Pozycjonowanie stron internetowych – sprawdź, jak wygląda oferta

Już od pewnego czasu prowadzisz działalność internetową, a klientów nie przybywa? Może jesteś nowy na rynku i zdajesz sobie sprawę, że bez dobrej reklamy zaistnienie w świadomości konsumentów jest praktycznie niemożliwe? W takim razie doskonale trafiłeś! W niniejszym wpisie krótko omówimy, dlaczego marketing internetowy w dzisiejszych czasach jest obowiązkiem każdego, kto chce rozwinąć swój biznes i osiągnąć niebywałe zyski. Bez dobrej reklamy w świecie online zaistnienie w morzu konkurentów jest praktycznie niewykonalne. Chcąc Ci pomóc w rozwoju biznesu internetowego, postanowiliśmy przedstawić, jak wygląda oferta na pozycjonowanie stron. Sprawdź, co musisz wiedzieć, przed zdecydowaniem się na usługę. Zapraszamy do czytania!
- Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania stron? Wyjaśniamy
- Zobacz, co obejmuje oferta na pozycjonowanie stron
- Audyt SEO – podstawowe działanie niezbędne do zbudowania silnej pozycji
- Pozycjonowanie od strony technicznej, czyli jak zadbać o prawidłowe działanie witryny
- Content marketing – sprzedaż słowem to klucz do serc konsumentów
- Link Building, jako sposób na zbudowanie wizerunku i zdobycie wartościowych odnośników
- Wizytówka Google Moja Firma – zaistniej w świadomości lokalnych odbiorców
- Ile kosztuje pozycjonowanie stron? Sprawdź, od czego zależy cena usługi
- Pozycjonowanie stron - oferta
- Sprawdź, ile trwa pozycjonowanie strony i jaki okres obejmuje przygotowana oferta
- Pozycjonowanie - oferta przynosząca szereg korzyści? Przekonaj się już teraz
- Pozycjonowanie stron oferta – dlaczego warto z nami pracować?
- Profesjonalne pozycjonowanie stron oferta – podsumowanie
- Najczęściej zadawane nam pytania
Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania stron? Wyjaśniamy
Zastanawiasz się, czy oferta na pozycjonowanie stron jest dla Ciebie? Możemy w ciemno odpowiedzieć, że tak! Już wyjaśniamy dlaczego. Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach stale wzrasta liczba internetowych biznesów. Nie ma się czemu dziwić, w końcu wirtualny świat daje szereg możliwości. Warto jednak wiedzieć, że aby przyniosły oczekiwane rezultaty, należy umiejętnie z nich skorzystać. Pojawia się kluczowe pytanie – czy każdy biznes może rozpocząć skuteczne reklamowanie online? Oczywiście, że tak, a oferta pozycjonowania stron jest tego dowodem! Kierowana jest zarówno do właścicieli dużych, dobrze prosperujących firm, jak i małych biznesów działających np. na skalę lokalną. Możemy śmiało powiedzieć, że marketing internetowy to doskonały sposób na wyróżnienie niewielkich działalności, które dzięki odpowiednim działaniom mogą zapisać się w świadomości odbiorców. Niezależnie czy sprzedajesz produkty, czy oferujesz usługi – pozycjonowanie stron uwzględniające wiele działań jest skierowane właśnie do Ciebie!
Zobacz, co obejmuje oferta na pozycjonowanie stron
Jak zapewne zdążyłeś zauważyć, pozycjonowanie stron to bardzo ogólne hasło, pod którym kryje się wiele działań. Ich głównym celem jest wypromowanie Twojej strony internetowej i doprowadzenie jej na szczyt wyszukiwarki Google. Czas zatem, abyśmy wyjaśnili, jakie konkretne działania obejmuje oferta pozycjonowania stron.
