Google Ads

Reklama Okulisty – Jak reklamować usługi okulistyczne w Internecie

Reklama dla okulisty dziecięcego w Internecie

W Polsce obecnie jest co najmniej kilkanaście specjalizacji lekarskich, które mogą skutecznie prowadzić praktykę prywatną – należą do niej również okuliści. Współczesny postęp technologiczny otworzył oczy na zupełnie nowe możliwości promocji swoich usług. Mowa oczywiście o szansie na to, by reklama gabinetu okulistycznego pojawiła się na szczycie wyszukiwarki Google! Reklama usług okulistycznych w Internecie stanowi przepustkę do zwiększenia grona swoich Klientów. Lekarza czy placówkę medyczną najczęściej wybiera się na podstawie rekomendacji na ich temat oraz opinii innych – sieć jest miejscem, gdzie rekomendacji jest na pęczki. Google uznawane jest za prawdziwą skarbnicę wiedzy na temat lekarzy i ich umiejętności, przez co warto jest istnieć w wyszukiwarce. Jednak samo założenie strony internetowej to nie wszystko. Sukces tkwi w odpowiednich działaniach marketingowych. Pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads należą obecnie do najskuteczniejszych sposobów promocji – oparta o nie reklama usług okulistycznych może sprawić, że więcej osób pozna Ciebie i to, co oferujesz. Chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą z zakresu marketingu w Internecie!

Reklama okulisty – poznaj najważniejsze korzyści

Google jest obecnie liderem w kwestii liczebności użytkowników korzystających na co dzień z jego narzędzi. Miliony osób codziennie wpisują w okienko wyszukiwań frazy mające doprowadzić ich na strony skrywające odpowiedź na zadane pytania. Podobnie jest z usługami medycznymi – zazwyczaj szukając lekarza nie wyruszamy na poszukiwania specjalisty po gabinetach czy też nie wykonujemy setek telefonów do znajomych tylko po to, by poznać ich opinię (lub jej brak). Po prostu wpisujemy w wyszukiwarkę specjalizację plus miasto, w którym chcemy odbyć wizytę i gotowe! Naszym oczom wyświetla się cała gama specjalistów oraz opinie na ich temat. Wniosek z tego jest bardzo prosty – jeżeli prowadzisz własną działalność medyczną, reklama gabinetu okulistycznego w Internecie to wręcz konieczność, by móc zapełnić swój kalendarz. Skutecznie przeprowadzona reklama usług okulistycznych może przynieść szereg korzyści. Poprzez rozpoczęcie działań marketingowych w sieci zwiększa się grupa docelowych odbiorców, którzy mogą przeobrazić się w Klientów. Ich napływ gwarantuje zaś zwiększenie zysków oraz – co za tym idzie – budowanie pozytywnego wizerunku jako specjalisty w swojej dziedzinie.

Strategiczna reklama sklepu okulistycznego w Google Ads

Trafienie do określonej grupy odbiorców jest podstawą, jeżeli chcesz zapełnić wszystkie terminy w swoim kalendarzu. W tym celu warto jest skorzystać z narzędzia promocyjnego w postaci kampanii Google Ads. Reklamy trafiają prosto do osoby wyszukującej konkretnej usługi, a wyświetlanie się nad organicznymi wynikami wyszukiwania daje Tobie możliwość stania się pierwszym i ostatnim wyborem Klienta zainteresowanego usługami okulistycznymi. Kampanie pozwalają na poszerzenie grona odbiorców poprzez umieszczanie reklam w miejscach, z których korzystają potencjalni Klienci. Działanie opiera się na umiejętnym doborze słów kluczowych oraz specjalistycznemu nakierowaniu reklamy na konkretny cel. Google Ads to świetna opcja na początek swojej przygody z marketingiem w sieci – kampanie rozpocząć można z niewielkim budżetem i stopniowo inwestować w nią więcej, jeżeli zacznie przynosić efekty. W Google Ads to Ty kontrolujesz wkład przeznaczany na poszczególne kampanie. Reklama salonu okulistycznego z pomocą Google Ads jest dla tych, którzy nastawieni są na skuteczne działania marketingowe i szybkie efekty. Sukces tkwi w spersonalizowaniu kampanii i jej umiejętnym prowadzeniu.

