Masz firmę w Łodzi? Lokalni klienci powinni się o niej dowiedzieć! Poznaj korzyści reklamy w Google Ads

Każdy specjalista AdWords przyzna, że reklama sponsorowana w Google jest bezkonkurencyjnym sposobem na zwiększenie sprzedaży poprzez stronę internetową. Nie łudź się, że jest inaczej! Jako przedsiębiorca, który na siedzibę swojej firmy wybrał Łódź, musisz podjąć działania, przy pomocy których przybliżysz się do potencjalnych klientów. Umiejętnie prowadzona kampania Google Ads (dawniej AdWords) pozwoli Ci osiągnąć sukces sprzedażowy. Odważ się ukazać swoją ofertę w internecie, a rezultaty przerosną Twoje oczekiwania. Jak w krótkim czasie stać się rozpoznawalnym na całą Łódź i obserwować szybko rosnące słupki sprzedaży? Odpowiadamy.

Kampania Google Ads to znacznie więcej, niż tradycyjny marketing.
Linki sponsorowane można kierować na Łódź


Stary Rynek 1, 91-446 Łódź

Google jest potężną machiną, a zgłębianie jej zakamarków to żmudna i wyczerpująca praca. Nasza Agencja SEM przez kilkanaście lat nie poznała wszystkich tajników wyszukiwarki, jednak znamy je na tyle, aby zaoferować Klientom efektywny marketing w sieci. Dla Przedsiębiorców z miasta Łódź mamy w zanadrzu kampanie reklamowe, kierowane na ich lokalizację. Jak to działa? Użytkownicy internetu szukający w Google konkretnych informacji, są dobierani według adresu IP, który decyduje o tym, czy zobaczą oni przygotowaną reklamę. Targetowanie geograficzne pozwala więc wpłynąć na to, kto wyświetli promowaną ofertę. Specjalista AdWords w konsultacji z Klientem może ustawić kierowanie na dowolny obszar. Na przykład na całą Łódź, ale z wyłączeniem dzielnicy Bałuty. Mało tego, Google dopuszcza zawężenie obszaru tylko do jednego osiedla! Tak precyzyjne kampanie reklamowe w internecie stanowią skuteczne narzędzie o ogromnej mocy sprzedażowej.

Agencja SEM Łódź

Buduj silną pozycję marki, wykorzystując kampanie Google Ads. Łódź stoi przed Tobą otworem!

Zastanawiałeś się kiedyś, jak prześcignąć konkurencję, która jest na rynku dłużej niż Ty? Szukałeś sposobu na systematyczne pozyskiwanie nowych klientów bez wydawania fortuny na marketing? Jeśli tak, nie mogłeś lepiej trafić. Nasza Agencja SEM pomaga właścicielom firm dostać się na szczyt Google bez czekania. Wdrażamy i nadzorujemy kampanie reklamowe Google Ads, które są optymalnie dobrane do potrzeb promowanego biznesu. Kierując reklamy na miasto Łódź, jesteśmy w stanie zwiększyć ruch na stronie Klienta nawet o kilkaset procent! Marka zyskuje na popularności, witryna jest chętnie odwiedzana przez potencjalnych nabywców towarów lub usług, a sprzedaż rośnie – w błyskawicznym tempie. Kolejnymi plusami kampanii Google Ads są: korzystny system płatności i pełna elastyczność w zarządzaniu pakietem. To Klient decyduje o tym, jaki budżet przeznaczy na reklamy. Od niego również zależy, czy będziemy wyświetlać promocję w całym mieście, a może tylko w konkretnej dzielnicy. Łódź stanowi wdzięczny obszar do działań marketingowych, dlatego gdy kampania Google Ads znajdzie się w dobrych rękach, pierwsze korzyści zaczną być odczuwalne niemal od razu po jej uruchomieniu.

Dlaczego warto zdecydować się na Afterweb?

Jesteśmy skuteczni, kampanie Google Ads prowadzimy od 2014 roku. Poznaj efekty naszej pracy w przykładowych branżach. Gwarantujemy, że znamy przepis na sukces Twojego biznesu w Google.

562%
poprawa widoczności
w Google (branża IT)
318%
zwiększona świadomość
marki (branża ślubna)
685%
wzrost zapytań ofertowych
(branża budowlana)
471%
napływ klientów z Google
(branża transportowa)

Napisz do nas

Opisz krótko swoją sprawę, a my skontaktujemy się z Tobą

    Uzyskaj miano lidera sprzedaży w Łodzi! Zobacz, jakie rodzaje kampanii Google AdWords stosujemy w Afterweb

    • Linki sponsorowane – to od nich zaczynamy pracę nad promocją firmy w internecie. Ten typ reklam pokazuje się nad wynikami organicznymi, przez co jest doskonale widoczny dla użytkownika sieci. Ustawiając kierowanie linków na Łódź, możemy skupić się na docieraniu do odbiorców wyłącznie z tego obszaru. Obranym targetem mogą być osoby, przebywające np. w promieniu kilku km od stacjonarnej siedziby firmy. Kierowanie da się ustawić również w odniesieniu do lokalizacji, podanej w wizytówce Google Moja Firma albo przez podanie kodu pocztowego. Pożądani użytkownicy są selekcjonowani po adresie IP, a margines błędu praktycznie nie istnieje. Linki sponsorowane nie ukażą się więc nikomu, kto przebywa poza ustaloną strefą.