Audyt SEO – podstawowe działanie niezbędne do zbudowania silnej pozycji
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia reklamowania w sieci jest sprawdzenie kondycji strony internetowej. Głównie chodzi o wykrycie wszelkich nieprawidłowości, a także skontrolowanie, czy na witrynę nie zostały nałożone kary. Co więcej, na podstawie zebranych informacji możliwe jest określenie, jakie konkretne działania należy wdrożyć, aby uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Dobrze wykonany audyt SEO odgrywa szczególną rolę. Ze względu na sprawdzenie, co wymaga poprawy, możliwe jest rzetelne określenie realnego budżetu, jaki należy przeznaczyć na pozycjonowanie stron.
Pozycjonowanie od strony technicznej, czyli jak zadbać o prawidłowe działanie witryny
Strona www, która ma zajmować wysokie pozycje, a tym samym przyciągać szerokie grono odbiorców nie może wykazywać nawet najmniejszych nieprawidłowości. Szybkie ładowanie, przejrzyste adresy URL, certyfikat bezpieczeństwa SSL to tylko część, o jaką należy zadbać.
Content marketing – sprzedaż słowem to klucz do serc konsumentów
Dzięki rzetelnie wykonanej analizie fraz kluczowych możemy poznać potrzeby internautów, a tym samym dopasować do nich całą stronę internetową. Wygenerowane słowa umieszcza się w udostępnianych treściach. Dlatego właśnie tak ważne jest prowadzenie bloga firmowego, który pełni dwie funkcje. Pomaga odbiorcom w znalezieniu odpowiedzi na nurtujące ich pytania, a także wpływa na Twoją pozycję. Bardzo ważna jest optymalizacja treści pod SEO. Teksty poza swoją unikalnością powinny również wyróżniać się odpowiednim nasyceniem fraz kluczowych.
Link Building, jako sposób na zbudowanie wizerunku i zdobycie wartościowych odnośników
Pełna oferta na pozycjonowanie stron nie może istnieć bez link building. Poprzez udostępnianie artykułów na różnych stronach możliwe jest uzyskanie wartościowych odnośników kierujących do Twojej witryny. W ten sposób trafiasz do zdecydowanie szerszego grona odbiorców oraz spełniasz wymagania robota indeksującego Google.
Wizytówka Google Moja Firma – zaistniej w świadomości lokalnych odbiorców
To działanie kierowane jest do firm, którym zależy na reklamie lokalnej. Poprzez pokazanie swojej lokalizacji na Mapach Google oraz podstawowych danych kontaktowych, zdjęć lokalu i opinii innych użytkowników ułatwisz zainteresowanym odbiorcom znalezienie Twojej firmy, a także zachęcisz ich do skorzystania z oferowanych usług.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron? Sprawdź, od czego zależy cena usługi
Oferta na pozycjonowanie jest ustalana indywidualnie. Musisz mieć świadomość, że nie wszystkie działania sprawdzające się przy innym biznesie będą odpowiednie również dla Ciebie. Czy tylko ilość koniecznych do wdrożenia czynności wpływa na cenę pozycjonowania? Nie! Wśród głównych elementów możemy również wymienić rodzaj branży oraz jej konkurencyjność. Zależność jest bardzo prosta – im masz więcej rynkowych rywali, tym więcej działań musi obejmować przygotowana oferta SEO, co z kolei przekłada się na wyższą cenę za pozycjonowanie strony internetowej w Google. Kolejnym elementem branym pod uwagę przy wycenie jest Twój cel biznesowy. Głównie chodzi tu o zasięg reklamy. Zależy Ci jedynie na rynku lokalnym? Chcesz zostać liderem na skalę ogólnopolską? A może pragniesz wyprzedzić konkurencję międzynarodową? Zasięg usługi ma ogromny wpływ na to, jak będzie wyglądać oferta pozycjonowania stron pod względem cenowym. Ostatnim parametrem mających znaczenie przy tworzeniu wyceny są słowa kluczowe. Po pierwsze należy wybrać, na ile fraz będzie pozycjonowania strona www. Po drugie należy ocenić ich trudność. Mniej popularne frazy kluczowe są łatwiejsze, a tym samym tańsze. Z kolei te cieszące się dużą popularnością mogą okazać się problematyczne do wypozycjonowania.