Zalety

  • natychmiastowe pojawienie się w wynikach po opłaceniu kampanii
  • duży zasięg reklamy skonkretyzowanej na docelową grupę odbiorców
  • wielotypowość kampanii oraz możliwości łączenia ich ze sobą
  • stała kontrola budżetu oraz dostęp do statystyk mierzalności efektów

Wady

  • budżet konkurencji często decyduje o kosztach jakie należy ponieść
  • umiejętne przeprowadzenie kampanii nierzadko wymaga specjalistycznej wiedzy
  • efekty kampanii znikają tuż po jej zamknięciu

Wizytówka w Google Moja Firma jako skuteczna reklama salonu okulistycznego

Wizytówka od lat uważana jest za jeden z atrybutów specjalisty – podobna zasada przeniosła się do świata wirtualnego, a jej odpowiednikiem jest Wizytówka Google Moja Firma (GMF). Internetowy identyfikator umożliwia przedstawienie potencjalnie zainteresowanym Klientom najważniejszych informacji o sobie i funkcjonowaniu gabinetu okulistycznego (w tym jego lokalizacji). Internetowa wizytówka pojawia się w wyszukiwarce Google oraz Mapach, dając pewnego rodzaju świadectwo istnienia Twojego gabinetu w wypatrywanej przez Klienta okolicy. By móc czerpać zalety z posiadania wizytówki GMF należy zawrzeć w niej konkretne informacje:

  • nazwę i adres gabinetu okulistycznego
  • kategorię
  • godziny otwarcia
  • numer telefonu/adres e-mail
  • zdjęcia gabinetu (z zewnątrz/wewnątrz)
  • konkretny i chwytliwy opis gabinetu

Wizytówka Google Moja Firma jest w zasięgu każdego zainteresowanego jej posiadaniem. Jej założenie jest darmowe – w efekcie możemy wejść w posiadanie identyfikatora, który będzie odpowiadał za wizerunek gabinetu okulistycznego w sieci. Posiadanie GMF ma wiele zalet, do których zalicza się:

  • łatwość optymalizacji
  • prosta weryfikacja danych gabinetu przez potencjalnych Klientów
  • wzmocnienie wiarygodności funkcjonowania gabinetu i osoby go prowadzącej

Pozycjonowanie stron jako reklama usług okulistycznych

Każdy ma dziś szansę zaistnieć w Google. Wyszukiwarka daje takie same możliwości zarówno mniejszym jak i większym działalnościom – ważna jest tutaj strategia jaką się obierze. Powyżej przedstawiliśmy jedno z narzędzi do promocji gabinetu okulistycznego w Internecie. Czas, aby poznać drugą opcję – jest nią wdrożenie działań SEO, mających na celu skuteczne pozycjonowanie strony internetowej gabinetu w sieci. W pracy okulisty nie można przymykać oczu i pomijać pewnych procesów; zupełnie tak samo jest podczas pozycjonowania stron, które zawiera w sobie między innymi techniczną optymalizację strony, grafik i treści.

Strona internetowa określana jest dziś mianem wizytówki każdej firmy, jednak samo jej posiadanie nie wnosi niczego specjalnego. Głównym celem istnienia strony www jest przede wszystkim zarabianie – aby do tego doszło, należy zadbać o aspekty techniczne i wizualne. Profesjonalnie wykonane pozycjonowanie strony internetowej to przepustka do wyścigu o wysokie miejsca w rankingach wyszukiwań Google. Inwestycja w odpowiednio wdrożone działania SEO jest zawsze opłacalna. Zwraca się w postaci większej liczby Klientów, a przez to zwiększeniu przychodów” - specjalista SEO, Adam Adamczyk