      Google Ads - Linki sponsorowane Łódź

      źródło: Google.pl

      Przykładowe frazy lokalne dla miasta Łódź:

      Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
      lakiernik Łódź 390
      agencja sem Łódź 50
      stomatolog Łódź 3600
      mechanik Łódź 1300
      google ads Łódź 10
      markizy Łódź 140
      google Łódź 170
      wulkanizacja Łódź 3600
      remarketing Łódź 10
      rolety Łódź 1300
      linki sponsorowane łódź 50

      źródło: Google.pl

      Rodzaje kampanii Google Ads prowadzonych przez agencję SEM Afterweb:

    • Remarketing – reklamy, których zadaniem jest przekonanie użytkowników do powrotu na opuszczoną stronę internetową. Treści te trafiają do byłych klientów oraz tych, którzy przeglądali już ofertę, ale z niej nie skorzystali. Remarketing służy budowaniu wizerunku marki w sieci i ułatwia zdobycie przewagi nad branżową konkurencją.

      agencja sem łódź

    • Display – kampania Google Ads obejmuje również treści w postaci banerów graficznych. Są one wyświetlane m. in. na lokalnych portalach informacyjnych. Dla miasta Łódź będą to takie witryny, jak Dziennik Łódzki czy Express Ilustrowany. Reklama Display pozwala na kierowanie reklam według zainteresowania użytkowników, a więc lokalizacja nie będzie jedynym kryterium wyświetlania promocji. Takie rozwiązanie ułatwia dotarcie do klientów z innych obszarów kraju, którzy z różnych powodów szukają usług świadczonych w Łodzi. Można tu wymienić osoby planujące kilkudniowy pobyt w innym mieście – dzięki sieci reklamowej Display, zobaczą one np. ofertę hotelu albo pensjonatu.

      reklama display
      źródło: sport.pl

    • Zakupy Google – ten rodzaj reklam ma formę zdjęcia produktowego, opatrzonego nazwą i ceną. Wyświetla się na samej górze wyników wyszukiwania lub po ich prawej stronie, w specjalnie wydzielonej strefie. Reklamy publikowane w ramach Google Shopping pozwalają użytkownikowi obejrzeć interesujący go produkt jeszcze przed wejściem na stronę docelową. Jeżeli specjalista AdWords ustawi kierowanie treści reklamowych na Łódź, po wpisaniu w Google hasła: słuchawki bezprzewodowe, osoba przebywająca w Łodzi zobaczy ofertę. Łatwy dostęp do reklam produktowych z lokalnych sklepów sprzyja dokonywaniu zakupów, zarówno online, jak i stacjonarnie.

      Google Shopping
      źródło: Google.pl

    Co trzeba wiedzieć o zaletach, jakie przynoszą kampanie Ads prowadzone na miasto Łódź

    Płatne reklamy Google Ads, a dokładniej mówiąc reklamowe linki sponsorowane kierowane na miasto Łódź, to jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi marketingowych. Dlaczego? Najlepszą odpowiedzią na to pytanie jest szereg korzyści, jakie przynoszą każdemu przedsiębiorcy. Najważniejszą zaletą jest możliwość kontrolowania przeznaczanego na reklamę budżetu, a także dostęp do szczegółowych statystyk. Rzetelna analiza podejmowanych działań pozwala na określenie, która forma reklamy sprawdza się najlepiej w Twoim biznesie, a co więcej wskazuje, na które działania nie warto przeznaczać środków finansowych. Z kontrolowaniem wydatków związana jest jeszcze jedna rzecz, a mianowicie w Google Ads płacisz tylko i wyłącznie za realne kliknięcia przenoszące użytkowników na Twoją stronę internetową. Skuteczne kampanie Ads, realizowane poprzez linki sponsorowane nakierowane na konkretną lokalizację np. miasto Łódź, oparte są na przede wszystkim na dokładnej analizie słów kluczowych najczęściej wpisywanych w przeglądarkę przez użytkowników. Musisz mieć świadomość, że mają one ogromną moc. Ich prawidłowe określenie umożliwia dokładne poznanie preferencji oraz intencji użytkowników. Pamiętaj jedną kluczową zasadę, jaka obowiązuje w marketingu internetowym – aby utworzona reklama była zachęcająca, konieczne jest, żeby miała formę odpowiedzi na realne potrzeby oraz oczekiwania ściśle określonej grupy odbiorczej. Reklamy Google Ads nakierowane na miasto Łódź pozwalają Ci na zbudowanie silnego wizerunku wśród rosnących rywali rynkowych. Dobrze dobrana strategia zwiększa Twoje prawdopodobieństwo zostania liderem i wyprzedzenia konkurentów, nawet tych największych! Czas przejść do najważniejszej zalety, jaką posiadają kampanie Google Ads! Mowa tutaj o znacznie większym ruchu na stronie! Zdecydowanie przybliża to osoby odwiedzające do zdecydowania się na dokonanie transakcji.

