Prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords)
Zarabianie na Google Ads to możliwość dla małych i dużych firm z praktycznie każdej branży. Jesteś przedsiębiorcą? Szukasz sposobu na rozwój swojej firmy? Aktualnie, w 2023 r. skuteczne strategie reklamowe są w stanie generować ogromne przychody poprzez precyzyjne docieranie do klientów. Prowadzenie kampanii Google Ads (dawniej AdWords) stanowi prawdopodobnie najlepszy sposób na promocję i zarobek w przestrzeni internetowej. Nie zastanawiaj się dłużej, czy reklamy sponsorowane są w stanie zwiększyć wyniki sprzedażowe Twojej firmy. Już teraz poznaj zasady działania kampanii i znajdź specjalistów, którym opłaci się zlecić prowadzenie Google Ads. Zacznij tutaj – jesteś w dobrym miejscu.
- Prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords)
- Afterweb prezentuje: prowadzenie Google Ads od A do Z
- Zamiast obietnic, konkretne wyniki. Co oferujemy w ramach prowadzenia kampanii Google Ads?
- Zautomatyzowane kampanie reklamowe, gwarantujące wzrost leadów
- Prowadzenie kampanii Google Ads – a może samodzielnie?
- Najczęściej zadawane nam pytania
Afterweb prezentuje: prowadzenie Google Ads od A do Z
Kampanie reklamowe Google Ads (nazywane dawniej AdWords) pozwalają w kilka minut znaleźć się na samej górze wyników wyszukiwania. Nie, to nie żart – być może od pojawienia się na topowej pozycji w Google, dzieli Cię kilka odpowiednich kliknięć myszką. Problem w tym, że prowadzenie Google Ads wymaga precyzyjnych działań, konkretnych umiejętności i fachowych narzędzi. Bez tego ani rusz. Liczysz na szybkie efekty? Gwarantowany wzrost odwiedzin na Twojej stronie, lawinę zapytań ofertowych lub pełne koszyki, które nie są porzucane? Służymy pomocą.
Pomożemy Ci dotrzeć do klientów, którzy bez reklam Google Ads nigdy by się o Tobie nie dowiedzieli. Stworzymy efektywne reklamy i należycie zabierzemy się za prowadzenie kampanii AdWords / Ads. Zanim zaczniemy pracę nad Twoim zleceniem, chcemy przybliżyć Ci temat reklam sponsorowanych. To bardzo ważne, żebyś wiedział/a, za co płacisz i jak to działa. Oczywiście nie musisz znać wszystkich złożonych szczegółów – to nasza działka. Bądź jednak świadomym klientem i inwestuj tylko w takie reklamy, które będą działały i przynosiły realne zyski.
Zamiast obietnic, konkretne wyniki. Co oferujemy w ramach prowadzenia kampanii Google Ads?
System reklamowy Google Ads stale się zmienia i rozbudowuje. W Afterweb jesteśmy na bieżąco z nowinkami i systematycznie aktualizujemy wiedzę z zakresu zarządzania kampaniami Google AdWords / Ads. Co to oznacza dla Ciebie?
Decydując się na współpracę z nami, zyskasz gwarancję kompleksowej obsługi na najwyższym poziomie. Rozumiemy czego potrzebujesz, żeby wybić się na tle branżowej konkurencji.
→ Współpracę z Klientem zawsze rozpoczynamy od rozmowy o oczekiwaniach. Następnie przeprowadzamy wielowymiarową analizę konkurentów, zarówno tych największych, jak i mniejszych, którzy niedawno pojawili się na rynku. Dokładnie tak: 15-letnie doświadczenie w branży nauczyło nas, że lekceważenie pozornie niegroźnych przeciwników, bywa poważne w skutkach.
→ Nie obiecujemy gwiazdek z nieba – zamiast tego dobieramy optymalne kanały reklamowe i z ich pomocą poprawiamy wyniki sprzedażowe, dostarczając Klientom efekty w postaci stałego wzrostu zysków. Zaprosimy na Twoją stronę firmową nowych użytkowników, zainteresowanych skorzystaniem z oferowanych usług. Na tym polega umiejętne prowadzenie kampanii AdWords: reklamy w naszych rękach są gwarancją sukcesu, o czym i Ty możesz przekonać się na własnej skórze.
Strategiczne podejście i realizacja skutecznych kampanii Google Ads
Oferujemy współpracę w zakresie wszystkich dostępnych w panelu kampanii reklamowych. Są to między innymi: linki sponsorowane, remarketing, reklamy Display oraz Zakupy Google. Na szczególne wyróżnienie zasługują dwa pierwsze:
-
Linki sponsorowane – płatne reklamy w formie linków, ukazujące się na górze i na dole wyników wyszukiwania Google. Jest to zaawansowana forma promocji, ściśle dopasowana do zapytań, formułowanych przez internautów. Aby prowadzenie Google Ads było efektywne, kampanie linków sponsorowanych muszą być odpowiednio kierowane. Nasza agencja posiada status Google Partner co daje Ci pewność, że nad Twoją kampanią płatnych reklam będzie czuwał certyfikowany i doświadczony specjalista.
