Bez wątpienia koło sklepu z zabawkami żadne dziecko nie przejdzie obojętnie. Zachęcające na witrynach sklepowych pluszaki lub najnowsze kolekcje resoraków nie wystarczą, aby wybić się spośród konkurencji. Tutaj pomocna okazuje się reklama sklepu z zabawkami za pomocą kampanii Google Ads oraz pozycjonowania stron! Sprawdź to!
Reklama sklepu z zabawkami przez Google Ads i Pozycjonowanie
Branża z zabawkami dla dzieci rozrasta się w niesamowitym tempie. Coraz większa liczba sklepów internetowych, a przede wszystkim głównie sezonowe zainteresowanie produktami stanowi dla każdego przedsiębiorcy nie lada wyzwanie. Pojawia się zatem kluczowe pytanie – jak zadbać o promowanie sklepu z zabawkami, aby zwiększyć swoją sprzedaż oraz konwersję? Kluczem do sukcesu jest płatna reklama Google Ads. Pozwala na natychmiastowe wyświetlanie się reklamy Twojego sklepu w wyszukiwarce. Dzięki uwzględnieniu w treści najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych zyskujesz pewność, że kampania będzie widoczna przez szerokie grono odbiorców! Sam ustalasz budżet jaki chcesz przeznaczyć na reklamę oraz czas jej wyświetlania. Tuż obok Google Ads istotne jest również m.in. lokalne pozycjonowanie stron www na najczęstsze frazy kluczowe. To działanie marketingowe pozwala na znalezienie się w top 10 Google, dzięki dopasowaniu strony do potrzeb użytkowników jak i wymagań robota indeksującego. Z pewność oba działa okażą się skuteczne, szczególnie dla branży cieszącej się sezonową popularnością.
Przykładowe frazy dla sklepu z zabawkami:
Słowo kluczowe | Średnia miesięczna liczba wyszukań |
---|---|
Zabawki dla dziecka | 60500 |
Zabawki dla 2 latka | 40500 |
Zabawki dla dziewczynek | 33100 |
Zabawki dla 3 latka | 27100 |
Sklep z zabawkami | 22200 |
Zabawki dla rocznego dziecka | 14800 |
Zabawki dla 4 latka | 14800 |
Zabawki sensoryczne | 12100 |
Zabawki interaktywne | 12100 |
Zabawki dla chłopców | 12100 |
Zabawki dla niemowląt | 9900 |
Jak reklamować sklep z zabawkami – podsumowanie
Pozycjonowanie oraz kampania reklamowa Google Ads pozwoli Ci wyróżnić się w morzy konkurencji. Proponowanych działań nie musisz realizować jednocześnie, jednak ze względu na konieczność dłuższego oczekiwania na pierwsze efekty pozycjonowania, warto wdrożyć płatne reklamy, aby jak najszybciej stać się widocznym dla potencjalnych Klientów.
Ciekawy artykuł. Czy pozycjonowanie sklepu będzie skuteczniejsze w połączeniu z Google Ads czy może z marketingiem w social media?
Zarówno Google Ads jak i marketing w social media będą dobrze uzupełniać pozycjonowanie organiczne.