    Od czego zacząć kampanie reklamowe Google Ads w mieście Łódź? Poznaj pięć kroków

    Krok pierwszy – analiza fraz kluczowych

    Nie przesadzimy, jeśli powiemy, że to tak naprawdę najważniejszy krok mający ogromny wpływ na całą kampanię. Do rzetelnej analizy wykorzystujemy Planer Słów Kluczowych, będący jednym z najdokładniejszych narzędzi marketingowych. Szeroki wachlarz słów pozwoli Ci na wybranie tych najlepiej dopasowanych do Twojego biznesu, ściśle wskazujących czego dokładnie potrzebują Twoi potencjalni Klienci. Będąc przy frazach kluczowych, nie możemy zapomnieć o najważniejszym, a mianowicie o określeniu wykluczających się słów kluczowych. Działanie to ochroni Cię przed przeznaczaniem budżetu na kliknięcia nieprzynoszące zysków, a także zapobiegnie przed wprowadzaniem użytkowników w błąd.

    Krok drugi – ustalanie celu kampanii

    Posiadanie celu biznesowego to podstawa w marketingu online. Jego określenie, jasno wskazuje czego ma dotyczyć utworzona reklama. Panel Google Ads proponuje takie cele jak np. zwiększenie sprzedaży, pozyskanie nowych Klientów, zwiększenie ruchu organicznego na stronie lub zareklamowanie aplikacji. Oczywiście, jeśli żadna z propozycji nie pokrywa się z Twoim założeniem, to bez żadnego problemu możesz utworzyć swoją indywidualną kampanię.

    Krok trzeci – wybieranie rodzaju kampanii Google Ads

    Na tym etapie warto powołać się na naszą wiedzę. Musisz mieć świadomość, że nie każdy dostępny typ reklamy Google Ads będzie pasował akurat do Twojego biznesu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wskażemy Ci, co okaże się dla Ciebie najlepsze, a tym samym faktycznie wpłynie na odnoszenie znacznie większych zysków.

    Krok czwarty – trafianie do lokalnej społeczności z miasta Łódź

    Zawsze zaznaczamy, że nie dla wszystkich biznesów reklama ogólnopolska będzie opłacalna. Mowa tutaj głównie o biznesach lokalnych oferujących konkretne usługi. Przykładem może być np. warsztat samochodowy, salon fryzjerski lub gabinet lekarski. Jeśli działasz na terenie miasta Łódź, to nakieruj swoją reklamę właśnie na tych mieszkańców i skup się na wyprzedzeniu miejscowych rywali.

    Krok piąty – ustalanie budżetu i harmonogramu wyświetlania reklamy Ads na miasto Łódź

    Mając już opracowane poprzednie punkty czas przejść do najważniejszych kwestii technicznych. Jak ustalić budżet przeznaczany na reklamę? W tym celu należy przede wszystkim przeanalizować poczynania rywali. W przypadku harmonogramu pamiętaj, że nie zawsze wyświetlanie reklamy przez 24h będzie opłacalne. Czasami użytkownicy poszukają danych informacji w określonych godzinach, a nawet dniach!

    Przekonaj się, że kampanie Google Ads w mieście Łódź są właśnie dla Ciebie

    Możemy śmiało powiedzieć, że Ads nakierowany na Klientów z miasta Łódź jest rozwiązaniem praktycznie dla każdego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sprzedaż produktów, czy oferujesz konkretne usługi, Google Ads pomoże Ci zaistnieć! Dzięki dostępności wielu rodzajów kampanii wybranie tego najlepiej pasującego nie stanowi problemu! Jesteś małą firmą lub dużym przedsiębiorstwem obecnym na rynku wiele lat? Możesz nam wierzyć, ale zalety reklamy Google Ads prowadzonej w mieście Łódź są stworzone dla Ciebie!

