Promocja firmy w internecie, czyli jak reklamować markę w Google

promocja firmy w internecie

Firma, której nie ma w sieci, nigdy nie odniesie takich rezultatów, jak biznes promowany online. Wyszukiwarka Google daje przedsiębiorcom nieskończone możliwości o ogromnym potencjale sprzedażowym. Za pośrednictwem internetu można dziś dotrzeć do tysięcy klientów, zbudować silną markę i podbić rynek, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Czy promowanie firmy w internecie wymaga specjalistycznej wiedzy? A może wystarczy znajomość podstawowych zasad e-marketingu? Odpowiadamy.

Jak promować firmę w Google i czerpać korzyści z promocji internetowej?

Internet XXI wieku otwiera przed nami wiele dróg promocji. Dlatego najbardziej optymalnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców okazuje się jednoczesne podążanie kilkoma z nich. Tylko w ten sposób można każdego dnia przyciągać uwagę potencjalnych klientów, którzy zachęceni reklamą, dokonają zakupu produktu lub usługi. Niestety, badania pokazują, że internauci reklam nie lubią, co znacznie komplikuje zadanie. Wystarczy jednak nieco zgłębić temat, by zrozumieć, że promocja firmy w internecie nie musi, a nawet nie powinna sprowadzać się do przypadkowych, nieprzyjaznych reklam. W miejsce nachalnej treści o niskiej wartości informacyjnej, specjaliści proponują promocję, szytą na miarę. Reklama, która jest dopasowana do potrzeb użytkownika i niesie ze sobą jasny przekaz, nie wywołuje frustracji – zamiast tego, wzbudza zainteresowanie.

Pokaż się w sieci i zacznij sprzedawać. Promocję firmy zacznij od działań SEO

Wkraczając na teren wyszukiwarki Google trzeba stosować się do zasad, które na nim panują. Techniki niezgodne z wytycznymi są surowo karane, co skutecznie spowalnia promowanie firmy w internecie, a czasem nawet zupełnie je uniemożliwia. Chcąc reklamować swoje przedsiębiorstwo w sieci, należy zacząć od centrum dowodzenia: strony internetowej. Jej poprawna optymalizacja, a później pozycjonowanie, pozwolą wyświetlać się w organicznych wynikach wyszukiwania. Ale nie tylko. Dzięki działaniom wchodzącym w zakres SEO, witryna stanie się przyjemna w użytkowaniu. Potencjalni klienci bez problemu poradzą sobie z przejściem ścieżki zakupowej, nie napotykając przeszkód w postaci braku responsywności czy długiego wczytywania się grafik. Promocja firmy w internecie powinna bazować na stworzeniu strony, wzbudzającej zaufanie klientów. Dopiero wtedy, gdy witryna będzie wartościowa i przyjazna użytkownikom oraz robotom Google, można wejść na kolejny poziom, jakim jest promowanie w płatnych wynikach wyszukiwania.

jak reklamować firmę w internecie

Najszybszy sposób na promowanie firmy w internecie: reklamy Google Ads

Eksperci od marketingu prowadzonego online zgodnie przyznają, że bezwzględnie najszybszą metodą na dotarcie do klientów, jest wyświetlanie się w płatnych wynikach wyszukiwania. Skrupulatnie zaplanowana i profesjonalnie wdrożona kampania Google Ads umożliwia kompleksowe promowanie firmy w internecie. Co ciekawe, reklamy tego typu trafiają do z góry określonej grupy odbiorców. Widzą je tylko ci internauci, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą. Metoda pozwala stale pozyskiwać nowych klientów, lecz nie ma wpływu na to, czy po wejściu na stronę, zdecydują się oni na zakup.