-
Remarketing – ten typ kampanii Google AdWords / Ads umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy już wcześniej zaglądali na Twoją stronę, ale nie dokonali zakupu lub nie wysłali zapytania o ofertę. Jest to reklama 'śledząca’, czyli znakomite narzędzie na pozyskanie klienta z wybranej grupy docelowej. W przypadku dobrego zarządzania kampanią remarketingu, nie ma mowy o pomyłce: reklamy dotrą wyłącznie do osób, które znają bądź kojarzą Twoją markę i są skłonni podjąć działania, prowadzące do konwersji. Prowadzenie kampanii Google Ads wymaga dopasowania formy promocji do potrzeb klienta. W zależności od branży, konkurencji i sytuacji rynkowej zaproponujemy Ci precyzyjnie skonfigurowany remarketing w różnych konfiguracjach, tj. w wyszukiwarce Google, standardowy, dynamiczny, wideo, a nawet remarketing aplikacji mobilnych.
Dobór słów kluczowych, które zapewnią sukces Twojej kampanii reklamowej
To Ty decydujesz, gdzie będą wyświetlane Twoje reklamy oraz jaką będą miały postać. Google Ads daje użytkownikom ogromne pole manewru, a ze wsparciem specjalisty, dopasowanie form promocji będzie proste. Wiedz jednak, że ani reklama tekstowa, ani graficzna czy produktowa nie przyniosą zarobku, jeśli będą bazowały na błędnych słowach kluczowych. W związku z tym, prowadzenie kampanii Google AdWords (Ads) musi być oparte na trafnym doborze fraz, po których użytkownicy sieci dotrą bezpośrednio do promowanej oferty, omijając konkurencyjne reklamy szerokim łukiem. Wybierzemy dla Ciebie takie słowa kluczowe, które zapewnią wartościowych ruch, a nie puste odsłony.
Reklamy AdWords (Ads) powinny być mądrze skonstruowane i atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Największa trudność polega na ich konfiguracji: należy dostosować budżet, pozycję wyświetlania i przekierowanie na odpowiednią stronę ofertową lub podstronę produktu. Użyte hasła sprzedażowe muszą być przemyślane, krótkie i chwytliwe, a słowa kluczowe nie mogą zaburzać odbioru reklamy. Nawet jedno błędnie dobrane słowo kluczowe może zaburzyć efekty całej kampanii! Dlatego tak ważne jest, aby zarządzaniem reklamami zajmował się certyfikowany Google Partner.
Bieżący monitoring i optymalizacja reklam Google Ads
Prowadzenie kampanii Google Ads wymaga ciągłego monitorowania. Choć może Cię to dziwić, jednorazowe ustawienie i włączenie reklam nie wystarczy. Twoja konkurencja może odpowiedzieć, podbijając stawkę i wyprzedzając Cię w rankingu. Jeżeli przeoczysz taki ruch, nie będziesz zarabiać, bo kliknięcia w reklamy 'zgarnie’ ktoś inny. Prowadzenie kampanii AdWords nie przyniesie oczekiwanych efektów, jeśli zrezygnujesz z regularnego monitoringu promocji. Dlatego ktoś musi stale czuwać nad kampanią i kontrolować, czy cele biznesowe są należycie realizowane. Zadaniem specjalisty Google Ads jest analiza przebiegu kampanii oraz jej optymalizacja, czyli wprowadzanie korzystnych dla klienta zmian.
Reklama sponsorowana ma sprowadzić na Twoją stronę internetową osoby, które dokonają zakupu albo skontaktują się z Tobą w sprawie oferowanych usług. Puste, nic niewnoszące kliknięcia zamiast doprowadzić do wzrostu sprzedaży, spowodują co najwyżej bezsensowne wykorzystanie budżetu, przeznaczonego na reklamy. Powierzając prowadzenie Google Ads profesjonalistom, nie ryzykujesz utratą pieniędzy. Twoje kampanie będą codziennie monitorowane i dostosowywane do dynamicznej sytuacji w sieci.
Stały kontakt z opiekunem, prowadzącym kampanię Google Ads
Jako współczesny przedsiębiorca, na pewno śledzisz sytuację rynkową. Prawdopodobnie zrobiłeś już wstępne rozeznanie i wiesz, ile kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads w poszczególnych agencjach. Bądź czujny! Wybierając specjalistę, któremu powierzysz reklamy swojej firmy, nie kieruj się wyłącznie ceną usług. Żeby zarobić, najpierw musisz zainwestować. Budżet przeznaczony na promocję szybko się zwróci, jeśli kampania Google Ads będzie zarządzana przez właściwą osobę.
Sprawdź: Cennik prowadzenia kampanii Google Ads w Afterweb
W naszej agencji realizujemy w pełni spersonalizowane kampanie reklamowe, a każdy Klient ma zapewniony stały kontakt z indywidualnym opiekunem – certyfikowanym specjalistą Google Ads. Wybierając współpracę z Afterweb będziesz mieć możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego z dedykowaną osobą, zarządzającą Twoją kampanią. Co więcej?