    Reklama Google Ads w mieście Łódź – sprawdź jak robi to Afterweb

    Oczywiście nasza praca nie kończy się jedynie na spełnieniu powyższych kroków. Uruchomione kampanie Ads wymagają regularnej kontroli. Naszym zadaniem, jako doświadczonej agencji marketingowej, jest stała praca nad efektywnością wdrażanych działań marketingowych. W ten sposób jesteśmy w stanie określić, czy wybrany rodzaj oraz wysokość budżetu jest odpowiedni, a tym samym pomaga w spełnieniu określonych celów biznesowych. Dużą wagę przykładamy do rzetelnej analizy uzyskiwanych wyników obejmujących m.in. wskaźnik kliknięć CTR oraz współczynnik wskazujący na zwrot z inwestycji. Tak naprawdę to jeden z kluczowych parametrów, po którym można z łatwością ocenić, czy reklama poprzez np. linki sponsorowane nakierowane na społeczność z miasta Łódź nie wpływa negatywnie na finanse Twojej firmy. Jeśli podczas regularnego monitorowania kampanii zauważymy jakiekolwiek nieprawidłowości, natychmiast podejmujemy określone działania naprawcze. Co więcej, bez kontroli nie możemy pozostawić konkurencji. Pamiętaj, że oni podobnie jak Ty w każdej chwili mogą zwiększyć swój budżet i sprawić, że ich reklama zacznie się wyświetlać wyżej. Na szczęście nie musisz sprawdzać tego sam! Z naszą pomocą Twoja reklama Ads w mieście Łódź stanie się niedościgniona!

    Prowadzenie kampanii AdWords (Ads) powierz Specjalistom SEM.
    Stawiamy na wyższy standard!

    Prowadzona przez nas Agencja SEM chętnie zajmie się również Twoją stroną internetową. Zaplanujemy kampanię reklamową Google Ads, maksymalnie dopasowaną do oferty. Jeśli chcesz pozyskiwać klientów lokalnie, kierowanie na miasto Łódź będzie najlepszym rozwiązaniem. Profesjonalnie przygotowane reklamy dotrą do wielu użytkowników internetu i zapewnią duży, wartościowy ruch na stronie. Twoja marka zacznie być lepiej rozpoznawalna wśród konsumentów, a Ty zaczniesz odnotowywać zyski! Nie czekaj – skontaktuj się ze specjalistą Afterweb i otrzymaj bezpłatną wycenę kampanii Google Ads.

    Najczęściej zadawane nam pytania
    #1 Czy reklama Google Ads skierowana na Łódź w postaci remarketingu jest opłacalna?
    Reklama Google Ads w formie remarketingu skierowana na Łódź może być opłacalna, ponieważ pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy już wykazali zainteresowanie Twoją ofertą, zwiększając szansę na konwersję. Dodatkowo, kampanie remarketingowe często mają niższe koszty kliknięcia w porównaniu do kampanii skierowanych na nowych użytkowników. Skierowanie kampanii na konkretny region, taki jak Łódź, pozwala na precyzyjne targetowanie i lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego.
    #2 Realizujecie w Łodzi kampanie reklamowe Google Ads w postaci graficznej?
    Jak najbardziej! Nie tylko słowa ale również fotografie skłaniają potencjalnych Klientów do dokonania zakupu. Dzięki umieszczeniu reklamy na najbardziej rozpoznawalnych portalach zewnętrznych zwiększa się prawdopodobieństwo kliknięcia w reklamę, a tym samym dokonania konwersji.
    #3 Czy reklama Google Ads zachęci Klientów z miasta Łódź do kupna?
    Chyba znasz określenie reklama dźwignią handlu? Dobrze stworzona treść reklamowa Google Ads stanowi pewnego rodzaju czynnik zachęcający do odwiedzenia strony internetowej i zapoznania się z ofertą. Wraz z tym zwiększa się prawdopodobieństwo dokonania transakcji.
    #4 Mogę ustawić, aby kampanie reklamowe Google Ads wyświetlały się także na telefonach?
    Oczywiście, że tak! Nie przesadzimy jeśli powiemy, że Google Ads należy do jednych z najbardziej elastycznych narzędzi marketingowych. Poza wybraniem lokalizacji np. miasta Łódź możesz także ustalić na jakim urządzeniu reklama ostanie pokazana.
    #5 Który rodzaj reklamy Google Ads skierowany na Łódź okażę się najskuteczniejszy?
    Wszystko zależy od charakteru biznesu jaki prowadzisz. W niektórych przypadkach sprawdzi się reklama produktowa, z kolei w innych discovery. To jaki zastosujemy jesteśmy w stanie powiedzieć dopiero po indywidualnie przeprowadzonej rozmowie.

    Poszerz widoczność w Google poprzez reklamy PPC

    Skontaktuj się i zacznij pozycjonowanie swojej strony

    Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

    Naszych Klientów stawiamy
    na pierwszym miejscu!

    Skontaktuj się z nami

    ul. Madalińskiego 109/3
    50-443 Wrocław
    Polska firma

    Porozmawiajmy
    więc o Twoich
    potrzebach

    Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
    lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33