Popularność firm sprzątających wzrasta. Coraz więcej osób chce korzystać z ich usług nie tylko w biurach, lokalach ale także prywatnie w domach. Wielu przedsiębiorców prowadzących tego rodzaju biznes zastanawia się jak pozyskać klientów do firmy sprzątającej. Odpowiedzi nie należy szukać daleko! Wystarczy otworzyć przeglądarkę internetową i umieścić tam swoją reklamę. Proste, prawda? Świat online daje nam mnóstwo możliwości na stworzenie jednego z najbardziej rozpoznawalnych wizerunków firmy, a tym samym pozwala na pozyskanie większego grona zainteresowanych osób. Aby jednak reklama firmy sprzątającej przyniosła oczekiwane rezultaty konieczne jest wybranie odpowiednich kanałów do tworzenia przekazu marketingowe. Do najczęściej wybieranych, a także cieszących się największą skutecznością należą kampanie reklamowe Google Ads oraz pozycjonowanie stron internetowych. Przekonaj się, że Twój biznes również ma szansę zaistnieć na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google Ads!
- Reklama firmy sprzątającej– poznaj najważniejsze korzyści
- Efektywna reklama firmy sprzątającej w Google Ads
- Pozycjonowanie stron jako reklama firmy sprzątającej
- Reklama firmy sprzątającej – praktyczne wskazówki SEO
- Jak reklamować firmę sprzątającą – podsumowanie
- Najczęściej zadawane nam pytania
- #1 Skąd mam wiedzieć, że moja strona spełnia zasady UX?
- #2 Czy reklama firmy sprzątającej na Facebooku wpływa na moją pozycję?
- #3 Który rodzaj kampanii reklamowej Google Ads jest najbardziej opłacalny?
- #4 Dla firmy sprzątającej lepiej sprawdzą się kampanie lokalne czy ogólnopolskie?
- #5 Co bierzecie pod uwagę przy opracowywaniu strategii SEO?
Reklama firmy sprzątającej– poznaj najważniejsze korzyści
Dlaczego firmy sprzątające mają problem z pozyskiwaniem Klientów? Niestety ale dalej panuje przeświadczenie, że marketingowe działania w tej branży są zupełnie niepotrzebne. Musimy wyprowadzić Cię z błędu! Aktualnie, kiedy praktycznie wszystkie działalności stawiają na rozwój online. Ty również musisz o to zadbać! Jest to sposób nie tylko na pozyskanie klientów ale także na wyróżnienie się spośród konkurencji. Z reguły osoby zainteresowane usługami sprzątającymi wybierają firmę, która posiada atrakcyjniejszą i bardziej przekonującą ofertę. Decydując się na konkretne działania promujące masz szansę na pokazanie swoich największych zalet oraz skupienie uwagi większej ilości odbiorców. Skuteczna reklama firmy sprzątającej to jeden z najszybszych sposobów na dotarcie do szerokiego grona grupy docelowej. Daje to szansę na wykonywanie większej ilości zleceń, a tym samym maksymalne zwiększenie zysków. Wiesz, że firmy które porównały swoje dochody przed i po wprowadzeniu danych kroków zauważyły znaczącą poprawę? Dołącz do nich!
Efektywna reklama firmy sprzątającej w Google Ads
Zastanawiasz się jak powinien wyglądać marketing dla firmy sprzątającej? Na samym początku warto postawić na płatne kampanie reklamowe Google Ads. Umożliwiają one szybkie dotarcie do zainteresowanych Klientów poprzez publikowanie reklamy w najwyższych pozycjach wyszukiwarki Google. Dlaczego kanał ten najczęściej wybierany jest do promowania świadczonych usług? Przede wszystkim ze względu na elastyczność i łatwość dopasowania do konkretnej działalności. Sam wybierasz jaki budżet przeznaczasz na kampanię, czas, miejsce, a nawet dni wyświetlania. Dzięki temu wiesz, że płacisz tylko za rzetelne kliknięcia. Co więcej, kanał Google Ads pozwala na dokładne sprecyzowanie wszystkich danych demograficznych tak, abyś miał pewność, że reklama trafia do najlepiej wyselekcjonowanej grupy odbiorczej. Wszystkie te działania odpowiadają za dużą skuteczność publikowanego przekazu marketingowego.
Zalety
- błyskawiczne pojawienie się reklamy w przeglądarce
- łatwość w promowaniu usług w wyszukiwarce Google
- płatność dotyczy tylko kliknięć
- samodzielność w ustaleniu konkretnego budżetu
- łatwy dostęp do danych statystycznych i ocenienia efektów
- zwiększenie zainteresowania wśród Klientów
- możliwość wyboru konkretnego rodzaju kampanii
- wybór w skierowaniu reklamy na konkretną lokalizację
- szeroki zasięg wśród użytkowników internetowych
Wady
- cena za kliknięcie w reklamę zależna od konkurencji
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych
Pozycjonowanie stron jako reklama firmy sprzątającej
Potencjalni Klienci widzący Twoją reklamę Google Ads z pewnością będą chcieli odwiedzić stronę internetową. Co to oznacza? To, że musi być ona dopięta na ostatni guzik, aby skutecznie zachęcała do skorzystania z proponowanych usług. Przestarzałe strony, nieatrakcyjne wizualnie oraz ubogie w treści nie mają szans na wybicie się. Z pomocą przychodzi kolejna usług marketingowa jaką jest… pozycjonowanie stron internetowych! Pozwala na dopasowanie strony do obecnych standardów oraz potrzeb użytkowników. Sekret tkwi w jeszcze jednej kwestii! To właśnie pozycjonując stronę możliwe jest znalezienie się w top 10 Google, a kto wie może nawet w top 3? Nawet jeśli Twoja firma jest nowa i niewielka to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś wyprzedził największych konkurentów obecnych w branży przez wiele lat. Kluczem do furtki zwanej sukcesem jest ustalenie właściwej strategii SEO najlepiej dopasowanej do Twojego biznesu i rozpoczęcie regularnych działań! Reklama dla firmy sprzątającej to Twój strzał w przysłowiową dziesiątkę!
