiorców wciąż traktuje marketing, zwłaszcza w internetowym wydaniu, jako coś niepotrzebnego. Być może działając we Włocławku masz takich znajomych w branży – a jeśli podzielasz ich poglądy, to ewidentnie mało wiesz na temat reklam w Google Ads, tudzież AdWords. To system pozwalający na prezentowanie różnych materiałów promocyjnych, z niezwykle rozbudowanymi opcjami targetowania. W Google Ads to Ty jako reklamodawca decydujesz, komu pokazać swoją ofertę. Z pomocą specjalisty AdWords każda złotówka, jaką wydasz na promocję swojej firmy z Włocławka, zwróci Ci się z ogromną nawiązką!

Google zbiera i przetwarza niezliczone ilości wszelkich danych na temat internautów. To pozwala na ich profilowanie, a prowadzącym kampanie AdWords dają możliwość precyzyjnego wskazania grupy docelowej reklam. Google Ads „filtruje” użytkowników według takich kryteriów, jak:

  • płeć

  • grupa wiekowa

  • zainteresowania

  • preferencje zakupowe

  • lokalizacja

  • i wiele, wiele innych

Nie każdy mieszkaniec Włocławka będzie zainteresowany Twoją ofertą. System Google Ads uwzględnia takie rzeczy


Stary Rynek 1, 87-800 Włocławek

W pierwszej kolejności zwróć uwagę na położenie geograficzne. Specjalista AdWords z Afterweb tak ustawi wszystkie parametry w panelu Google Ads, żeby Twoja reklama dotarła tylko do osób zamieszkujących Włocławek i okolice. Lub zupełnie inny obszar, gdyż wszystko zależy od specyfiki Twojej działalności oraz bieżących potrzeb. Zasięg kampanii Google AdWords równie dobrze można ustalić na poziomie całego kraju, jak i pojedynczych ulic czy zbioru kodów pocztowych. Nasza agencja SEM będzie promowała Twoją markę tam, gdzie Ci się to najbardziej opłaci!

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby reklama w Google docierała tylko do wybranych dzielnic Włocławka. Jeżeli Twoi klienci pochodzą przede wszystkim z Zazamcza, Śródmieścia, Wschodu Mieszkaniowego oraz Południa, to promowanie firmy na obszarze włocławskiej Rybnicy, Zachodu Przemysłowego czy Zawiśla byłoby zwyczajnym marnotrawstwem. Zdaj się na nasze doświadczenie i profesjonalizm, a Google Ads otworzy przed Twoim biznesem nowe, niezwykle obiecujące perspektywy. Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Specjalista AdWords z Afterweb wykorzysta wszystkie narzędzia Google do wypromowania Twojej włocławskiej firmy

  1. Linki sponsorowane Google Search – obecne zarówno w „zwykłych” wynikach wyszukiwania, jak i na Mapach Google… Jeśli Twoja działalność we Włocławku posiada konto i wizytówkę w usłudze Google Moja Firma. Linki sponsorowane są dopasowywane do konkretnych zapytań oraz indywidualnych użytkowników, dlatego przedstawiają realną wartość dla odbiorców. A specjalista AdWords tak wszystko zorganizuje, że osoby z Twojej grupy docelowej zobaczą reklamy z linkami sponsorowanymi nawet po ogólnych wyszukaniach, pozbawionych frazy „Włocławek” i jej pochodnych.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Włocławek:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Włocławek 90
    agencja sem Włocławek 10
    stomatolog Włocławek 720
    mechanik Włocławek 260
    google ads Włocławek 20
    markizy Włocławek 50
    google Włocławek 20
    wulkanizacja Włocławek 480
    remarketing Włocławek 10
    rolety Włocławek 210