Tworzona oferta pozycjonowania stron uwzględnia również to, jak Twoja strona wypada na tle konkurencji, czyli, którą pozycje zajmuje w wyszukiwarce. Nie bez znaczenia jest również historia witryny i prowadzone wcześniej działania marketingowe w jej obrębie.
Pozycjonowanie stron – oferta
Cennik pozycjonowania stron w modelu abonamentowym | ||||
---|---|---|---|---|
PAKIET | START | OPTIMUM | PREMIUM | UNLIMITED |
Cena | 498 zł | 985 zł | 1498 zł | 2990 zł |
Ilość pozycjonowanych fraz | 10 fraz | 20 fraz | 40 fraz | *nielimitowane |
Raport z realizacji pakietu | raz na kwartał | raz na kwartał | raz na kwartał | raz na kwartał |
Czas trwania umowy | czas nieokreślony | czas nieokreślony | czas nieokreślony | czas nieokreślony |
Okres wypowiedzenia | 2 miesiące | 1 miesiąc | 1 miesiąc | 1 miesiąc |
*wg możliwości finansowych i technicznych
Sprawdź, ile trwa pozycjonowanie strony i jaki okres obejmuje przygotowana oferta
Czy da się oszacować dokładny czas, w jakim wprowadzone zmiany na stronie zaczną przynosić oczekiwane rezultaty? Niestety nie. Czas trwania zależy tak naprawdę od tych samych czynników, jakie zostały wymienione powyżej. Należy mieć świadomość, że nie wszystkie czynniki rankingujące Google są znane, przez co ciężko trafić w sedno aktualnego algorytmu. Co więcej, na to, jaki okres obejmuje oferta na pozycjonowanie stron, wpływa również historia witryny. Na nieco szybsze efekty można liczyć w przypadku nowych domen lub tych, które były już wcześniej pozycjonowane i uzyskiwały zadowalające rezultaty. Z kolei czasochłonne pozycjonowanie odnotowuje się w przypadku stron, gdzie podejmowane w przeszłości kroki marketingowe nie do końca były zgodne z wymaganiami algorytmu, czego efektem mogą być nałożone kary. Będąc przy czasie trwania usługi, nie możemy zapomnieć o najważniejszym! Oferta na pozycjonowanie stron nie może skupiać się na konkretnym czasie, ponieważ wdrażane działania należy regularnie monitorować i w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zastępować je lepszymi rozwiązaniami.
W marketingu internetowym nie istnieje gwarancja. Nie da się określić konkretnego czasu, w jakim zostaną osiągnięte sukcesy. Zmienne są nie tylko wymagania algorytmu Google, ale także preferencje klientów. Dlatego właśnie raz przyjęta strategia SEO może ulec modyfikacji w trakcie realizowania oferty pozycjonowania stron internetowych.
Pozycjonowanie – oferta przynosząca szereg korzyści? Przekonaj się już teraz
Wiedząc już, że oferta pozycjonowania stron jest dla Ciebie i znając, co dokładnie obejmuje, czas omówić ostatnią ważną kwestię, a mianowicie, na jakie efekty możesz liczyć.
Staniesz się zauważalny pośród rosnącej konkurencji
Podejmując odpowiednie działania, zadbasz o swoją widoczność i rozpowszechnienie wizerunku w sieci. Bycie anonimowym to najkrótsza droga do bankructwa i klęski biznesowej. Jeśli chcesz, aby Twoja firma miała przed sobą świetlaną przyszłość, już teraz zacznij wspinaczkę po szczeblach drabiny Google i stań na podium!
Zyskasz większą liczbę klientów
Oferta pozycjonowania stron ma jeden cel – powiększyć grono stałych odbiorców lojalnych wobec Twojej marki. Trafiając w ich potrzeby i znając doskwierające problemy, jesteś w stanie pokazać, że to właśnie Ty masz poszukiwane przez nich rozwiązanie. Budując wizerunek profesjonalisty, zwiększasz zaufanie klientów, którzy zostaną przy Tobie na stałe.
