Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym i poprawić wyniki w e-commerce

Zwiększenie sprzedaży online

Z roku na rok obserwuje się przyrost osób zainteresowanych zakupami online. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”, odsetek internautów deklarujących kupowanie przez internet wynosi 77%. Wynik ten daje do myślenia zwłaszcza przedsiębiorcom, którym zależy na tym, by ich sklepy stale generowały zyski. Coraz więcej osób myśli o przeniesieniu swojego biznesu do sieci, również ze względów ekonomicznych. Sklep stacjonarny generuje o wiele większe koszty związane między innymi z dzierżawą lub najmem lokalu, magazynu, a także opłatami za energię. Prowadząc sklep online mamy możliwość dotarcia do milionów Klientów zainteresowanych naszymi usługami, tym samym wpływając na większą rozpoznawalność marki. Jednak aby do tego doszło, sklep internetowy powinien mieć solidne filary oparte na elementach technicznych, wizualnych, a także treściowych. Samo uruchomienie e-sklepu to jedno – kluczowym elementem zwiększenia jego widoczności na tle konkurencji jest posiadanie odpowiedniego budżetu marketingowego i pomysłu na rozwój swojego biznesu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, tym samym wpływając na wzrost wyników w e-commerce, jesteś w dobrym miejscu. Marketing internetowy to nasz chleb powszedni – chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą.

Spis treści
  1. Jak zwiększyć wyniki e-commerce – od czego rozpocząć analizę strony pod kątem sprzedaży?
  2. Jak poprawić wyniki sprzedaży - ważna jest optymalizacja!
    1. Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym przy pomocy nawigacji
    2. Okruszek po okruszku – pojęcie breadcrumbs w marketingu
    3. Spraw, by wyszukiwanie produktów w sklepie przebiegało z łatwością!
  3. Szybkość strony definiuje jej odbiór – zadbaj o nią

Jak zwiększyć wyniki e-commerce – od czego rozpocząć analizę strony pod kątem sprzedaży?

Proces optymalizacji pod kątem sprzedaży skupiony jest wokół dwóch zagadnień – analizy ruchu oraz doświadczeniu Klienta. Zdobywanie ruchu to jeden z pierwszych elementów, jaki powinieneś dokładnie przeanalizować. Ważne jest pozyskiwanie realnych Klientów, czyli osób rzeczywiście zainteresowanych produktami, które oferujesz. Sprawdzenie ruchu polega na bliższym przyjrzeniu się danych i ich wymiarom na temat pochodzenia ruchu – w tym celu warto skorzystać z narzędzia, jakim jest Google Analytics. Pełen raport pozwoli Ci zdobyć wiedzę o ilości konwersji (sprzedaży) wygenerowanej dla Ciebie przez każde źródło. Zapoznaj się z raportem, porównując współczynniki konwersji, które ocenią jak dokładnie wygląda sprzedaż w Twoim sklepie.

Jakość ruchu w przypadku wyszukiwarek internetowych może być określana na podstawie słów kluczowych, po jakich trafiają do Ciebie internauci. Im lepsze dopasowanie słów do oferty, tym większe prawdopodobieństwo zwiększenia ruchu na stronie Twojego sklepu. W tym wszystkim należy pamiętać, że Klienci zazwyczaj nie dokonują zakupu od razu. Zazwyczaj by zdecydowali się na sfinalizowanie zamówienia, muszą kilkukrotnie złożyć wizytę w Twoim sklepie online. Bardzo ważne jest więc zadbanie o to, by pierwsze wrażenie potencjalnych Klientów było czynnikiem, który pozytywnie wpłynie na dalszy przebieg działań.

Jak poprawić wyniki sprzedaży – ważna jest optymalizacja!

Optymalizacja strony www powinna zawsze rozpocząć się od przeprowadzenia solidnego audytu SEO. Na jego podstawie można wyciągnąć konkretne wnioski odnośnie funkcjonowania strony internetowej, a także mankamentów nad którymi koniecznie trzeba popracować. Mimo że obecnie istnieje wiele narzędzi do przeprowadzenia takiego audytu, najlepiej jest zlecić go profesjonalistom. W AFTERWEB oferujemy dokonanie szczegółowego audytu SEO, dzięki któremu dowiesz się o tym jak wyszukiwarki oceniają Twoją stronę internetową. Zawartość takowego audytu obejmuje sprawdzenie:

  • czasu ładowania witryny
  • budowy adresów URL
  • linkowania wewnętrznego
  • struktury semantycznej serwisu
  • meta tagów
  • duplikowanej treści
  • obecności ukrytej treści
  • mapy strony xml. Oraz plików robots.txt

Oferujemy dwupoziomowy audyt SEO – On-Site oraz Off-Site, dzięki któremu będziesz miał pewność co do tego, że wszystkie błędy wpływające negatywnie na pozycję w Google zostały zidentyfikowane. Dodatkowo dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż w Internecie poprzez eliminację mankamentów.

