Google Ads

Jakie korzyści może przynieść reklama Google Ads

Reklama Google Ads

Reklama Google Ads to skuteczny sposób na promowanie strony w internecie, który umożliwia natychmiastowe osiągnięcie najwyższych pozycji w wyszukiwarce. W Afterweb pracujemy z nastawieniem na uzyskanie jak najwyższego zwrotu z inwestycji w reklamę w wyszukiwarce przy maksymalnie efektywnym wykorzystaniu Twojego potencjału sprzedażowego. Profesjonalna reklama to nasza specjalność. Pomożemy Ci skutecznie poprzez Google Ads zwiększyć sprzedaż usług, produktów lub zbudować rozpoznawalność Twojej marki. Już teraz postaw na reklamę w Google Ads i powędruj na szczyt wyszukiwarki!

Obecny rynek jest wręcz przesycony produktami oraz usługami. Im bardziej popularna branża, tym większa konkurencja – wiedzą o tym szczególnie eksperci z zakresu przedsiębiorstw kosmetycznych czy odzieżowych. Sama reklama tradycyjna nie wystarczy, by Twój produkt został poznany i doceniony przez masę odbiorców. Dziś, żeby zostać zauważonym, należy już zawczasu wdrożyć odpowiednie działania, by móc cieszyć się przewagą nad swoją konkurencją. Wybór narzędzia i sposobu definiuje, jaką ścieżką marketingową podąży dany biznes; jak doskonale wiemy, współcześnie to Internet jest doskonałym polem do zareklamowania swoich usług czy produktów pokaźnej publiczności. Szacuje się, że ponad 4,5 miliona osób korzysta z Internetu w Polsce. Gdzieś wśród tych wszystkich ludzi znajduje się grupa docelowa, która czeka właśnie na Twoją ofertę. Potęga reklamy w sieci potrafi zaskoczyć niejednego przedsiębiorcę – obecnie wśród najpopularniejszych (i tym samym najbardziej skutecznych) sposobów na wypromowanie się w Internecie jest reklama w Google. Już dziś poznaj je bliżej i zacznij budować nowe relacje z klientami!

Jak wygląda reklama w Google i czym jest Google Ads

Kampanie Google Ads to system reklamowy firmy Google, który daje przedsiębiorcom możliwość skutecznej promocji swoich usług i towarów, za pomocą reklam sponsorowanych. Narzędzie umożliwia im planowanie, uruchamianie oraz wyświetlanie nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także sieci wyszukiwania Google – między innymi na stronach internetowych, które odwiedzają użytkownicy. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym, video lub dynamicznym. Ilość typów reklam sprawia, że system reklamowy Google Ads stanowi rozbudowaną formę reklamy dla dużych i mniejszych firm, a także sklepów internetowych. Tym, co zdecydowanie wyróżnia reklamę Google Ads, jest formą płatności. Jako osoba uruchamiająca reklamę powinieneś wiedzieć, że samo jej wyświetlenie jest darmowe – koszta ponosisz dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, dzięki czemu każdy przedsiębiorca jest w stanie dostosować kampanię wedle swoich preferencji. Obecnie nie ma bardziej elastycznego i dynamicznego sposobu reklamy niż Google Ads.

Dlaczego warto postawić na reklamę w Google?

Google to prawdziwy gigant wśród światowych wyszukiwarek. Według danych statystycznych, w Polsce korzysta z niej prawie 99% internautów, zaś na świecie około 89% wszystkich użytkowników Internetu. Dane są sygnałem dla przedsiębiorców, którzy mają na uwadze przeniesienie swojego biznesu do sieci – przy tak dużej liczbie użytkowników, reklama w Google jest wyjątkowo skuteczna. Wybierając Google Ads, otrzymujesz pełną kontrolę nad swoim przekazem – od Ciebie zależy, gdzie i do kogo będzie kierowana reklama; możliwości określenia profilu odbiorcy reklamy są tu niezwykle szerokie. Opcje Google pozwalają na szczegółowe dostosowanie grupy odbiorców poprzez wybór informacji takich jak płeć, wiek, miejsce zamieszkania, hobby, a nawet godziny, w jakich określone grupy użytkowników korzystają z sieci. Zalety Google Ads można by wymieniać godzinami, dlatego nasi eksperci PPC przygotowali listę najważniejszych cech, przez które tak wiele osób zdecydowało się skorzystać z tego specyficznego narzędzia reklamy:

  • elastyczność → jako przedsiębiorca możesz rozpocząć reklamę, dysponując praktycznie każdym budżetem; początkowe zainwestowanie małej sumy nie wyklucza możliwości jej powiększenia w dowolnym wybranym momencie; kampanię włączysz i wyłączysz, kiedy tylko zechcesz;
  • kontrola nad efektami → dzięki oferowanym przez panel możliwościom analitycznym jesteś w stanie szczegółowo monitorować efekty swoich reklam, tym samym dokonując swoistego rozeznania się w ich skuteczności;
  • szybkie rezultaty → uruchomienie reklamy sprawia, że reklama w Google pojawia się w kilkanaście minut; obecnie jest to najszybsze narzędzie reklamowe, którego efekty można mierzyć od razu;
  • dostosowanie do różnych urządzeń → dobra reklama to taka, która wyświetla się na różnych urządzeniach; reklamy Google Ads dostosowują się zarówno do komputerów i laptopów, jak i smartfonów czy tabletów; dzięki tego rodzaju możliwościom technicznym masz pewność, że odbiorcy mogą natrafić na Twoje reklamy praktycznie wszędzie.

Zapamiętaj → W biznesie internetowym liczy się przede wszystkim szybkość i efektywność wdrażanych działań. Nie zastanawiaj się więc ani chwili dłużej, zwłaszcza gdy masz do czynienia z reklamami Google Ads. To właśnie one plasują się na wysokim miejscu w rankingu najskuteczniejszych narzędzi reklamy online!

Kampanie reklamowe w Google Ads
źródło:https://cdn.pixabay.com/photo/2016/09/12/04/21/ads-1663031_960_720.png

Typy reklamy w Google Ads

Przed uruchomieniem swojej pierwszej reklamy w wyszukiwarce, warto zastanowić się nad celem biznesowym, który chce się zrealizować poprzez reklamę Google Ads. Wybór konkretnego wyniku, który ma zostać osiągnięty w wybranym przedziale czasowym, to pierwszy i bardzo ważny krok w celu ustawienia efektywnej reklamy Google. Kanał marketingowy Google Ads kompleksowo zaspokaja oczekiwania każdego przedsiębiorcy, umożliwiając wybranie celu w postaci zwiększenia sprzedaży, pozyskania kontaktów do potencjalnych klientów, zwiększenia ruchu w witrynie, promocja lokalnego sklepu i wiele, wiele innych. Skonkretyzowanie celu ma wpływ na opcje, jakie można wybrać podczas dalszej konfiguracji reklamy Google Ads. Następnie jest czas na wybór typu promocji w sieci. Aktualnie wyróżnia się siedem typów reklamowych Google Ads. Zdecydowaliśmy się przedstawić je wszystkie:

  • reklama w sieci reklamowej Google – ten typ reklamy pozwala na zwiększenie widoczności reklam graficznych w wynikach wyszukiwania i witrynach internetowych;
  • reklama w sieci wyszukiwania – tekstowe formy reklamowe wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google;
  • reklamy wideo – tego typu reklamy wyświetlane są w popularnym serwisie YouTube;
  • reklamy discovery – reklamy karuzelowe, które zazwyczaj możemy dostrzec na stronie głównej serwisu YouTube i poczcie Gmail;
  • reklamy lokalne – wyświetlane w formie tekstowej i graficznej w Google Maps, witrynach internetowych czy w serwisie YouTube;
  • aplikacja – reklamy widoczne są między innymi w Google Play oraz standardowych wynikach wyszukiwania;
  • zakupy Google – znane jako reklamy produktowe w wynikach wyszukiwania, wyświetlające się na karcie Zakupy
Google Ads - Typy kampanii
źródło: https://ads.google.com/

Nie wiesz, którą kampanię wybrać? Zamów konsultację Google Ads z naszym specjalistą!

Dla kogo skierowana jest reklama Google Ads?

Reklama w Google powstała z myślą o twórcach i przedsiębiorcach, którzy działają w Internecie i tam poszukują swoich odbiorców. Ze względu na swoje cechy charakterystyczne, do których zaliczane jest m.in. błyskawiczne działanie oraz brak wymogów odnośnie określonych stawek inwestycyjnych, reklama w Google Ads skierowana jest do właścicieli biznesów stawiających swoje pierwsze kroki w sieci, a także do bardziej doświadczonych firm. Wielkość przedsiębiorstwa nie ma tu znaczenia – każdy ma szansę zaistnieć nad organicznymi wynikami wyszukiwania! I tak z dobrobytu reklamy w Google Ads mogą korzystać między innymi:

  • przedsiębiorcy reprezentujący branżę jubilerską;
  • sprzedawcy elektroniki użytkowej (RTV/AGD);
  • osoby prowadzące stacjonarne lokale i restauracje;
  • właściciele sklepów internetowych oferujących odzież czy kosmetyki.

