Opinie / Referencje
Sukces naszych Klientów to dla nas największa nagroda za codzienną ciężką pracę. Jesteśmy dumni, że każdego dnia przyczyniamy się do rozwoju wielu polskich firm. Dzięki naszej skuteczności możemy pochwalić się spektakularnymi osiągnięciami w zakresie pozycjonowania stron kontrahentów z różnych branż. Nasi doświadczeni specjaliści potrafią sprostać wszelkim oczekiwaniom stawianym przez Klientów. Nasza firma jest przekonana, że efekt pracy jest najlepszym dowodem, że warto inwestować w Wyższy Standard SEO i PPC z Afterweb. Poniżej przedstawiamy przykładowe realizacje, opinie i referencje.
- stworzenie sklepu internetowego
- optymalizacja SEO
- pozycjonowanie
- link building
- copywriting
- content marketing treści
- buzz marketing
Kompleksowa optymalizacja i pozycjonowanie strony firmowej Omega System przyniosły na tyle zadowalające efekty, że zaszła potrzeba stworzenia sklepu internetowego. Przygotowaliśmy kilka koncepcji graficznych i wspólnie z Klientem wybraliśmy optymalne rozwiązania dla jego biznesu. Wykonaliśmy funkcjonalny e-sklep, zgodny z ideą RWD. Wdrożyliśmy rozbudowane menu kategorii, Certyfikat SSL oraz moduł Newsletter. Sklep online skonfigurowaliśmy pod wymogi wyszukiwarek i użytkowników. Wgraliśmy produkty i ustawiliśmy metody płatności oraz koszty wysyłki.
- optymalizacja SEO
- pozycjonowanie
- aktywny link building
- buzz marketing
- copywriting
Zwiększając pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania dla firmy Vitallabs Polska zrealizowaliśmy strategię, ułożoną według otrzymanych wyników analiz oraz wytycznych Klienta. Wykonaliśmy czynności, związane z poprawą paginacji, prędkości i wydajności strony dla komputerów oraz urządzeń mobilnych. Zajęliśmy się kreacją tekstów copywriterskich i ich umieszczeniem w optymalnych miejscach na stronie. Całości dopełnił link building, realizowany równolegle z buzz marketingiem.
- optymalizacja SEO
- pozycjonowanie w Google
- copywriting
- marketing szeptany
Dla sklepu meblowego Meble Eden Home przygotowaliśmy strategię SEO, uwzględniającą m.in. kompleksową optymalizację strony i pozyskiwanie linków zewnętrznych. Przeanalizowaliśmy treści i odnośniki przychodzące. Wybraliśmy sprzedażowe frazy o dużym potencjale i stworzyliśmy teksty na podstrony ofertowe. Rozbudowaliśmy menu o kolejne kategorie, poprawiliśmy hierarchię nagłówków i zaktualizowaliśmy plik sitemap.xml.
- optymalizacja strony
- pozycjonowanie
- copywriting SEO
- content marketing treści
- link building
Pozycjonowanie strony firmowej METALICO oparliśmy na frazach kluczowych, dobranych wspólnie z Klientem. Sporządziliśmy strukturę optymalizacyjną SEO, która pozwoliła nam zająć się kreacją tekstów na podstrony. Przygotowaliśmy też pakiet artykułów sponsorowanych i wdrożyliśmy link building. W obrębie strony poprawiliśmy linkowanie wewnętrzne, uzupełniliśmy brakujące atrybuty oraz skonfigurowaliśmy narzędzia analityczne – Google Search Console i Google Analytics.
- optymalizacja pod kątem SEO
- pozycjonowanie strony
- aktywny link building
- content marketing treści
Promocja internetowa sklepu z branży narciarskiej Sports Shop wymagała od nas nieszablonowego podejścia. Opracowaliśmy kompleksową strategię SEO, poprzedzoną dokładnymi analizami rynku i potrzeb konsumentów. Zoptymalizowaliśmy stronę, w tym rozbudowaliśmy menu i stworzyliśmy treści na podstrony ofertowe. Ważnym elementem pozycjonowania w Google był link building, który wykonaliśmy z naciskiem na pozyskanie odnośników wysokiej jakości.
- optymalizacja strony
- pozycjonowanie
- copywriting SEO
- buzz marketing
- content marketing treści
Współpracując z firmą EXPERT AUTO wykonaliśmy optymalizację i pozycjonowanie strony firmowej. Dobraliśmy pakiet fraz kluczowych adekwatny do sprzedawanych produktów. Z ich użyciem napisaliśmy teksty copywriterskie na stare i nowe podstrony ofertowe. Poprawiliśmy jakość kodu HTML, wyeliminowaliśmy występujące w nim błędy i prawidłowo przekierowaliśmy niedziałające adresy. Pozyskaliśmy też jakościowe linki i wdrożyliśmy kampanię wizerunkową bazującą na buzz marketingu.
- optymalizacja SEO
- pozycjonowanie w Google
- content marketing treści
- copywriting
- marketing szeptany
Dla sklepu z biżuterią J. Radziszewska stworzyliśmy unikalną strategię marketingową. Wybór padł na transakcyjne frazy kluczowe o dużym potencjale. Z racji na ich wysoką konkurencyjność, wdrożyliśmy równolegle optymalizację, link building i działania z zakresu buzz marketingu. Napisaliśmy nowe treści pod SEO i rozbudowaliśmy menu z ofertą. Pracę zaplanowaliśmy tak, aby osiągnięte efekty były stabilne i jak najdłużej się utrzymały.