Rekomendowane jest więc połączenie kilku strategii marketingowych: zaczynając od przygotowania strony na wizytę klienta, przez stopniowe zwiększanie jej pozycji w Google, aż po promocję na szeroką skalę. Równolegle warto dać się poznać internautom w social mediach. Stanowią one doskonałe miejsce do nawiązania kontaktu z klientami, a tym samym do kreowania wizerunku silnej marki, wzbudzającej zaufanie. Nie można o tym zapominać, gdyż budowanie oraz pielęgnowanie takiej relacji jest stałym elementem marketingu i daje duże pole do manewru pod względem sprzedażowym.

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz lub telefonicznie +48 79 848 33 33.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (3 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

AFTERWEB

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 14 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

13 komentarzy
  • Gabriel skomentował/a:

    Obecnie jest naprawdę sporo różnych narzędzi marketingowych ułatwiających promocję biznesu w sieci. Trzeba się tylko zastanowić, który z nich będzie najodpowiedniejszym wyborem dla naszej firmy.

  • Karol skomentował/a:

    U mnie akurat bardzo fajnie działa kampania google ads. Warto sobie przetestować.

  • Malik skomentował/a:

    Na pewno w perspektywie długoterminowej bardziej sprawdzi się pozycjonowanie, ale jednak gdy chcemy szybkich efektów to pozostaję nam reklama Google Ads.

  • Piotr z GTP skomentował/a:

    Jestem zdania, że połącznie Google Ads i pozycjonowania przynosi najlepsze efekty. Działania te można również rozszerzyć o social media, czyli np. wykorzystać Facebook Ads. Dywersyfikacja kanałów reklamowych to dodatkowy plus w razie ew. zawirowań w SERPach.

  • Maciej skomentował/a:

    Zgadzam się najlepszymi działaniami jakie można podjąć jest połączenie kilku strategii co pozwala nam na nawiązaniu długotrwałej relacji z klientem a wiadomo, że taki klient jest tańszy niż nowy.

  • Alan skomentował/a:

    Najlepszym sposobem jak autor już podkreśla są płatne reklamy google ads jest to nie tylko najlepszy sposób ale też najszybszy- mogą być też uzupełnieniem pozycjonowania albo osobnym elementem.

  • Łukasz skomentował/a:

    Kampania Google Ads to bardzo dobre rozwiązanie dla początkującego sklepu, gdzie jeszcze sklep nie ma ruchu organicznego z wyszukiwarki.

  • Tomek z Webrenge skomentował/a:

    W pierwszej kolejności połączenie Google Ads + Pozycjonowanie.

    Gdy oba kanały zaczynają dobrze działać, synergia robia bardzo dobrą robotę

  • Sembit skomentował/a:

    Oba działania pomogą firmie w nawiązaniu kontaktu z tymi potencjalnymi klientami. Moim zdaniem należy inwestować w PPC oraz SEO.

  • Krzysztof skomentował/a:

    Jeżeli marka / firma ma świadomość potencjału Google, to promuje się zarówno za pomocą linków sponsorowanych w Google Ads jak i buduje widoczność w wynikach organicznych. Gdy startujemy warto przeznaczyć środki marketingowe na linki sponsorowane, gdyż one pomogą firmie pozyskiwać klientów od samego początku. Jednocześnie warto działać w obszarze SEO, aby z czasem pozyskiwać ruch organiczny.

  • natureplace skomentował/a:

    Pierw content, najlepiej dużo, a później linki, oba te czynniki są kluczowe do uzyskania sukcesu w Google.

  • Dorota skomentował/a:

    Nie powiedziałabym, że contentu ma być dużo. Z pewnością musi być wyczerpujący i dopasowany do użytkowników. Działania SEO będą bardzo dobrym rozwiązaniem, choć rzeczywiście, jeśli komuś zależy na szybkich efektach to głównie płatne reklamy, ale problem z tym taki, że efekty mogą nie utrzymać się zbyt długo. Działalność w Internecie to po prostu powiązane zadania i warto działać na wielu płaszczyznach.

  • Horacy skomentował/a:

    SEO to podstawa, ale na wyniki trzeba czekać długo. Adsy na pewno przyniosą szybszy rezultat, ale czy na pewno lepszy?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.