Jak promować się w Google lokalnie: kampanie na Włocławek. Nasz specjalista AdWords poprowadzi Twoją firmę do dużych sukcesów

Google Ads Warszawa

Spore grono małych i średnich przedsiębiorców wciąż traktuje marketing, zwłaszcza w internetowym wydaniu, jako coś niepotrzebnego. Być może działając we Włocławku masz takich znajomych w branży – a jeśli podzielasz ich poglądy, to ewidentnie mało wiesz na temat reklam w Google Ads, tudzież AdWords. To system pozwalający na prezentowanie różnych materiałów promocyjnych, z niezwykle rozbudowanymi opcjami targetowania. W Google Ads to Ty jako reklamodawca decydujesz, komu pokazać swoją ofertę. Z pomocą specjalisty AdWords każda złotówka, jaką wydasz na promocję swojej firmy z Włocławka, zwróci Ci się z ogromną nawiązką!

Google zbiera i przetwarza niezliczone ilości wszelkich danych na temat internautów. To pozwala na ich profilowanie, a prowadzącym kampanie AdWords dają możliwość precyzyjnego wskazania grupy docelowej reklam. Google Ads „filtruje” użytkowników według takich kryteriów, jak:

  • płeć

  • grupa wiekowa

  • zainteresowania

  • preferencje zakupowe

  • lokalizacja

  • i wiele, wiele innych

Nie każdy mieszkaniec Włocławka będzie zainteresowany Twoją ofertą. System Google Ads uwzględnia takie rzeczy


Stary Rynek 1, 87-800 Włocławek

W pierwszej kolejności zwróć uwagę na położenie geograficzne. Specjalista AdWords z AFTERWEB tak ustawi wszystkie parametry w panelu Google Ads, żeby Twoja reklama dotarła tylko do osób zamieszkujących Włocławek i okolice. Lub zupełnie inny obszar, gdyż wszystko zależy od specyfiki Twojej działalności oraz bieżących potrzeb. Zasięg kampanii Google AdWords równie dobrze można ustalić na poziomie całego kraju, jak i pojedynczych ulic czy zbioru kodów pocztowych. Nasza agencja SEM będzie promowała Twoją markę tam, gdzie Ci się to najbardziej opłaci!

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby reklama w Google docierała tylko do wybranych dzielnic Włocławka. Jeżeli Twoi klienci pochodzą przede wszystkim z Zazamcza, Śródmieścia, Wschodu Mieszkaniowego oraz Południa, to promowanie firmy na obszarze włocławskiej Rybnicy, Zachodu Przemysłowego czy Zawiśla byłoby zwyczajnym marnotrawstwem. Zdaj się na nasze doświadczenie i profesjonalizm, a Google Ads otworzy przed Twoim biznesem nowe, niezwykle obiecujące perspektywy. Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Specjalista AdWords z AFTERWEB wykorzysta wszystkie narzędzia Google do wypromowania Twojej włocławskiej firmy

  1. Linki sponsorowane Google Search – obecne zarówno w „zwykłych” wynikach wyszukiwania, jak i na Mapach Google… Jeśli Twoja działalność we Włocławku posiada konto i wizytówkę w usłudze Google Moja Firma. Linki sponsorowane są dopasowywane do konkretnych zapytań oraz indywidualnych użytkowników, dlatego przedstawiają realną wartość dla odbiorców. A specjalista AdWords tak wszystko zorganizuje, że osoby z Twojej grupy docelowej zobaczą reklamy z linkami sponsorowanymi nawet po ogólnych wyszukaniach, pozbawionych frazy „Włocławek” i jej pochodnych.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Włocławek:

    Słowo kluczoweŚrednia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Włocławek90
    agencja sem Włocławek10
    stomatolog Włocławek720
    mechanik Włocławek260
    google ads Włocławek20
    markizy Włocławek50
    google Włocławek20
    wulkanizacja Włocławek480
    remarketing Włocławek10
    rolety Włocławek210

