Pozyskiwanie nowych klientów może odbywać się na wiele sposobów. W internecie skuteczną metodą na przyciągnięcie uwagi osoby, potencjalnie zainteresowanej usługą, jest wyświetlenie oferty wysoko w Google. Jak znaleźć się na górze i sprawić, że konkurencja z branży spadnie na dalsze pozycje? Istnieją dwa rozwiązania, godne uwagi: płatna reklama Google Ads oraz pozycjonowanie. W tym wpisie skupimy się na drugiej z opcji, czyli na promocji w organicznych wynikach wyszukiwania. Zobacz, co może dać Ci reklama firmowej strony usługowej!
Sukces na rynku lokalnym: możesz go osiągnąć dzięki pozycjonowaniu
Internet to znakomita przestrzeń na marketing firmy usługowej. Dobrze wycelowana kampania sprzedażowa może przynieść wielu nowych klientów i skutecznie zwiększyć świadomość marki. Pozycjonowanie usług – pod warunkiem, że zostanie dobrze przeprowadzone – sprawi, że Twój biznes sporo zyska. Dla firm działających w określonym mieście, optymalną formą promocji będzie pozycjonowanie lokalne. Ta forma promocji pozwala docierać do potencjalnych klientów z bliskiej okolicy firmy. Strategia opiera się na lokalnych frazach kluczowych, dzięki czemu na stronę reklamowanego przedsiębiorstwa mogą docierać osoby, przebywające w danym regionie. Jeśli świadczysz usługi lokalnie, buduj widoczność swojej strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. W ten sposób kompleksowo zadbasz o rozpoznawalność firmy i zaczniesz sprzedawać znacznie więcej.
Ogólnopolskie pozycjonowanie usług – dobry wybór dla dużych firm
Zakres pozycjonowania można dostosować do potrzeb reklamowanej firmy. Małe biznesy lokalne nie potrzebują szerokiej promocji – dla nich optymalnym wyborem będzie marketing kierowany na miasto. Z kolei przedsiębiorstwa ogólnopolskie więcej skorzystają na pozycjonowaniu krajowym. Ten rodzaj reklamy skupia się na frazach globalnych, trudniejszych do wypromowania. Co za tym idzie, pozycjonowanie usług świadczonych na obszarze całej Polski jest bardziej złożone i kosztowne. Efekty okazują się jednak satysfakcjonujące! Zlecając promocję firmowej strony w organicznych wynikach wyszukiwania możesz zauważyć takie korzyści, jak między innymi:
- realny zysk w postaci zwiększenia sprzedaży usług
- kilkukrotne zwiększenie ilości zapytań ofertowych – wartościowych leadów
- wzrost jakościowego ruchu na stronie firmowej i więcej kliknięć w formularz kontaktowy
- zwrot z inwestycji już po kilku miesiącach intensywnych działań
- poprawa wiarygodności i świadomości marki wśród konsumentów
- stworzenie przewagi konkurencyjnej na rynku
- poszerzenie zasięgów strony i stałe docieranie do nowych użytkowników