To tylko cztery z setek,a nawet tysięcy przykładów tych, którzy mogą diametralnie zwiększyć swoje przychody, przenosząc swój biznes do sieci i inwestując w reklamę Google Ads. W Afterweb mamy do czynienia z różnymi typami biznesów, które zyskały na tego typu promocji w wyszukiwarce Google. I Ty możesz dołączyć do tego grona, korzystając z profesjonalnego wsparcia naszych opiekunów!

Siłę reklamy Google Ads świetnie zobrazowało Google Polska. Krótkie wideo w formie historii pewnej piekarni doskonale przybliża ideę, jaką kierował się tytan wśród wyszukiwarek. Niezależnie od prowadzonego przez siebie biznesu, masz możliwość czerpać ogromne korzyści z promocji swojego lokalu w sieci!

Prowadzenie reklamy Google Ads z Afterweb

Nie zawsze warto wcielać się w rolę Zosi-Samosi i brać na swoje barki dobór i sprawowanie kontroli nad reklamą Google Ads. Korzystanie z usług agencji w zakresie omawianych kampanii reklamowych jest kluczowe, zwłaszcza gdy dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki w biznesie online. Aby każda reklama była niczym strzał w dziesiątkę, niezbędna jest odpowiednia wiedza i doświadczenie – obie te cechy znajdziesz tylko i wyłącznie u eksperta z zakresu PPC. Nawiązując współpracę z naszą agencją od razu otrzymujesz swojego opiekuna Google Ads, który będzie na bieżąco reagować na wszelkie zmiany związane ze sposobami rozliczania budżetu, nowymi rozszerzeniami czy wdrażaniem nowości. Każda zmiana w Google w mgnieniu oka spotka się z naszą reakcją. Wieloletnie doświadczenie naszych ekspertów sprawiło, że z naszych usług korzystają przedsiębiorcy z wielu branż i firm, począwszy od biznesów lokalnych, aż po firmy działające międzynarodowo. W przypadku jakim jest reklama Google Ads koszt obsługi jest wysoce uzależniony od wybranego pakietu. Poniżej prezentujemy aktualny cennik i usługi, jakie wiążą się z konkretną opcją.

Cennik Google Ads

Pakiet_Start
800
/ MIESIĘCZNIE
DZIENNY BUDŻET NA KLIKNIĘCIA 16,66 ZŁ
CZAS TRWANIA UMOWY NIEOKREŚLONY
OKRES WYPOWIEDZENIA 1 MIESIĄC
Linki sponsorowane
Gratis Kupon Google Ads na START

Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 000 zł.

Zamawiam
Pakiet_Optimum
2 100
/ MIESIĘCZNIE
DZIENNY BUDŻET NA KLIKNIĘCIA 50 ZŁ
CZAS TRWANIA UMOWY NIEOKREŚLONY
OKRES WYPOWIEDZENIA 1 MIESIĄC
Linki sponsorowane
Reklama w GDN (Google Display Network)
Remarketing
Gratis Kupon Google Ads na START

Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.

Zamawiam
Pakiet_Premium
3 250
/ MIESIĘCZNIE
DZIENNY BUDŻET NA KLIKNIĘCIA 83,33 ZŁ
CZAS TRWANIA UMOWY NIEOKREŚLONY
OKRES WYPOWIEDZENIA 1 MIESIĄC
Linki sponsorowane
Reklama w GDN (Google Display Network)
Remarketing
Kampanie w Google Zakupy (PLA)
Gratis Kupon Google Ads na START

Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.

Zamawiam
Pakiet_Unlimited
6 100
/ MIESIĘCZNIE
DZIENNY BUDŻET NA KLIKNIĘCIA 166,66 ZŁ
CZAS TRWANIA UMOWY NIEOKREŚLONY
OKRES WYPOWIEDZENIA 1 MIESIĄC
Linki sponsorowane
Reklama w GDN (Google Display Network)
Remarketing
Kampanie w Google Zakupy (PLA)
Gratis Kupon Google Ads na START

Na start otrzymasz od nas kupon o wartości 1 200 zł.

Zamawiam

Dlaczego warto współpracować z doświadczonymi partnerami Google

Wśród licznych agencji Google Ads znajdują się te, które otrzymały status partnera Google. Aby osiągnąć ten tytuł, firmy muszą spełniać konkretne wymagania stawiane przez potentata z Mountain View. Wymagania wobec agencji Google Partner obejmują trzy obszary: skuteczność, certyfikaty oraz wydatki. Aby sprawdzić, czy dana agencja jest certyfikowanym partnerem Google, warto zajrzeć na jej stronę internetową lub osobiście zapytać o to przedstawicieli agencji. Współpraca z partnerami Google wiąże się z licznymi korzyściami, wśród których wymienia się:

  • pewność realizacji standardów obsługi aprobowanych przez Google;
  • współpracę z ekspertami mającymi certyfikaty potwierdzające ich umiejętności;
  • gwarancję stosowania aktualnych wytycznych w zakresie optymalizacji kampanii.