W działaniach optymalizacyjnych warto jest szczegółowo przeanalizować stronę pod kątem ścieżki zakupu, jaką musi odbyć potencjalny Klient. Istnieje kilka zasad dotyczących skuteczności takowej drogi – przede wszystkim ogólny wygląd i logiczne rozplanowanie elementów na stronie. Estetyka i rozmieszczenie mają ogromne znaczenie w kontekście sprzedaży. Prosta i intuicyjna strona pozwoli użytkownikom na lepszym skupieniu się na treściach komunikatów, nie zaś zbędnych elementach stanowiących jedynie swoisty rozpraszacz uwagi.

ikona email
Audyt SEO uskuteczni proces pozycjonowania Twojego sklepu internetowego – w AFTERWEB zapewnimy Ci najlepszy start z możliwych

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym przy pomocy nawigacji

Pamiętaj, że to Ty wskazujesz użytkownikom ścieżkę, jaką mają podążać podczas eksplorowania Twojego sklepu online. Główne menu powinno zawierać najważniejsze dla sprzedaży kategorie produktowe – nikt nie lubi godzinami szukać jednej bluzki, by ostatecznie dowiedzieć się, że przebywa na dziale ze spodenkami. Czytelna i ułożona w logiczny sposób nawigacja pozwoli zatrzymać internautów na dłużej i zachęcić do dalszego zapoznawania się z oferowanymi przez Ciebie produktami. Także struktura menu ma znaczenie, zwłaszcza w kwestii pozycjonowania sklepu internetowego. Linkowanie wewnętrzne skierowane do najważniejszych kategorii pozwoli na ich lepszą ekspozycję w wynikach wyszukiwania, a także otworzy furtkę, przez którą będą mogli napływać nowi Klienci.

Ciekawostka → Dobrym pomysłem jest umocowanie głównego menu do górnej krawędzi ekranu w taki sposób, by podczas przewijania strony było ono stale w zasięgu dostępu Klienta. Wpłynie to pozytywnie na proces poruszania się po stronie, bez konieczności stałego przewijania góra-dół, by udać się do innej kategorii.

Okruszek po okruszku – pojęcie breadcrumbs w marketingu

Okruszki (ang. breadcrumbs) są istotnym elementem z punktu widzenia użyteczności sklepu. Większość Klientów trafia od razu w kategorie produktów lub wybraną ofertę, nie zaś na stronę głowną – warto więc by poznali oni miejsce, w jakim się znajdują. Pozwoli im to na przeniesienie się do kategorii wyżej, w celu znalezienia produktów pokrewnych, które mogłyby znaleźć się w kręgu ich zainteresowań. Zaletą okruszków jest to, że znacznie upraszczają one nawigację na stronie internetowej; ich umiejętne zastosowanie pozwala także na poprawę jakości linkowania wewnętrznego, mogącego mieć pozytywny wpływ na pozycjonowanie sklepu w wynikach wyszukiwania.

Spraw, by wyszukiwanie produktów w sklepie przebiegało z łatwością!

Jeżeli w Twoim sklepie ilość produktów mieści się na kilkunastu stronach, warto zastanowić się nad ułatwieniem Klientom odnajdowania tych rzeczy, którymi są zainteresowani. W tym celu powinno się zadbać o zaawansowane filtrowanie produktów według ceny, rozmiaru, wariantu, kolorów czy pojemności. Precyzyjny system wyszukiwania produktów z pewnością zwiększy szansę Klientów na szybkie znalezienie tego, na czym najbardziej im zależy. W efekcie otrzymasz sporą informację na temat konkretnych preferencji internautów odwiedzających Twój sklep.