Zapamiętaj-->Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że strona internetowa to jego wizytówka, od której w dużej mierze zależy sukces. Z doświadczenia wiem, że dziś jakość świadczonych usług idzie w parze z marketingiem internetowym. Jego brak skutkuje znacznie mniejszymi zyskami i trudniejszym rozpowszechnianiem silnego wizerunku marki - Specjalista SEO Adam Adamczyk
Zalety
- poprawa ruchu organicznego na stronie internetowej
- zajęcie pozycji w top 10 Google
- dodanie na stronę wartościowych informacji
- widoczność w wyszukiwarce na wybrane frazy kluczowe
- zasięg wśród miliona użytkowników internetowych
- możliwość utrzymania długofalowych efektów
Wady
- regularność w podejmowanych działaniach
- efekty widoczne po dłuższym upływie czasu
- doświadczenie i specjalistyczna wiedza z zakresu SEO
Reklama firmy sprzątającej – praktyczne wskazówki SEO
Wiedząc już co daje Ci pozycjonowanie stron internetowych czas omówić konkretnego jego działania. Pod pojęciem optymalizacja kryje się wiele czynników wpływających na lepszą widoczność strony internetowej oraz prowadzonego biznesu.
Analiza konkurencji i dobór odpowiednich słów kluczowych
Jak zapewne zdążyłeś się zorientować lub nie słowa kluczowe to podstawa przy pozycjonowaniu! Hasła wpisywane w okno wyszukiwarki jasno określają potrzeby użytkowników, a tym samym wskazują na co zwrócić największą uwagę. To w dużej mierze od słów kluczowych zależy wielkość ruchu organicznego na stronie internetowej.
Przykładowe frazy dla firmy sprzątającej:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
firma sprzątająca | 5400 |
usługi sprzątania | 1300 |
firma sprzątająca cennik | 1300 |
firmy sprzątające | 880 |
sprzątanie po remontach | 880 |
usługa sprzątania | 210 |
cennik usług sprzątających | 140 |
cennik sprzątania biur | 140 |
sprzątanie domów prywatnych cennik | 140 |
profesjonalne sprzątanie | 110 |
cennik firmy sprzątającej | 110 |
profesjonalne sprzątanie mieszkań | 70 |
sprzątanie obiektów | 50 |
reklama firmy sprzątającej | 40 |
Optymalizacja techniczna strony
Proces pozycjonowania stron obejmuje także techniczne SEO, którego celem jest dostosowanie strony pod względem długości kodu strony, adresów URL i wielu innych czynników wpływających na m.in. na szybkość ładowania strony. Ma to kluczowe znaczenie nie tylko dla użytkowników ale także i robota indeksującego Google.
Link Building
Aby stale zwiększać prawdopodobieństwo, że strona będzie wyświetlana na wysokich pozycjach należy regularnie zdobywać linki zewnętrzne oraz wewnętrzne. Dzięki nim możliwe jest pozyskiwanie nowych Klientów z portali, a także jest to pozytywnie oceniane przez robota indeksującego Google.
Content Marketing
Jak już wspominaliśmy jedną z zalet pozycjonowania jest wzbogacanie strony internetowej wartościowymi dla odwiedzających treściami. W tym celu wykorzystuje się content marketing. W tekstach należy umieszczać również słowa kluczowe, co dodatkowo zwiększy wyświetlanie na wybrane hasła.
UX/UI
Jak sprawdzić czy strona jest funkcjonalna, intuicyjna i przejrzysta? Tutaj należy powołać się na UX, czyli innymi słowy mówiąc doświadczenie użytkownika. Oczywiście, że dana witryna powinna wyróżniać się wizualnie ale pamiętaj, że w każdym działaniu optymalizacyjnym umiar to podstawa. Zbyt duże przesycenie grafik, bądź treści może wywołać odwrotny efekt od oczekiwanego.
Social Media
Media społecznościowe w dzisiejszym czasie pełnią dominującą rolę w Internecie. Bez wątpienia ich prowadzenie to dla Ciebie duży plus pod względem zwiększenia wiarygodności, nawiązania dobrych stosunków z Klientami, a także zwiększenia zaufania do swojej marki.
Jak reklamować firmę sprzątającą – podsumowanie
Teraz już wiesz jak reklamować firmę sprzątającą, więc nie pozostaje Ci nic innego jak działać! Twoja konkurencja jest czujna i zapewne już obmyśla nowe strategie marketingowe. Nie pozostawaj w tyle i zdobądź szczyt przeglądarki Google! Skutecznie opracowany marketing dla firmy sprzątającej to szansa na świetlaną przyszłość pełną korzyści rozwojowych i zarobkowych!
Marketing to dla mnie czarna magia ale czytając Wasz wpis nie wydaje się to skomplikowane. Dziękuję za dawkę przydatnej wiedzy.
Reklama firmy sprzątającej to absolutny must have!
Ciekawy wpis, ale sporo już wiedziałam 😉
Mam reklamę w Google Ads, drogo, ale bez tego już chyba nie da rady…