Jeszcze nie tak dawno temu marketing kancelarii prawnych w internecie był dziedziną na mocnym cenzurowanym. Oczywiście. Promowanie tego typu usług było możliwe, natomiast zostały one dość mocno ograniczone szeregiem najróżniejszych regulacji. Zdecydowana większość z nich wynikała z wewnętrznych regulaminów platform, takich jak Google. Dzisiaj reklama Adwokata już nie będzie aż tak skomplikowanym procesem. Ilość zakazów wyraźnie się zmniejszyła. I chociaż nadal nie jest to sytuacja identyczna, jak w przypadku chociażby branży odzieżowej, szeroko rozumiana branża prawnicza może odetchnąć z ulgą. Zapraszamy do przeczytania tekstu po więcej szczegółów.
Podpowiadamy, jak aktualnie wygląda reklama kancelarii adwokackiej
Przepisy odnośnie działań promocyjnych dla branży prawniczej zostały zmodyfikowane już w maju ubiegłego roku. Od tego czasu zauważamy wyraźny wzrost usługi. Możemy więc zaryzykować tu stwierdzeniem, że profesjonalna reklama Adwokata była wcześniej mocno zamrożonym sektorem. Wiążący w przypadku tych zmian okazuje się być dobrze znany każdemu specjaliście Zbiór Zasad Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu. Adwokatura, i tym samym marketing kancelarii prawnej nie może zawierać chociażby naruszenia godności innych osób, naruszenia zasady koleżeństwa i lojalności czy naruszenia tajemnicy zawodowej. Dodatkowo reklama kancelarii prawnej nie może wprowadzać użytkowników w błąd, prezentować treści ocennych czy odwoływać się do uczuć oraz emocji. Jak więc widać, zmodyfikowanie przepisów nie oznacza, że marketing Adwokata dostał wolną rękę w zakresie promocji. Dla doświadczonych specjalistów nie będzie jednak problemem stworzyć skuteczną i opłacalną kampanię dla tego typu branży!
Jaka dokładnie reklama Adwokata będzie najlepszym wyborem?
Z własnego doświadczenia, agencja Afterweb może zarekomendować promocję w wyszukiwarce Google. Zarówno organiczny, jak i płatny kanał zyskał na zamianie przepisów z maja 2023 roku. Pozycjonowanie kancelarii oraz kampanie Google Ads wydają się być najbardziej opłacalnym oraz najkorzystniejszym rozwiązaniem. Tym bardziej, że reklama kancelarii radcy prawnego powinna być maksymalnie skuteczna. Chodzi w niej przecież o to, żeby regularnie pozyskiwać Klientów. Zależy Ci na długotrwałym budowaniu pozycji na obsługiwanych przez Ciebie rynkach? Możemy polecić pozycjonowanie stron kancelarii wraz z próbą dotarcia na szczyt organicznego rankingu Google. Potrzebujesz natychmiastowych efektów w postaci widoczności w tych wynikach? Dużo lepiej w takim przypadku sprawdzi się marketing dla kancelarii prawnej w formie sponsorowanych komunikatów z płatnością za pojedyncze kliknięcia. Zgłoś się od nas po ofertę! Sprawdzimy, jakie pozycje w Google zajmuje Twoja kancelaria prawna i przygotujemy plan działań marketingowych, zgodnych z aktualnymi przepisami.