    źródło: Google.pl

  2. Reklama produktowa Google Shopping – typ kampanii AdWords wykorzystujący możliwości zintegrowanych z Google platform e-commerce. Innymi słowy reklamy tego rodzaju służą sklepom internetowym do zawierania szybszych transakcji, nakłaniania odbiorców do składania zamówień. Reklamy produktowe Google Ads mogą też sprawić, że część z zamieszkujących Włocławek konsumentów zdecyduje się osobiście wybrać do Twojego stacjonarnego sklepu, punktu obsługi klienta itd.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  3. Reklama kontekstowa Google Display Network – na pierwszy rzut oka zwykły baner, jaki możesz samodzielnie wykupić na wielu serwisach internetowych. Tyle że za pośrednictwem Google AdWords nie dość, że zapłacisz mniej, to jeszcze zdecydujesz komu i w jakich okolicznościach będzie prezentowana reklama kontekstowa Twojego biznesu we Włocławku. Blogosfera, fora dyskusyjne, specjalistyczne portale branżowe i tematyczne, a może lokalne media? Jeśli chodzi Ci po głowie wypromowanie firmy na łamach ddwloclawek.pl, portalwloclawek.pl albo internetowej strony Gazety Pomorskiej, zrób to w ramach kampanii Google Ads. Na pewno nie pożałujesz.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  4. Remarketing Google AdWords – linki sponsorowane, reklamy kontekstowe i produktowe, tyle że prezentowane specyficznej kategorii odbiorców. A mianowicie tym, którzy w przeszłości zetknęli się ze stroną internetową Twojej firmy z Włocławka, co algorytmy Google rozpoznają po zapisanych plikach cookies w komputerze / smartfonie użytkownika. Jak łatwo się domyślić, kampanie remarketingowe wymagają specyficznych umiejętności, ale tym nie musisz się martwić. Nasz specjalista AdWords świetnie sobie z tym poradzi.

    remarketing

Rozwijaj swój biznes. Za sprawą targetowanych reklam w Google Włocławek szybko okaże się dla Ciebie zbyt małym rynkiem

Specjalista AdWords dołoży wszelkich starań, aby Twoja oferta została należycie wyeksponowana i przyciągnęła do Ciebie kolejnych klientów. Im więcej użytkowników z grupy docelowej kliknie w reklamę Google i przejdzie na Twoją firmową stronę internetową, tym szybciej będzie rosnąć realna sprzedaż. Na pierwsze efekty nie trzeba wcale długo czekać. Rezultaty działań w Google Ads są mierzalne, proste do zweryfikowania, a ich rzeczowa analiza pozwoli optymalizować i udoskonalać kolejne kampanie w internecie.

W takim mieście jak Włocławek Google AdWords przechyli szalę zwycięstwa na Twoją korzyść. Najpierw rozprawisz się z lokalną konkurencją, a potem wypłyniesz na szersze wody. To będzie wymagało niemałych modyfikacji w kampaniach Google Ads, ale przy współpracy ze specjalistami SEM z AFTERWEB Twoja firma będzie się rozwijać prawidłowo. Jeśli poważnie myślisz o rozszerzeniu działalności poza Włocławek, musisz najpierw zabezpieczyć odpowiednie środki na firmowym koncie. Reklamy w Google Ads zapewnią Ci stały dopływ pieniędzy na inwestycje, jakie tylko uznasz za najlepsze w konkretnym momencie.

Współpracuj z certyfikowanym przez Google specjalistą AdWords, a Twoja firma we Włocławku tylko na tym zyska

Żeby wyjmować z internetowej sieci pokaźne sumy, najpierw trzeba małe co nieco włożyć. System Google Ads charakteryzuje się dużą elastycznością w zarządzaniu budżetem marketingowym, wszystkie wydatki na reklamę są w pełni transparentne. Wystarczy zerknąć do raportów i statystyk, aby poznać realne efekty podejmowanych działań. Reklamodawcy mogą rozliczać się za kampanię Google Ads według jednej z poniższych reguł:

  • CPC – budżet obciążają wyłącznie kliknięcia w reklamę. Wysokość kosztów uzależniona jest od zaproponowanej przez specjalistę AdWords stawki w licytacji o najwyższe pozycje.

  • CPA – model uzależniony od wartości oraz liczby konwersji, tj. akcji wykonanych przez użytkowników na stronie już po kliknięciu w reklamę z Google Ads.

  • ROAS – system wykorzystujący algorytmy samouczącej się sztucznej inteligencji. Ten typ opłat za Google AdWords opiera się o przewidywaną stopę zwrotu nakładów na reklamę.

  • CPM – należności są ściągane przez Google według stawek za 1000 wyświetleń reklam, bez względu na to co zrobią z nimi odbiorcy.

Zastanawiasz się, który wariant będzie najlepszy dla Twojej firmy z Włocławka? Skontaktuj się z AFTERWEB, a kompetentny specjalista AdWords wszystko Ci wyjaśni i udzieli fachowej porady. Nie daj się wyprzedzić konkurencji w wyścigu po serca i portfele klientów! Za sprawą stosownie dobranych reklam w Google Włocławek zacznie Ci przynosić znacznie większe przychody, niż do tej pory. Wprowadź swój biznes w nową erę prosperity! Profesjonalne kampanie Google AdWords to najlepsza inwestycja w przyszłość Twojej firmy.

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.