Szybkość strony definiuje jej odbiór – zadbaj o nią

Zbyt długie ładowanie strony jest niczym czekanie w ciągnącej się przez kilka metrów sklepowej kolejce. Nikt nie lubi marnować na to czasu. W Twoim interesie jest zadbanie o to, by strona wczytywała się szybko i bezproblemowo. Zależność jest bardzo prosta – im krótszy czas oczekiwania na załadowane się strony, tym zwiększa się szansa na to, że Klient poczyni zakup właśnie w Twoim sklepie internetowym! Nie każ więc czekać mu ani chwili dłużej na dokonanie zakupu!

Zwiększenie sprzedaży w e-commerce

źródło: https://images.pexels.com/photos/6483626/pexels-photo-6483626.jpeg

Hosting jako podstawa sklepu internetowego. Czym kierować się podczas wyboru?

Hosting to serwer, na którym umieszczane są dane różnego rodzaju. W przypadku sklepu internetowego jest to kod strony, obecne na nim grafiki, a także firmowa poczta. Firma hostingowa udostępnia przestrzeń na dysku twardym znajdującym się w serwerowni. Wybór hostingu powinien być przemyślany, bowiem od niego często zależne jest funkcjonowanie sklepu. Obecnie wyróżnia się kilka możliwości typów serwera, jakie warto wziąć pod uwagę podczas wyboru. Z chęcią przedstawimy Ci je wszystkie.

Hosting współdzielony – ilość miejsc ograniczona

W przypadku hostingu współdzielonego, otrzymujesz od usługodawcy określoną ilość miejsca na dysku serwera. W tej sytuacji jesteś ograniczony konkretnymi parametrami dotyczącymi miejsca na serwerze, ilości pamięci RAM oraz liczby procesów, a także ilości jednoczesnych podłączeń do bazy danych. Taka konstrukcja nie jest przypadkowa – umożliwia każdemu korzystającemu z serwera jego łatwą obsługę przy sporej wydatności, jednocześnie nie powodując przy tym obciążenia serwera. Serwer dzielony jest pomiędzy użytkownikami, by nie doprowadzić do jego przeciążenia – gdyby takowe nastąpiło, odczuliby je wszyscy korzystający. Pomimo ograniczeń, hosting współdzielony polecany jest osobom dopiero rozpoczynającym swoją działalność, głównie ze względu na niskie koszty usługi oraz wystarczającą wydajność na sam początek działań biznesowych.

VPN – wirtualny system prywatny

VPN, czyli Virtual Private System pozwala na większe możliwości działania, jeżeli chodzi o samą konfigurację maszyny. Możliwość skutecznego personalizowania pozwala na uruchamianie bardziej zaawansowanych aplikacji. Podobnie jak w powyższym przykładzie hostingu współdzielonego, otrzymuje si e serwer o określonych parametrach, jednak VPN pozwala sprawować nad nim większą kontrolę. Koszty prowadzenia serwera są nieco wyższe, jednak wciąż mieszczą się w budżecie przeciętnej firmy. W przypadku wirtualnego systemu prywatnego przydatnym działaniem jest zatrudnienie kogoś, kto będzie opiekował się serwerem.

Serwer dedykowany – serwer skonfigurowany pod własne możliwości

W przypadku serwera dedykowanego nie otrzymasz serwera o określonych parametrach – masz możliwość samodzielnej konfiguracji. Od ilości konfiguracji zależny jest jej koszt. Tutaj posiadanie konkretnej wiedzy w temacie parametrów serwera jest wręcz pożądane, jednak zazwyczaj wielu usługodawców oferuje swoją pomoc w doborze właściwych statystyk. Zanim jednak do tego dojdzie, powinno się jak najlepiej przedstawić im główne zastosowanie serwera. Dedykowany serwer jest wynajmowaną maszyną, której cena uzależniona jest od poziomu konfiguracji.