Zalety

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej
  • świadome budowanie swojego wizerunku w Internecie
  • długotrwałe efekty nawet po zakończeniu działań
  • możliwość promocji w określonej lokalizacji
  • sprawowanie stałej kontroli nad wynikami pozycjonowania

Wady:

  • proces wymaga specjalistycznej wiedzy
  • widoczne efekty pojawiają się po około miesiącu
  • wymóg stałej aktualizacji strony (brak aktualizacji = spadek pozycji)
  • pozycja w Google zależna jest od ilości konkurencji i jej działań
Reklama okulisty w Internecie
źródło: https://images.pexels.com/photos/6823515/pexels-photo-6823515.jpeg

Reklama gabinetu okulistycznego – praktyczne wskazówki SEO

Reklama okulisty oparta na dokładnej analizie fraz kluczowych

Analiza fraz kluczowych to jeden z pierwszych kroków, który należy poczynić w drodze na szczyt wyszukiwarki Google. Słowa kluczowe odgrywają znaczącą rolę w całym procesie pozycjonowania strony internetowej – mają one na celu ukierunkowanie wyszukiwarki na stronę Twojego gabinetu okulistycznego. Zadaniem wyszukiwarki Google jest udzielenie trafnej odpowiedzi na zapytania internautów w postaci merytorycznych stron internetowych obfitych w dane słowa kluczowe.

Przykładowe frazy dla branży okulistycznej:

Słowo kluczowe Średnia miesięczna liczba wyszukań
okulista 33100
okulista dziecięcy 6600
klinika okulistyczna 1300
okulista sosnowiec 1000
badanie okulistyczne 880
centrum okulistyczne 720
okulista dla dzieci 720
prywatny gabinet okulistyczny 590
sklep okulistyczny 320
okulista dla niemowląt 320
salon okulistyczny 210
reklama okulisty 10

Skuteczna reklama gabinetu okulistycznego oparta na skutecznej optymalizacji treści

Treści opublikowane na witrynie mają ogromne znaczenie dla SEO. Ich ilość i jakość bezpośrednio wpływa na pozycję witryny w Google. Prawidłowa optymalizacja powinna zaczynać się od oceny obecnego na każdej podstronie contentu. Jeżeli na stronie nie ma treści lub jest jej niewiele, należy natychmiast to uzupełnić.

Lokalna reklama dla okulisty dziecięcego – dlaczego warto?

Jako okulista z pewnością działasz w określonym obszarze. Idealnym rozwiązaniem jest więc skonkretyzowanie działań dotyczących pozycjonowania stron pod konkretną lokalizację. Zawężenie obszaru działania pozwoli na skuteczniejsze pozyskiwanie realnych Klientów. Możliwość zostania ekspertem w danej lokalizacji zwiększa szansę na wybicie się ponad konkurencję. Lokalne pozycjonowanie stron jest również stosunkowo tańsze.
Jak pozyskać klienta

Sprawdź: Jak skutecznie pozyskać klienta

Postaw na rzetelność i spraw, by Twoja reklama salonu okulistycznego strzelała w samo sedno!

Poprawna reklama usług okulistycznych musi być rzetelna i opierać się tylko i wyłącznie na udokumentowanym doświadczeniu. Okulista świadczy usługi związane z medycyną, dlatego też treści publikowane na stronie internetowej gabinetu nie mogą posiadać marketingowego wydźwięku. Patrzenie na świat przez różowe okulary w tym przypadku nie ma szans na byt. Reklama sklepu okulistycznego przeprowadzona w rzetelny sposób to ogromna szansa na zwiększenie zysków i zbudowanie konkretnych filarów swojej reputacji na arenie lokalnej.

Skuteczna reklama gabinetu okulistycznego jest możliwa – eksperckie podejście do współczesnego prawa reklamowania usług medycznych, połączone ze znajomością Google Ads i SEO to coś, co znajdziesz w Afterweb!