- regularnie otrzymasz od nas podsumowanie wydatków i raport z przeprowadzonych działań,
- na bieżąco będziesz informowany o istotnych zmianach na poziomie kampanii Google Ads,
- przydzielony opiekun omówi z Tobą raport, ukazujący skuteczność promocji i wyczerpująco odpowie na każde pytanie.
Każdorazowo po otrzymaniu raportu, wspólnie z opiekunem kampanii wyciągniecie wnioski i zdecydujecie, czy reklamy da się jeszcze udoskonalić. Kontakt z ekspertem, zajmującym się kampanią reklam sponsorowanych, jest nieoceniony. Pamiętaj o tym, zawierając umowę na prowadzenie Google Ads.
Zautomatyzowane kampanie reklamowe, gwarantujące wzrost leadów
Wszystkie ręce na pokład! – to hasło towarzyszy nam zawsze, gdy rozpoczynamy nowy projekt dla Klienta. Jako specjaliści Google Ads uwielbiamy burze mózgów, w ramach których wymyślamy rozwiązania, jakich oczekują polscy przedsiębiorcy z różnych branż. W ten sposób zapewniamy najwyższą skuteczność i maksymalny zwrot z inwestycji w kampanię reklamową.
→ Prowadzenie kampanii Google Ads opanowaliśmy niemal do perfekcji. Stosując sprawdzone i udoskonalone przez lata metody, jesteśmy w stanie osiągnąć znakomite efekty. Jeśli dołożymy do tego nowe strategie, oparte na najnowszych dostępnych narzędziach, na efekty nie trzeba będzie czekać miesiącami.
→ Rezultaty naszej pracy zauważysz praktycznie natychmiast – odbierając pierwsze telefony od potencjalnych klientów, bądź notując zwiększony ruch na stronie sklepu i idącą za nim sprzedaż produktów. Musisz przy tym wiedzieć, że korzystamy z zaawansowanych narzędzi, pozwalających automatycznie wyświetlać reklamy dokładnie tam, gdzie chcemy. Automatyzacja Twojej kampanii przyniesie odczuwalne efekty: wzrost konwersji i zysk ze sprzedaży, a w efekcie osiągnięcie zadowalającego wskaźnika ROAS.
ROAS (ang. Return On Ad Spend) to wskaźnik, ukazujący zwrot wydatków z danej reklamy. Obliczamy go według wzoru: (Przychód : Koszt). Dzieląc łączny dochód z reklam przez wydatki poniesione na promocję można się dowiedzieć, czy kampania reklamowa jest efektywna, a reklamy generują więcej, niż kosztują. Im wyższy ROAS, tym lepiej. Uwaga: obliczając ROAS, trzeba mieć na uwadze marżę zysku. Zleć nam prowadzenie kampanii Google Ads i niczym się nie przejmuj! Nasi specjaliści zmierzą skuteczność Twojej kampanii Google Ads, uwzględniając wysokość marży i przeanalizują wskaźniki sprzedaży, dostarczając Ci raport z konkretnymi wynikami.
Prowadzenie kampanii Google Ads – a może samodzielnie?
Reklama internetowa jest bezkonkurencyjnym sposobem na zmaksymalizowanie zysków. Niestety, wiele osób postrzega ją, jako łatwe źródło dochodów. Trzeba pamiętać, że płatna promocja opłaci się wyłącznie wtedy, gdy za prowadzenie Google Ads wezmą się specjaliści. Wbrew pozorom, przygotowanie płatnych reklam internetowych oraz zarządzanie nimi, nie należą do prostych zadań. W internecie czeka wiele darmowych poradników, opisujących podstawy prowadzenia kampanii Google Ads (dawniej występujących pod nazwą Google AdWords). Piętnaście lat w branży nauczyło nas, że samodzielne eksperymentowanie w zakresie PPC nie prowadzi do niczego dobrego.
Jeśli oczekujesz zadowalających efektów i zysków na satysfakcjonującym poziomie, już na starcie rozejrzyj się za specjalistą, któremu zlecisz prowadzenie Google Ads. Bez odpowiedniego przygotowania, wymaganych szkoleń, ukończonych kursów oraz doświadczenia, niewiele zdziałasz.
Nie chcemy Cię zniechęcać, a jedynie uchronić przed przepaleniem budżetu. Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej? Zatrudnij fachowców, którzy stworzą i poprowadzą dla Ciebie kampanię na wysokim poziomie. Wyszukiwarka Google to nie miejsce na zabawy w marketerów – na pierwszych miejscach są ci, którzy realizują trafne kampanie reklamowe. To oni dostają najsmaczniejsze kąski z półmiska, pełnego potencjalnych klientów. Ich konkurencja zgarnia resztki, czyli zaledwie kilka % kliknięć, generowanych przez internautów. Ten, kto jest na szczycie, wygrywa. Możemy sprawić, że w Twojej branży to będziesz właśnie Ty.