Cloud server – serwer działający w oparciu o kilka maszyn

Serwer ten nie różni się on znacząco od tego, co oferuje serwer dedykowany czy VPS – jego wyjątkowość tkwi jednak w sposobie działania. Wybierając cloud server otrzymasz bowiem określone zasoby, które będą współdzielone przez kilka urządzeń. To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy wolą dmuchać na zimne. W przypadku wystąpienia awarii jednej z maszyn, serwer będzie mógł działać w oparciu o inną. Koszta tej opcji mogą być zbliżone do serwera dedykowanego, jednak są one zależne od pożądanych parametrów.
Serwer jest miejscem, na którym opiera się działanie strony sklepu, dlatego jego wybór nie może być przypadkowy. To, z jakiego serwera zdecydujesz się skorzystać będzie miało wpływ na funkcjonowanie sklepu online. Dziś, kiedy każdy chce mieć wszystko szybko i wygodnie, prędkość działania strony internetowej jest głównym wymogiem, który oceniany jest przez wyszukiwarkę Google. Od prędkości zależna jest pozycja strony, jeżeli więc inwestujesz w pozycjonowanie swojej strony w wyszukiwarce, musisz koniecznie zwrócić na nią uwagę. Szybkość działania ma też wpływ na podejście Klientów – jeżeli strona ładuje się zbyt długo, sklep zaczyna budzić niechęć wśród potencjalnie zainteresowanych osób. Wraz z rozwojem sklepu, z czasem będzie trzeba zmienić serwer na jakim się go utrzymuje. Im więcej Klientów, tym wydajniejszy serwer jest potrzebny. Jeżeli zaobserwujesz wzrost ruchu w Twoim sklepie online, powinieneś zawczasu zaplanować przejście na kolejny serwer.

Sprawdź: Jak wybrać odpowiedni hosting

Słowa, które mają moc – jak zwiększyć skuteczność sprzedaży dzięki oryginalnym treściom

W marketingu coraz częściej zwraca się uwagę na treści publikowane na stronach internetowych. Bez nich nie podbijesz szczytów wyszukiwarki Google. Branża e-commerce otwiera się na treści, zaś sam content zyskuje na znaczeniu – pomaga bowiem w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, tym samym przyczyniając się do osiągania lepszych pozycji witryny w wyszukiwarce Google. Wyróżnia się kilka zakamarków, wśród których znaleźć można prawdziwy potencjał contentowy – to, jak go rozwiniesz jest tu najbardziej istotne.

Zwiększenie sprzedaży i e-commerce dzięki wyjątkowej stronie głównej

Mówi się, że strona główna stanowi wizytówkę firmy i to właśnie od jej estetyki oraz treści zależy, czy odwiedzający Twoją stronę użytkownik zechce poznać asortyment sklepu i dokonać w nim zakupu. Tekst na stronie głównej powinien zawierać podstawowe informacje na temat działalności firmy, a także wskazywać konkretne benefity, jakie otrzyma każdy, kto zechce dołączyć do grona Klientów. Treść powinna być stworzona w języku zrozumiałym dla przeciętnego użytkownika – zaleca się używanie krótkich, konkretnych zdań. Dostosowując treść pod SEO należy zadbać o to, żeby były one odpowiednio sformatowane. Zwróć uwagę na podział na akapity z nagłówkami i śródtytułami, wypunktowaną listę oraz pogrubioną czcionkę.

Pozytywny odbiór strony głównej zależny jest od jej estetyki oraz funkcjonalności. Użytkownik musi poruszać się na niej w sposób intuicyjny, zaś wszystkie potrzebne informacje oraz funkcje powinny znajdować się w zasięgu jednego kliknięcia. Podczas tworzenia strony głównej pamiętaj o:

  • umieszczeniu wyszukiwarki w widocznym miejscu
  • skonstruowaniu przejrzystego podziału na kategorie
  • umieszczeniu przy produkcie przycisku „Dodaj do koszyka”
  • usytuowaniu ikonki koszyka w strategicznym miejscu (najlepiej w prawym górnym rogu strony)

Konkretne opisy odpowiedzią na pytanie jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Wiele sklepów nie korzysta z potencjału tkwiącego w podstronach kategorii. Takowe miejsce może znacząco pomóc w wybiciu się witryny na szczyt wyszukiwania, jednocześnie przyciągając przy tym uwagę użytkownika. Opisy powinny odpowiadać na zapytania Klientów, intrygować i przede wszystkim zachęcić do szczegółowego zapoznania się z ofertą produktów. Teksty umieszczone na stronie pozwalają na naturalny przemyt słów kluczowych, które zaś przyczyniają się do poprawy widoczności strony w wynikach wyszukiwania.

Zapamiętaj--> Słowa kluczowe powinny być wplatane w treść naturalnie. Umiejętne i proporcjonalne rozmieszczenie poprawi walory merytoryczne tekstu, czyniąc go przyjemniejszym do czytania

Opisy produktów – jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce w wielkim stylu?

