Lokalna reklama AdWords w mieście Chełm. Specjalista SEM pokaże Ci, dlaczego Google Ads to same korzyści dla Twojej firmy

Google Ads Warszawa

Tutejszą gospodarkę zdominowali przemysłowi potentaci, ale Ty również starannie rozwijasz swoją firmę. Nieustannie poszukujesz kolejnych klientów dla swojej firmy w Chełmie – i my, zespół AFTERWEB, Ci w tym pomożemy! System Google Ads, funkcjonujący także pod nazwą Google AdWords, stanowi nadzwyczaj skuteczną formę promocji małych i średnich przedsiębiorstw. Jako profesjonalna agencja SEM dysponujemy niezbędnym know-how oraz certyfikatami Google, potwierdzającymi kompetencje naszych specjalistów.

Lokalny rynek nie wybacza najmniejszych błędów. Specyfika Chełma sprawia, że reklama w Google musi uwzględniać preferencje Twoich klientów. Kampania AdWords powinna zostać odpowiednio ukierunkowana, biorąc pod uwagę profil idealnego odbiorcy, czyli:

• dane demograficzne (wiek, płeć itd.)

• zainteresowania i potrzeby

• konsumenckie zamiary

• lokalizację, fizyczne położenie użytkownika

Profesjonalna kampania Google AdWords dla firmy z Chełma skoncentruje się na wybranej grupie docelowej internautów


Pocztowa 28, 22-100 Chełm

Google starannie zbiera mnóstwo informacji o internautach, poznając ich zwyczaje i preferencje. Dzięki temu Ty, jako reklamodawca, możesz w Ads precyzyjnie ustawić wszystkie parametry tak, aby pokazywać materiały promocyjne osobom zamieszkującym Chełm. Albo zdać się na naszą pomoc w tym zakresie i powierzyć prowadzenie kampanii AdWords specjalistom SEM. Nie ma też żadnych przeszkód, które utrudniałyby jeszcze dokładniejsze kierowanie reklam Google Ads.

Jeśli pewne obszary w Chełmie nie generują satysfakcjonującej sprzedaży, wystarczy je wykluczyć. Tylko od Ciebie i potrzeb Twojej firmy zależy, czy kampanie Google Ads będą widoczne w całej Polsce, województwie lubelskim, a może wybranych dzielnicach miasta Chełm, takich jak:

  • Śródmieście
  • Stare i Nowe Miasto
  • Błonia
  • Wygon
  • Antonin
  • Trubaków
  • Podgórze

Reklama kontekstowa, linki sponsorowane, Google Shopping oraz remarketing. Oto 4 drogi zdobywania klientów w Google Ads

  1. Google Display Network – graficzna reklama kontekstowa na najróżniejszych witrynach internetowych, dopasowywana m.in. do ich tematyki oraz innych stron odwiedzanych przez konkretnego użytkownika. Dzięki Google Ads możesz umieścisz firmowy baner chociażby na łamach lokalnych serwisów informacyjnych, które zajmują się Chełmem. Np. w internetowym serwisie tygodnika „Super Tydzień Chełmski”, witrynie Kuriera Lubelskiego albo na wirtualnychelm.pl. Reklama kontekstowa GDN bardzo dobrze sprawdza się na branżowych portalach i blogach.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  2. reklama w Google Search – linki sponsorowane w wynikach, które wyszukiwarka Google prezentuje w odpowiedzi na najróżniejsze zapytania. Tutaj kierowanie kampanii AdWords na Chełm i okolice przydaje się zwłaszcza wtedy, gdy użytkownicy używają krótkich, mało precyzyjnych zwrotów. Google jest w stanie rozpoznać lokalizację po adresie IP lub danych z GPS-a. W efekcie Twoje linki sponsorowane z Google Ads będą wyświetlane również na hasła bez frazy „Chełm”.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Chełm:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Chełm 90
    agencja sem Chełm 10
    stomatolog Chełm 480
    mechanik Chełm 210
    google ads Chełm 10
    markizy Chełm 10
    google Chełm 10
    wulkanizacja Chełm 320
    remarketing Chełm 10
    rolety Chełm 140

