Ustawianie kampanii Google Ads / AdWords na Jaworzno. Specjalista SEM tłumaczy, jak reklamowanie się w Google rozwija lokalny biznes

Prowadzisz niewielką firmę w Jaworznie na Śląsku, a większość Twoich klientów pochodzi z bliskiego sąsiedztwa? W takim razie czytaj uważnie, bo agencja Afterweb ma właśnie dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Jeśli chcesz zwiększać obroty, rozwijać swoje przedsiębiorstwo, po prostu musisz zainteresować się systemem Google Ads – wcześniej znanym jako Google AdWords. To wysoce zaawansowane narzędzie marketingu internetowego, dzięki któremu możesz precyzyjnie kierunkować wyświetlanie reklam na Jaworzno. Nie tylko obszar miasta, ale jeszcze dokładniej, na wybrane dzielnice: Śródmieście, Bory, Starą Hutę itd. Zwróć się do nas, a specjalista SEM z certyfikatem Google kompleksowo zajmie się promocją Twojej firmy. Za pośrednictwem AdWords trafisz do wielu potencjalnych klientów, a każda złotówka wydana na kampanię Ads ograniczoną do Jaworzna przyniesie Ci realny zysk!

Nie tylko mieszkańcy. Dzięki Google Ads / AdWords zainteresujesz tych, którzy dopiero zamierzają odwiedzić Jaworzno


Rynek Główny 1, 43-600 Jaworzno

Opcje lokalizacji reklam Ads są niezwykle rozbudowane. Dzięki temu przedsiębiorcy są w stanie pokazywać swoją ofertę starannie wyselekcjonowanym odbiorcom: tym rzeczywiście przebywającym w Jaworznie i okolicach, a nie wszystkim internautom. Precyzyjne ustawienie kampanii Google AdWords zwiększa prawdopodobieństwo konwersji – zachęcenia użytkownika do zakupu, skontaktowania się z Tobą lub innego działania, które zakończy się zadowalającą wszystkie strony transakcją. Profesjonalne działania SEM pozwalają niewielkim kosztem znacznie poprawić wyniki firmy. Google Ads umożliwia reklamowanie się na kilka różnych sposobów. Obojętnie, czy zechcesz promować się stricte na Jaworzno, całą Aglomerację Śląską, a może wyłącznie w północnych częściach Twojego miasta: osiedlach na Szczakowej, Pieczyskach, Górze Piasku i Niedzieliskach. Specjaliści SEM nie podejmują decyzji na ślepo, tylko stale optymalizują kampanię w oparciu o liczne dane i raporty.

Do wyboru masz linki sponsorowane, reklamy kontekstowe, Google Shopping oraz remarketing:

  • reklamy w wynikach wyszukiwania – odnośniki do Twojej strony internetowej będą wyświetlały się powyżej witryn, które algorytmy Google uznały za najbardziej przydatne dla użytkownika. Linki sponsorowane są dobierane nie tylko do frazy, ale również informacji zgromadzonych o danym internaucie. Jeżeli ktoś szuka restauracji w Jaworznie, to będąc na obrzeżach Wesołego Miasteczka wcale nie musi wyszukiwać „restauracja Jaworzno”. Google wystarczą same dane geolokalizacyjne i fraza „restauracja”.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Jaworzno:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Jaworzno 90
    agencja sem Jaworzno 10
    stomatolog Jaworzno 590
    mechanik Jaworzno 390
    google ads Jaworzno 10
    markizy Jaworzno 10
    google Jaworzno 10
    wulkanizacja Jaworzno 590
    remarketing Jaworzno 10
    rolety Jaworzno 210

    źródło: Google.pl

  • Google Display Network – reklamy kontekstowe na zewnętrznych witrynach: portalach informacyjnych, serwisach tematycznych czy blogach pasjonatów. Tutaj AdWords daje Ci możliwość wyboru, gdzie konkretnie chcesz zaprezentować swoją ofertę. Strona internetowa Dziennika Zachodniego, stworzony dla lokalnej społeczności jaw.pl, a może skoncentrowany na wiadomościach z regionu mojejaworzno.pl? Przeszukaj zasoby GDN samodzielnie… albo zdaj się na specjalistów SEM, którzy po fachowej analizie wskażą Ci kanały promocji o największym potencjale.

    reklama display
    źródło: sport.pl

  • moduł Zakupy – stworzony z myślą o tych firmach, które przyjmują zamówienia przez internet. Reklama w Google Shopping wygląda jak karta produktu w typowym serwisie e-commerce. Dzięki niej użytkownik ma kluczowe informacje pod ręką i może podjąć natychmiastową decyzję. Również w tej odmianie Ads istnieje możliwość kierowania reklam do konkretnej grupy docelowej. Np. konsumentów zamieszkujących Jaworzno i miejscowości oddalone o maks. 50 kilometrów. Przy założeniu, że na takim obszarze zapewniasz darmowe dostawy i bez dodatkowych kosztów Twoja oferta jest atrakcyjniejsza.