Rolą tekstu jest jak najlepsze oddanie wyglądu i zastosowania danego przedmiotu, dlatego powinno się charakteryzować go w szczegółowy sposób. Dodatkowo warto iść dalej niż opisy cech wyglądu i atrybuty. Dodatkowe informacje na temat możliwego zastosowania, instrukcja użytkowania czy zalety wykorzystania przedmiotu to cenne treści, dzięki którym możemy przekonać potencjalnego Klienta do zakupu. Tworząc dobre opisy należy pamiętać o tym, by były one zrozumiałe dla każdego użytkownika. Zrezygnuj z branżowych zwrotów czy terminologii, która zrozumiała jest tylko dla osób szerzej obeznanych z tematem. Produkt należy opisywać zgodnie z prawdą – dzięki temu Twoja marka zyska na wiarygodności, budując wokół siebie pozytywne skojarzenia.

Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? Doprowadzając ludzi do głosu!

Treść nie zawsze musi pochodzić bezpośrednio od Ciebie. Warto znaleźć miejsce na umieszczenie opinii Klientów – umożliwienie im dodawania ocen i opinii o produktach jest czynnikiem, który w znaczącym stopniu zachęci odwiedzających do skorzystania z zakupu właśnie w Twoim sklepie. Nie bój się zachęcać użytkowników do zostawiania komentarzy, premiując ich aktywność dodatkowymi punktami czy rabatami. Także organizacja konkursów dla Klientów jest świetną formą promocji własnej marki oraz produktów. Firma, która daje możliwość wypowiedzenia się o nich na własnym forum znacznie bardziej zyskuje w oczach internautów.

Sprawdź: Czy opinie Google wypływają na sprzedaż w e-commerce

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – eksperckie porady od AFTERWEB

W AFTERWEB specjalizujemy się w działaniach marketingowych, które realnie poprawiają sytuację stron internetowych naszych Klientów w wyszukiwarce Google. Wiele lat doświadczenia każdej osoby z naszej firmy pozwoliło nam na opracowanie autorskiego sposobu na sukces tych, którzy zdecydują się nam zaufać. Zawsze otwarci na kontakt, udzielamy porad związanych między innymi z zapytaniami typu „jak zwiększyć skuteczność sprzedaży”. Stawiamy w naszej pracy na skuteczne rozwiązania, tym samym budując naszą reputację na sukcesach odnoszonych przez naszych Klientów, do których bezpośrednio się przyczyniliśmy. Nasi eksperci mają w zanadrzu kilka darmowych porad dla tych, którzy chcą znacznie podnieść jakość sprzedaży i e-commerce swojego sklepu internetowego. Oto one!

Pozycjonowanie strony internetowej przybliży Cię do sukcesu!

Pozycjonowanie sklepu internetowego to długotrwały proces, a jego głównym celem jest podniesienie pozycji wybranych fraz i słów kluczowych w darmowych wynikach wyszukiwania Google. Rezultatem jest posiadanie większej widoczności przez domenę, co sprowadza się do podniesienia poziomu ruchu organicznego. Skuteczne pozycjonowanie stron przebiega na dwóch poziomach – On-Site oraz Off-Site. Szczególnie istotna jest optymalizacja sklepu internetowego dotycząca poszczególnych elementów strony, tworzenia treści oraz pozyskiwania wartościowych linków. Ogromne znaczenie mają działania z zakresu User Experience, dotyczące między innymi wizualnego przygotowania strony i treści, by te wpływały na pozytywne doświadczenia każdego użytkownika. Pozycjonowanie stron internetowych wymaga czasu, jednak efekty utrzymują się na dłużej, nawet po jego zakończeniu.

Dzięki kampaniom Google Ads poznasz przepis na to jak zwiększyć sprzedaż online

Google Ads to system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie reklam Twojego sklepu internetowego w różnych miejscach i serwisach online. Stworzenie kampanii wymaga założenia konta Google Ads – w AFTERWEB świadczymy kompleksowe usługi obejmujące otworzenie konta oraz dobór odpowiedniej kampanii Google Ads. Każdy z naszych Klientów otrzymuje własnego opiekuna kampanii, z którym jest w stałym kontakcie. Kampania reklamowa Google Ads dla sklepów online to reklama w formie tekstowej, animowanej, graficznej, elastycznej (łączącej reklamę tekstową i graficzną). Do głównych zalet Google Ads zalicza się między innymi:

  • duży zasięg
  • możliwość ograniczenia kampanii m.in. do określonej lokalizacji
  • możliwość budowania rozpoznawalności i wizerunku sklepu internetowego

Świetną opcją jest również remarketing. Reklama ta skierowana jest do określonej grupy użytkowników – osób, które już odwiedziły Twój sklep internetowy, nie dokonując konwersji, porzucając koszyk i nie finalizując transakcji. Reklama może wyświetlać się w sieci reklamowej lub w wynikach wyszukiwania, skutecznie zapobiegając namnażaniu się porzuconych koszyków.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym dzięki content marketingowi?