- pełna optymalizacja
- content marketing treści
- link building
- pozycjonowanie
Koncepcja na pozycjonowanie strony firmowej Zaplecze Graficzne powstała w oparciu o wykonane przez nas analizy techniczne i audyt SEO. W pełni zoptymalizowaliśmy witrynę, czyniąc ją przyjazną użytkownikom oraz wyszukiwarkom internetowym. Konieczne okazały się: poprawa prędkości, optymalizacja tytułów, przekierowanie adresów 404. Poprawnie skonfigurowaną stronę wypełniliśmy autorskimi tekstami copywritingowymi. Wdrożyliśmy też działania link buildingowe, nastawione na wzrost pozycji w Google.
- optymalizacja SEO
- pozycjonowanie strony
- link building
- marketing szeptany
- copywriting
Pozycjonowanie strony FORFITER exclusive wykonaliśmy wg strategii, przygotowanej specjalnie dla tego Klienta. Wyselekcjonowaliśmy najlepsze i najpopularniejsze frazy kluczowe – o bardzo wysokiej konkurencyjności. Promocja w Google w tym przypadku wymagała wzmożonych działań z zakresu link buildingu oraz marketingu szeptanego. Poprawiliśmy też kwestie techniczne, w tym dostosowaliśmy kod pod rozszerzone SEO dla filtrów kategorii. Dodatkowo zajęliśmy się content marketingiem treści oraz prowadzeniem bloga firmowego.
Strona firmy Chris wymagała złożonej promocji w organicznych wynikach wyszukiwania. Zoptymalizowaliśmy ją pod kątem wyszukiwarek, dbając o wszelkie aspekty techniczne. Poprawiliśmy hierarchę nagłówków, skonfigurowaliśmy narzędzia analityczne Google, zaktualizowaliśmy plik sitemap.xml i wdrożyliśmy autorskie teksty copywriterskie na podstronach ofertowych oraz na blogu. Pozycjonowanie dopełniliśmy realizacją kampanii wizerunkowej, połączonej z aktywnym link buildingiem.
- pełna optymalizacja
- pozycjonowanie w Google
- content marketing treści
- link building
Celem pozycjonowania strony Event Logistica było jej wypromowanie na frazy kluczowe, związane z oferowanymi produktami: stoiskami targowymi i systemami wystawienniczymi. Poprawiliśmy prędkość i wydajność witryny, przekierowaliśmy adresy 404, a po zoptymalizowaniu kodu, treści i grafik, przystąpiliśmy do szerszej promocji online. Wdrożyliśmy zaawansowany link building i ruszyliśmy z działaniami marketingowymi w ogólnopolskich wynikach wyszukiwania.
- optymalizacja strony
- copywriting SEO
- pozycjonowanie
- link building
- content marketing treści
Dla krakowskiej firmy Art-Styl opracowaliśmy dedykowaną strategię na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Rozbudowaliśmy menu zgodnie ze sztuką SEO. Przygotowaliśmy treści dla nowych podstron ofertowych, poprawiliśmy też prędkość i wydajność strony. Promocję oparliśmy na frazach kluczowych, wybranych podczas analizy rynku i konkurencji z branży. Kampanię w organicznych wynikach wyszukiwania poszerzyliśmy o link building i działania content marketingowe.
- optymalizacja SEO
- pozycjonowanie w Google
- aktywny link building
- copywriting
Promocję sklepu Grawercom prowadziliśmy według strategii, przygotowanej z uwzględnieniem dużej konkurencji na najważniejsze frazy kluczowe. Wybraliśmy sprzedażowe słowa i to na nich oparliśmy pozycjonowanie. W ramach optymalizacji SEO zaktualizowaliśmy plik sitemap.xml, skonfigurowaliśmy narzędzia do analizy statystyk i poprawiliśmy strukturę menu. Wykonaliśmy również szereg prac link buildingowych, pozyskując wysokiej jakości odnośniki z zewnętrznych serwisów.
- optymalizacja strony
- pozycjonowanie w Google
- link building
- przygotowanie tekstów pod SEO
- kampania Google Ads
Pozycjonowanie strony Biura Odszkodowawczego Kracht! rozpoczęliśmy od jej optymalizacji. Zmieniliśmy tytuły i opisy meta description, opracowaliśmy nowe teksty SEO, oparte na wybranych frazach kluczowych. Stworzyliśmy strukturę adresów URL, dopasowaną do promowanego biznesu. Poprawiliśmy jakość kodu według standardów W3C i przystąpiliśmy do działań link buildingowych.
Kampanię reklamową w Google Ads oparliśmy na strategii, skupionej na dotarciu do poszkodowanych na terenie Holandii oraz Polski. Wdrożenie promocji poprzedziliśmy analizą słów kluczowych, uwzględniającą dwie lokalizacje (Polskę i Holandię). Reklamy na bieżąco optymalizowaliśmy, reagując na działania konkurencji. Wykonywane prace konsultowaliśmy z Klientem, a co trzy miesiące dostarczaliśmy rozbudowany raport.