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

  • działania remarketingowe – obejmują wszystkie powyższe typy reklam, z jedną zasadniczą różnicą. Oprócz warunków geograficznych, demograficznych czy czasowych, jakie narzucisz przez Google AdWords, system weźmie pod uwagę dodatkowy czynnik. Kampania remarketingu będzie skierowana do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzali Twoją firmową stronę www. Umiejętne przypominanie o ofercie może sprawić, że kiedy dana osoba już pojawi się w Jaworznie, będzie kojarzyła promowane przez Ciebie usługi lub produkty i chętniej z nich skorzysta.

    remarketing

Rozszerzenia reklam w Google Ads skracają dystans pomiędzy Tobą a Twoimi klientami. Ułatw im podjęcie decyzji

Jak stworzyć reklamę, która skutecznie przyciągnie uwagę i skusi do zakupu albo skontaktowania się z firmą? Kto jak kto, ale dobrze przeszkolony przez Google specjalista SEM, uzbrojony w najnowszą wiedzę o e-marketingu, na pewno to wie. Współpracując z Afterweb masz gwarancję, że kampanię w kanałach internetowych prowadzą profesjonaliści, a Twoje przedsiębiorstwo z Jaworzna właśnie obrało kurs ku świetlanej przyszłości.

Krótkie, sugestywne teksty i zwroty call-to-action muszą iść w parze z dokładnym targetowaniem oraz wykorzystaniem dostępnych w AdWords rozszerzeń. Dodanie do reklamy charakterystycznej pinezki uruchomi Google Maps: serwis z mapami na podstawie GPS-a lub numeru IP wytyczy użytkownikowi optymalną trasę pomiędzy Jaworznem – a dokładniej Twoim sklepem, salonem, lokalem – a jego aktualnym położeniem. Z kolei przycisk „Zadzwoń” zamiast samego numeru telefonu umożliwi potencjalnemu klientowi szybki kontakt z Tobą. Te rozszerzenia nie muszą być widoczne cały czas, lecz w dogodnych dla Ciebie dniach i godzinach. Na skuteczność reklamy i kampanii SEM w Google składa się mnóstwo drobnych elementów, począwszy od dokładnego ukierunkowania Adsów na Jaworzno i preferencje grupy docelowej. My potrafimy te wszystkie szczegóły złożyć w jedną, synergiczną całość.

Specjalista SEM będzie do Twojej dyspozycji. Dzięki nam i Google Ads Jaworzno zachwyci się Twoją ofertą

Zdaniem reklamodawców internet ma zdecydowaną przewagę nad tradycyjnymi mediami. Przede wszystkim dlatego, że w sieci zdecydowanie łatwiej komunikować się z faktyczną grupą docelową, a nie masą przypadkowych ludzi. Google AdWords / Ads to doskonałe narzędzie do realizacji biznesowych celów. Wyświetlasz reklamy odpowiednim odbiorcom, samodzielnie ustalasz okoliczności emisji, masz pełną swobodę w zarządzaniu budżetem i maksymalną kontrolę nad efektywnością każdej kampanii. Twoja lokalna firma z Jaworzna ma dokładnie takie same możliwości, jak gigantyczne korporacje – wykorzystaj swoją szansę!

Jeśli potrzebujesz przewodnika po świecie SEM, to nie znajdziesz lepszych specjalistów niż zespół Afterweb. Twój sukces będzie naszym sukcesem, dlatego nie obiecujemy gruszek na wierzbie, tylko trzymamy się twardych faktów i liczb. Mamy komplet kompetencji by sprawić, że poprzez Google Jaworzno stanie się Twoją trampoliną do branżowej ekstraklasy. Najpierw zdominujesz lokalny rynek, potem Śląsk, a następnie całą Polskę. Naturalnie do tego potrzeba czasu, ale niejeden specjalista SEM przyczynił się do podobnego success story achieved with Google. Twoja firma, od początku związana z Jaworznem, może być następna!

Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33