    źródło: Google.pl

  3. Zakupy w wyszukiwarce – rodzaj kampanii AdWords stworzonej głównie dla sektora e-commerce. Reklama produktowa w Google Shopping pozwala zaprezentować produkt w maksymalnie atrakcyjny sposób, a zarazem ułatwia podejmowanie decyzji i przyspiesza przyjmowanie zamówień. Dla lokalnej firmy w Chełmie Google Ads Zakupy mogą się przydać również do wypromowania towaru, po który przyszły klient pofatyguje się osobiście do sklepu stacjonarnego.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  4. remarketing w AdWords – najróżniejsze warianty reklam z platformy Google Ads, tworzone z myślą o pewnym typie odbiorcy. Remarketing ma na celu przekonanie niezdecydowanych oraz podtrzymanie kontaktu z dawnymi klientami. Dzięki takim kampaniom w Google Chełm z pewnością nie zapomni o Twojej ofercie. A specjalista SEM z agencji AFTERWEB zadba o to, aby tego typu przypomnienia w Google Ads wyświetlały się wyłącznie tym użytkownikom, którzy dają podstawy do dalszego prowadzenia leadu sprzedażowego.

    remarketing

Narzędzia reklamy w Google dają prowadzącym biznes w Chełmie fantastyczne możliwości na efektywną promocję

Eksperci zajmujący się marketingiem nie mają wątpliwości, że to właśnie internet gwarantuje najwyższe wzrosty sprzedaży. A w tej branży trudno o bardziej opłacalne narzędzie promocji lokalnych firm, niż reklamy w Google Ads. Ukierunkowując materiały promocyjne na grupę odbiorców o określonych cechach, zamieszkujących Chełm lub odwiedzających te rejony Lubelszczyzny, zwiększasz prawdopodobieństwo pozyskania klienta. Kampania Google AdWords gwarantuje Ci pełną kontrolę nad wydatkami na reklamę. Działania w Ads możesz rozliczać na kilka różnych sposobów:

  • CPC – na podstawie liczby kliknięć w reklamy
  • CPA – za nakłonienie użytkowników do podjęcia określonych działań (złożenie zamówienia, nawiązanie kontaktu z Tobą, osobista wizyta w sklepie itd.)
  • ROAS – według kalkulowanego zwrotów nakładów na kampanię w Google
  • CPM – opłata za 1000 wyświetleń Twoich reklam we wskazanych kanałach AdWords

Nie wiesz, który wariant będzie najbardziej opłacalny dla Twojej firmy z Chełma? Nasza agencja zrealizowała już wiele projektów z wymiernymi sukcesami naszych Klientów, więc specjalista SEM przedstawi Ci bliżej wszystkie możliwości. Indywidualny opiekun kampanii Google Ads wyjaśni wszelkie wątpliwości, a Ty zdecydujesz, jaka strategia będzie realizowana w Chełmie, poszczególnych dzielnicach miasta lub w województwie lubelskim.

AFTERWEB to agencja SEM z dużym doświadczeniem. Wiemy, jakie wyzwania stawia prowadzenie kampanii AdWords na Chełm

Google Ads to znakomity system ze względu na to, że daje wgląd do wielu wartościowych danych. Ewaluacja skuteczności poszczególnych składowych kampanii reklamowej okazuje się znacznie prostsza. Jako reklamodawca masz dostęp do dowolnych informacji i statystyk z AdWords na temat tego, jak Twoja chełmska firma radzi sobie w internecie. Gwarantujemy pełen profesjonalizm i zaangażowanie specjalistów SEM w kampanię Google Ads. W naszej agencji nie poprzestajemy na jednorazowym ustaleniu wytycznych – stale monitorujemy sytuację i optymalizujemy liczne parametry, aby biznes Klienta uzyskiwał coraz lepsze wyniki.

W branży SEM Chełm nigdy nie był powszechnie uważany za rynek z dużym potencjałem. Jednak agencja AFTERWEB dostrzega zapał i wysiłki tutejszych przedsiębiorców, przygotowując wyjątkową ofertę na prowadzenie kampanii AdWords dla takich firm, jak Twoja. Znamy narzędzia reklamowe Google, każdy nasz specjalista przeszedł egzamin sprawdzający kompetencje, a dotychczasowi Klienci bardzo sobie chwalą współpracę. Każdy odniesie korzyści, jeśli w pełni skoncentruje się na swoich zadaniach: Ty na codziennym prowadzeniu biznesu w Chełmie, my na jego wypromowaniu w Google Ads. Nie czekaj z kampanią, aż zrobi to Twoja lokalna konkurencja! W takim mieście jak Chełm Google Ads w znaczącym stopniu wpływają na decyzje podejmowane przez konsumentów. I możesz mieć całkowitą pewność, że specjalista SEM z AFTERWEB wykorzysta komplet funkcjonalności AdWords, aby wybierali Ciebie.

[shortcode_oferta_seo]

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.