Zwiększysz sprzedaż i osiągniesz imponujące zyski
Tak jak wspominaliśmy, oferta na pozycjonowanie stron skupia się na niwelowaniu pojawiających się nieprawidłowości. Mowa tutaj np. o braku certyfikatu SSL oraz adresach URL wzbudzających wątpliwości. Jest to tylko część elementów, jakie zniechęcają klientów do sfinalizowania zakupów. Dziś, w czasach kiedy konkurencja czai się na każdym rogu, nie można pozwolić sobie na najmniejsze niedociągnięcia odstraszające zainteresowanych odbiorców. Decydując się na pozycjonowanie stron i analizując zachowania konsumentów zaczniesz urzeczywistniać cel o zwiększeniu sprzedaży.
Sprawdź: Pozycjonowanie Google – dlaczego to się opłaca?

źródło: https://cdn.pixabay.com/photo/2020/06/05/15/55/seo-5263612_960_720.jpg
Pozycjonowanie stron oferta – dlaczego warto z nami pracować?
Przygotowana oferta na pozycjonowanie stron to doskonała odpowiedź na Twoje potrzeby biznesowe. Stawiamy na ciągły rozwój, co z kolei pozwala nam na znajdowanie jak najlepszych rozwiązań. Nasi specjaliści od pozycjonowania stron pomogą Ci w stworzeniu dobrze rozreklamowanego biznesu odnoszącego sukcesy w swojej branży. Nasze doświadczenie i szereg zrealizowanych zleceń to potwierdzenie tego, że nawet przy dużej konkurencji można stać się liderem! Nie działaj na własną rękę bez specjalistycznej wiedzy i nie ryzykuj błędami. Nasza oferta pozycjonowania stron zapewnia kompleksowe wsparcie na każdym etapie realizacji działań marketingowych. Ty zapoznajesz nas ze swoją branżą, a my podejmujemy jak najlepiej dopasowane działania!
Profesjonalne pozycjonowanie stron oferta – podsumowanie
Znając wszystkie szczegóły dotyczące oferty SEO, nie pozostaje Ci nic innego, jak przejść do działania. Zaleca się, aby pozycjonowanie rozpocząć jak najwcześniej, co przełoży się na szybciej widoczne efekty. Z pomocą naszych specjalistów posiadających dostęp do profesjonalnych narzędzi marketingowych pozbędziesz się wszelkich nieprawidłowości i rozpoczniesz świadome budowanie wysokiej pozycji w świecie online!

Najczęściej zadawane nam pytania
#1. Prowadzę biznes usługowy. Czy moim przypadku lepsza będzie oferta na pozycjonowanie lokalne?Zobacz odpowiedź
Wszystko zależy od branży, w jakiej działasz. Musimy jednak zaznaczyć, że oferta pozycjonowania stron lokalnych jest nieco szybsza w realizacji. Ze względu na mniejszą konkurencje zdecydowanie łatwiej osiągnąć wyższą pozycję i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
#2. Czy Wasza oferta pozycjonowania stron obejmuje również regularny monitoring pozycji?Zobacz odpowiedź
Oczywiście, że tak! Nasi specjaliści wykorzystują niezbędne narzędzia takie jak Google Analytics, Google Search Control i inne wskazujące, czy wdrażane na stronie zmiany są efektywne. Na podstawie zebranych informacji jesteśmy w stanie rozwijać ustaloną strategię SEO.
#3. Co potrzebuje, aby móc skorzystać z oferty na pozycjonowanie? Zobacz odpowiedź
Wymagamy od Ciebie jedynie strony internetowej, a także wskazania, co dokładnie chcesz uzyskać. Po wykonaniu wstępnej analizy jesteśmy w stanie stworzyć ofertę na pozycjonowanie skierowaną właśnie do Twojego biznesu. Po zaakceptowaniu wszystkich ustaleń przechodzimy do działania.