Content marketing to jeden z najskuteczniejszych rodzajów strategii marketingowej – w tym przypadku szczególne znaczenie ma tworzenie merytorycznych treści, które będą przydatne dla odbiorcy. Obejmuje między innymi:

  • rozbudowane opisy produktów
  • prowadzenie bloga sklepu internetowego
  • publikacja treści w social mediach

Content marketing jest wartościową i efektywną strategią – pamiętaj, że w przypadku sklepu internetowego konieczna jest wiedza merytoryczna, na której opierać się będą dane treści, a także znajomość pojęcia SEO. Dobry content to świetny sposób na osiąganie trwałych pozycji. To również znakomita ścieżka kontaktu z Klientem, jednak podejmowanie działań związanych z marketingiem treści powinno odbywać się z głową. Jeżeli brakuje Ci pomysłu na awangardowy content, dzięki któremu dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, specjaliści z AFTERWEB służą pomocą!

Sprzedaż w sklepie Internetowym – jak mierzyć jej skuteczność?

Zarządzanie sklepem to ciągła analiza rynku, weryfikacja obranych strategii cenowych oraz sprzedażowych, a także skuteczności swoich ofert. Elementów monitorowania jest bardzo dużo, jednak podstawowym narzędziem przedsiębiorców jest KPI (ang. Key Performance Indicators). Terminem tym określa się czynniki pozwalające ocenić stopień realizacji obranych celów biznesowych. KPI może odnosić się do całości firmy lub określonego obszaru działalności. Mierniki efektywności przedstawiają nam dane statystyczne pozwalające określić wyniki w wybranym przez nas momencie. Na podstawie uzyskanych danych możesz upewnić się czy Twoja firma rozwija się prawidłowo, w satysfakcjonującym dla Ciebie tempie.

Jak podnieść sprzedaż w sklepie – poznaj przykłady metryk

Istnieje wiele rodzajów mierników, które można wykorzystać do skutecznej oceny funkcjonowania procesu sprzedaży. Wśród najskuteczniejszych wskaźników, jakie mogą znacznie poprawić sprzedaż, wymienia się:

  • całkowitą sprzedaż w określonym przedziale czasowym
  • sprzedaż per źródło leada
  • sprzedaż per produkt lub usługę
  • przychód per sprzedaż
  • sprzedaż per poprzednie działanie
  • sprzedaż z nowych kontra powracających Klientów

Do danego przedziału czasowego, produktu, zespołu sprzedażowego możesz użyć praktycznie każdego miernika. Aby nie utopić się w morzu informacji, zalecamy wybrać tylko te mierniki, które pasują do specyfiki Twojego biznesu. Tylko odpowiednio wyznaczone KPIs pozwolą na osiągnięcie założonych celów, dzięki którym zwiększysz swoje szanse na prawdziwy sukces biznesowy.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – podsumowanie

Sprzedaż w sklepie internetowym zależna jest od bardzo wielu czynników – począwszy od odpowiednio zaprojektowanej strony internetowej, wzniesionej na solidnym serwerze, przez dobór szaty graficznej oraz stworzenie treści, aż po jej stałą promocję i aktualizacje wpływające na pozycje w wyszukiwarce. Samodzielne działania mogą być niewskazane – aby skutecznie wdrożyć wszystkie procesy, wymagane jest posiadanie interdyscyplinarnej wiedzy, obejmującej zakres taki jak: tworzenie stron, SEO, psychologia, a także copywriting i wiele innych. W AFTERWEB służymy pomocą od samego początku powstawania sklepu, aż po jego projekt, realizację oraz promocję. Od wielu lat zajmujemy się marketingiem internetowym naszych Klientów, do każdej sprawy podchodząc indywidualnie. Znasz już wskazówki odnośnie tego, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Pragniesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na konsultacje z naszymi ekspertami. Chętnie pomożemy Ci w budowie sprzedażowego imperium.

FAQ

Najczęściej zadawane nam pytania

Źródła:

  • https://skillshop.withgoogle.com/
  • https://ahrefs.com/blog/
  • https://developers.googleblog.com/
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (2 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

AFTERWEB

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 14 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *