Prowadzimy profesjonalne kampanie AdWords dla firm z miasta Opole. Zobacz, jak dobrze reklama w Google wpłynie na Twój biznes

Google Ads Warszawa

Stolica województwa zwykle sprzyja prowadzeniu działalności gospodarczej, w dowolnej skali. Nie inaczej jest z Opolem, gdzie od lat rozwijasz swoje przedsięwzięcie. Jeśli wciąż szukasz sposobów na zdobycie nowych klientów, to lokalne kampanie Google Ads są najlepszym środkiem do osiągnięcia tego celu. W agencji AFTERWEB od dawna zajmujemy się e-marketingiem, nasz specjalista AdWords dokładnie wie, jak dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej. System Google Ads pozwala precyzyjnie definiować, którym użytkownikom pokazywać Twoją ofertę, a których pominąć. W ten sposób reklama AdWords będzie prezentowana tylko tym, którzy rzeczywiście mogą zostać Twoimi klientami! Osoby zamieszkujące Opole lub wybrane dzielnice miasta, ludzie z określonej grupy wiekowej, internauci wykazujący konkretne zainteresowania – tylko od Ciebie zależy kto zetknie się z materiałami promocyjnymi Twojej firmy w Google Ads. Skorzystaj z pomocy doświadczonych fachowców, a uzyskasz najlepsze możliwe wyniki!

Google Ads stanowi najbardziej opłacalną metodę na wypromowanie biznesu w Opolu. Dotyczy to praktycznie każdej branży


Rynek 1, 45-022 Opole

Kampanie AdWords wykorzystują wszelkie dane, jakie pozostawiają po sobie użytkownicy Google do przypisywania internautów do określonych grup. W ten sposób Ty jako reklamodawca masz możliwość precyzyjnego ustalenia komu, kiedy i w jakich okolicznościach prezentować ofertę Twojej opolskiej firmy. Dzięki Google Ads nie wydasz ani złotówki bezcelowo – wystarczy tak ustawić rozmaite parametry, żeby reklama AdWords trafiała tylko do tych mieszkańców Opola, którzy należą do grupy docelowej. Przy pomocy legitymującego się certyfikatem Google specjalisty AdWords zaczniesz notować coraz wyższe zyski!

Prowadzenie kampanii tylko na obszarze obejmującym Opole i najbliższe okolice wydatnie zwiększy szansę pozyskania klienta dzięki promocji w Google Ads. Wytyczne odnośnie geograficznego zasięgu mogą być niezwykle rozbudowane. W Google AdWords można szybko wykluczyć te rejony, które nie przynoszą wartościowych konwersji. To, czy będziemy reklamować Twoją firmę tylko w dzielnicach od VIII do XI – obejmujące Stare Miasto, Śródmieście, Zaodrze i Nadodrze – czy jedynie na obszarze dzielnicy XIII (Chmielowice, Winów, Szczepnowice-Wójtowa oraz Żerkowice), zależy wyłącznie od Ciebie… a także analiz raportów z kampanii Google Ads.

Kierowane na Opole kampanie AdWords toczą w kilku kanałach, takich jak linki sponsorowane, remarketing i reklama kontekstowa

  1. Google Search – kampanie Google Ads w tym kanale to widoczne w wynikach wyszukiwania linki sponsorowane. Reklama AdWords, podobnie jak strony wyświetlane przez algorytmy, stanowi odpowiedź na konkretne zapytanie od konkretnego użytkownika. Dla Ciebie kluczowe będzie to, by prezentować Twoje linki sponsorowane osobom przebywającym fizycznie w Opolu lub dopisującym frazę „Opole” do treści zapytania związanego z Twoją branżą.

    Google Ads - Linki sponsorowane

    źródło: Google.pl

    Przykładowe frazy lokalne dla miasta Opole:

    Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
    lakiernik Opole 170
    agencja sem Opole 10
    stomatolog Opole 1000
    mechanik Opole 880
    google ads Opole 10
    markizy Opole 170
    google Opole 30
    wulkanizacja Opole 880
    remarketing Opole 10
    rolety Opole 480

    źródło: Google.pl

  2. Google Ads Remarketing – tego rodzaju kampanie AdWords tworzy się z myślą o użytkownikach, którzy wcześniej odwiedzili jakąś witrynę w internecie. Google Ads ma nakłonić ich do powrotu i dokonania zakupu lub skorzystania z usług, po raz pierwszy lub ponownie. Remarketing w Google AdWords również uwzględnia kryteria lokalizacji geograficznej. W końcu jeżeli dana osoba już opuściła Opole, to prawdopodobieństwo że skusi się na Twoją ofertę jest bardzo niskie i prezentowanie jej reklamy byłoby zupełnie niepotrzebne.

    remarketing

  3. Google Display Network – elegancki baner na łamach poczytnych serwisów, odwiedzanych przez konsumentów z Twojej grupy docelowej. Dzięki sieci Google AdSense kampanie AdWords prowadzone są m. in. na popularnych blogach, specjalistycznych portalach tematycznych albo serwisach informacyjnych z Opola, takich jak nto.pl czy 24opole.pl. Graficzna reklama kontekstowa ma ten istotny atut, że dzięki Google Ads reklamodawcy mogą zdecydować, kto dokładnie je ogląda. Nasz specjalista AdWords dopilnuje, żeby byli to wyłącznie Twoi przyszli klienci!

    reklama display
    źródło: sport.pl

  4. Google Merchant Centerreklamy produktowe w wyszukiwarce. Tę odmianę Google Ads rekomendujemy tym właścicielom opolskich firm, którzy korzystają z platform e-commerce. Dla sklepów internetowych reklama AdWords w tej formie to potrójna korzyść: prezentuje produkty w atrakcyjny i przejrzysty sposób, ułatwia i przyspiesza składanie zamówień, a także jest w stanie zachęcić do osobistego obejrzenia towaru w Twoim punkcie sprzedaży w Opolu. Kampanie Google Ads Merchant Center to prawdziwa żyła złota!

    Google Shopping
    źródło: Google.pl

Na tak specyficznym rynku jak Opole Google AdWords będzie stanowić o Twojej przewadze nad lokalną konkurencją

Kampanie Google Ads gwarantują przedsiębiorcom maksymalną elastyczność. Dotyczy to nie tylko rozmaitych form reklamy i selekcjonowania odbiorców, ale też ogromnej swobody zarządzania finansami. W systemie Google AdWords obowiązują następujące formy płatności:

  • CPC – opłaty za kliknięcie. Ponosisz koszty tylko w sytuacji, gdy zainteresowany ofertą internauta przejdzie na Twoją firmową stronę www przez reklamę w Google Ads.

  • ROAS – współczynnik zwrotu nakładów na kampanię. Ta metoda bazuje na przewidywanej liczbie konwersji oraz wartości sprzedaży, do jakiej przyczyni się reklama AdWords.

  • CPA – płatność za wykonanie konkretnej akcji przez użytkownika, który trafił na Twoją witrynę www dzięki kampanii Google Ads.

  • CPM – rozliczenie na podstawie stawek za 1000 wyświetleń reklam Twojej firmy w Opolu.

Każda kampania Google AdWords może funkcjonować wedle innego modelu, nie ma również większych problemów z ich zmianą. Reklama AdWords charakteryzuje się także praktycznymi rozszerzeniami. Google Ads zmniejsza dystans pomiędzy Tobą a potencjalnymi Klientami, ułatwia nawiązywanie kontaktu, odnalezienie firmowego salonu na mapie, usprawnia składanie zamówień… Działania w Google AdWords zyskują wiele na efektowności, jeżeli potrafi się stosować interaktywne dodatki to reklamy – w AFTERWEB robimy to na co dzień!

Profesjonalne kampanie Google Ads to gwarancja zysków. Pozwól, aby specjalista AdWords wsparł Twoją firmę z Opola

Dzięki reklamom w Google Opole, a raczej jego mieszkańcy oraz osoby odwiedzające Opolszczyznę będą miały pełną świadomość, co dokładnie możesz im zaoferować. Niejedna lokalna firma, która współpracowała z nami w zakresie Google AdWords odnotowywała wzrost przychodów na poziomie kilkudziesięciu procent. Nie masz na co czekać! Twoi rywale z Opola na pewno nie zasypiają gruszek w popiele. Im wcześniej wystartuje reklama AdWords promująca Twoją firmę, tym lepiej dla Ciebie.

Google AdWords stwarza przedsiębiorcom nowe, niezwykle atrakcyjne perspektywy rozwoju. Ty również masz szansę wypromować swój biznes i rozszerzyć swoją działalność daleko poza Opole! AFTERWEB zapewni Ci kompleksową obsługę, pełne zaangażowanie w prowadzone kampanie Google Ads oraz indywidualne podejście. Nasz specjalista AdWords nie będzie powielać podręcznikowych schematów, tylko stale optymalizować i dostosowywać reklamy, aby zwiększać ich efektywność. Skontaktuj się z nami, a udowodnimy Ci że Google AdWords to najszybsza ścieżka do sukcesu w biznesie. Wybierając agencję SEM AFTERWEB zyskujesz całkowitą pewność, że marketingiem internetowym Twojej firmy w Opolu zajmą się najlepsi eksperci w tym fachu!

Poszerz widoczność w Google poprzez SEO

Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.