    źródło: Google.pl

  2. Reklama produktowa Google Shopping – typ kampanii AdWords wykorzystujący możliwości zintegrowanych z Google platform e-commerce. Innymi słowy reklamy tego rodzaju służą sklepom internetowym do zawierania szybszych transakcji, nakłaniania odbiorców do składania zamówień. Reklamy produktowe Google Ads mogą też sprawić, że część z zamieszkujących Włocławek konsumentów zdecyduje się osobiście wybrać do Twojego stacjonarnego sklepu, punktu obsługi klienta itd.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  3. Reklama kontekstowa Google Display Network – na pierwszy rzut oka zwykły baner, jaki możesz samodzielnie wykupić na wielu serwisach internetowych. Tyle że za pośrednictwem Google AdWords nie dość, że zapłacisz mniej, to jeszcze zdecydujesz komu i w jakich okolicznościach będzie prezentowana reklama kontekstowa Twojego biznesu we Włocławku. Blogosfera, fora dyskusyjne, specjalistyczne portale branżowe i tematyczne, a może lokalne media? Jeśli chodzi Ci po głowie wypromowanie firmy na łamach ddwloclawek.pl, portalwloclawek.pl albo internetowej strony Gazety Pomorskiej, zrób to w ramach kampanii Google Ads. Na pewno nie pożałujesz.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  4. Remarketing Google AdWords – linki sponsorowane, reklamy kontekstowe i produktowe, tyle że prezentowane specyficznej kategorii odbiorców. A mianowicie tym, którzy w przeszłości zetknęli się ze stroną internetową Twojej firmy z Włocławka, co algorytmy Google rozpoznają po zapisanych plikach cookies w komputerze / smartfonie użytkownika. Jak łatwo się domyślić, kampanie remarketingowe wymagają specyficznych umiejętności, ale tym nie musisz się martwić. Nasz specjalista AdWords świetnie sobie z tym poradzi.

    remarketing

Rozwijaj swój biznes. Za sprawą targetowanych reklam w Google Włocławek szybko okaże się dla Ciebie zbyt małym rynkiem

Specjalista AdWords dołoży wszelkich starań, aby Twoja oferta została należycie wyeksponowana i przyciągnęła do Ciebie kolejnych klientów. Im więcej użytkowników z grupy docelowej kliknie w reklamę Google i przejdzie na Twoją firmową stronę internetową, tym szybciej będzie rosnąć realna sprzedaż. Na pierwsze efekty nie trzeba wcale długo czekać. Rezultaty działań w Google Ads są mierzalne, proste do zweryfikowania, a ich rzeczowa analiza pozwoli optymalizować i udoskonalać kolejne kampanie w internecie.

W takim mieście jak Włocławek Google AdWords przechyli szalę zwycięstwa na Twoją korzyść. Najpierw rozprawisz się z lokalną konkurencją, a potem wypłyniesz na szersze wody. To będzie wymagało niemałych modyfikacji w kampaniach Google Ads, ale przy współpracy ze specjalistami SEM z Afterweb Twoja firma będzie się rozwijać prawidłowo. Jeśli poważnie myślisz o rozszerzeniu działalności poza Włocławek, musisz najpierw zabezpieczyć odpowiednie środki na firmowym koncie. Reklamy w Google Ads zapewnią Ci stały dopływ pieniędzy na inwestycje, jakie tylko uznasz za najlepsze w konkretnym momencie.

Współpracuj z certyfikowanym przez Google specjalistą AdWords, a Twoja firma we Włocławku tylko na tym zyska

Żeby wyjmować z internetowej sieci pokaźne sumy, najpierw trzeba małe co nieco włożyć. System Google Ads charakteryzuje się dużą elastycznością w zarządzaniu budżetem marketingowym, wszystkie wydatki na reklamę są w pełni transparentne. Wystarczy zerknąć do raportów i statystyk, aby poznać realne efekty podejmowanych działań. Reklamodawcy mogą rozliczać się za kampanię Google Ads według jednej z poniższych reguł:

  • CPC – budżet obciążają wyłącznie kliknięcia w reklamę. Wysokość kosztów uzależniona jest od zaproponowanej przez specjalistę AdWords stawki w licytacji o najwyższe pozycje.

  • CPA – model uzależniony od wartości oraz liczby konwersji, tj. akcji wykonanych przez użytkowników na stronie już po kliknięciu w reklamę z Google Ads.

  • ROAS – system wykorzystujący algorytmy samouczącej się sztucznej inteligencji. Ten typ opłat za Google AdWords opiera się o przewidywaną stopę zwrotu nakładów na reklamę.

  • CPM – należności są ściągane przez Google według stawek za 1000 wyświetleń reklam, bez względu na to co zrobią z nimi odbiorcy.

Zastanawiasz się, który wariant będzie najlepszy dla Twojej firmy z Włocławka? Skontaktuj się z Afterweb, a kompetentny specjalista AdWords wszystko Ci wyjaśni i udzieli fachowej porady. Nie daj się wyprzedzić konkurencji w wyścigu po serca i portfele klientów! Za sprawą stosownie dobranych reklam w Google Włocławek zacznie Ci przynosić znacznie większe przychody, niż do tej pory. Wprowadź swój biznes w nową erę prosperity! Profesjonalne kampanie Google AdWords to najlepsza inwestycja w przyszłość Twojej firmy.

Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33