Reklama okulisty we współpracy z Afterweb

Jesteś okulistą i chcesz rozpocząć promocję swojego gabinetu w sieci? Dobrze trafiłeś! Od lat zajmujemy się prowadzeniem indywidualnych kampanii reklamowych dla Klientów z wielu branż (w tym także medycznej). W swoich działaniach udowadniamy, że reklama gabinetu okulistycznego wcale nie musi być nudna! Autorskie sposoby promocji w Internecie oraz interdyscyplinarna wiedza naszych pracowników sprawiają, że do każdego tematu podchodzimy indywidualnie. Żadne zlecenie nie jest dla nas takie same – dlatego nasi Klienci liczyć mogą na kompleksową pomoc i działania dostosowane typowo pod ich sprawę. Reklama okulisty w Internecie jest dla Ciebie konieczna; nie dając internautom żadnego wirtualnego znaku istnienia, wręcz nie istniejesz. I choć brzmi to brutalnie, taka jest prawda. Biznes opiera się dziś na odpowiedniej promocji w sieci – bez niej bowiem ani rusz. Nie obawiaj się wkroczyć na głębokie morze konkurencji. W Afterweb udowadniamy, że strach ma wielkie oczy, a rozwianiem wszelkich wątpliwości jest szczegółowy audyt SEO. Patrzymy w tym samym kierunku – w górę, na sam szczyt wyszukiwarki Google.

Zobacz również: Reklama dietetyka – Jak reklamować gabinet dietetyczny w Internecie

Jak reklamować usługi okulistyczne – podsumowanie

Reklama salonu okulistycznego w Internecie to niepisany wymóg, dzięki któremu Twój biznes będzie mógł funkcjonować na wyższych obrotach. Już dziś zacznij starania o zdobycie tytułu lokalnego eksperta w swoim fachu i zapełnij kalendarz zajętymi terminami wizyt. Profesjonalna reklama okulisty pozwoli Ci wznieść się ponad konkurencję i tym samym osiągnąć upragnione cele. Razem zapracujemy na Twój sukces.

Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Czy reklama gabinetu okulistycznego to łamanie prawa?
Zgodnie z artykułem 14, przepisów ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011, podmiot wykonujący działalność leczniczą ma obowiązek podania do wiadomości publicznej informacji o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Treści te nie mogą przypominać reklamy oraz sprawiać, że pacjent podejmuje decyzję nie w oparciu o doświadczenie podmiotu leczniczego, a o kolorowy slogan. Obiecując gruszki na wierzbie – popełniasz przestępstwo. Odpowiedzialne i strategiczne przeprowadzenie reklamy usług okulistycznych nie jest w żaden sposób nielegalne, wręcz przeciwnie. W dzisiejszych czasach promocja swojej strony w Internecie to wręcz wymóg.
#2 Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat SEO i Google Ads?
Blog prowadzony przez Afterweb jest niczym kompendium wiedzy dostępne dla każdego – niezależnie od tego czy zaczynasz swoją przygodę z SEO, czy może już orientujesz się w pozycjonowaniu, serdecznie zachęcamy do zapoznania się z treściami przygotowanymi przez specjalistów z naszej firmy. Ogromna dawka wiedzy gwarantowana!
#3 Czy mogę najpierw spróbować z Google Ads, a dopiero później wdrożyć kampanię SEO?
Oczywiście! Google Ads to świetne narzędzie, zwłaszcza, jeżeli zależy Ci na szybkim staniu się widocznym w sieci. Później, wedle uznania, możesz spróbować z SEO lub połączyć ze sobą dwa działania marketingowe, zwiększając tym samym swoje szanse na arenie pełnej konkurencji. Podczas wyboru strategii nie zapominaj o różnicach pomiędzy jednym a drugim sposobem promocji – jednocześnie pamiętaj, że można je ze sobą łączyć.
Źródła
  • https://semcore.pl/czy-seo-i-kampanie-google-ads-czym-sie-roznia-i-czy-warto-je-laczyc/
  • https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/dzialalnosc-lecznicza-17709549/art-14
  • https://support.google.com/google-ads/answer/7323900?hl=pl&ref_topic=7323793

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33