Profesjonalne audyty SEO On-Site i Off-Site, dzięki którym dowiesz się jak wyszukiwarki oceniają Twoją stronę.
Firmowe strony internetowe na dobre podbiły internet. Nie da się ukryć, że własna strona WWW daje duże możliwości marketingowe i sprzedażowe. Jednak o biznesowym sukcesie decyduje zawsze liczba potencjalnych odbiorców, do których dotrzemy z ofertą. Dlatego warto sprawdzić jak naszą stronę odbiera wyszukiwarka Google. Pamiętajmy, że od właściwego dostosowania strony pod wyszukiwarki zależeć będzie zwiększenie szans na większą widoczność i sprzedaży, a co za tym idzie zysku.
Audyt SEO – na czym polega?
Pozycja strony internetowej w rankingu Google zależy od wielu czynników, jednym z ważniejszym jest dopasowanie jej do preferencji wyszukiwarki. Niestety nie ma jednego sztywnego kryterium oceny serwisów, gdyż algorytmy oceniające witrynę są na bieżąco aktualizowane, a to niestety wpływa na zmianę sposobu oceniania. Dlatego zlecając audyt SEO upewnij się, że specjalista go przeprowadzający orientuje się w aktualnych standardach.
Co to jest audyt SEO?
Audyt SEO to analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarce. Jego przeprowadzenie zaleca się przed wdrożeniem działań pozycjonerskich. Prawidłowo wykonany audyt SEO zawiera informacje, na podstawie których specjalista SEO opracowuje optymalną strategię pozycjonowania strony.
Właściwie przeprowadzona analiza SEO serwisu umożliwi zidentyfikowania wszelkich nieprawidłowości wpływających na indeksację witryny w wyszukiwarkach. Dodatkowo pozwoli określić jakie elementy wymagają poprawy, by dany serwis mógł zajmować jeszcze wyższe pozycje pod kątem wyszukiwania określonych fraz i słów kluczowych. Po zakończonym audycie właściciel strony otrzymuje raport, który zawiera sugestie co do rozwiązania istniejących w witrynie problemów. Ponadto możemy w nim znaleźć wszelkie wykryte mankamenty w treści strony, kodzie html, linkowaniach, a nawet wyglądzie szablonu. Nasi specjaliści w każdym raporcie wyszczególniają też pomysły na ulepszenie serwisu pod kątem pozycjonowania strony www w wyszukiwarkach. Po zastosowaniu się do wszystkich rad serwis stanie się funkcjonalny i przyjazny użytkownikowi. Dlatego decydując się na audyt Off-Site i On-Site możesz liczyć na rzetelną ocenę witryny zgodnie z wskazówkami jakościowymi Google.
Co zawiera profesjonalny audyt SEO?
Audyty SEO przeprowadzane przez AFTERWEB zawsze dostosowane są ściśle pod stronę klienta. Podstawowa grupa elementów, która pojawia się w czasie każdorazowej oceny serwisu obejmuje:
- czas ładowania witryny
- budowę adresów URL
- linkowanie wewnętrzne
- strukturę semantyczną serwisu
- meta tagi
- z duplikowane treści
- mapa strony xml. i plik robots.txt
- poszukiwanie ukrytych treści
Dodatkowo AFTERWEB analizuje witrynę pod kątem:
- dostosowania witryny do urządzeń mobilnych
- danych strukturalnych
- budowania nowych stron docelowych
- widoczności serwisu w wyszukiwarce Google
- ocenienia konkurencji i ich sposobu działania w zakresie SEO
Dwa oblicza audytu SEO – On-Site i Off-Site
W sercu pozycjonowania od zawsze leżały audyty SEO. To dzięki nim doświadczeni specjaliści AFTERWEB mogą odkryć wszelkie mankamenty strony www, a tworząc obszerny raport nakreślić ścieżkę do w pełni użytecznej witryny. Pozycja w wyszukiwarce zależy od wielu czynników, które każdy przedsiębiorca posiadający stronę www powinien poddać analizie. AFTERWEB przeprowadza dwa typu audytów, które dają obszerny pogląd na funkcjonalność i aktualny stan serwisu.
Audyt On-Site SEO – właściwa optymalizacja serwisu ma kolosalny wpływ na pozycję w rankingu Google. Dlatego zlecając pozycjonowanie AFTERWEB otrzymujesz obszerny raport na temat funkcjonalności Twojej strony www. Przeprowadzony przez nas audyt On-Site zawiera między innymi:
- Informacje ogólne o stronie www – wiek domeny, PageRank i ilość za indeksowanych podstron.
- Prezentację serwisu – dokładny opis prezentacji Twojej strony w wyszukiwarce Google z podziałem na tag tytułowy , meta opisy czyli description. Oba parametry są ważne dla oceny funkcjonalności serwisu.
- Analiza treści strony – ocena treści pod kątem wartości dla potencjalnych użytkowników. Ocena tekstów z uwzględnieniem poprawności nagłówków i znaczników wyróżniających.
- Linkowanie wewnętrzne – sprawdzenie zawartości strony ze względu na linkowania do innych podstron serwisu.
- Walidacja i mapa strony – zweryfikowanie mapy serwisu pod kątem indeksowania adresów, a także ocena poprawności kodu witryny.
- Page-speed i błędy na stronie – sprawdzenie szybkości działania witryny i błędów serwisu mających wpływ na rankingowanie w wyszukiwarce.
Audyt Off-Site SEO – o sukcesie strony oprócz parametrów wewnętrznych decydują też czynniki zewnętrzne. Nasi specjaliści za pomocą narzędzi Google Search Console, a także Ahrefs i Majestic SEO oceniają widoczność serwisu w wyszukiwarce i dotychczasowy sposób linkowania z uwzględnieniem podziału na:
- White Hat SEO – naturalne linki, które zostały umieszczone przez nieświadomych istnienia procesu pozycjonowania Internatów
- Black Hat SEO – linki pozyskane technikami naruszającymi wskazówki jakościowe Google
Poznaj korzyści płynące z audytów SEO On i Off-Site
Decydując się na profesjonalny audyt SEO On-Site i Off-Site masz pewność, że wszelkie błędy wpływające negatywnie na pozycję w Google zostaną zidentyfikowane. Dzięki temu możliwe będzie prawidłowe indeksowanie serwisu, a także szybsze osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Dlatego jeśli Twoja strona nie osiąga coraz to lepszych pozycji w rankingu lub odnotowałeś nagły spadek ruchu w serwisie koniecznie zdecyduj się się na przeprowadzenie fachowej analizy SEO. Wybierając audyt SEO przeprowadzony przez fachowców uzyskujesz nie tylko rzetelny raport z błędów istniejących w Twojej witrynie, ale także rady i wskazówki co do usunięcia zaistniałych problemów. Warto podkreślić, że audyt SEO nie jest jedynie rozwiązaniem na nagłe problemy z witryną. Regularne sprawdzanie serwisu pozwala dostosować stronę www do aktualnych wymagań Google, a co za tym idzie osiągania wysokich i stabilnych pozycji. AFTERWEB dla każdego swojego klienta przeprowadza rozszerzone audyty SEO On i Off-Site. Dzięki temu nasza firma może podejmować skuteczne działania w zakresie pozycjonowania stron.