Agencje partnerskie korzystają ze sprawdzonych metod reklamowych i są na bieżąco ze zmianami wprowadzanymi w system reklamowy Google Ads. Współpracując z ekspertami nie musisz martwić się tym, że przeoczysz którąś ze zmian i stracisz kilkunastu odbiorców. Z agencją wiesz, na co konkretnie przeznaczasz swoje środki, będąc informowanym o nich na bieżąco.

Szukasz współpracy z certyfikowanym Parterem Google? Dobrze trafiłeś!

Firma Afterweb posiada status certyfikowanego Partnera Google Ads

Certyfikat Google Partner

Nasza agencja może pochwalić się statusem wieloletniego Partnera Google, który potwierdzony jest licznymi certyfikatami. Stale pracujemy nad tym, by wszyscy nasi Klienci czerpali jak najwięcej korzyści, oferując między innymi gratisowe Kupony Google Ads na lepszy start. Obsługa reklamy Google Ads jest u nas na najwyższym poziomie, o czym świadczą liczne opinie naszych Klientów. W zakres oferowanych przez nas usług wchodzi optymalizacja reklamy Google Ads, jej prowadzenie oraz tworzenie kampanii Google Ads na najwyższym poziomie skuteczności. Każdy nasz specjalista Google Ads jest gotów wyjaśnić wszelkie kwestie związane z prowadzeniem konta; Klient ma zaś pewność, że jego pieniądze są w dobrych rękach. Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, a do każdego zlecenia podchodzimy realistycznie. Twój sukces jest równoznaczny z naszym sukcesem. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami i zacznijmy działać!

Najczęściej zadawane nam pytania
#1 Czy reklama Google Ads może być łączona z pozycjonowaniem organicznym?
Oczywiście! Pozycjonowanie i kampanie Google Ads nie wykluczają się nawzajem. Warto dążyć do dominacji w wynikach wyszukiwania na dwa sposoby. Warto jednak pamiętać o tym, że kampanie PPC nie wpływają bezpośrednio na efekty możliwe dzięki pozycjonowaniu stron i odwrotnie. Jednak ich łączenie zwiększa szanse na realizowanie wielu celów w SEO i Google Ads w jednym czasie. Kampanie Google Ads dają również dostęp do szerokiego zasobu danych, które można później wykorzystać w procesie pozycjonowania.
#2 Ile kosztuje Google Ads?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszta usługi uzależnione są od rodzaju współpracy, a także samej agencji marketingowej. Również ustalenie budżetu ma tu ogromne znaczenie; niestety, im większa konkurencja będzie reklamowała się w Google, tym więcej pieniędzy trzeba będzie zainwestować w to, aby ją prześcignąć.
#3 Google Ads – Czy warto robić je samodzielnie?
Wiele osób sądzi, że działania internetowe są do wykonania nawet z minimalną wiedzą. Prowadzenie kampanii Google Ads można porównać do jazdy drogim samochodem. Bez odpowiednich umiejętności, człowiek nie ma pełnej kontroli nad prowadzoną przez siebie inwestycją, w efekcie czego nietrudno jest o wypadek i odniesienie poważnych strat. Samodzielne działanie, oparte na metodzie prób i błędów, może przynieść więcej szkody niż pożytku. Pamiętaj – w przypadku prowadzenia kampanii Google Ads, w grę wchodzą Twoje pieniądze.

Źródła
  • https://skillshop.exceedlms.com/student/catalog/list?category_ids=404-google-ads
  • https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/
  • https://support.google.com/google-ads/answer/6146252?hl=pl
  • https://pl.wikipedia.org/wiki/Google_Ads

Opinie użytkowników

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4  gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów, średnia: 5,00 z 5)
Loading...
Afterweb - Wyższy standard SEO

Afterweb

SEM/SEO/PPC

Od przeszło 16 lat specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu oraz reklamie PPC w wyszukiwarkach. Nasze główne usługi to pozycjonowanie organiczne i obsługa kampanii reklamowych w Google Ads.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Naszych Klientów stawiamy
na pierwszym miejscu!

Skontaktuj się z nami

ul. Madalińskiego 109/3
50-443 Wrocław
Polska firma

Porozmawiajmy
więc o Twoich
potrzebach

Otrzymaj od nas bezpłatną wycenę w ciągu 24h
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza
lub zadzwoń pod numer +48 79 848 33 33