Profesjonalne audyty SEO On-Site i Off-Site, dzięki którym dowiesz się jak wyszukiwarki oceniają Twoją stronę.

Firmowe strony internetowe na dobre podbiły internet. Nie da się ukryć, że własna strona WWW daje duże możliwości marketingowe i sprzedażowe. Jednak o biznesowym sukcesie decyduje zawsze liczba potencjalnych odbiorców, do których dotrzemy z ofertą. Dlatego warto sprawdzić jak naszą stronę odbiera wyszukiwarka Google. Pamiętajmy, że od właściwego dostosowania strony pod wyszukiwarki zależeć będzie zwiększenie szans na większą widoczność i sprzedaży, a co za tym idzie zysku.

Audyt SEO – na czym polega?

Pozycja strony internetowej w rankingu Google zależy od wielu czynników, jednym z ważniejszym jest dopasowanie jej do preferencji wyszukiwarki. Niestety nie ma jednego sztywnego kryterium oceny serwisów, gdyż algorytmy oceniające witrynę są na bieżąco aktualizowane, a to niestety wpływa na zmianę sposobu oceniania. Dlatego zlecając audyt SEO upewnij się, że specjalista go przeprowadzający orientuje się w aktualnych standardach.

Właściwie przeprowadzona analiza SEO serwisu umożliwi zidentyfikowania wszelkich nieprawidłowości wpływających na indeksację witryny w wyszukiwarkach. Dodatkowo pozwoli określić jakie elementy wymagają poprawy, by dany serwis mógł zajmować jeszcze wyższe pozycje pod kątem wyszukiwania określonych fraz i słów kluczowych. Po zakończonym audycie właściciel strony otrzymuje raport, który zawiera sugestie co do rozwiązania istniejących w witrynie problemów. Ponadto możemy w nim znaleźć wszelkie wykryte mankamenty w treści strony, kodzie html, linkowaniach, a nawet wyglądzie szablonu. Nasi specjaliści w każdym raporcie wyszczególniają też pomysły na ulepszenie serwisu pod kątem pozycjonowania strony www w wyszukiwarkach. Po zastosowaniu się do wszystkich rad serwis stanie się funkcjonalny i przyjazny użytkownikowi. Dlatego decydując się na audyt Off-Site i On-Site możesz liczyć na rzetelną ocenę witryny zgodnie z wskazówkami jakościowymi Google.

Co zawiera profesjonalny audyt SEO?

Audyty SEO przeprowadzane przez AFTERWEB zawsze dostosowane są ściśle pod stronę klienta. Podstawowa grupa elementów, która pojawia się w czasie każdorazowej oceny serwisu obejmuje:

  • czas ładowania witryny
  • budowę adresów URL
  • linkowanie wewnętrzne
  • strukturę semantyczną serwisu
  • meta tagi
  • z duplikowane treści
  • mapa strony xml. i plik robots.txt
  • poszukiwanie ukrytych treści

Dodatkowo AFTERWEB analizuje witrynę pod kątem:

  • dostosowania witryny do urządzeń mobilnych
  • danych strukturalnych
  • budowania nowych stron docelowych
  • widoczności serwisu w wyszukiwarce Google
  • ocenienia konkurencji i ich sposobu działania w zakresie SEO

Dwa oblicza audytu SEO – On-Site i Off-Site

W sercu pozycjonowania od zawsze leżały audyty SEO. To dzięki nim doświadczeni specjaliści AFTERWEB mogą odkryć wszelkie mankamenty strony www, a tworząc obszerny raport nakreślić ścieżkę do w pełni użytecznej witryny. Pozycja w wyszukiwarce zależy od wielu czynników, które każdy przedsiębiorca posiadający stronę www powinien poddać analizie. AFTERWEB przeprowadza dwa typu audytów, które dają obszerny pogląd na funkcjonalność i aktualny stan serwisu.

Audyt On-Site SEO – właściwa optymalizacja serwisu ma kolosalny wpływ na pozycję w rankingu Google. Dlatego zlecając pozycjonowanie AFTERWEB otrzymujesz obszerny raport na temat funkcjonalności Twojej strony www. Przeprowadzony przez nas audyt On-Site zawiera między innymi:

    • Informacje ogólne o stronie www – wiek domeny, PageRank i ilość za indeksowanych podstron.
    • Prezentację serwisu – dokładny opis prezentacji Twojej strony w wyszukiwarce Google z podziałem na tag tytułowy , meta opisy czyli description. Oba parametry są ważne dla oceny funkcjonalności serwisu.
    • Analiza treści strony – ocena treści pod kątem wartości dla potencjalnych użytkowników. Ocena tekstów z uwzględnieniem poprawności nagłówków i znaczników wyróżniających.
    • Linkowanie wewnętrzne – sprawdzenie zawartości strony ze względu na linkowania do innych podstron serwisu.
    • Walidacja i mapa strony – zweryfikowanie mapy serwisu pod kątem indeksowania adresów, a także ocena poprawności kodu witryny.
    • Page-speed i błędy na stronie – sprawdzenie szybkości działania witryny i błędów serwisu mających wpływ na rankingowanie w wyszukiwarce.

Audyt Off-Site SEO – o sukcesie strony oprócz parametrów wewnętrznych decydują też czynniki zewnętrzne. Nasi specjaliści za pomocą narzędzi Google Search Console, a także Ahrefs i Majestic SEO oceniają widoczność serwisu w wyszukiwarce i dotychczasowy sposób linkowania z uwzględnieniem podziału na:

    • White Hat SEO – naturalne linki, które zostały umieszczone przez nieświadomych istnienia procesu pozycjonowania Internatów
    • Black Hat SEO – linki pozyskane technikami naruszającymi wskazówki jakościowe Google

Poznaj korzyści płynące z audytów SEO On i Off-Site

Decydując się na profesjonalny audyt SEO On-Site i Off-Site masz pewność, że wszelkie błędy wpływające negatywnie na pozycję w Google zostaną zidentyfikowane. Dzięki temu możliwe będzie prawidłowe indeksowanie serwisu, a także szybsze osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Dlatego jeśli Twoja strona nie osiąga coraz to lepszych pozycji w rankingu lub odnotowałeś nagły spadek ruchu w serwisie koniecznie zdecyduj się się na przeprowadzenie fachowej analizy SEO. Wybierając audyt SEO przeprowadzony przez fachowców uzyskujesz nie tylko rzetelny raport z błędów istniejących w Twojej witrynie, ale także rady i wskazówki co do usunięcia zaistniałych problemów. Warto podkreślić, że audyt SEO nie jest jedynie rozwiązaniem na nagłe problemy z witryną. Regularne sprawdzanie serwisu pozwala dostosować stronę www do aktualnych wymagań Google, a co za tym idzie osiągania wysokich i stabilnych pozycji. AFTERWEB dla każdego swojego klienta przeprowadza rozszerzone audyty SEO On i Off-Site. Dzięki temu nasza firma może podejmować skuteczne działania w zakresie pozycjonowania stron.